MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Prima zanger. Liedje minder kut dan Duitsland. De haat is overdreven.

Gaaaaaaaaap

Schande dat dit door is en Polen niet.

Nooit geweten dat Marcel Keizer na zijn ontslag bij Ajax de muziek was ingegaan.

Gretz schreef:
Doet me qua uiterlijk een beetje denken aan een jonge Letse versie van Jan Biggel. Ja toch, jordidj1?

Nu je het zegt, waar is Johnny Marr eigenlijk in dit topique?

Ik zit even 25 minuten in de bus naar huis, kunnen jullie mij hier op de hoogte houden? Graag alle details etcetera.

EvilDrSmith schreef:
Prima zanger. Liedje minder kut dan Duitsland. De haat is overdreven.

Hallo, halloooo! Overdreven lijkt me overdreven, mag met Duitsland gaan concurreren om de laatste plaats.

Ik heb pas een Ierse dame leren kennen, laten we hopen dat ze 's nachts niet ook in zo'n feeks veranderd, of misschien is ze dat sowieso al wel....?

AstroStart schreef:
Schande dat dit door is en Polen niet.

Polen is een lief meisje maar de staging leek nergens op en haar zang stelde weinig voor.

Cornald Maas wordt al gecensureerd.

Wat een chemie tussen Jacqueline en Cornald

Griekenland is kut met souvlaki

Griekenland is weldadige chaios.

Griekenland is heeel leuk!
En zeer knap meisje hoor

Joren999 schreef:

Hoe bedoel je dat?

Thunderball schreef:
(quote)

Hoe bedoel je dat?
De helft van wat hij zei leek weg te vallen.

Dit is zo ontzettend genegriek.

Griekenland is toch wel de beste tot nu toe, met Oekraine op plek 2.

Juul1998B schreef:
En zeer knap meisje hoor
Ja, dus?

Maar knap is ze wel

Juul1998B schreef:
Griekenland is heeel leuk!
En zeer knap meisje hoor

Ik lees net dat ze al 37 is.. Als je me had gezegd dat ze 18 is had ik het ook geloofd

Griekenland vindt het zo spannend dat ze voor de zekerheid haar glitterluier heeft aangetrokken.

Poeha schreef:
(quote)
Ja, dus?

Niks, vind ik gewoon.
Of kan ik dat niet delen?

AstroStart schreef:
Griekenland is toch wel de beste tot nu toe, met Oekraine op plek 2.

Toch wel matig nummer

Is gewoon 'Laag Laag Laag'.

Dat Griekenland nog maar eens die andere Marina (Diamandis) naar het festival stuurt. Die zou het stukken beter doen. Nee, ik ben geen fan van deze doorsnee act.

Griekenland vind ik ook wel leuk. Lekker energiek, goede oosterse vibes. Doet me wel een beetje denken aan Puf/Schudden van wijlen Def Rhymz.

En knappe dame hoor, eens met Juul.

Joren999 schreef:

Wat dan?

Hopen dat de UK beter zingt dan in de semi's. Ik noemde de staging badkamer in space..

Tot heden Litouwen, Ierland.

1. Griekenland
2. Ierland
3. Letland/Duitsland

Gretz schreef:
(quote)

Dan is er vermoedelijk door de ARD een verkeerde interpretatie gemaakt van de publiekelijk bekende feiten. Joost heeft zich na herhaaldelijke verzoeken dus naar alle waarschijnlijkheid verbaal niet meer kunnen inhouden en zei tegen de medewerker iets van "You again? Next time, I will hit you." Het is vrijwel onmogelijk dat hij zich fysiek heeft misdragen. Want dan zou AVROTROS echt een extreem modderfiguur slaan door in haar enige statement te beweren dat Joost haar niet heeft aangeraakt. Als er sprake was van fysiek geweld wordt toch vroeg of laat bevestigd door de Zweedse justitie.

Maar nos.nl meldt nu iets soortgelijks.
"Algemeen directeur Noel Curran van de EBU zegt dat de verklaring van de AVROTROS over het incident met Joost Klein niet klopt. De omroep stelt dat Joost Klein donderdagavond een dreigende beweging naar een cameravrouw heeft gemaakt. Daarom staat Klein vanavond ook niet in de finale.

Maar Curran heeft in een interview met de Zweedse radiozender Sveriges Radio gezegd dat het verhaal anders in elkaar zit, al heeft hij niet verteld hoe precies."

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:06 uur

geplaatst: vandaag om 19:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.