Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
2
geplaatst: 11 mei 2024, 15:52 uur
Onweerwolf schreef:
En laten we eerlijk zijn: dat gaat voor de carrière van Bambi Thug geen windeieren leggen.
Avada Kedavra, I seek to destroy. En laten we eerlijk zijn: dat gaat voor de carrière van Bambi Thug geen windeieren leggen.

0
geplaatst: 11 mei 2024, 15:54 uur
Ik gok erop dat Israel uit het festival gezet wordt. En Nederland eruit blijft. Dat lijkt mij de minst erge optie voor EBU op dit moment. Alternatieven zijn slechter.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 15:54 uur
starbright boy schreef:
Als A nooit was uitgevonden hadden we het niet gemist want dan was het er niet geweest..
Op de plek van A kun je alles invullen. Kortom: Het meest inhoudsloze statement uit dit hele topic. En dat wil wat zeggen.
(quote)
Als A nooit was uitgevonden hadden we het niet gemist want dan was het er niet geweest..
Op de plek van A kun je alles invullen. Kortom: Het meest inhoudsloze statement uit dit hele topic. En dat wil wat zeggen.
Nou, ik vond het wel een heel inhoudsvolle bijdrage. Je organiseert iets om de verbondenheid te vergroten, en juist datgene dat je organiseert zal altijd tot nationalistische gevoelens leiden, en nooit tot verbondenheid. Hooguit eens een jaartje sympathie voor dit land, en het volgend jaar weer voor een ander land.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 15:55 uur
starbright boy schreef:
Ik gok erop dat Israel uit het festival gezet wordt. En Nederland eruit blijft. Dat lijkt mij de minst erge optie voor EBU op dit moment. Alternatieven zijn slechter.
En op dat moment wordt het dus wel echt relevant of het incident van Joost wel of niet te maken had met iemand van de Israëlische delegatie.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 15:56 uur
starbright boy schreef:
Nederland kan er gewoon niet meer in komen. De internationale stemmen worden al geteld, en daar zit natuurlijk niets voor Nederland bij.
Dan maak je het wel heel raar om Nederland alsnog toe te laten.
Dat er internationale stemmen naar Israel gaan, dat is net even iets anders, maar ook niet fijn, maar die kunnen gewoon geschrapt worden.
Kost dat nog iets, dat internationaal stemmen? Want dan zijn er uiteraard mensen die hun geld terug gaan vragen.
3
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 15:58 uur
Er komt misschien ook nog wel een officieel statement vanuit Nederland waarvan de inhoud landen gaat triggeren tot een beslissing.
Als het inderdaad zo is dat het vergrijp van Joost nauwelijks ernstig is te noemen en Nederland gaat dat volledig uit de boeken doen dan komt daar een reactie op.
Als het inderdaad zo is dat het vergrijp van Joost nauwelijks ernstig is te noemen en Nederland gaat dat volledig uit de boeken doen dan komt daar een reactie op.
3
geplaatst: 11 mei 2024, 15:59 uur
De internationale stemmen zijn wel het laatste waar EBU zich nu zorgen over maakt. Die kunnen ze gewoon cancelen. Dat bestaat pas sinds 2023.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 16:01 uur
AD:
De AvroTros laat ondertussen in een korte reactie van zich horen: ,,We streven ernaar jullie begin van de avond te woord te staan. Dank voor jullie geduld."
1
geplaatst: 11 mei 2024, 16:01 uur
Onweerwolf schreef:
Er komt misschien ook nog wel een officieel statement vanuit Nederland waarvan de inhoud landen gaat triggeren tot een beslissing.
Ik denk dat dit klopt en dat het al speelt. Dat verklaart de crisisbijeenkomst en de verklaring daarvoor.
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 16:02 uur
starbright boy schreef:
Ik denk dat dit klopt en dat het al speelt. Dat verklaart de crisisbijeenkomst en de verklaring daarvoor.
(quote)
Er zal dan wel een dreiging van meerdere jaren van uitsluiting bij zitten maar dan moet dan maar.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 16:02 uur
starbright boy schreef:
De internationale stemmen zijn wel het laatste waar EBU zich nu zorgen over maakt. Die kunnen ze gewoon cancelen. Dat bestaat pas sinds 2023.
Ja, maar het bestaat. En dan kun je het niet gewoon cancelen. Maar daar ben ik misschien iets te ethisch in.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 16:03 uur
OMIT schreef:
Ja, maar het bestaat. En dan kun je het niet gewoon cancelen. Maar daar ben ik misschien iets te ethisch in.
(quote)
Dat kan prima. Er zijn vast wel ergens AV's te vinden waaruit blijkt dat je aan jouw sms geen rechten kunt ontlenen.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 16:06 uur
Onweerwolf schreef:
Dat kan prima. Er zijn vast wel ergens AV's te vinden waaruit blijkt dat je aan jouw sms geen rechten kunt ontlenen.
(quote)
Ja dat kan, maar dat kan ook gevolgen hebben. Want als je moet betalen voor je SMS, dan zitten er altijd wel rechten aan, ook als je claimt dat die er niet zijn. Recht zit ingewikkelder in elkaar dan alleen maar roepen dat je gelijk hebt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 16:07 uur
OMIT schreef:
Ja dat kan, maar dat kan ook gevolgen hebben. Want als je moet betalen voor je SMS, dan zitten er altijd wel rechten aan, ook als je claimt dat die er niet zijn. Recht zit ingewikkelder in elkaar dan alleen maar roepen dat je gelijk hebt.
(quote)
Nee, dus niet. Recht zit exact zo in elkaar.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 16:08 uur
Lol wat een zooi in Zweden.
Enfin, Kroatië of Armenië waren favoriet voor me. Laatste was fijne vrolijkheid.
Enfin, Kroatië of Armenië waren favoriet voor me. Laatste was fijne vrolijkheid.
3
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 16:09 uur
Bam!
https://twitter.com/teatrodiravol2/status/1789293824495268046?t=lHzWsJ3FiT6hxE85Kib1gw&s=19
Check wat Frankrijk doet.
https://twitter.com/teatrodiravol2/status/1789293824495268046?t=lHzWsJ3FiT6hxE85Kib1gw&s=19
Check wat Frankrijk doet.

