Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
3
geplaatst: 26 februari 2019, 20:04 uur
Ja, geweldig nummer. Geloof me: dat gaan de grote standaard Eurovisie liefhebbers niet trekken hoor 
Studioversie: Conan Osíris - Telemóveis (Lyric Video) | Festival da Canção 2019 - YouTube

Studioversie: Conan Osíris - Telemóveis (Lyric Video) | Festival da Canção 2019 - YouTube
0
geplaatst: 26 februari 2019, 21:14 uur
1
geplaatst: 26 februari 2019, 21:16 uur
Conan is inderdaad geweldig. Ik zou dat een geweldige inzending vinden voor Portugal. Ook NBC vind ik goed, en nog een paar uit die voorronde die ik de moeite waard vind.
0
geplaatst: 26 februari 2019, 21:54 uur
NBC vind ik ook geweldig. Portugal is heel goed bezig. Werd tijd met al die slappen inzendingen tot nu toe. Hopelijk komt Nederland ook met iets verrassends.
0
geplaatst: 26 februari 2019, 22:34 uur
Ben nu zijn laatste album aan het beluisteren, erg bijzondere muziek met allerlei invloeden. En die danser moet blijven, die maakt het helemaal af wat mij betreft (heb al wat clips bekeken, hij hoort er dus bij).
0
geplaatst: 27 februari 2019, 12:43 uur
0
geplaatst: 27 februari 2019, 14:29 uur
Prima nummer. Moet nog wat groeien denk ik, maar al heel wat beter dan het merendeel dat we gehoord hebben.
0
geplaatst: 27 februari 2019, 18:27 uur
Toffe inzending weer van mijn land. Dit gaat wss mijn nieuwe nummer 1 worden.
0
geplaatst: 28 februari 2019, 17:08 uur
1. Italië
2. Hongarije
3. België
4. Verenigd Koninkrijk
5. Slovenië
6. Litouwen
7. Albanië
8. Estland
9. Tsjechië
10. Letland
11. Denemarken
12. Frankrijk
13. Spanje
14. Kroatië
15. Roemenië
16. Australië
17. Duitsland
18. Montenegro
2. Hongarije
3. België
4. Verenigd Koninkrijk
5. Slovenië
6. Litouwen
7. Albanië
8. Estland
9. Tsjechië
10. Letland
11. Denemarken
12. Frankrijk
13. Spanje
14. Kroatië
15. Roemenië
16. Australië
17. Duitsland
18. Montenegro
0
geplaatst: 28 februari 2019, 17:54 uur
1. Hongarije
2. Italië
3. België
4. Spanje
5. Estland
6. Slovenië
7. Tsjechië
8. Albanië
9. Denemarken
10. Litouwen
11. Australië
12. Verenigd Koninkrijk
13. Letland
14. Roemenië
15. Frankrijk
16. Montenegro
17. Duitsland
18. Kroatië
2. Italië
3. België
4. Spanje
5. Estland
6. Slovenië
7. Tsjechië
8. Albanië
9. Denemarken
10. Litouwen
11. Australië
12. Verenigd Koninkrijk
13. Letland
14. Roemenië
15. Frankrijk
16. Montenegro
17. Duitsland
18. Kroatië
0
geplaatst: 28 februari 2019, 18:44 uur
Ik ben niet rap nationalistisch maar ga toch mijn land bovenaan plaatsen.
1 België
2 Litouwen
3 Tsjechië
4 Spanje
5 Hongarije
6 Italië
7 Estland
8 Verenigd Koninkrijk
9 Slovenië
10 Frankrijk
11 Denemarken
12 Duitsland
13 Kroatië
14 Montenegro
15 Letland
16 Roemenië
17 Albanië
18 Australië
1 België
2 Litouwen
3 Tsjechië
4 Spanje
5 Hongarije
6 Italië
7 Estland
8 Verenigd Koninkrijk
9 Slovenië
10 Frankrijk
11 Denemarken
12 Duitsland
13 Kroatië
14 Montenegro
15 Letland
16 Roemenië
17 Albanië
18 Australië
0
geplaatst: 28 februari 2019, 18:52 uur
Prima toch? Is ook gewoon een goed nummer.
