Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
OMIT
geplaatst: 10 mei 2024, 20:39 uur
Je weet ondertussen wel dat hij ernstig een regel overtreden heeft. Dat is gewoon duidelijk.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 20:40 uur
OMIT schreef:
Je weet ondertussen wel dat hij ernstig een regel overtreden heeft. Dat is gewoon duidelijk.
(quote)
Dat is helemaal niet duidelijk.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 20:41 uur
Krikke voor Eurovisie 2025 zie ik op zich wel zitten als ie met zo'n inzending komt

0
OMIT
geplaatst: 10 mei 2024, 20:41 uur
starbright boy schreef:
Jij weet blijkbaar meer dan iedereen hier. Vertel eens wat aan de hand is dan.
(quote)
Jij weet blijkbaar meer dan iedereen hier. Vertel eens wat aan de hand is dan.
Ik snap die ontkenningsfase niet zo. Gaan jullie nu allemaal doen of Joost heel zielig is en niets weet. Komop, jullie zijn toch volwassen mensen. Joost heeft hard een regel overtreden, daar hoef je niet moeilijk over te doen.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 20:42 uur
Zou zo'n jury nu wel te horen krijgen waarvan hij wordt beschuldigd?
1
Rudi S schreef:
Ymar (21) en Thijs (20) fietsen van Leeuwarden naar het Eurovisie songfestival in Malmö - nos.nl
Ymar (21) en Thijs (20) fietsen van Leeuwarden naar het Eurovisie songfestival in Malmö - nos.nl
Meh, als je maar eenmaal voorbij Kollumerpomp bent, ben je al bijna in Malmö.
1
Het onderzoek is nog bezig, dus dat betekent dat er nog helemaal niets vaststaat. Laten we pas conclusies trekken als we alle informatie hebben
0
geplaatst: 10 mei 2024, 20:44 uur
4
OMIT Het enige dat we weten is dat er een incident was dat onderzocht wordt waarvoor EBU zegt meer tijd nodig te hebben, Daarom vertonen ze de beelden van gisteren in de juryshow van vanavond. Dat zijn de feiten, al het andere is gissen. Ik ben blij dat we in Nederland geen juryrechtspraak hebben als ik dat soort berichten hier lees.
0
Onweerwolf
Daar ben ik laatst ook nog naar toegefietst en dat valt tegen hoor.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 20:45 uur
Het lijkt alsof er bijna een wonder moet gebeuren wil Joost nog meedoen morgen. Doodzonde hoe het allemaal loopt.
2
geplaatst: 10 mei 2024, 20:45 uur
Ik ben benieuwd of de uitslag morgen kan tippen aan dit, qua spanningsniveau.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 20:46 uur
OMIT schreef:
Nou, dat is duidelijk dan. Jammer voor Joost, maar hij wist waar hij mee bezig was. Eigenlijk heeft hij het gewoon een klein, Klein, beetje verpest hoor. De show gaat niet om de deelnemer, maar om de deelname.
Nou, dat is duidelijk dan. Jammer voor Joost, maar hij wist waar hij mee bezig was. Eigenlijk heeft hij het gewoon een klein, Klein, beetje verpest hoor. De show gaat niet om de deelnemer, maar om de deelname.
Maar dit was toch eigenlijk precies waar je zelf op hoopte? Nog nooit zoveel roddel en achterklap direct gerelateerd aan het ESF dan deze editie

OMIT schreef:
en wil hier gewoon lekker de roddels, schandalen en nieuwtjes over ESF lezen.
en wil hier gewoon lekker de roddels, schandalen en nieuwtjes over ESF lezen.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 20:46 uur
Wat betreft Joost kunnen we bijna Peter Jan Rens optrommelen, want één vraag is hier favoriet. 

