MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Slovenië maakt het waar. Geheid door. Tsjechie ook trouwens, wat nu komt.

Wtf ik kan het bijna niet horen en het komt ook totaal niet over met die dode uitstraling. In de studio versie is het vast een mooi nummer.

Nou, ik hoor de Bon Iver invloeden inderdaad. Thnx Cornald.

Ik heb altijd zo'n medelijden met de "instrumentalisten" bij het Songfestival.

Polen: in de mallemolen van het leven..... ik waardeer dit wel. Lekker authentiek. Of Europa dit ook trekt? Radio GaGa, Radio GooGoo. Klap klap.

Slovenië: ach, elk jaar zit er weer een schattig setje bij lijkt het wel. Dit jaar misschien wel liever dan ooit. Maar vinden ze elkaar ook echt leuk? Of is dat een soort Common Linnets momentje? Ach wat maakt het uit. Prachtig liedje. Zo hoor ik ze graag. Beetje kneuterig wellicht.

Tsjechië: hipperdepip en fris. Inmiddels een irritant deuntje geworden voor mij. Had ik het maar niet zo veel moeten beluisteren. Gaat ver komen in de finale, want dat ze daar terecht komen lijkt me wel duidelijk. Van mij mag het. Prima staging ook. Alleen niet meer zo zeuren over Duncan die niet echt op zijn synthesizer speelt he Europa. Deze drums en gitaar doen het ook niet.

Polen, dan Tsjechië en dan Slovenië

Het zou me bepaald niet verbazen als Tsjechie de top 10 haalt op zaterdag. Ook best slim dat ze steeds hetzelfde aanhebben. Zelfs in het postcardfilmpje.

Willekeurig songfestival weetje nummer 1: Zowel de postcards als de greenroom zijn door Nederland geintroduceerd op het songfestival.

Eindelijk, Lake Malawa brengt het eerste goede nummer van de avond.

Onweerwolf
starbright boy schreef:
Het zou me bepaald niet verbazen als Tsjechie de top 10 haalt op zaterdag. Ook best slim dat ze steeds hetzelfde aanhebben. Zelfs in het postcardfilmpje.

Yep, net als vorig jaar Moldavië.

Vals vals vals.

Klinkt nergens naar.

Martial
Of dit de finale gaat halen?

starbright boy schreef:
Slovenië maakt het waar. Geheid door. Tsjechie ook trouwens, wat nu komt.

Studioversie prachtig , maar live valt het toch iets tegen. Zo klein moet het echt overtuigen en de zangeres komt toch iets te onzeker over. Hoop op finaleplaats!

Polen vond ik trouwens wel weer apart. Best een leuke act.

Kramer schreef:
Vals vals vals.

Jammer, want het is een hartstikke mooi liedje.

Ik vrees een beetje voor Hongarije. De magie van twee jaar geleden is er dit jaar toch echt niet.

Onweerwolf
Nee, Hongarije ging nogal door het ijs. Doe ouwe kerels op de achtergrond waren ook erg slecht bedacht.

Martial
I don't like it

Ah, Wit Rusland. Liedje is een beetje een B-kantje van een tienersterretje uit 2002 vind ik. Met een tekst in steenkolenengels. Maar het blijft in je hoofd zitten, Ik waarschuw iedereen vast.

Leuk liedje met slechte zang en baggerarrangement.

Ik hoop niet dat dit de beste helft is van deze halve finale; het houd voorlopig niet over

Onweerwolf
Belarus valt me positief op nu.

Onweerwolf schreef:
Belarus valt me positief op nu.

Onweerwolf
Goed gezongen. Dat nummer vond ik weken lang 13 in het dozijn maar kan ik nu herwaarderen.

Servie komt met een echte songfestivalpowerballad. Mijn kopje thee is het niet maar zingen kan ze.

Hongarije: ik ga mijn favoriet van vanavond niet afzeiken. Doei! Hup Hongarije hup!!!!!!!!!

Wit-Rusland: tutje mag naar huis en neem die homofobe schrijver van je liedje gelijk maar mee. Weg ermee. I Like It zingt ze. Ik like dit niet. Ga eerst maar eens oefenen thuis. Kssssttttt. Wat een bagger.

Servië: niet mijn muziek, maar ze kan het wel tenminste. Ze kijkt alleen een beetje moeilijk. Misschien zit haar jurk niet lekker. Best mooi jurkje trouwens. En ineens weet ik wat ik mis dit jaar: waar zijn de windmachines?????

Lekker rustig trouwens dat het commentaar telkens wegvalt. Mag van mij heel lang duren! Commentaar geven doe ik zelf wel.

Onweerwolf schreef:
Goed gezongen. Dat nummer vond ik weken lang 13 in het dozijn maar kan ik nu herwaarderen.

Het viel me ook mee moet ik zeggen. Het zou er best nog nipt doorheen kunnen glippen.

Onweerwolf
Ik weet nu al zeker dat Servië flink gaat stijgen bij de bookmakers zometeen.

Servië vind ik hartstikke goed, ik kan niet anders zeggen.

Onweerwolf
Indrukwekkend hoor. Wat zingt ze goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.