Hopelijk kan ik volgende week hetzelfde doen als het nummer van Duncan bekend is.

0
geplaatst: 28 februari 2019, 18:59 uur
Aoibhin schreef:
Hopelijk kan ik volgende week hetzelfde doen als het nummer van Duncan bekend is.
Ik hoop het ook, want het songfestival kan nog enkele goede nummers gebruiken. Hopelijk kiezen de Portugezen, Ijslanders en Noren verstandig dit weekend.
0
geplaatst: 28 februari 2019, 19:31 uur
musicfriek schreef:
Als Conan Osiris voor Portugal doorgaat, dan weet ik mijn winnaar al, wat een belachelijk goed nummer en die show erbij!
Weet iemand wanneer de finale is van Portugal?
(embed)
Als Conan Osiris voor Portugal doorgaat, dan weet ik mijn winnaar al, wat een belachelijk goed nummer en die show erbij!

Weet iemand wanneer de finale is van Portugal?
(embed)
Ik was al aan het wachten tot het hier opgepikt werd. Ik stuitte er twee weken geleden compleet per toeval op, al voor de halve finale. De halve finale werd ie geloof ik nipt tweede (maar mijn Portugees is heel matig en google translate ook niet zalig).
Schijnt dat het merendeel van Portugal het verafschuwt, mede omdat veel Portugezen het niet zo hebben op zigeuners. Maar onder de stemmers zal dat wel minder zijn.
0
geplaatst: 2 maart 2019, 09:29 uur
Vandaag bekend:
Finland
IJsland
Noorwegen
Georgië
Portugal
Morgen:
Moldavië
Servië
Maandag:
Noord Macedonië
Woensdag:
Griekenland
Donderdag:
Nederland
Zwitserland
Vrijdag:
Oostenrijk
Ierland
Zaterdag:
Zweden
Finland
IJsland
Noorwegen
Georgië
Portugal
Morgen:
Moldavië
Servië
Maandag:
Noord Macedonië
Woensdag:
Griekenland
Donderdag:
Nederland
Zwitserland
Vrijdag:
Oostenrijk
Ierland
Zaterdag:
Zweden
0
geplaatst: 2 maart 2019, 09:47 uur
Het wordt vandaag een belangrijke dag of dit voor mij een zwak songfestivaljaar of een goed songfestivaljaar wordt. Als Ijsland, Noorwegen en Portugal mijn favoriet kiezen dan komen ze gelijk in mijn top 3. Finland stelt enorm teleur. Geen enkele van de 3 songs komt ook maar een beetje in de buurt van het lekkere Sandstorm.
Mijn favorieten voor vanavond:
Ijsland:
Noorwegen:
maar met dit kan ik ook leven
Portugal:
Slovenië groeit hier enorm.
Mijn favorieten voor vanavond:
Ijsland:
Noorwegen:
maar met dit kan ik ook leven
Portugal:
Slovenië groeit hier enorm.
1
geplaatst: 2 maart 2019, 10:25 uur
Finland vind ik ook drie niksige nummers hebben. Typisch een geval van iemand die om de naam is gekozen, maar eigenlijk vergane glorie is.
We hebben dezelfde favorieten Cerclezot
Hopelijk wordt er vandaag goed gekozen.
Ook met je eens wat betreft Slovenië. Ik was in eerste instantie nogal afgeleid door het doodse optreden, maar het liedje heeft zeker wat.
We hebben dezelfde favorieten Cerclezot
Hopelijk wordt er vandaag goed gekozen.Ook met je eens wat betreft Slovenië. Ik was in eerste instantie nogal afgeleid door het doodse optreden, maar het liedje heeft zeker wat.
1
geplaatst: 2 maart 2019, 13:49 uur
Dat wordt een leuk zapavondje vandaag
Vind Noorwegen wat tegenvallen met hun voorronde, heb daar niet echt een uitschieter bij, maar denk dat Keiino het wel gaat halen, een nummer waar ik (nog) niet veel mee heb. Het nummer van Kjetil Mørland ben ik ook niet helemaal gek van, dan was Monster Like Me toch een stuk beter dan En Livredd Mann, die kabbelt maar wat voort.. Hij kan beter.
