Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
0
Glow
geplaatst: 15 mei 2024, 16:02 uur
Wat is dit voor topic geworden? Het grote Recherche Onderzoek , in een wat ooit een knus festival was 1x per jaar , maar al jaren tot een freakshow/poppenkast is geworden ? Het lijkt wel SBS shownieuws hier....haha , maar goed , ieder zijn tijdsbesteding.
Smells like gossip Spirit...
0
geplaatst: 15 mei 2024, 16:09 uur
Glow schreef:
Wat is dit voor topic geworden? Het grote Recherche Onderzoek , in een wat ooit een knus festival was 1x per jaar , maar al jaren tot een freakshow/poppenkast is geworden ? Het lijkt wel SBS shownieuws hier....haha , maar goed , ieder zijn tijdsbesteding.
Ja, het is niet niks dat de Nederlandse inzending voor het grootste muziekevenement ter wereld wordt gediskwalificeerd. Als je dat niet interessant vindt, kun je het echter ook over de liedjes hebben hoor. Dat mag ook nog gewoon Wat is dit voor topic geworden? Het grote Recherche Onderzoek , in een wat ooit een knus festival was 1x per jaar , maar al jaren tot een freakshow/poppenkast is geworden ? Het lijkt wel SBS shownieuws hier....haha , maar goed , ieder zijn tijdsbesteding.

0
geplaatst: 15 mei 2024, 16:27 uur
Glow schreef:
Iets dat niet je smaak is gelijk denigreren tot freakshow vind ik een beetje goedkoop. Maargoed, dat ben ik.

2
geplaatst: 15 mei 2024, 16:28 uur
6
geplaatst: 15 mei 2024, 16:51 uur
Glow schreef:
Hoi Zorin/Stuart/Cured.
0
geplaatst: 15 mei 2024, 16:56 uur
Ik begrijp inderdaad dat je gelijk hebt dat niet helemaal duidelijk was of hij haar probeerde te slaan, dus daar was ik te snel mee.
Joost Klein zou vuistbeweging hebben gemaakt naar cameravrouw - FunX.nl
1
geplaatst: 15 mei 2024, 17:07 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Ik begrijp inderdaad dat je gelijk hebt dat niet helemaal duidelijk was of hij haar probeerde te slaan, dus daar was ik te snel mee.Joost Klein zou vuistbeweging hebben gemaakt naar cameravrouw - FunX.nl
Vind het wel bijzonder om te lezen. Het zou slechts om een vuistbeweging gaan, maar ook zou haar camera kapot zijn. 'Op één of andere manier'. Vind het nou niet heel overtuigende journalistiek van Aftonbladet en dat geeft mij niet het gevoel dat zij weten waar ze het over hebben.
2
geplaatst: 15 mei 2024, 17:25 uur
Arrie schreef:
Vind het wel bijzonder om te lezen. Het zou slechts om een vuistbeweging gaan, maar ook zou haar camera kapot zijn. 'Op één of andere manier'.
.
(quote)
Vind het wel bijzonder om te lezen. Het zou slechts om een vuistbeweging gaan, maar ook zou haar camera kapot zijn. 'Op één of andere manier'.
.
Misschien moet jij Matilda van Roald Dah eens lezen

0
geplaatst: 15 mei 2024, 17:37 uur
Dat is voor mij heel lang geleden dus helaas mis ik je grap even

0
geplaatst: 15 mei 2024, 19:47 uur
Voorspelende gave van jordidj1, die maanden geleden al wist dat Zwitserland ging winnen 
“Aangezien ik ook vrienden uit Groningen heb ben ik in deze stemming gewoon Zwitserland”
Morgen gooit J. gelijk een open deur weer dicht #LLDL

“Aangezien ik ook vrienden uit Groningen heb ben ik in deze stemming gewoon Zwitserland”

