Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 14 mei 2019, 21:50 uur
En weer is Servie vocaal fantastisch. En het staat echt echt als een huis. Ik heb haar in alle voorbereidingen echt geen een keer slecht horen zingen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 21:51 uur
De eerste 30 seconden van België zijn echt fantastisch.
1
geplaatst: 14 mei 2019, 21:52 uur
Onweerwolf schreef:
De eerste 30 seconden van België zijn echt fantastisch.
Alleen jammer dat ze een dove zanger hebben uitgekozen.De eerste 30 seconden van België zijn echt fantastisch.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:53 uur
Geen Blanche vervanger. Wel een fijn nummer na Servië. Niet goed verstaanbaar.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:54 uur
Belgie viel me niet tegen, zeker qua staging niet. Maar de zang is dunnetjes en naar het einde wreekt zich dat wel.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:54 uur
Ljubav voor Servië
Nondeju, wat mooi!
België mag in gaan pakken vrees ik. Totaal geen volume of intonatie in zijn stem live. Jammer wel.
Nondeju, wat mooi!België mag in gaan pakken vrees ik. Totaal geen volume of intonatie in zijn stem live. Jammer wel.
1
geplaatst: 14 mei 2019, 21:57 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 21:58 uur
Georgië is een echte outsider. Kan echt alle kanten op.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:58 uur
Georgie gaf ik geen enkele kans, tot ik repetitiebeelden zag, maar nu twijfel ik weer. D'r op of dr onder.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:59 uur
Australië is kitsch en circus, maar ik vind het ontzettend leuk. En als dit niet door is eet ik mijn sok op.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 21:59 uur
Australië vind ik ook een toppertje. Hier is tenminste een originele melodie in te herkennen en de zangeres is niet dronken. Alhoewel, ze staat wel erg te wankelen.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:00 uur
België: ach, het schatje is uit de schoolbanken geplukt. Mag dat wel? Die trommels waren een aantal jaren geleden toch een hit. Bescheten gezongen, ik hoor hem niet. Ik vind dit een beetje zielig. Ik gun het hem wel, want het liedje is best leuk, maar ach ach ach. Dit is best sneu. Sorry Belgen, maar dit gaat het niet worden. Ik zet de cd nog wel een keer op dan want jullie hebben gewoon een lekker nummer.
Georgië: dit folklore gebral is 'em niet voor mij, maar staging kan een hoop doen blijkt wel weer. Deze meneer brult zijn voorganger van het podium. Brullen we allemaal mee? Radaaaaaaadadaaaaaaaavaaaaraaaaheeeee.
Australië: mijn hemel straks vliegt ze de zaal uit. Ik zou het niet erg vinden want het is kitschpop van de bovenste plank. Hihihihi,hoehoehoehoe,gragragragravity. Tja, Dit mag je niet leuk vinden en stiekem doe je het toch. Oeps, nu heb ik het verklapt. Na het meebrullen mogen we nu meezwiepen! Wel heel mooi in beeld gebracht. Gaat door en gaat hoger eindigen dan we willen/denken/hopen (streep door wat voor u van toepassing is).
Georgië: dit folklore gebral is 'em niet voor mij, maar staging kan een hoop doen blijkt wel weer. Deze meneer brult zijn voorganger van het podium. Brullen we allemaal mee? Radaaaaaaadadaaaaaaaavaaaaraaaaheeeee.
Australië: mijn hemel straks vliegt ze de zaal uit. Ik zou het niet erg vinden want het is kitschpop van de bovenste plank. Hihihihi,hoehoehoehoe,gragragragravity. Tja, Dit mag je niet leuk vinden en stiekem doe je het toch. Oeps, nu heb ik het verklapt. Na het meebrullen mogen we nu meezwiepen! Wel heel mooi in beeld gebracht. Gaat door en gaat hoger eindigen dan we willen/denken/hopen (streep door wat voor u van toepassing is).
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:02 uur
Alleen al reteknap dat je op zo'n ding kunt zingen. Sommigen hebben er al moeite mee als ze gewoon met beide voeten op de grond staan.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:03 uur
Lake Malawi heeft zojuist weer wat stemmen gewonnen. Hij verkoopt zichzelf echt heel erg goed.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:04 uur
Onweerwolf schreef:
Doe ouwe kerels op de achtergrond waren ook erg slecht bedacht.
Die waren echt héél slecht gephotoshopt inderdaad. Doe ouwe kerels op de achtergrond waren ook erg slecht bedacht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.