Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:17 uur
En dan nu de inzending die de meest kansloze is van dit jaar. Montenegro.
0
Montenegro is - om met wijlen mijn grootmoeder te spreken - flink naadje.
0
Onweerwolf
Montenegro is definitief laatste. Wat slecht zeg. Gênant gewoon.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:18 uur
Onweerwolf schreef:
Het is echt nog erger dan gedacht en verwachte al helemaal niks inderdaad. Mijn hemel.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:19 uur
Ik heb niets, maar dan ook niets gehoord of meegekregen, maar luister nu voor het eerst. Montenegro is alvast meer dan tenenkrommend, ik geef het een 1,6. Vre-se-lijk.
Cyprus was ok, maar niet zuiver en zeker niet bijzonder, 5je.
Cyprus was ok, maar niet zuiver en zeker niet bijzonder, 5je.
1
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 21:19 uur
Doet me denken aan die ene keer, ooit jaren geleden, dat er een Griek meedeed aan het EK allround schaatsen.
1
geplaatst: 14 mei 2019, 21:21 uur
Cyprus: als ze die laarzen nu wat minder hoog had opgetrokken was haar stemmetje wat minder schel. Nog een keer vuur uit Cyprus. Dachutnie!
Montenegro: is het EO jongerendag? Nee? Oh, ik dacht het. Misschien nog maar eens een paar zanglessen laten nemen en dan over tien jaar nog eens proberen.
Finland: laten we eens een DJ uit een ver verleden opgraven. Had in 1950 een hit over een zandstorm en zal dan wel winnen. Voeg een kerel toe die niet kan zingen en dan winnen we. Nou, verkeerd gedacht Finland. Misschien een leuk monsterpakje aan laten trekken om nog enige kans te maken de finale te halen. Toedeloe, wij kijken weg, en neem die danstroela ook mee.
Montenegro: is het EO jongerendag? Nee? Oh, ik dacht het. Misschien nog maar eens een paar zanglessen laten nemen en dan over tien jaar nog eens proberen.
Finland: laten we eens een DJ uit een ver verleden opgraven. Had in 1950 een hit over een zandstorm en zal dan wel winnen. Voeg een kerel toe die niet kan zingen en dan winnen we. Nou, verkeerd gedacht Finland. Misschien een leuk monsterpakje aan laten trekken om nog enige kans te maken de finale te halen. Toedeloe, wij kijken weg, en neem die danstroela ook mee.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:22 uur
Deze vraag die ik eerder stelde dringt zich opnieuw op:
Heeft iemand hier gedachten over?
Kramer schreef:
Wat ik me vaak afvraag: hoe komt het toch dat zo veel deelnemende naties moeite hebben om in hun hele land een vocalist te vinden die toon kan houden? Dat lijkt me toch een minimumvereiste bij de selectie! Wanneer je voor een gearriveerde artiest of een muzikaal genie kiest, kan ik het nog wel begrijpen, maar in de poel van onbekend talent barst het van de zangers die op zijn minst technisch goed kunnen zingen. Ik kan me niet voorstellen dat op de conservatoria geen enkele vierdejaars zangstudent zin heeft in een kitscherig uitstapje.
Wat ik me vaak afvraag: hoe komt het toch dat zo veel deelnemende naties moeite hebben om in hun hele land een vocalist te vinden die toon kan houden? Dat lijkt me toch een minimumvereiste bij de selectie! Wanneer je voor een gearriveerde artiest of een muzikaal genie kiest, kan ik het nog wel begrijpen, maar in de poel van onbekend talent barst het van de zangers die op zijn minst technisch goed kunnen zingen. Ik kan me niet voorstellen dat op de conservatoria geen enkele vierdejaars zangstudent zin heeft in een kitscherig uitstapje.
Heeft iemand hier gedachten over?
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:22 uur
Finland kan ook de koffers pakken. Slecht gezongen, suf liedje met een staging die een puinhoop is.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:23 uur
Hoe Finland start, zo vals, dat kán toch niet. Kansloos plastic deuntje, slechte tekst, die gast op de synthesizer lijkt wel een verdwaalde kroegdj uit de 90s, wat een blammage. Denken ze hier echt kans mee te maken anno 2019? Dit krijgt een 2,2.
0
En dan zie ik bij Finland dat scherm en denk ik: had Duncan misschien toch niet beter iets van die clip op die manier kunnen verwerken om wat meer aandacht te trekken? Ik snap de bedoeling van zijn act, maar toch.....
0
Onweerwolf
Finland valt niet mee. Ik denk dat Finland kantjeboord kwalificatie zat qua liedje en dat de live performance het moest doen maar dat gaat 'm dus niet worden.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 21:24 uur
aERodynamIC schreef:
En dan zie ik bij Finland dat scherm en denk ik: had Duncan misschien toch niet beter iets van die clip op die manier kunnen verwerken om wat meer aandacht te trekken? Ik snap de bedoeling van zijn act, maar toch.....
Z'n billetjes?

0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:24 uur
En nu eindelijk een inzending die ik echt heel tof vind, maar of het door is weet ik niet, Polen.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:25 uur
De Poolse dames hoorde ik al eerder. Ze bevallen me prima: er gebeurt tenminste iets waar ik heel eventjes iets rechter overeind ga zitten.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:26 uur
Ik vind het altijd al zo verwarrend dat de Poolse vlag en die van Indonesië zo op elkaar lijken, en dan gaan ze ook nog van die oriëntaalse dansjes doen - ik snap er niks meer van.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:26 uur
Polen is La Mystere des Voix Bulgares meets Naked and the Famous. Grappig.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:29 uur
Doet qua melodie wat denken aan Chris Isaak. Wicked Games. En the XX natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.