Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2024, 20:54 uur
Ik denk dat wij onze 12 punten laten voorlezen door iemand van de organisatie.
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 20:55 uur
starbright boy schreef:
Ik gok op Glennis Grace.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 20:55 uur
starbright boy schreef:
Dat risico nemen ze niet. Maar er staat geen menigte bij haar hotel.
Dat risico nemen ze niet. Maar er staat geen menigte bij haar hotel.
Oke. Wel in de stad zelf. Maar dat zien we overal tegenwoordig.
Hoewel, in mijn woonplaats werd vandaag weer eens als vanouds tegen het Dolfinarium gedemonstreerd.
Verfrissend
0
geplaatst: 11 mei 2024, 20:57 uur
Relax. Oprechte vervolgvraag aan de experts alhier. Ik ken mijn plek verder wel.
4
starbright boy schreef:
Door een cameravrouw die daar toevallig een paar keer rond liep de afgelopen dagen?
0
OMIT
Edwynn schreef:
Hoewel, in mijn woonplaats werd vandaag weer eens als vanouds tegen het Dolfinarium gedemonstreerd.
Verfrissend
(quote)
Verfrissend
Daar kan je van alles van denken, maar het is wel verfrissend dat er nog tegen gedemonstreerd wordt, na al die jaren.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 20:58 uur
starbright boy schreef:
Dat denk ik ook, zeker nu de AVROTROS met de volgende reactie komt: Ik denk dat wij onze 12 punten laten voorlezen door iemand van de organisatie.
'Nu AvroTros niet langer onderdeel is van de finale van het Eurovisie Songfestival, voelen we ons niet geroepen om live punten uit te delen.'
8
geplaatst: 11 mei 2024, 20:59 uur
Nu al een heerlijk Songfestival! Een rode kaart voor een wegwerpgebaar, een oudere meneer in de studio die moet huilen om de afhakende NikkieTuturorials, fophef alom en als bonus een ouderwetsche troll op MuMe. En dan moet de avond nog beginnen! heshtek zinin
2
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 21:00 uur
Ik denk dat ik maar van stemmen afzie. Meestal doe ik daar wel aan mee.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:01 uur
otherfool schreef:
Nu al een heerlijk Songfestival! Een rode kaart voor een wegwerpgebaar, een oudere meneer in de studio die moet huilen om de afhakende NikkieTuturorials, fophef alom en als bonus een ouderwetsche troll op MuMe. En dan moet de avond nog beginnen! heshtek zinin
Die huilende meneer is nu al mn hoogtepunt.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:02 uur
catdog schreef:
Nikkie gaat de punten niet doorgeven vanavond.
Nikkie gaat de punten niet doorgeven vanavond.
Dus ze moet razendsnel vervangen worden door een andere bekende Nederlander. Kennen we iemand, die redelijk bekend is en vanavond toevallig net even niets meer te doen heeft....?

3
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 21:03 uur
Thunderball schreef:
Dus ze moet razendsnel vervangen worden door een andere bekende Nederlander. Kennen we iemand, die redelijk bekend is en vanavond toevallig net even niets meer te doen heeft....?
(quote)
Gordon. die heeft vanavond even geen relatie.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:05 uur
Popquizbonuspunten voor wie weet welke ster een jaren 80 cover maakte van Hooked on a Feeling.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:06 uur
Die man stond zo ongeinspireerd te zingen, volgens mij was hij ook nog van slag vanwege Joost..
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:07 uur
MarkS73 schreef:
Die man stond zo ongeinspireerd te zingen, volgens mij was hij ook nog van slag vanwege Joost..
Hij was vooral oud. Ik had het gevoel dat ze het tempo wat lager hadden gezet.
2
Thunderball schreef:
Kennen we iemand, die redelijk bekend is en vanavond toevallig net even niets meer te doen heeft....?
Kennen we iemand, die redelijk bekend is en vanavond toevallig net even niets meer te doen heeft....?
Waylon.
1
starbright boy schreef:
Popquizbonuspunten voor wie weet welke ster een jaren 80 cover maakte van Hooked on a Feeling.
Ik ben beheerder van de groep https://www.facebook.com/groups/277637748973110

1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:08 uur
starbright boy schreef:
Die gast van de Knight Rider toch?
5
geplaatst: 11 mei 2024, 21:08 uur
vigil schreef:
Geen Nikkie de Jager vanavond
Geen Nikkie de Jager vanavond
Die meid is een national treasure.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:09 uur
Toch nog een beetje België in de finale met de Magician remix van I Follow Rivers.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 21:09 uur
Het blijft irritant dat we in Nederland I Follow Rivers vooral kennen van die joke versie van Triggerfinger.
3
geplaatst: 11 mei 2024, 21:12 uur
Thunderball schreef:
(quote)
Emma Wortelboer https://www.forumsmileys.nl
https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExNTlzdXZtZG1xbHFmbXdhbzZpbjBqbGt2MWM1MHU0YXlhdWd4amhrNiZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/8q8GyqrGuwIWGYB2J1/giphy-downsized-large.gif
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:14 uur
starbright boy schreef:
Het blijft irritant dat we in Nederland I Follow Rivers vooral kennen van die joke versie van Triggerfinger.
Een van m'n grootste muzikale trauma's
Dat Lykke hier nooit de verdiende grote hit heeft gescoord (en uiteindelijke Top 2000-notering).
0
Portugal heeft ze wel meegenomen...
En slovenia ook zeg.
Prima zo.
En slovenia ook zeg.
Prima zo.
8
Nu al bijna een kwartier bezig en nog niks noemenswaardigs gebeurd. U begrijpt, ik kijk puur voor het ramptoerisme.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:15 uur
Porcupine Head schreef:
Maar geeft Nederland wel punten, maar leest ze niet voor? Of er worden helemaal geen punten uitgedeeld?(quote)
Dat denk ik ook, zeker nu de AVROTROS met de volgende reactie komt: (quote)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.