Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:30 uur
Slovenië maakt het waar. Geheid door. Tsjechie ook trouwens, wat nu komt.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:30 uur
Wtf ik kan het bijna niet horen en het komt ook totaal niet over met die dode uitstraling. In de studio versie is het vast een mooi nummer.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:32 uur
Ik heb altijd zo'n medelijden met de "instrumentalisten" bij het Songfestival.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:33 uur
Polen: in de mallemolen van het leven..... ik waardeer dit wel. Lekker authentiek. Of Europa dit ook trekt? Radio GaGa, Radio GooGoo. Klap klap.
Slovenië: ach, elk jaar zit er weer een schattig setje bij lijkt het wel. Dit jaar misschien wel liever dan ooit. Maar vinden ze elkaar ook echt leuk? Of is dat een soort Common Linnets momentje? Ach wat maakt het uit. Prachtig liedje. Zo hoor ik ze graag. Beetje kneuterig wellicht.
Tsjechië: hipperdepip en fris. Inmiddels een irritant deuntje geworden voor mij. Had ik het maar niet zo veel moeten beluisteren. Gaat ver komen in de finale, want dat ze daar terecht komen lijkt me wel duidelijk. Van mij mag het. Prima staging ook. Alleen niet meer zo zeuren over Duncan die niet echt op zijn synthesizer speelt he Europa. Deze drums en gitaar doen het ook niet.
Slovenië: ach, elk jaar zit er weer een schattig setje bij lijkt het wel. Dit jaar misschien wel liever dan ooit. Maar vinden ze elkaar ook echt leuk? Of is dat een soort Common Linnets momentje? Ach wat maakt het uit. Prachtig liedje. Zo hoor ik ze graag. Beetje kneuterig wellicht.
Tsjechië: hipperdepip en fris. Inmiddels een irritant deuntje geworden voor mij. Had ik het maar niet zo veel moeten beluisteren. Gaat ver komen in de finale, want dat ze daar terecht komen lijkt me wel duidelijk. Van mij mag het. Prima staging ook. Alleen niet meer zo zeuren over Duncan die niet echt op zijn synthesizer speelt he Europa. Deze drums en gitaar doen het ook niet.
1
geplaatst: 14 mei 2019, 21:35 uur
Het zou me bepaald niet verbazen als Tsjechie de top 10 haalt op zaterdag. Ook best slim dat ze steeds hetzelfde aanhebben. Zelfs in het postcardfilmpje.
1
geplaatst: 14 mei 2019, 21:37 uur
Willekeurig songfestival weetje nummer 1: Zowel de postcards als de greenroom zijn door Nederland geintroduceerd op het songfestival.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:37 uur
Eindelijk, Lake Malawa brengt het eerste goede nummer van de avond.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 21:39 uur
starbright boy schreef:
Het zou me bepaald niet verbazen als Tsjechie de top 10 haalt op zaterdag. Ook best slim dat ze steeds hetzelfde aanhebben. Zelfs in het postcardfilmpje.
Yep, net als vorig jaar Moldavië.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:40 uur
starbright boy schreef:
Studioversie prachtig , maar live valt het toch iets tegen. Zo klein moet het echt overtuigen en de zangeres komt toch iets te onzeker over. Hoop op finaleplaats!
Polen vond ik trouwens wel weer apart. Best een leuke act.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:41 uur
Kramer schreef:
Vals vals vals.
Vals vals vals.
Jammer, want het is een hartstikke mooi liedje.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:41 uur
Ik vrees een beetje voor Hongarije. De magie van twee jaar geleden is er dit jaar toch echt niet.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 21:42 uur
Nee, Hongarije ging nogal door het ijs. Doe ouwe kerels op de achtergrond waren ook erg slecht bedacht.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:43 uur
Ah, Wit Rusland. Liedje is een beetje een B-kantje van een tienersterretje uit 2002 vind ik. Met een tekst in steenkolenengels. Maar het blijft in je hoofd zitten, Ik waarschuw iedereen vast.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:44 uur
Ik hoop niet dat dit de beste helft is van deze halve finale; het houd voorlopig niet over 

0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 21:46 uur
Goed gezongen. Dat nummer vond ik weken lang 13 in het dozijn maar kan ik nu herwaarderen.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:47 uur
Servie komt met een echte songfestivalpowerballad. Mijn kopje thee is het niet maar zingen kan ze.
1
geplaatst: 14 mei 2019, 21:48 uur
Hongarije: ik ga mijn favoriet van vanavond niet afzeiken. Doei! Hup Hongarije hup!!!!!!!!!
Wit-Rusland: tutje mag naar huis en neem die homofobe schrijver van je liedje gelijk maar mee. Weg ermee. I Like It zingt ze. Ik like dit niet. Ga eerst maar eens oefenen thuis. Kssssttttt. Wat een bagger.
Servië: niet mijn muziek, maar ze kan het wel tenminste. Ze kijkt alleen een beetje moeilijk. Misschien zit haar jurk niet lekker. Best mooi jurkje trouwens. En ineens weet ik wat ik mis dit jaar: waar zijn de windmachines?????
Lekker rustig trouwens dat het commentaar telkens wegvalt. Mag van mij heel lang duren! Commentaar geven doe ik zelf wel.
Wit-Rusland: tutje mag naar huis en neem die homofobe schrijver van je liedje gelijk maar mee. Weg ermee. I Like It zingt ze. Ik like dit niet. Ga eerst maar eens oefenen thuis. Kssssttttt. Wat een bagger.
Servië: niet mijn muziek, maar ze kan het wel tenminste. Ze kijkt alleen een beetje moeilijk. Misschien zit haar jurk niet lekker. Best mooi jurkje trouwens. En ineens weet ik wat ik mis dit jaar: waar zijn de windmachines?????
Lekker rustig trouwens dat het commentaar telkens wegvalt. Mag van mij heel lang duren! Commentaar geven doe ik zelf wel.
0
Onweerwolf schreef:
Goed gezongen. Dat nummer vond ik weken lang 13 in het dozijn maar kan ik nu herwaarderen.
Het viel me ook mee moet ik zeggen. Het zou er best nog nipt doorheen kunnen glippen.
0
Onweerwolf
Ik weet nu al zeker dat Servië flink gaat stijgen bij de bookmakers zometeen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.