Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
1
Mssr Renard
geplaatst: 2 mei 2022, 21:44 uur
Ik moest het aanklikken en lezen om er zeker van te zijn, dat het nieuwsbericht klopt.
De film heeft mij ontzettend veel en vaak vermaakt. Ik heb echt verder geen idee wie het is, al schijnt hij dus ook bij Atomic Rooster te hebben gedrumd.
Rock in peace!
De film heeft mij ontzettend veel en vaak vermaakt. Ik heb echt verder geen idee wie het is, al schijnt hij dus ook bij Atomic Rooster te hebben gedrumd.
Rock in peace!
4
geplaatst: 2 mei 2022, 22:04 uur
Zonder het artikel te lezen hoop ik heel erg dat het "spontaneous combustion" was dat hem de das om heeft gedaan.
0
geplaatst: 7 mei 2022, 08:08 uur
1
geplaatst: 8 mei 2022, 09:27 uur
R.I.P. Mickey Gilley.
Heeft heel wat nummer 1-hits in de US Country Chart op zijn naam staan.
Heeft heel wat nummer 1-hits in de US Country Chart op zijn naam staan.
0
geplaatst: 8 mei 2022, 13:27 uur
Zojuist las ik in het laatste nummer van het Britse muziekblad "Mojo" dat, al weer een tijdje geleden, namelijk op 24 februari van dit jaar, Don Craine overleden is. Zijn eigenlijke naam was trouwens Michael O'Donnell, en hij was de oprichter en leider van de Downliners Sect, een groep die vooral rhythm and blues speelden en in de sixties drie mooie elpees uitbrachten. Commercieel succes bleek echter uit - alleen het oude Coasters-nummer "Little Egypt" en ook de eerste single "Baby What's Wrong" trokken de aandacht.
David Bowie heeft in een interview gezegd dat hij, ten tijde van het bestaan van Davie Jones and the King Bees, door de Downliners Sect beïnvloed was, en Van Morrison heeft wel eens gezegd dat hij de groep Them heeft opgericht toen hij enthousiast was geworden nadat hij de Downliners Sect had leren kennen en hierdoor geïnspireerd was geraakt.
An Interview with Don Craine of Downliners Sect: The legendary British band of the beat boom era - Blues.Gr
David Bowie heeft in een interview gezegd dat hij, ten tijde van het bestaan van Davie Jones and the King Bees, door de Downliners Sect beïnvloed was, en Van Morrison heeft wel eens gezegd dat hij de groep Them heeft opgericht toen hij enthousiast was geworden nadat hij de Downliners Sect had leren kennen en hierdoor geïnspireerd was geraakt.
An Interview with Don Craine of Downliners Sect: The legendary British band of the beat boom era - Blues.Gr
2
geplaatst: 11 mei 2022, 17:34 uur
RIP heer "E. Busken", uw schrijfstijl deed (en doet) mij evenveel als de mooiste muziek!
0
geplaatst: 11 mei 2022, 21:47 uur
RIP Trevor Strnad (Black Dahlia Murder)...
Trevor Strnad Of The Black Dahlia Murder Has Passed Away - Theprp.com
The cause of death was not provided, but the band did offer the National Suicide Prevention Lifeline number within their message at 800-273-8255
Read More: The Black Dahlia Murder's Trevor Strnad Has Died | The Black Dahlia Murder's Trevor Strnad Has Died - loudwire.com
Trevor Strnad Of The Black Dahlia Murder Has Passed Away - Theprp.com
The cause of death was not provided, but the band did offer the National Suicide Prevention Lifeline number within their message at 800-273-8255
Read More: The Black Dahlia Murder's Trevor Strnad Has Died | The Black Dahlia Murder's Trevor Strnad Has Died - loudwire.com
0
geplaatst: 11 mei 2022, 22:17 uur
Holy shit
Supergedreven muziekliefhebber, leek steevast met honderden tips te komen. Rust in vrede.
Supergedreven muziekliefhebber, leek steevast met honderden tips te komen. Rust in vrede.
0
geplaatst: 12 mei 2022, 15:28 uur
Daar schrok ik even van, de dood van Trevor Strnad.
Inderdaad een muzikant, die ondanks de steeds groter wordende status van The Black Dahlia Murder, nog steeds die gast bleef die je iedere week bombardeerde met kleinere nieuwe bands om te checken.
Toen ik The Black Dahlia Murder voor het eerst hoorde in 2005, dacht ik dat ze twee zangers hadden, maar Trevor wisselde meesterlijk af tussen twee verschillende stijlen.
Inderdaad een muzikant, die ondanks de steeds groter wordende status van The Black Dahlia Murder, nog steeds die gast bleef die je iedere week bombardeerde met kleinere nieuwe bands om te checken.
Toen ik The Black Dahlia Murder voor het eerst hoorde in 2005, dacht ik dat ze twee zangers hadden, maar Trevor wisselde meesterlijk af tussen twee verschillende stijlen.
1
Mssr Renard
geplaatst: 16 mei 2022, 18:39 uur
AT5 Logo
Dit is echt het ergste wat je als muzikant kunt overkomen. Ook het hele muziekarchief, alle tapes, alles weg.
Gaat dus om veel meer dan een oefenruimte.
Dit is echt het ergste wat je als muzikant kunt overkomen. Ook het hele muziekarchief, alle tapes, alles weg.
Gaat dus om veel meer dan een oefenruimte.
2
geplaatst: 16 mei 2022, 18:50 uur
1
geplaatst: 16 mei 2022, 18:53 uur
trebremmit schreef:
Brand legt aanhanger in Hoogeveen in de as - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl
R.I.P. aanhanger
Brand legt aanhanger in Hoogeveen in de as - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl
R.I.P. aanhanger
Als dat jouw oefenruimte was dan deel ik je pijn.
0
geplaatst: 16 mei 2022, 19:16 uur
Mssr Renard schreef:
...Gaat dus om veel meer dan een oefenruimte.
Ik weet het, maar dat was uit het bericht niet op te maken, vandaar mijn scherts. Iedereen denkt altijd maar dat iedereen altijd wel de link gaat checken, niet dus....Gaat dus om veel meer dan een oefenruimte.
0
geplaatst: 18 mei 2022, 03:37 uur
Ray Fenwick o.a. Ian Gillan Band en Tee Set is vorige maand gegaan.
0
geplaatst: 19 mei 2022, 14:39 uur
* denotes required fields.