MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Arrie schreef:
(quote)

Mijn opa ligt momenteel op sterven, het kan elk moment gedaan zijn. Ik geloof dat Arcade daardoor extra bij me binnenkwam toen ik hem een paar dagen terug draaide.

Mooi stuk, sb, sterkte met alles!

Sterkte Arnout!

chevy93 schreef:
(quote)
Als we na zoveel jaar weer eens winnen, vind ik wel dat we het in Nederland moeten organiseren.

Ha ha ha ha

itchy schreef:
(quote)

Deze opmerking was dan ook ironie natuurlijk. Maar het minst overtuigende fakeinstrument was de gitaar van die Sloveen.

Het grootste fakeinstrument vond ik zelf de onafhankelijke vakjury

chevy93 schreef:
(quote)
Ik vraag me af of de Ziggo Dome groot genoeg is voor zo'n massaal evenement. Je hebt nogal wat vierkante meters nodig, vermoed ik.

Nee, is lang niet goed genoeg. NL wil plaats voor 120.000 man (niet alleen publiek).

Tijdelijke arena.

horizon schreef:
Dus de vakjury is niet zuiver maar op basis van televoting zou Noorwegen winnen dus zijn we die vakjury weer dankbaar.
terecht! Noorwegen was hier ook favoriet na Duncan.

Ben ook blij dat mijn favoriet na Nederland, Italië, tweede is geworden.

Joy4ever schreef:
Nu kan het gevecht echt los gaan barsten inzake de stad waar het festival gehouden zal worden.

Gewoon in Zandvoort.

Arrie schreef:
(quote)

Mijn opa ligt momenteel op sterven, het kan elk moment gedaan zijn. Ik geloof dat Arcade daardoor extra bij me binnenkwam toen ik hem een paar dagen terug draaide.

Sterkte!

chevy93 schreef:
(quote)
Ik had de komende 100 jaar geen finaleplaats op het ESF zonder te knipperen ingeruild voor een minuut minder blessuretijd...

Ja, schrale troost.

harm1985 schreef:
(quote)

Gewoon in Zandvoort.

Nee, in Assen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Nee, is lang niet goed genoeg. NL wil plaats voor 120.000 man (niet alleen publiek).
120.000? Het is natuurlijk een once-in-a-long-time kans (hopelijk niet natuurlijk), maar dat lijkt me erg ambitieus. In dat geval moet je gaan denken aan de Noordoostpolder à la Biddinghuizen.

aERodynamIC schreef:
Het scheelde maar 27 punten, maar blij dat hij 2e is geworden ja ❤

Onweerwolf
aERodynamIC schreef:

Toch uiteindelijk verrassend, ondanks dat we het daar allemaal voordat de rehearsals begonnen wel mee eens waren.

Arrie schreef:
(quote)

Sterkte!

harm1985 schreef:
(quote)

Gewoon in Zandvoort.
En dan een kuilenstrand terugkrijgen door al die Duitse fans? Nee, bedankt.

chevy93 schreef:
(quote)
120.000? Het is natuurlijk een once-in-a-long-time kans (hopelijk niet natuurlijk), maar dat lijkt me erg ambitieus. In dat geval moet je gaan denken aan de Noordoostpolder à la Biddinghuizen.

Hou het maar in de gaten.

chevy93 schreef:
In dat geval moet je gaan denken aan de Noordoostpolder à la Biddinghuizen.

A Campingflight to Eurosongfestival

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hou het maar in de gaten.
Op zich zou het Haarlemmermeerterrein (waar Mysteryland wordt georganiseerd wordt) ook een mooi terrein zijn. Kun je in ieder geval spectaculaire beelden maken met die heuvel.

Maar weet niet hoe toegankelijk en geschikt dat terrein is, want Mysteryland is met veel verschillende stages.

Even opgezocht: "KAN expects to have a capacity of around 7,280 spectators in the arena for Eurovision 2019, along with 46 commentator booths."

Ziggodome heeft 17000 plaatsen, kan prima dus. Ik heb ook begrepen dat het een voordeel is als het een beetje intiem lijkt.

Arrie schreef:
(quote)

Sterkte Arrie!

Net zoiets als die piano

Poek schreef:
Even opgezocht: "KAN expects to have a capacity of around 7,280 spectators in the arena for Eurovision 2019, along with 46 commentator booths.

Ziggodome heeft 17000 plaatsen, kan prima dus. Ik heb ook begrepen dat het een voordeel is als het een beetje intiem lijkt.
De vloer ben je waarschijnlijk vrijwel volledig kwijt, dat kost je al ruim 6000 plekken. Daarbij kun je de tribunes niet zonder meer vullen, denk ik. Met goede wil zal het vast lukken, maar ter vergelijking: de Ziggo Dome is 90x90 meter (= 8100 m²). De expohal in Tel Aviv is 50.000 m² volgens Wikipedia.

Poek schreef:
Even opgezocht: "KAN expects to have a capacity of around 7,280 spectators in the arena for Eurovision 2019, along with 46 commentator booths."

Ziggo is nog wel een optie. Maar dan met bijbouw. Is nu te klein.

Aoibhin schreef:
Ik zit echt te huilen hier nu

Een vrouw een vrouw, een woord een woord!

Aoibhin schreef:
Wat ga ik tranen van geluk janken als hij vanavond wint.

Theaterhangar in Katwijk

kaj_666 schreef:
(quote)

Ja nu je het zegt!
En terecht! Ik bedoel: HEJO-EJA!

Ik ben geen die hard liefhebber, meestal zijn we rond deze tijd bij mijn ouders ivm de verjaardag van mijn stiefvader, maar op de één of andere manier kijken we altijd. Ondanks de winkansen zoals opgegeven bij de bookmakers had ik mijn twijfels. Toen we na de eerste 12 punten weg zakten verloor ik de hoop een beetje. Weer over hyped wellicht? En dan zo winnen, wat een cliffhanger. Zowel bij de jury als publiek in de top 3, dan ben je gewoon de terechte winnaar. Enorm leuk voor een hele generatie ESF liefhebbers die 44 jaar geleden nog niet geboren waren. Maak er een mooi feestje van, mannen, dames en alles er tussenin!

ohmusica
Gefeliciteerd alle songfestivalliefhebbers hier op het forum en vooral de prachtige en terechte winnaar hier kunnen we trots op zijn. !!!

Kan Paul de Leeuw dit volgend jaar niet hosten? Lijkt me een uitstekende keuze

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.