Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:15 uur
chevy93 schreef:
Ik denk het eerste en dan vermoed ik dat Martin Ö ze zal doorgeven.(quote)
Maar geeft Nederland wel punten, maar leest ze niet voor? Of er worden helemaal geen punten uitgedeeld?
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:17 uur
Mag Nederland de punten niet door Joost laten voorlezen? Of maak dan van de gelegenheid gebruik om een statement tegen Israël te maken.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:18 uur
MarkS73 schreef:
Best vreemd dat ze nog niets over Nederland hebben gezegd...
Best vreemd dat ze nog niets over Nederland hebben gezegd...
Ssst... Dat moet geheim blijven.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:18 uur
Ik had het dapperder gevonden als De Jager tijdens het moment suprème liet weten dat ze de punten niet gaat geven.
Nu sterft elk protest een stille dood.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 21:20 uur
Edwynn schreef:
Ik had het dapperder gevonden als De Jager tijdens het moment suprème liet weten dat ze de punten niet gaat geven.
Dat was wel een goed idee geweest.
Of 12 punten geven aan Palestina i.p.v. Israël.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:21 uur
IK gok dat ze wat gaan zeggen als we aan de beurt waren geweest.
Zweden gaat voor de verandering buiten de top 10 vallen gok ik. Ik verwacht vooral een matige publiekssciore. Er mist iets aan het liedje en de act waardoor dit een middenmoter wordt,
Zweden gaat voor de verandering buiten de top 10 vallen gok ik. Ik verwacht vooral een matige publiekssciore. Er mist iets aan het liedje en de act waardoor dit een middenmoter wordt,
0
herman schreef:
Of 12 punten geven aan Palestina i.p.v. Israël.
Dat zou inderdaad een mooie stunt geweest zijn. Of 12 punten geven aan Palestina i.p.v. Israël.
Hoewel het me ook niets zou verbazen als AVROTROS daar een hoge boete voor zou krijgen.
0
Zeg wat je wil over de Zweden, maar hun act hebben ze altijd wel op orde.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:23 uur
Oekraine is opmerkelijk op de doodplek gezet. Maar dit gaat gewoon de top 5 halen. Ook zon nummer wat het goed gaat doen bij publiek en jury.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:24 uur
starbright boy schreef:
Oekraine is opmerkelijk op de doodplek gezet. Maar dit gaat gewoon de top 5 halen. Ook zon nummer wat het goed gaat doen bij publiek en jury.
Eén van mijn favorieten!
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:25 uur
Oekraine haalde altijd de finale en bijna altijd was het ook dik verdiend. Ze zijn hier zo goed in. Staging is ook bijna altijd heel goed.
0
Is het eigenlijk niet erg oneerlijk dat je al vanaf het begin mag stemmen?
3
Wel een van mijn topfavorieten dit, al klinken de raps wat houterig.
Maar dat vocale stuk over Moeder Teresa is een van de mooiste van de laatste jaren Eurovisie wat mij betreft.
Maar dat vocale stuk over Moeder Teresa is een van de mooiste van de laatste jaren Eurovisie wat mij betreft.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:26 uur
Dinosaurussen moeten oppassen voor die meteorieten van Oekraïne.
2
starbright boy schreef:
Ik gok van niet. Nederland is volledig weggepoetst door de regie.
2
Krijg weer de bevestiging dat ik aan Oekraïne terecht veel punten heb gegeven. Die slaan de plank zelden mis op Eurovisie 

0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:27 uur
Duitsland komt met een aanstellerige zanger en een heel matig liedje. Maar zingen kan hij technisch gezien wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.