Morgen gooit J. gelijk een open deur weer dicht #LLDL
1
geplaatst: 16 mei 2024, 12:44 uur
Arrie schreef:
Vind het wel bijzonder om te lezen. Het zou slechts om een vuistbeweging gaan, maar ook zou haar camera kapot zijn. 'Op één of andere manier'. Vind het nou niet heel overtuigende journalistiek van Aftonbladet en dat geeft mij niet het gevoel dat zij weten waar ze het over hebben.
(quote)
Wat ik me herinner van mijn uitwisseling in Zweden is Aftonbladet wel een beetje The Sun/Bild-light. Niet écht een tabloid, maar zeker ook geen krant die je voor diepgaande analyses van het nieuws zou kopen
0
geplaatst: 16 mei 2024, 12:51 uur
kaj_666 schreef:
Wat ik me herinner van mijn uitwisseling in Zweden is Aftonbladet wel een beetje The Sun/Bild-light. Niet écht een tabloid, maar zeker ook geen krant die je voor diepgaande analyses van het nieuws zou kopen
(quote)
Dat had ik ook al begrepen. Maar mensen gaan er toch weer dingen uithalen en conclusies aan verbinden. Erg jammer.
0
geplaatst: 16 mei 2024, 15:14 uur
Ik vermoed dat Albert V. wel voldoende dicht op het vuur zit om geen complete onzin hier te vertellen. Een iPhone valt immers bij aanraking een stuk sneller kapot op de grond dan een vaste camera, dus klinkt logisch. En aangezien Joost eerder in de week al moeite had met de social media filmpjes (waar hij dus geen controle over had) zal de zogenoemde 'afspraak' waar AVROTROS naar refereert daarover moeten zijn gemaakt. Joost wilde niet dat backstage opnamen van hemzelf, geschoten direct na het optreden, gebruikt zouden worden voor de officiële Instagram/Tiktok/X. Klinkt niet als een heel onredelijk verzoek voor de EBU (als het enkel om de tijd tussen optreden/podium en green room ging).
Dan is de emotionele reactie van Joost wanneer een duidelijke (mondelinge) afspraak niet wordt gerespecteerd ook goed voor te stellen. Gezien hij direct zijn excuses aanbood voor wat er gebeurde had ie bij de meeste organisaties waarschijnlijk het voordeel van de twijfel gekregen (lees: geen diskwalificatie). Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het mensen binnen de EBU niet ongelegen kwam om Joost op deze manier van de finale weg te houden (één lastpost minder). We zullen helaas alleen nooit weten of een vrouwelijke artiest of een ander land een identieke straf had gekregen voor dezelfde 'overtreding'.
Dan is de emotionele reactie van Joost wanneer een duidelijke (mondelinge) afspraak niet wordt gerespecteerd ook goed voor te stellen. Gezien hij direct zijn excuses aanbood voor wat er gebeurde had ie bij de meeste organisaties waarschijnlijk het voordeel van de twijfel gekregen (lees: geen diskwalificatie). Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het mensen binnen de EBU niet ongelegen kwam om Joost op deze manier van de finale weg te houden (één lastpost minder). We zullen helaas alleen nooit weten of een vrouwelijke artiest of een ander land een identieke straf had gekregen voor dezelfde 'overtreding'.
1
geplaatst: 16 mei 2024, 16:19 uur
Gretz schreef:
Ik vermoed dat Albert V. wel voldoende dicht op het vuur zit om geen complete onzin hier te vertellen. Een iPhone valt immers bij aanraking een stuk sneller kapot op de grond dan een vaste camera, dus klinkt logisch. En aangezien Joost eerder in de week al moeite had met de social media filmpjes (waar hij dus geen controle over had) zal de zogenoemde 'afspraak' waar AVROTROS naar refereert daarover moeten zijn gemaakt. Joost wilde niet dat backstage opnamen van hemzelf, geschoten direct na het optreden, gebruikt zouden worden voor de officiële Instagram/Tiktok/X. Klinkt niet als een heel onredelijk verzoek voor de EBU (als het enkel om de tijd tussen optreden/podium en green room ging).
Lekker door speculerend denk ik dat dit het meest waarschijnlijke scenario is, met als toevoeging dat de meeste delegaties, waaronder Nederland, waarschijnlijk überhaupt al op hun tenen liepen door het provocerende gedrag van Israël dat schijnbaar gedoogd werd door de EBU. Er is niet voor niets crisisberaad geweest en er zijn niet voor niets meerdere landen geweest die overwogen zich terug te trekken. Dat zal waarschijnlijk niet allemaal met Joost te maken hebben gehad.
0
geplaatst: 16 mei 2024, 17:03 uur
Onweerwolf schreef:
Albert Verlinde, kom zeg. :'-)
Dat is wel de laatste persoon die ik zou vertrouwen

