Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Het gaat niet gehouden worden in een bestaand gebouw heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. Dus geen Ziggo, Gelredome en Rai en zo.
Ze gaan een gebouw speciaal voor de ESF bouwen?Het gaat niet gehouden worden in een bestaand gebouw heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. Dus geen Ziggo, Gelredome en Rai en zo.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:28 uur
Arrie schreef:
Maar ik ben voor Ziggo Dome! Ik ga wel proberen om erbij te zijn, dat sowieso!
Ik wil mee!Maar ik ben voor Ziggo Dome! Ik ga wel proberen om erbij te zijn, dat sowieso!
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:29 uur
Yep.
Weet niet wat de plannen verder precies zijn voor het gebouw.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:29 uur
Deze opmerking was dan ook ironie natuurlijk. Maar het minst overtuigende fakeinstrument was de gitaar van die Sloveen.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:30 uur
0
Chameleon Day schreef:
Gezellig. Ik heb redelijke muziek om te draaien...en drank in overvloed!
(quote)
Gezellig. Ik heb redelijke muziek om te draaien...en drank in overvloed!
Ik vermoed dat het geen muziek is die op en EVS wordt gespeeld!
0
Amsterdam is jarenlang de 'gay capital' van de wereld geweest, en scoort nog altijd hoog in de LHBT-lijstjes.
3
Ben aan t bijkomen nu. Oh, wat is dit geweldig! Als je me een jaar geleden had gezegd dat we dit festival zouden winnen, dan zou ik keihard nee hebben geroepen. Maar nu............AAAAAAAAAAAAAA. Niet te geloven dit!
0
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 mei 2019, 01:31 uur
aERodynamIC schreef:
Één ding: opzouten met die vakjury’s!!!!! Griekenland en Cyprus. De noordelijke landen en België? Dat is ook niet nieuw.
Ik snap het tegenwicht, maar ik neem ze niet serieus.
Één ding: opzouten met die vakjury’s!!!!! Griekenland en Cyprus. De noordelijke landen en België? Dat is ook niet nieuw.
Ik snap het tegenwicht, maar ik neem ze niet serieus.
Dit. Wat een lachertje, die vakjury's.
1
Onweerwolf
Dit is het eerste jaar waarbij ik geen idee heb hoe de plekken 2 t/m x er uit zien. 

0
Het hele songfestival boeide me eigenlijk niet zo, maar ik weet meegesleept door alle vreugde die jullie hier uitten. Forza Nederland haha.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:32 uur
Arrie schreef:
Maar ik ben voor Ziggo Dome!
Ik vraag me af of de Ziggo Dome groot genoeg is voor zo'n massaal evenement. Je hebt nogal wat vierkante meters nodig, vermoed ik.Maar ik ben voor Ziggo Dome!
4
geplaatst: 19 mei 2019, 01:32 uur
starbright boy schreef:
Het is voor mij ook een heerlijke manier om mijn gedachten te verzetten. Want ik (en mijn familieleden) hebben mijn vader vorige maand moeten laten verhuizen naar een verpleeghuis. En woensdag heb ik begrafenis van mijn oom. Dit is niet de makkelijkste periode voor me.
Het is voor mij ook een heerlijke manier om mijn gedachten te verzetten. Want ik (en mijn familieleden) hebben mijn vader vorige maand moeten laten verhuizen naar een verpleeghuis. En woensdag heb ik begrafenis van mijn oom. Dit is niet de makkelijkste periode voor me.
Mijn opa ligt momenteel op sterven, het kan elk moment gedaan zijn. Ik geloof dat Arcade daardoor extra bij me binnenkwam toen ik hem een paar dagen terug draaide.
Mooi stuk, sb, sterkte met alles!
1
geplaatst: 19 mei 2019, 01:34 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Amsterdam is jarenlang de 'gay capital' van de wereld geweest, en scoort nog altijd hoog in de LHBT-lijstjes. Ja, achteraf was het natuurlijk een retorische vraag van Dimitri, vermoed ik.

1
0
motel matches schreef:
Hoe kan het dat Tsjechie maar 7 punten kreeg van het publiek?
Hoe kan het dat Tsjechie maar 7 punten kreeg van het publiek?
Nietszeggend nummer. En ook nog in het begin.
Wel degelijk gezongen verder.
4
horizon schreef:
MECC in Maastricht wordt grondig verbouwd.
Als we na zoveel jaar weer eens winnen, vind ik wel dat we het in Nederland moeten organiseren.MECC in Maastricht wordt grondig verbouwd.
1
Dus de vakjury is niet zuiver maar op basis van televoting zou Noorwegen winnen dus zijn we die vakjury weer dankbaar. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.