MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Dus aandachtsgeil pipootje gaat naar bijkans het grootste media-evenement van het jaar en vindt het dan stom dat hij gefilmd wordt?

Wat een snowflake.

Als dit echt alles is is het tijd voor een hele grote schoonmaak bij EBU. Kan echt niet., En is nou eigenlijk al duidelijk of er nou wel of geen crisisoverleg is?

dix
OMIT schreef:
Ach, je moet iets. Je voelt je machteloos. .

Nee hoor, je moet niks. Dit topic wemelt vandaag van users die hij voor troll verslijt. OWW is leuk voor spelletjes en statistieken dus doe vooral daar je voordeel mee.

OMIT
Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)
Hele dunne lijn waar de EBU zich nu op begeeft. Zeker als feitelijk aangetoond kan worden dat de organisatie zich zelf niet aan de regels hield m.b.t. filmen.

Als dit waar is, dan is het een groot schandaal. Dan is er veel meer reden tot uitsluiting dan de EBU heeft kunnen verzinnen. Maar wat is die reden dan? Daar gaat natuurlijk ook weer over gespeculeerd worden.

Wat een aanfluiting van een organisatie, niet vreemd dat het helemaal uit de hand loopt en andere deelnemers ook gaan rellen. Was ik dit jaar bijna over de streep getrokken als nieuwe ESC-volger

Edwynn schreef:
Dus aandachtsgeil pipootje gaat naar bijkans het grootste media-evenement van het jaar en vindt het dan stom dat hij gefilmd wordt?

Wat een snowflake.

Doe even normaal alsjeblieft.

Wat...een....farce!

Als dat de reden van zijn diskwalificatie is. Wie ging hier nu tegen de gemaakte afspraken in filmen?
Dat je in alle haast dan een intimiderende beweging naar iemand maakt, is niet netjes, maar diskwalificeren?
En heel simpel: wie begon met het spelletje?

OMIT
kaj_666 schreef:
(quote)

Je kunt van alles vinden, maar als iemand niet met je in gesprek wil dan heb je dat ook te accepteren

Prima, maar dan ook niet opzichtig dissen. Of is dat ook al te veel gevraagd. Dat je het maar moet accepteren dat je laf gedist wordt zonder dat je een gesprek kunt beginnen? Waarom toch zovaak alleen maar de helft van een gesprek meenemen?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Bijvoorbeeld: zijn er ook woorden gevallen?

Onder andere. En klopt het dat hij hinderlijk tegen de regels in werd gefilmd? Laat ik advocaat van de duivel zijn: de NL delegatie heeft er natuurlijk belang bij het mooier voor te stellen dan het wellicht werkelijk was. Zo als altijd (ook in het Gaza-conflict en alle conflicten in de brede zin) gaat het om de juiste interpretatie van de FEITEN.

Eén van de deelnemende landen is een genocide aan het plegen en daar doet de organisatie niks tegen, ondertussen zwaait Joost dreigend met zijn vuist naar iemand en hij moet naar huis? Je zou bijna hopen dat dit slechts de halve waarheid is. Hoe dan ook, barslechte move van de organisatie, kan inderdaad niet anders of er gaan daar straks koppen rollen.

OMIT
dix schreef:
(quote)

Nee hoor, je moet niks.

Als ik niks moet, prima, dn moet ik dus ook dat laffe gelul van jou niet serieus nemen. Lekkere site wordt dat dan als iedereen maar alles mag en niets moet.

Scorewiz als altijd even voor de deadline ingevuld

OMIT
Precies de zoveelste site met allemaal mensen die alles heel goed weten, maar als ze zelf, of hun vrindjes, zich niet weten te gedragen, dan worden alle regels omgedraaid.

Jammer.

Onweerwolf
Gretz schreef:
Scorewiz als altijd even voor de deadline ingevuld

Ik ook, ik voel me net Luigifort.

catdog schreef:
(quote)

Doe even normaal alsjeblieft.

O we moeten weer meehuilen met de wolven in het bos?

dix
OMIT schreef:

Als ik niks moet, prima, dn moet ik dus ook dat laffe gelul van jou niet serieus nemen. Lekkere site wordt dat dan als iedereen maar alles mag en niets moet.

