Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
1
geplaatst: 22 augustus 2024, 16:38 uur
catdog schreef:
Joost zelf wellicht wel:
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5466979/joost-klein-overweegt-aangifte-tegen
(quote)
Joost zelf wellicht wel:
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5466979/joost-klein-overweegt-aangifte-tegen
Wat ook logischer is denk ik. Ach, we krijgen de finale er niet mee terug en het katerige gevoel na juist die euforische weken is en blijft gewoon niet leuk. Inmiddels zijn we weer verder in de tijd en ik zie de EBU echt niet aanpassen, laat staan nog met een vorm van excuses komen.
Eerlijk gezegd heb ik als groot liefhebber er tot nu toe niet veel zin meer in, maar hopelijk is dat over als de eerste inzendingen bekend worden ergens in december of Nederland nu wel of niet meedoet. We gaan het zien.
0
geplaatst: 22 augustus 2024, 19:47 uur
catdog schreef:
Joost zelf wellicht wel:
(quote)
Joost zelf wellicht wel:
Niet dus blijkt nu: https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5467031/joost-klein-geen-aangifte-tegen-ebu
1
geplaatst: 22 augustus 2024, 21:07 uur
Ik snap het van Joost (en van AvroTros), hoop gedoe en zo. Maar ik hoopte er stiekem wel op omdat ik benieuwd was wat de rechter zou oordelen.
0
geplaatst: 4 september 2024, 16:44 uur
Toch een vrij bekende zangeres. Maar voorlopig is het toch altijd nog de vraag of we überhaupt iemand gaan inzenden
0
geplaatst: 4 september 2024, 17:37 uur
jasper1991 schreef:
Tja, Emma Heesters. Waarom niet, met een goede song?
Tja, Emma Heesters. Waarom niet, met een goede song?
Het draait altijd om de song maar ik vind haar weinig uitstraling hebben.
2
geplaatst: 4 september 2024, 17:51 uur
En de zaak lijkt nu helemaal te worden gesloten:
DPG Media Privacy Gate - nu.nl
En Joost? Die zet op zijn instagram doodleuk Eurovision 2025. Tja.....
DPG Media Privacy Gate - nu.nl
En Joost? Die zet op zijn instagram doodleuk Eurovision 2025. Tja.....
0
geplaatst: 5 september 2024, 12:04 uur
Gewoon niet meedoen, of zolang de organisatie eigen fouten niet erkend en veilige gang van zaken niet goed op orde heeft.
0
geplaatst: 10 september 2024, 18:52 uur
Zit er dus gewoon in dat we 'gewoon' meedoen 
Cornald Maas: 'Gewoon naar Songfestival volgend jaar' - gids.tv

Cornald Maas: 'Gewoon naar Songfestival volgend jaar' - gids.tv
0
geplaatst: 10 september 2024, 22:00 uur
dix schreef:
Nou, stuur Boef dan maar. Dat zal ze leren.
Nou, stuur Boef dan maar. Dat zal ze leren.
Nee joh. Doe dan Lil Kleine maar, die mept pas echt

