MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Ik denk dat wij onze 12 punten laten voorlezen door iemand van de organisatie.

Onweerwolf
starbright boy schreef:

Ik gok op Glennis Grace.

starbright boy schreef:
Dat risico nemen ze niet. Maar er staat geen menigte bij haar hotel.

Oke. Wel in de stad zelf. Maar dat zien we overal tegenwoordig.

Hoewel, in mijn woonplaats werd vandaag weer eens als vanouds tegen het Dolfinarium gedemonstreerd.

Verfrissend

hoi123 schreef:
(quote)
*geluid van doelposten die bewogen worden*

Relax. Oprechte vervolgvraag aan de experts alhier. Ik ken mijn plek verder wel.

starbright boy schreef:

Door een cameravrouw die daar toevallig een paar keer rond liep de afgelopen dagen?

OMIT
Edwynn schreef:
(quote)

Oke. Wel in de stad zelf. Maar dat zien we overal tegenwoordig.

Hoewel, in mijn woonplaats werd vandaag weer eens als vanouds tegen het Dolfinarium gedemonstreerd.

Verfrissend

Daar kan je van alles van denken, maar het is wel verfrissend dat er nog tegen gedemonstreerd wordt, na al die jaren.

starbright boy schreef:
Dat denk ik ook, zeker nu de AVROTROS met de volgende reactie komt:
'Nu AvroTros niet langer onderdeel is van de finale van het Eurovisie Songfestival, voelen we ons niet geroepen om live punten uit te delen.'

Nu al een heerlijk Songfestival! Een rode kaart voor een wegwerpgebaar, een oudere meneer in de studio die moet huilen om de afhakende NikkieTuturorials, fophef alom en als bonus een ouderwetsche troll op MuMe. En dan moet de avond nog beginnen! heshtek zinin

Onweerwolf
Ik denk dat ik maar van stemmen afzie. Meestal doe ik daar wel aan mee.

Punten laten voorlezen door Joost Klein

otherfool schreef:
Nu al een heerlijk Songfestival! Een rode kaart voor een wegwerpgebaar, een oudere meneer in de studio die moet huilen om de afhakende NikkieTuturorials, fophef alom en als bonus een ouderwetsche troll op MuMe. En dan moet de avond nog beginnen! heshtek zinin

Die huilende meneer is nu al mn hoogtepunt.

catdog schreef:
Nikkie gaat de punten niet doorgeven vanavond.

Dus ze moet razendsnel vervangen worden door een andere bekende Nederlander. Kennen we iemand, die redelijk bekend is en vanavond toevallig net even niets meer te doen heeft....?

OMIT
Thunderball schreef:
(quote)

Dus ze moet razendsnel vervangen worden door een andere bekende Nederlander. Kennen we iemand, die redelijk bekend is en vanavond toevallig net even niets meer te doen heeft....?

Gordon. die heeft vanavond even geen relatie.

Hooka chacka hooka chacka! (of zoiets)

Popquizbonuspunten voor wie weet welke ster een jaren 80 cover maakte van Hooked on a Feeling.

Die man stond zo ongeinspireerd te zingen, volgens mij was hij ook nog van slag vanwege Joost..

MarkS73 schreef:
Die man stond zo ongeinspireerd te zingen, volgens mij was hij ook nog van slag vanwege Joost..

Hij was vooral oud. Ik had het gevoel dat ze het tempo wat lager hadden gezet.

dix
Thunderball schreef:
Kennen we iemand, die redelijk bekend is en vanavond toevallig net even niets meer te doen heeft....?

Waylon.

starbright boy schreef:
Popquizbonuspunten voor wie weet welke ster een jaren 80 cover maakte van Hooked on a Feeling.

Ik ben beheerder van de groep https://www.facebook.com/groups/277637748973110

starbright boy schreef:

Die gast van de Knight Rider toch?

vigil schreef:
Geen Nikkie de Jager vanavond

Die meid is een national treasure.

Toch nog een beetje België in de finale met de Magician remix van I Follow Rivers.

Het blijft irritant dat we in Nederland I Follow Rivers vooral kennen van die joke versie van Triggerfinger.

Nou Portugal heeft er zin an...

Thunderball schreef:
(quote)

Emma Wortelboer https://www.forumsmileys.nl

https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExNTlzdXZtZG1xbHFmbXdhbzZpbjBqbGt2MWM1MHU0YXlhdWd4amhrNiZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/8q8GyqrGuwIWGYB2J1/giphy-downsized-large.gif

starbright boy schreef:
Het blijft irritant dat we in Nederland I Follow Rivers vooral kennen van die joke versie van Triggerfinger.

Een van m'n grootste muzikale trauma's Dat Lykke hier nooit de verdiende grote hit heeft gescoord (en uiteindelijke Top 2000-notering).

Portugal heeft ze wel meegenomen...
En slovenia ook zeg.
Prima zo.

Op televee lijken de gelederen keurig te zijn gesloten.

Nu al bijna een kwartier bezig en nog niks noemenswaardigs gebeurd. U begrijpt, ik kijk puur voor het ramptoerisme.

Porcupine Head schreef:
(quote)
Dat denk ik ook, zeker nu de AVROTROS met de volgende reactie komt:
(quote)
Maar geeft Nederland wel punten, maar leest ze niet voor? Of er worden helemaal geen punten uitgedeeld?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.