MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
dix
ArthurDZ schreef:
Eén van de deelnemende landen is een genocide aan het plegen en daar doet de organisatie niks tegen.

Rusland is toch uitgesloten?

Edwynn schreef:
(quote)

Lastig hè, andere meningen?

Joh, ga het lekker eens wezen met iedereen die in jouw bubbeltje zit.

Waar zeg ik dat je geen andere mening mag hebben? Graag zelfs.

Maar als je enige bijdrage: “snowflake”, “aandachtsgeil” en “pipo” is dan hebben we het toch niet over een respectvolle mening? Dan ben je duidelijk zelf ook op aandacht uit.

Chameleon Day schreef:
(quote)

Als jurist kan ik je vertellen dat deze kwalificatie te voorbarig is. Ook al zijn de beelden die je ziet gruwelijk - en dat zijn de beelden van 7 oktober trouwens ook, als je die elke dag op het journaal zou laten zien. Die kwalificatie vereist een zorgvuldige vaststelling van de feiten in het licht van de toepasselijke verdragsregels terzake. Neemt niet weg dat het wijs was geweest, gelet op de menselijke drama’s die zich afspelen en hebben afgespeeld (7oktober), als Israël dit jaar had overgeslagen.

Oh dat geloof ik graag hoor, ik ben zelf geen jurist en gebruikte het woord eerder om een punt te maken over Joostgate dan om juridisch exacte termen te beschrijven wat er gebeurt in Gaza. Wat betreft je laatste zin: helemaal mee eens.

catdog schreef:
(quote)

Waar zeg ik dat je geen andere mening mag hebben? Graag zelfs.

Maar als je enige bijdrage: “snowflake”, “aandachtsgeil” en “pipo” is dan hebben we het toch niet over een respectvolle mening? Dan ben je duidelijk zelf ook op aandacht uit.

Och hemel.

Het moet weer respectvol zijn..

Nou daar ben ik niet (altijd) van.

Meer vijandigheid in dit topic dan achter de schermen bij EBU ondertussen.

Zo bij 1vandaag interview met directeur avrotros

Onweerwolf schreef:
De uitslag van onze Scorewiz competitie.

23 deelnemers dit jaar, iedereen bedankt!

Wordt Joost onze martelaar of niet?

De juiste winnaar en de juiste nummer laatst. Mooie uitslag.

Edwynn schreef:
(quote)

Och hemel.

Nou, als dat al teveel gevraagd is voor je…

Onweerwolf
Edwynn schreef:
(quote)

Och hemel.

Daar ben je politicus voor, toch?

hoi123 schreef:
Meer vijandigheid in dit topic dan achter de schermen bij EBU ondertussen.

Dat is niet alleen hier hoor, dat is op andere fora met Songfestival inmiddels ook

Publieke excuses niet genoeg voor ebu. Geen contact meer gehad met cameravrouw
Joost nu in zak en as.

Zijn deze foto’s niet ter zake van wat anders. Oude opnames wellicht of in het kader van de aanstaande verkiezingen?

Poek schreef:
Publieke excuses niet genoeg voor ebu. Geen contact meer gehad met cameravrouw
Joost nu in zak en as.

Typte het net zelf. Bizar.

Heeft geen idee waarom ebu zo strikt is. Komt protest al heeft het weinig zin.

Onweerwolf schreef:
De uitslag van onze Scorewiz competitie.

23 deelnemers dit jaar, iedereen bedankt!

Wordt Joost onze martelaar of niet?
Overduidelijk. Al landt Letland ook niet bepaald donszacht op zijn kale knijter. Ik dacht dat ik 'em nog een troostpuntje had gegeven, maar dan had ik om 17:59 uur tóch nog mijn laatste punt aan Finland gegeven. Een beetje lachen kunnen we nu wel gebruiken, hoe slecht de humor ook is.

Poek schreef:
Heeft geen idee waarom ebu zo strikt is. Komt protest al heeft het weinig zin.

Vermoedelijk omdat er in de top van hun organisatie enkel complete debielen werken zoals Martin Ö? Ik ken ze verder niet, maar als de EBU één weldenkende leider had gehad was het nooit zo ver gekomen. Dat was dit incident waarbij inderdaad nauwelijks iets gebeurd is gewoon binnenkamers afgehandeld.

Deze afloop gaat voor de EBU een véle malen grotere nederlaag zijn dan voor de artiest Joost Klein en de Nederlandse afvaardiging. Je hoeft geen raketgeleerde zijn om dit te kunnen voorspellen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Daar ben je politicus voor, toch?

Ik voel me vaak niet thuis bij mijn soortgenoten. Ben liever duidelijk en consequent.

Onweerwolf
Gretz schreef:
Je hoeft geen raketgeleerde zijn om dit te kunnen voorspellen.

Wil je meer weten over leer en rakketen, stuur pm met a/s/l.

Zou Joost volgend jaar terugkeren?

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Zou Joost volgend jaar terugkeren?

Ik vermoed dat hij vanavond al of uiterlijk morgen terugkeert.

catdog schreef:
(quote)

Nou, als dat al teveel gevraagd is voor je…

Oke, voor jou genuanceerd. Omdat jij zo'n leuke Moonwalk avatar hebt:

Hoewel de beslissing van de EBU mij wat overtrokken lijkt, is het me opgevallen dat de heer Klein nogal gespannen reageerde op media. Ook voor het incident. Het is in mijn beleving wat vreemd dat een artiest op zo'n evenement waar je bijna in het middelpunt van de belangstelling staat, niet gefilmd of gefotografeerd wilt worden. Zeker bezien het feit dat het artiestenbestaan juist bloeit uit media-aandacht.
Zelf zou ik als zich bedreigd voelende persoon in kwestie het nooit zo hoog op laten spelen. Aai over de bol en zand erover was prima geweest.

,,Ik zou bijna zeggen: fuck the EBU. En nu zeg ik het ook."
-Cornald Maas

Porcupine Head schreef:
(quote)
-Cornald Maas
Grapje of oprechte quote?

Weet iemand eigenlijk wat de stand van zaken is mbt de rel tussen Ierland en Israël?

Onweerwolf
Porcupine Head schreef:
(quote)
-Cornald Maas

Nou zeg. Dat gaat ver.

hoi123 schreef:
(quote)
Grapje of oprechte quote?
Dit is echt. Las het zojuist op het AD.

Porcupine Head schreef:
(quote)
Dit is echt. Las het zojuist op het AD.
Geweeeldig

Onweerwolf
Ward schreef:
Weet iemand eigenlijk wat de stand van zaken is mbt de rel tussen Ierland en Israël?

Geen nieuws en ook geen geruchten meer in de laatste paar uren.

Chameleon Day schreef:
(quote)

Zijn deze foto’s niet ter zake van wat anders. Oude opnames wellicht of in het kader van de aanstaande verkiezingen?

Nee hoor, moet wel voor Joost zijn. In Parijs hebben ze ook geen zomertijd, dus daar is het ook al uren donker nu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.