Een mens gaat nog terugverlangen naar een foebeltopic

OMIT schreef:
Precies de zoveelste site met allemaal mensen die alles heel goed weten, maar als ze zelf, of hun vrindjes, zich niet weten te gedragen, dan worden alle regels omgedraaid.

Jammer.

Houd toch eens op met dat gedram OMIT. Vervelend dat je een akkefietje hebt met iemand hier, maar daar hoeft toch niet iedereen continu deelgenoot van te worden gemaakt?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik ook, ik voel me net Luigifort.

Elke keer weer ga ik de nummers die net wel/net niet ion de punten gaan vallen toch weer herbeluisteren. Misschien mezelf toch eens voornemen om net als aERodynamIC en consorten al in in het najaar te starten met het op de voet volgen van alle inzendingen.

OMIT
Heel typisch weer bij NU.nl:

"Vanwege technische problemen is NUjij tijdelijk gesloten. Excuses voor het ongemak."

Zo is het wel heel vaak bij controversiële onderwerpen. Soms ook is er net een bijeenkomst, of een bijscholing of noem maar iets. Maar altijd net precies als een onderwerp heftig dreigt te worden.

Edwynn schreef:
(quote)

O we moeten weer meehuilen met de wolven in het bos?

Nee lekker zuur zijn, daar zitten we met z’n allen op te wachten. Je doet dit zelf ook enorm voor de aandacht zo’n post, dus wie is hier nou de pipo?

OMIT schreef:

Jammer.

Waar maak je je allemaal druk om joh, veel te mooi weer vandaag...

OMIT
herman schreef:
(quote)

Houd toch eens op met dat gedram OMIT. Vervelend dat je akkefietje hebt met iemand hier, maar daar hoeft toch niet iedereen continu deelgenoot van te worden gemaakt?

Nee, ik houd niet op met datgene dat jij lafjes gedram noemt. Ik heb recht op mijn mening (1) en ik heb recht om niet achterbaks beschimt te worden (2). Als jij dat gedram vindt, prima, ik vind dat niet. En ik hoef niet op te houden op basis van jouw mening. Ik heb recht om gewoon normaal behandeld te worden. Ook als jij dat gedram vindt.

Let wel, ik heb dus geprobeerd om een fatsoenlijk gesprek via pm te voeren, maar daar was meneer de beschimper niet bereid toe. Pak hem aan, en niet mij.

Maar zoals ik gisteren al zei: de mensen die langer lid zijn, hebben meer rechten. Ik wist dat, dus het is mijn schuld ook eigenlijk wel. Nooit lid worden van clubs waar een groepje oudgedienden de regels bepaald.

Onweerwolf
De uitslag van onze Scorewiz competitie.

23 deelnemers dit jaar, iedereen bedankt!

Wordt Joost onze martelaar of niet?

Nee echt, hallucinant gewoon dat nét in deze beladen editie, nét dit incident door het EBU uitgekozen wordt om een stelling in te nemen en hard op te treden. Kanye West heeft bijna nog meer realiteitszin.

ArthurDZ schreef:
Eén van de deelnemende landen is een genocide aan het plegen…

Als jurist kan ik je vertellen dat deze kwalificatie te voorbarig is. Ook al zijn de beelden die je ziet gruwelijk - en dat zijn de beelden van 7 oktober trouwens ook, als je die elke dag op het journaal zou laten zien. Die kwalificatie vereist een zorgvuldige vaststelling van de feiten in het licht van de toepasselijke verdragsregels ter zake. Neemt niet weg dat het wijs was geweest, gelet op de menselijke drama’s die zich afspelen en hebben afgespeeld (7 oktober), als Israël dit jaar had overgeslagen.

OMIT schreef:
(quote)

Waarom toch zovaak alleen maar de helft van een gesprek meenemen?

Zegt iemand die maar een heel klein deel van mijn post quotet... Just saying

catdog schreef:
(quote)

Nee lekker zuur zijn, daar zitten we met z’n allen op te wachten. Je doet dit zelf ook enorm voor de aandacht zo’n post, dus wie is hier nou de pipo?

Lastig hè, andere meningen?

Joh, ga het lekker eens wezen met iedereen die in jouw bubbeltje zit.

Fallussymbool, vulvasymbool. Dankzij Freud zit ik in een eindeloos durende puberteit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:33 uur

geplaatst: vandaag om 02:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.