Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
3
geplaatst: 11 mei 2024, 23:53 uur
Jacqueline Govaert: als commentator veel acceptabeler dan als Krezip
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 23:53 uur
Kun je ook vertellen waar je hem neerlegt dan? Kunnen we hem lezen..
1
geplaatst: 11 mei 2024, 23:54 uur
Onweerwolf schreef:
Het bevestigt voor mij wel weer dat veel conservatieve mensen alleen in staat zijn tot zwart/wit denken.
Het bevestigt voor mij wel weer dat veel conservatieve mensen alleen in staat zijn tot zwart/wit denken.
Gotspe van de avond
0
geplaatst: 11 mei 2024, 23:54 uur
Toch even inschakelen voor de bekendmaking van de stemmen. Hard boe geroepen voor Martin O.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 23:55 uur
Slowgaze schreef:
Antisemitisme is ook niet in orde, maar een partij als het CIDI, dat cijfers hierover bijhoudt, vindt zo'n beetje alles al antisemitisch.
Overigens, conservatieve moslims zitten aan de rechterkant en niet aan de linkerkant. Antisemitisme is ook een behoorlijk rechtse aangelegenheid.
(quote)
Antisemitisme is ook niet in orde, maar een partij als het CIDI, dat cijfers hierover bijhoudt, vindt zo'n beetje alles al antisemitisch.
Overigens, conservatieve moslims zitten aan de rechterkant en niet aan de linkerkant. Antisemitisme is ook een behoorlijk rechtse aangelegenheid.
Dat vind ik boude stellingen.
Er bestond een tekeningetje met een parabool waaruit bleek dat zowel radicaal links als rechts uiterst dicht bij elkaar liggen qua intolerantie. Kan het niet vinden.
Maar ik zou ophouden.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 23:55 uur
Sorry ik zit niet op te letten, zijn dit de jury-stemmen of de stemmen van de kijkers?
0
geplaatst: 11 mei 2024, 23:56 uur
SergioMalick schreef:
Sorry ik zit niet op te letten, zijn dit de jury-stemmen of de stemmen van de kijkers?
Jury
0
geplaatst: 11 mei 2024, 23:56 uur
SergioMalick schreef:
Jury.
Daarna op volgorde van jury uitslagen publiekstemmen.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 23:57 uur
Kan niet anders dat deze trend van de jury's zo blijft en dat de Israëlische inzending echt zeer matig gaat scoren op jurypunten.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 23:57 uur
Onweerwolf schreef:
Deze snap ik echt niet.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 23:58 uur
Vind de punten erg onoverzichtelijk in beeld. Normaal staat alles toch rechts bij mekaar?
4
geplaatst: 11 mei 2024, 23:58 uur
Onweerwolf schreef:

Dit bericht van jou is echt van alle berichten van de afgelopen dagen het meest hilarisch.
Geweldig

0
geplaatst: 11 mei 2024, 23:59 uur
Joy4ever schreef:
Gaat toch geen Zwitserland worden mag ik hopen..
Gaat toch geen Zwitserland worden mag ik hopen..
Publiekstemmen moeten nog komen...
1
geplaatst: 11 mei 2024, 23:59 uur
Onweerwolf heeft weer gedronken denk ik, as always.
Hoop.geen switzerland..
Hoop.geen switzerland..
1
geplaatst: 12 mei 2024, 00:00 uur
Het is klaar. Die oh-ooh-ooh boy wint. Op een homofeestje. Go figure.
0
0
harm1985 schreef:
Aj, Cornald misgendert daar even Zwitserland.
Voor de zesmiljoenste keerAj, Cornald misgendert daar even Zwitserland.
1
Onweerwolf
Het is duidelijk weer trolletjes avond in het topic zoals elk jaar.
0
Ben benieuwd hoe effectief Israëls agressieve campagne ditmaal zal zijn.
Op youtube vliegen de ads voorbij die iedereen op het hart drukken om 20x Eden te stemmen.
Heb ik nog niet eerder meegemaakt zo.
Op youtube vliegen de ads voorbij die iedereen op het hart drukken om 20x Eden te stemmen.
Heb ik nog niet eerder meegemaakt zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.