0
Onweerwolf
geplaatst: 12 september 2024, 13:44 uur
De huilie huilie club van de AVROTROS heeft van de EBU uitstel gekregen tot 1 november om te mogen beslissen of Nederland volgend jaar meedoet. Het wordt hoe langer hoe gênanter.
3
geplaatst: 12 september 2024, 13:56 uur
Daar moet vast nog een managementvergadering of 3 overheen. Misschien moeten ze het liedje van Bucks Fizz nog eens opzetten.
0
geplaatst: 12 september 2024, 14:04 uur
Er lopen nog gesprekken tussen de EBU en de AVROTROS en het hangt van de uitkomst van die gesprekken af
4
geplaatst: 12 september 2024, 15:02 uur
Het zal me op dit moment niets meer verbazen als de AVROTROS over anderhalve maand aankondigt 'gewoon' mee te doen aan het Songfestival. Het gebeurt al vaak genoeg dat de soep niet zo heet wordt gegeten als dat die wordt opgediend en als een vertegenwoordiger van de EBU al bij de omroep is langs geweest dan kan ik me meer en meer voorstellen dat ze na een paar gesprekken de strijdbijl begraven. Als dat gebeurt, heeft die hele stampij eigenlijk weinig uitgehaald, want ik verwacht niet dat er veel bij de EBU is veranderd of gaat veranderen.
Niet dat er heel veel om gemaald gaat worden, want afgezien van wat Nederlanders en misschien wat diehard ESF-fans elders in Europa, zal het gros van het grote publiek die hele vete (en misschien ook de andere controverses) vergeten zijn tegen de tijd dat het Songfestival in Basel zijn intrede doet. Ik verwacht trouwens ook dat er nog zat Nederlandse artiesten zullen zijn die graag aan het ESF mee willen doen. Dus om het met andere woorden aan te geven: een glas en een plas en alles is weer zoals het was.
Niet dat er heel veel om gemaald gaat worden, want afgezien van wat Nederlanders en misschien wat diehard ESF-fans elders in Europa, zal het gros van het grote publiek die hele vete (en misschien ook de andere controverses) vergeten zijn tegen de tijd dat het Songfestival in Basel zijn intrede doet. Ik verwacht trouwens ook dat er nog zat Nederlandse artiesten zullen zijn die graag aan het ESF mee willen doen. Dus om het met andere woorden aan te geven: een glas en een plas en alles is weer zoals het was.
2
geplaatst: 12 september 2024, 15:50 uur
Naast Nederland krijgt ook Slovenië uitstel om ge beslissen of ze mee willen doen. Slovenië wil uitleg over de diskwalificatie van Nederland, en heeft ook vragen over de betrouwbaarheid van de televoting https://eurovoix.com/2024/09/12/%f0%9f%87%b8%f0%9f%87%ae-slovenia-rtvslo-decision-on-eurovision-2025-participation-in-october/
4
geplaatst: 12 september 2024, 17:16 uur
Ben benieuwd wanneer Nederland en Slovenië zich gaan afscheuren en hun eigen songfestival gaan oprichten! Het groot Eurosongschisma, songfestivalwinnaars en tegensongfestivalwinnaars die elkaar in de ban van de kerk slaan, laat maar komen! 
Nee maar serieus, hoop wel dat ze daar bij de EBU de hand toch een beetje in eigen boezem gaan steken volgend jaar. Twee edities op rij met zo'n gespannen sfeer, nee bedankt!

Nee maar serieus, hoop wel dat ze daar bij de EBU de hand toch een beetje in eigen boezem gaan steken volgend jaar. Twee edities op rij met zo'n gespannen sfeer, nee bedankt!
0
geplaatst: 12 september 2024, 17:17 uur
Nederland kan vragen om bij de geplaatste landen te mogen horen. Dan dus geen halve finale voor Joost of voor Joost mag het weten.
1
geplaatst: 12 september 2024, 18:23 uur
dix schreef:
Nederland kan vragen om bij de geplaatste landen te mogen horen. Dan dus geen halve finale voor Joost of voor Joost mag het weten.
Als ik AvroTros was en niet af wil gaan zou ik dat op z'n minst eisen: finaleplek op voorhand, want die is Nederland ontnomen dit jaar.
Maar het zal wel niet: ze zullen vast een goed gesprek gehad hebben, waardoor alles gewoon blijft zoals het was en ons land weer veilige meuk gaat sturen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 12 september 2024, 23:21 uur
Dat zou echt het toppunt van achterlijkheid zijn als Nederland in 2025 een finaleplaats krijgt. Dat stop ik echt met kijken.
0
geplaatst: 12 september 2024, 23:23 uur
Een gegarandeerde finaleplaats geven zou wel betekenen dat ze in feite toegeven dat de diskwalificatie onterecht was. En dat zie ik de EBU niet doen. Ik denk ook eerder dat de AVROTROS het zoekt in dat deelnemende artiesten beter beschermd worden en er transparantere besluitvorming is, dan dat ze genoegdoening zoeken voor de diskwalificatie
0
geplaatst: 13 september 2024, 06:20 uur
Onweerwolf schreef:
Dat zou echt het toppunt van achterlijkheid zijn als Nederland in 2025 een finaleplaats krijgt. Dat stop ik echt met kijken.
Het zijn dit soort acties die Nederland een kans op een directe finaleplaats kosten .
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 september 2024, 10:24 uur
Rudi S schreef:
Het zijn dit soort acties die Nederland een kans op een directe finaleplaats kosten .
(quote)
Wat bedoel je precies?
Nederland hoeft helemaal geen directe finaleplaats.
3
geplaatst: 13 september 2024, 10:58 uur
Onweerwolf schreef:
Wat bedoel je precies?
(quote)
Wat bedoel je precies?
Wat hij bedoelt is dat ze er zo wakker van liggen dat ene Onweerwolf dan stopt met kijken dat ze het er dan ongetwijfeld toch bij laten zitten.

* denotes required fields.