0
geplaatst: 16 mei 2024, 20:12 uur
Albert was jarenlang mijn anker wat betreft nieuws uit de showbizz.
4
geplaatst: 17 mei 2024, 10:07 uur
2
geplaatst: 17 mei 2024, 11:25 uur
Onweerwolf schreef:
Beetje raar vooroordeel. Ook in de showbizzwereld zijn er betrouwbare journalisten zoals Verlinde die hun bronnen altijd goed checken en nooit met pure onzin komen
Rudi S schreef:
Same
0
Onweerwolf
geplaatst: 17 mei 2024, 11:37 uur
Vorige week had je ook nog een rotsvast vertrouwen in Cornald Maas.
Het is geen vooroordeel, maar gewoon gezond verstand om niet alles wat er wordt geschreven voor zoete koek te slikken.
Albert Verlinde presenteert campingtelevisieshows.
Het is geen vooroordeel, maar gewoon gezond verstand om niet alles wat er wordt geschreven voor zoete koek te slikken.
1
geplaatst: 17 mei 2024, 11:41 uur
Onweerwolf schreef:
Het is geen vooroordeel zeggen, om in je laatste zin dit juist te bevestigen. Lol.
I agree with Gretz on this
1
geplaatst: 17 mei 2024, 11:46 uur
Onweerwolf schreef:
Ja, omdat beide personen er nul belang bij hebben om de gebeurtenissen uit hun dikke duim te zuigen.
Albert Verlinde deed zijn verhaal bij Vandaag Inside. Daar kijken ruim 1 miljoen mensen naar. Als ie daar dingen gaat beweren die achteraf totaal niet blijken te kloppen dan slaat hij een enorm modderfiguur. Dus je kunt er met gewoon gezond verstand echt wel vanuit gaan dat zijn bron te vertrouwen is.
En verder wat catdog zegt. Er was in de aanloop naar het Joost-incident al gedoe geweest, waardoor de Nederlandse delegatie de credits bij de EBU al verspeeld had. In een normaal jaar zou hetzelfde incident waarschijnlijk nooit tot directe diskwalificatie hebben geleid.
3
geplaatst: 17 mei 2024, 11:48 uur
[quote]Gretz schreef:
Albert Verlinde deed zijn verhaal bij Vandaag Inside. Daar kijken ruim 1 miljoen mensen naar. Als ie daar dingen gaat beweren die achteraf totaal niet blijken te kloppen dan slaat hij een enorm modderfiguur.
Ik ben beste wel een vaste kijker, maar daar wordt juist heel vaak iets gezegd wat niet klopt.
Chris Woerts
Albert Verlinde deed zijn verhaal bij Vandaag Inside. Daar kijken ruim 1 miljoen mensen naar. Als ie daar dingen gaat beweren die achteraf totaal niet blijken te kloppen dan slaat hij een enorm modderfiguur.
(quote)
Ik ben beste wel een vaste kijker, maar daar wordt juist heel vaak iets gezegd wat niet klopt.
Chris Woerts

1
geplaatst: 17 mei 2024, 11:55 uur
[quote]Rudi S schreef:
Chris woerts wordt dan ook juist uitgenodigd om onzin te verkopen haha, hij doet het expres
(quote)
Chris woerts wordt dan ook juist uitgenodigd om onzin te verkopen haha, hij doet het expres

4
geplaatst: 17 mei 2024, 12:09 uur
Gretz
Wat Albert Verlinde vertelde bij VI is gewoon het verhaal van Aftonbladet en niet veel meer, Aftonbladet heeft in Zweden niet de beste reputatie als het gaat om de waarheid en is een krant met veel "showbizznieuws". Maar Verlinde en ook Aran Bade van RTL Boulevard quoten er de laatste week constant uit (en Aran was dan nog ter plekke, Albert niet). Soms met en soms zonder bronvermelding. Volgens mij vooral omdat ze zelf niks horen van anderen. Het zegt echt bijna niks.
Van Cornald Maas is het belang simpelweg dat hij partij is in het conflict. Want met een aantal verschillende petten op onderdeel van de Nederlandse delegatie die niet meer mee mocht doen. Het belang van Verlinde is om een sappig nieuwtje te kunnen brengen in een van de meest bekeken programma's van de Nederlandse TV. Als hij dat doet wordt hij nog eens teruggevraagd bij VI en dat verdient best leuk. Want gasten krijgen geld om daar te zitten. En als het niet waar blijkt zegt hij gewoon "mijn Zweedse bron zat er naast" of geeft hij toe dat hij het ook maar uit Aftonbladet heeft gehaald. Geen hond die daar naar zal kraaien. Sowieso omdat een programma als VI dan al 12 relletjes verder is en totaal geen interesse meer heeft in het songfestival.
Wat Albert Verlinde vertelde bij VI is gewoon het verhaal van Aftonbladet en niet veel meer, Aftonbladet heeft in Zweden niet de beste reputatie als het gaat om de waarheid en is een krant met veel "showbizznieuws". Maar Verlinde en ook Aran Bade van RTL Boulevard quoten er de laatste week constant uit (en Aran was dan nog ter plekke, Albert niet). Soms met en soms zonder bronvermelding. Volgens mij vooral omdat ze zelf niks horen van anderen. Het zegt echt bijna niks.
Van Cornald Maas is het belang simpelweg dat hij partij is in het conflict. Want met een aantal verschillende petten op onderdeel van de Nederlandse delegatie die niet meer mee mocht doen. Het belang van Verlinde is om een sappig nieuwtje te kunnen brengen in een van de meest bekeken programma's van de Nederlandse TV. Als hij dat doet wordt hij nog eens teruggevraagd bij VI en dat verdient best leuk. Want gasten krijgen geld om daar te zitten. En als het niet waar blijkt zegt hij gewoon "mijn Zweedse bron zat er naast" of geeft hij toe dat hij het ook maar uit Aftonbladet heeft gehaald. Geen hond die daar naar zal kraaien. Sowieso omdat een programma als VI dan al 12 relletjes verder is en totaal geen interesse meer heeft in het songfestival.
* denotes required fields.