En hopen dat Portugal de juiste keuze maakt, Conan in de finale zou geweldig zijn, maar NBC is ook prima.
Vind Noorwegen wat tegenvallen met hun voorronde, heb daar niet echt een uitschieter bij, maar denk dat Keiino het wel gaat halen, een nummer waar ik (nog) niet veel mee heb. Het nummer van Kjetil Mørland ben ik ook niet helemaal gek van, dan was Monster Like Me toch een stuk beter dan En Livredd Mann, die kabbelt maar wat voort.. Hij kan beter. En hopen dat Portugal de juiste keuze maakt, Conan in de finale zou geweldig zijn, maar NBC is ook prima.
0
geplaatst: 2 maart 2019, 16:45 uur
musicfriek schreef:
En hopen dat Portugal de juiste keuze maakt, Conan in de finale zou geweldig zijn, maar NBC is ook prima.
Ik neig de laatste paar dagen meer naar NBC. Toch wel.
0
Martial
geplaatst: 2 maart 2019, 17:42 uur
Ik zou zeggen Portugal durf eens en stuur Surma met Pugna, een zeer interessant nummer 

0
geplaatst: 2 maart 2019, 18:15 uur
Al even een aangepaste top.
1 België
2 Slovenië
3 Tsjechië
4 Hongarije
5 Spanje
6 Italië
7 Litouwen
8 Verenigd Koninkrijk
9 Estland
10 Frankrijk
11 Denemarken
12 Duitsland
13 Kroatië
14 Montenegro
15 Letland
16 Roemenië
17 Albanië
18 Australië
1 België
2 Slovenië
3 Tsjechië
4 Hongarije
5 Spanje
6 Italië
7 Litouwen
8 Verenigd Koninkrijk
9 Estland
10 Frankrijk
11 Denemarken
12 Duitsland
13 Kroatië
14 Montenegro
15 Letland
16 Roemenië
17 Albanië
18 Australië
0
geplaatst: 2 maart 2019, 20:06 uur
Martial schreef:
Ik zou zeggen Portugal durf eens en stuur Surma met Pugna, een zeer interessant nummer
Ook al zo'n goed nummer ja. De Portugezen zijn erg goed bezig.
0
geplaatst: 2 maart 2019, 22:12 uur
Finland heeft gekozen. Darude feat. Sebastian Rejman gaan met het nummer Look Away naar Tel Aviv:
Dit is de studioversie. Er staat nog geen goede liveversie online.
Dit is de studioversie. Er staat nog geen goede liveversie online.
1
geplaatst: 2 maart 2019, 22:24 uur
0
geplaatst: 2 maart 2019, 22:39 uur
Nog vier landen erbij vanavond: Noorwegen, Portugal, IJsland en Moldavië. Die van Portugal is er eentje om naar uit te kijken hoe dat afloopt.
0
geplaatst: 2 maart 2019, 22:43 uur
aERodynamIC schreef:
Nog vier landen erbij vanavond: Noorwegen, Portugal, IJsland en Moldavië. Die van Portugal is er eentje om naar uit te kijken hoe dat afloopt.
Ik ben ook heel benieuwd. Er zitten veel goede nummers in die voorronde. Het kan toch bijna niet dat Portugal ook (in de trend van dit jaar) ook weer een heel rare keuze gaat maken.
Momenteel heb ik zowel Noorwegen als IJsland opstaan. Ben benieuwd. Het lijkt erop dat de Noorse favorieten nu ook gaan sneuvelen.
0
geplaatst: 2 maart 2019, 22:45 uur
Tot nu toe dit jaar nog geen uitgesproken favoriet. Italië wordt wel veel genoemd in polls en bij de wedkantoren. Maar Nederland doet het bij de laatste ook goed en dat is gewoon flauwekul (Rusland staat 1: ook onzin).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.