0
Deranged
Tja ballencircus voor kermisklanten.
Vroeg of laat kan je dan toch iets als dit gaan verwachten.
Vroeg of laat kan je dan toch iets als dit gaan verwachten.
0
Zou je bij de bookmakers kunnen wedden op afgelasting van het festival?
1
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 16:10 uur
Bij jou wel. Jij roept ook voortdurend dat je gelijk hebt.
Maar je kunt niet alles claimen, recht gaat altijd boven de claims van particuliere organisaties. Zelfs boven de claims van overheidsorganisaties.
Al is het hier natuurlijk iets ingewikkelder, hier is het internationaal.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 16:11 uur
Gerucht:
Bijbehorende link (die ik niet kan lezen).
https://www.vg.no/rampelys/i/wgEVJG/eurovision-2024-finale-oppdateringer?pinnedEntry=44370
According to Norwegian press, the UK, Ireland, Portugal and Switzerland were considering withdrawing following the events of yesterday and held meetings with the EBU until late in the night.
Bijbehorende link (die ik niet kan lezen).
https://www.vg.no/rampelys/i/wgEVJG/eurovision-2024-finale-oppdateringer?pinnedEntry=44370
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 16:11 uur
OMIT schreef:
Maar je kunt niet alles claimen, recht gaat altijd boven de claims van particuliere organisaties. Zelfs boven de claims van overheidsorganisaties.
(quote)
Hou alsjeblieft op met deze onzin.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 16:12 uur
starbright boy schreef:
In Engeland ongetwijfeld, daar kun je op vrijwel alles wedden

1
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 16:13 uur
Houd alsjeblieft op met alles waar je geen argumenten tegen hebt als onzin weg te zetten.
3
geplaatst: 11 mei 2024, 16:14 uur
Martin ligt er na vandaag uit. Dat is ook wel duidelijk. Die kan nu echt niet meer verder. Onmogelijk.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 16:15 uur
Volgens de Nederlandse delegatieleider Twan van den Nieuwenhuijzen zou er helemaal geen crisisoverleg zijn bij de EBU en klopt de berichtgeving (in dit geval is de oorspronkelijke bron de SVT) dus niet.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 16:18 uur
OMIT schreef:
Houd alsjeblieft op met alles waar je geen argumenten tegen hebt als onzin weg te zetten.
(quote)
Sorry, maar jij praat hier de onzin. In de voorwaarden van het stemmen bij Eurovisie staan uitgebreid passages dat je geld niet terugkrijgt als de stemming om wat voor reden dan ook niet doorgaat, Dat is standaard bij dit soort stemmingen. Daar zijn zelfs standaard formuleringen voor. Elke claim zou kansloos zijn.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 16:21 uur
starbright boy schreef:
Sorry, maar jij praat hier de onzin. In de voorwaarden van het stemmen bij Eurovisie staan uitgebreid passages dat je geld niet terugkrijgt als de stemming om wat voor reden dan ook niet doorgaat, Dat is standaard bij dit soort stemmingen. Daar zijn zelfs standaard formuleringen voor. Elke claim zou kansloos zijn.
(quote)
Jij snapt er ook niets van. Er kan van alles in passages geclaimd worden, maar dat maakt het nog niet wettig. Dat er nooit iets tegen gedaan is komt omdat de reden er nooit was, maar onwettige passages in regelementen blijven gewoon onwettige passages.
Misschien gewoon eens iets beter lezen wat iemand schrijft en begrijpen wat iemand bedoelt. Hier wordt wel heel snel alleen maar gereageerd vanuit het eigen idee.
Maar wetten en rechten gaan niet uit van jullie eigen idee.
Er was van mij de vraag wat je moet betalen om te stemmen. En die betaling zou bij het vervallen van de stem gewoon terug moeten, en ik denk dat daar wetten voor zijn. Anders licht oplichting wel heel erg gemakkelijk. Je kunt geen geld vragen voor een dienst die niet geleverd wordt.
En als je betaalt om een stem uit te brengen, en die stem wordt niet uitgebracht, dan lever je de dienst niet.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 16:25 uur
Onweerwolf schreef:
Is Frankrijk al gediskwalificeerd?
Is Frankrijk al gediskwalificeerd?
Nee. Dat komt morgen pas. Zoiets duurt 24 uur.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.