0
geplaatst: 10 mei 2024, 20:47 uur
Maar hoe werkt dat dan? Hebben die vakjurymensen allemaal geen televee ofzo?
0
OMIT
geplaatst: 10 mei 2024, 20:49 uur
Dit is gewoon een verschrikkelijk treurige uitkomst, zeker voor ons Nederlanders. Doe je verder niets aan, behalve hopen dat Joost morgen gewoon medoet. Maar dat "gewoon" is al niet meer mogelijk. Dan hoop ik dat hij ongewoon medoet, maar daar schiet ook al niemand iets mee op. Het is een kleine ramp voor Nederland, omdat er ook geen enkel land is dat ons zal steunen, daar zijn we te onbenullig voor. Helaas, Pindakaas, en weer opnieuw beginnen.
En vooral niet als wraak in het geheugen houden, want niemand van de anderen kan hier iets aan doen.
En vooral niet als wraak in het geheugen houden, want niemand van de anderen kan hier iets aan doen.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 20:49 uur
Tussen Kollum en Kollumerpomp haken de meesten af, langs de Dwarsried.
3
geplaatst: 10 mei 2024, 20:51 uur
OMIT schreef:
Ik snap die ontkenningsfase niet zo. Gaan jullie nu allemaal doen of Joost heel zielig is en niets weet. Komop, jullie zijn toch volwassen mensen. Joost heeft hard een regel overtreden, daar hoef je niet moeilijk over te doen.
(quote)
Als het zo duidelijk zou zijn was hij er allang uitgegooid. Wellicht vinden landen het oneerlijk als hij eruit wordt gegooid en Israël nog mee mag doen.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 20:52 uur
'kleine ramp voor Nederland', zeg het gaat niet over de lopende kabinetsformatie ofzo hoor.
Ohnee geen politiek geen politiek.
4
geplaatst: 10 mei 2024, 20:53 uur
itchy schreef:
'kleine ramp voor Nederland', zeg het gaat niet over de lopende kabinetsformatie ofzo hoor.
Je suis Joost
0
OMIT
geplaatst: 10 mei 2024, 20:54 uur
itchy schreef:
Niet alles dat een ramp is hoeft toch politiek te zijn? De watersnoodramp was toch ook niet politiek?'kleine ramp voor Nederland', zeg het gaat niet over de lopende kabinetsformatie ofzo hoor.
Ja, best goed dat ik overdrijf, maar het is niet dat ik een politieke ramp duidt, gewoon een culturele ramp.
2
geplaatst: 10 mei 2024, 20:56 uur
Laatste gerucht is dat Spanje bij de EBU heeft geeist dat ze de persvrijheid garanderen. Dit na berichten van intimidatie van een Spaanse journalist door leden van de Israelische delegatie.
Ook meerdere tweets gezien waarin wordt gezegd dat Turijn 2022 alles vergeven wordt. Ook veel mensen In Malmò vinden het een complete chaos nu. Veel erger dan in Turijn.
Ook meerdere tweets gezien waarin wordt gezegd dat Turijn 2022 alles vergeven wordt. Ook veel mensen In Malmò vinden het een complete chaos nu. Veel erger dan in Turijn.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 20:57 uur
OMIT schreef:
Ja, best goed dat ik overdrijf, maar het is niet dat ik een politieke ramp duidt, gewoon een culturele ramp.
Nee, ook geen culturele ramp. Dat zou zijn als het de formerende partijen lukt om... Ach laat ook maar.(quote)
Niet alles dat een ramp is hoeft toch politiek te zijn? De watersnoodramp was toch ook niet politiek?Ja, best goed dat ik overdrijf, maar het is niet dat ik een politieke ramp duidt, gewoon een culturele ramp.
0
OMIT
geplaatst: 10 mei 2024, 21:00 uur
Gaat wel helemaal gek nu hoor. Hopelijk morgen nog gewoon een finale al dan niet net voorafbepaalde winaaar, maar als er nu ook al eisen gaan worden gesteld over shows van jaren her... dat gaat best ver.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.