menu

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Ik moet wel werken en zit midden in een cursus, dus ik vrees dat ik ineens diverse appjes ga krijgen die dan stiekem onder de tafel bekeken gaan worden

Rotterdam is uitgelekt als hoststad!

Eurovision Song Contest

Ja bizar!!!!

Dit is geen fansite namelijk.

Ik ben wel echt heel blij nu!

Jammer dat 'de bekendmaking' zo wat wordt verpest (al horen we op vrijdag alsnog de data), maar het maakt me ook niet zo heel veel meer uit gezien het goede nieuws.

Op zich is het nog niet officieel bevestigd, maar het kan al haast niet anders. Óf ze bevestigen toch niets tot vrijdag en beweren dat Maastricht ook wel zo'n pagina zal hebben, óf het wordt zo meteen toch echt officieel bevestigd.

Is dit hét bewijs dat het songfestival naar Rotterdam gaat? | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

Aoibhin schreef:
Op zich is het nog niet officieel bevestigd, maar het kan al haast niet anders. Óf ze bevestigen toch niets tot vrijdag en beweren dat Maastricht ook wel zo'n pagina zal hebben, óf het wordt zo meteen toch echt officieel bevestigd.

Ik heb het geprobeerd met Maastricht i.p.v. Rotterdam en dan krijg je niks.

Inmiddels is de pagina offline gehaald en Sietse Bakker beweert dat het een mock up is.

Ik geloof daar weinig van; het was toch echt een bestaande link. En dat het nu offline is gehaald, zegt ook wel veel.

Ik geloof het vrijdag pas echt natuurlijk, maar dit lijkt op een domme fout en ik hoorde net van een groot fan dat zoiets al eerder is voorgekomen.

Inmiddels is er ook zo'n pagina van Maastricht gedownload, maar zonder foto van MECC erbij (Rotterdam had wel foto van Ahoy) en met allemaal interpunctiefouten, net geüpload.

Lijkt mij meer dat ze die pagina nog even snel in elkaar hebben geflanst.

Op een soort historische overzichtspagina stond ook al 'Rotterdam 2020', maar inmiddels weer weggehaald.

Waarschijnlijk is er toch een soort deal met EBU dat het op vrijdag bekend moet worden gemaakt en dat de commissie nu nog probeert de boel te redden.

Dit voelt als de boel redden ja. Hoe raar dat eerst alleen Rotterdam verscheen en Maastricht niet. Toen werd het ontdekt, Rotterdam snel offline en ineens is er ook even eentje voor Maastricht.

Maar goed: misschien hebben ze nu heel veel lol daar om iedereen gek te maken

Ik snap niet waarom dit soort fouten zo bizar vaak gemaakt worden . Je leest zo vaak dat iets al gelekt is omdat er ergens iets online heeft gestaan wat er niet had moeten staan. Als insiders hun mond voorbij praten kan je er niet veel aan doen maar dit lijkt me niet gigantisch moeilijk om te voorkomen?

Hoe dan ook, ik ben blij dat het Rotterdam wordt. Tijd voor een feestje in 2020!

NewYorkCityLight schreef:
Hoe dan ook, ik ben blij dat het Rotterdam wordt.

Dat is nog niet zeker natuurlijk

Ergens hou ik nog een slag om de arm voor vrijdag. Helemaal zeker weten we het nog niet.

Maar ik ben wel behoorlijk gerustgesteld. Dit lijkt me toch echt een daadwerkelijke uitlek/blunder.

Ik weet niet meer waar ik vanuit moet gaan. Ik weet alleen dat dit een rollercoaster is voor de fans

aERodynamIC schreef:
(quote)

Dat is nog niet zeker natuurlijk

Wel joh. Heb het hotel al geboekt hoor

NewYorkCityLight schreef:
(quote)

Wel joh. Heb het hotel al geboekt hoor

Gelukkig is het voor mij dan om de hoek, maar eerst vrijdag afwachten. Ik ben er nu toch nog niet zo gerust op.

Ik heb de pagina ook gezien. Als het Rotterdam wordt dan ben ik eerlijk gezegd opgelucht. in het andere geval wordt het zowat in mijn achtertuin georganiseerd, daarom houdt het mij ook wel bezig. Het geld is hier wel beter te besteden en als het toch Maastricht zou worden dan, ja dan, dan koop ik een glitterpak.

ohmusica schreef:
en als het toch Maastricht zou worden dan, ja dan, dan koop ik een glitterpak.

Denk dat Gordon, René of Jeroen er nog wel eentje voor je hebben liggen

Nog een nachtje en dan weet ik of ik met de metro naar het songfestival zou kunnen volgend jaar, Who would've thought.

Geloof maar dat het voor beide steden erg spannend is, zeker voor de zuidelijke stad aan de Maas, de outsider. Ik ben erg benieuwd naar de afwegingen en de onderbouwing van de keuze, wat de doorslag gaf. Een voorspelling durf ik niet aan, ik schat de kans op 60 / 30. Ja voor wie?

starbright boy schreef:
Nog een nachtje en dan weet ik of ik met de metro naar het songfestival zou kunnen volgend jaar, Who would've thought.

Zelfde hier, zou kunnen, en nog zonder overstappen ook. Ben niet van plan te gaan, maar het ESF in Rotterdam an sich is natuurlijk gewoon top

Ik ben vanuit Utrecht ook zo in Rotterdam. Zou ideaal zijn; hoef ik geen hotel te nemen. Wat betreft Maastricht gaat het echt nog een probleem worden, want ik wil wel proberen een show mee te pakken.

ohmusica schreef:
Geloof maar dat het voor beide steden erg spannend is, zeker voor de zuidelijke stad aan de Maas, de outsider. Ik ben erg benieuwd naar de afwegingen en de onderbouwing van de keuze, wat de doorslag gaf. Een voorspelling durf ik niet aan, ik schat de kans op 60 / 30. Ja voor wie?

En de overige /10? Rotherham?

herman schreef:
(quote)

En de overige /10? Rotherham?

Benieuwd hoeveel bezoekers voor het ESF in de verkeerde plaats gaan belanden

Man uit Slowakije wil naar Rotherham, belandt in Rotterdam | NOS

dix
Maasbracht?
Haastrecht?

Over zes minuten wordt er gebeld met de steden. Misschien dat het dan al wel uitlekt.

Sowieso nog maar een half uur, maar ik trek de spanning echt niet

Gewoon nog spannender dan het beslissende moment van de puntentelling van ESF 2018 dit!

Dagblad de Limburger meldt dat het Rotterdam wordt.....

Rotterdam lijkt dan nu toch echt zijn gelekt!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:17 uur

geplaatst: vandaag om 15:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.