MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
En weer is Servie vocaal fantastisch. En het staat echt echt als een huis. Ik heb haar in alle voorbereidingen echt geen een keer slecht horen zingen.

Onweerwolf
De eerste 30 seconden van België zijn echt fantastisch.

Martial
België toch

Onweerwolf schreef:
De eerste 30 seconden van België zijn echt fantastisch.
Alleen jammer dat ze een dove zanger hebben uitgekozen.

Hemel. Dit valt tegen. Slecht gezongen.

Onweerwolf
Kramer schreef:
(quote)
Alleen jammer dat ze een dove zanger hebben uitgekozen.

Kan geen grote verrassing zijn toch?

Geen Blanche vervanger. Wel een fijn nummer na Servië. Niet goed verstaanbaar.

Wel jammer, want het nummer is erg sterk.

Jullie vonden Servië goed?!

Belgie viel me niet tegen, zeker qua staging niet. Maar de zang is dunnetjes en naar het einde wreekt zich dat wel.

Ljubav voor Servië Nondeju, wat mooi!

België mag in gaan pakken vrees ik. Totaal geen volume of intonatie in zijn stem live. Jammer wel.

Nóg een knotje...

Weer prachtig in potentie, weer vals.

Georgië is zo absurd dat ik het nog leuk ga vinden ook.

Poek schreef:
Jullie vonden Servië goed?!

Nee vreselijk. Ergste nummer van de avond.

Onweerwolf
Georgië is een echte outsider. Kan echt alle kanten op.

Georgie gaf ik geen enkele kans, tot ik repetitiebeelden zag, maar nu twijfel ik weer. D'r op of dr onder.

Martial
Vreselijk dat Australië

Heeft dat mens nou de Iron Throne op d'r kop?

Australië is kitsch en circus, maar ik vind het ontzettend leuk. En als dit niet door is eet ik mijn sok op.

Australië vind ik ook een toppertje. Hier is tenminste een originele melodie in te herkennen en de zangeres is niet dronken. Alhoewel, ze staat wel erg te wankelen.

België: ach, het schatje is uit de schoolbanken geplukt. Mag dat wel? Die trommels waren een aantal jaren geleden toch een hit. Bescheten gezongen, ik hoor hem niet. Ik vind dit een beetje zielig. Ik gun het hem wel, want het liedje is best leuk, maar ach ach ach. Dit is best sneu. Sorry Belgen, maar dit gaat het niet worden. Ik zet de cd nog wel een keer op dan want jullie hebben gewoon een lekker nummer.

Georgië: dit folklore gebral is 'em niet voor mij, maar staging kan een hoop doen blijkt wel weer. Deze meneer brult zijn voorganger van het podium. Brullen we allemaal mee? Radaaaaaaadadaaaaaaaavaaaaraaaaheeeee.

Australië: mijn hemel straks vliegt ze de zaal uit. Ik zou het niet erg vinden want het is kitschpop van de bovenste plank. Hihihihi,hoehoehoehoe,gragragragravity. Tja, Dit mag je niet leuk vinden en stiekem doe je het toch. Oeps, nu heb ik het verklapt. Na het meebrullen mogen we nu meezwiepen! Wel heel mooi in beeld gebracht. Gaat door en gaat hoger eindigen dan we willen/denken/hopen (streep door wat voor u van toepassing is).

Martial
Hihihihihihihi

Zou ze niet draaierig worden?

Onweerwolf
Ik vind de act van Australië echt fantastisch m

Alleen al reteknap dat je op zo'n ding kunt zingen. Sommigen hebben er al moeite mee als ze gewoon met beide voeten op de grond staan.

Lake Malawi heeft zojuist weer wat stemmen gewonnen. Hij verkoopt zichzelf echt heel erg goed.

Yes, IJsland..

Als dit niet doorgaat eet ik ook mijn sok op

Onweerwolf schreef:
Doe ouwe kerels op de achtergrond waren ook erg slecht bedacht.
Die waren echt héél slecht gephotoshopt inderdaad.

Ik denk niet dat Jan Smit dit mooi gaat vinden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.