menu

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
geplaatst:
Allejezus.

geplaatst:
Goede analyse van Jan Smit (zowaar). Zingen en dansen tegelijk valt niet mee.

geplaatst:
Letland is ontzettend flauw. Een beetje als een irritant studentenfeestje waar je uit beleefdheid blijft maar waar je eigenlijk na vijf minuten al weg wil.

geplaatst:
Wham Rap (2022 Level 42 Remix)

geplaatst:
Letland kan het beter bij cake bakken houden ipv deze salad bar

geplaatst:
Ah, daar is de eerste van-de-Aldi van het jaar: deze keer van Bruno Mars.

geplaatst:
Wel gunstig voor Albanië dat ze voor Letland zitten.

geplaatst:
Allejezus.

geplaatst:
Ik gok erop dat de jury Letland gaat dumpen en dat we dit maar een keer hoeven mee te maken,

geplaatst:
Litouwen is de afgelopen weken bij me gegroeid, maar die tijd hebben de kijkers niet. Ik hoop dat ze door is maar is op het randje denk ik.

geplaatst:
Gaat echt nergens heen dit nummer.

geplaatst:
Na die eerste twee nummers voelt dit als een verademing, maar echt veel aan de hand lijkt er inderdaad niet

geplaatst:
Kan me voorstellen dat het een groeinummer is, maar komt wat saaiig over, zal de finale vast niet halen.

geplaatst:
Staging was wel in orde bij Litouwen.

geplaatst:
Wat een guit, die van Litouwen. Goed nummer ook. Maar vooral die jurk. Mijn innerlijke modehomo is weer helemaal blij.

geplaatst:
Alweer afgelopen voordat het ooit op half kwam

geplaatst:
Cliche sing-singsongwriter geneuzel van Zwitserland. Na de sterke inzendingen van de laatste jaren vallen ze nogal tegen dit jaar. Het zou best de finale kunnen missen,

geplaatst:
Je kunt echt beeldhouwen met de laag foundation van Zwitserland.

geplaatst:
Letland was toch een heerlijke frisse wind vergeleken met deze natte bergscheet.

geplaatst:
Ah, Jan Smit vond dit het beste vooralsnog. Quelle surprise.

geplaatst:
Slovenië, sympathiek bandje, dito liedje. Jammer dat ze niet een betere zanger hebben.

geplaatst:
Slovenie is volgens de bookmakers totaal kansloos voor de finale. Maar ik twijfel nog of dit er niet doorheen glipt.

geplaatst:
Mijn god wat erg dit. Allejezus.

geplaatst:
Goede zanger wel...

geplaatst:
starbright boy schreef:
Slovenie is volgens de bookmakers totaal kansloos voor de finale. Maar ik twijfel nog of dit er niet doorheen glipt.

Misschien dat het leuke gezichtje van de zanger nog wat doet. Zijn stem doet niet zoveel..

geplaatst:
itchy schreef:
Mijn god wat erg dit.

Heb je een leuke avond?

geplaatst:
Mag ik het niveau tot nu toe vrij matig vinden? Misschien ben ik gewoon in een slechte bui, maar het valt me tot nu toe allemaal niet mee

geplaatst:
Betere nummers komen nu.

geplaatst:
Winst voor Oekraïne zou een heel dikke middelvinger zijn naar Israël dat maar vol bleef houden dat het Songfestival a-politiek is. Heeft Madonna eigenlijk haar gage nog gekregen?

geplaatst:
Ik loop weer traditioneel achter op de stream.

Albanië valt meteen de slechte zang op. Ook wansmaak ten top wat betreft de aankleding.

Nee, dit is echt heel matig.

3,2

1. Albanië

Gast
geplaatst: vandaag om 22:38 uur

geplaatst: vandaag om 22:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.