Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
0
geplaatst: 17 september 2024, 22:14 uur
Voor wie denkt 'hoezo nu al het moment van het jaar?', het gaat eigenlijk om het moment van het afgelopen seizoen. Blijkbaar bekt dat laatste niet lekker of zo.
4
Onweerwolf
geplaatst: 17 september 2024, 22:39 uur
"Het moment werd gekozen door een driekoppige jury bestaande uit mediadeskundige Tina Nijkamp, Streamwijzer-oprichter Siebren Hazelhoff Roelfzema en Spreekbuis-uitgever Richard Otto."
Wat interessant zeg. Drie mensen, waar nog nooit iemand van heeft gehoord, hebben iets gekozen wat iedereen binnen een week al weer was vergeten.
Ik ga morgen maar weer een paar plakjes komkommer op mijn brood doen.
Wat interessant zeg. Drie mensen, waar nog nooit iemand van heeft gehoord, hebben iets gekozen wat iedereen binnen een week al weer was vergeten.
Ik ga morgen maar weer een paar plakjes komkommer op mijn brood doen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 oktober 2024, 12:10 uur
Tsja, ik zou het nummer opnieuw eerlijk beoordelen zonder randzaken mee te laten spelen maar van mij hoeft het niet. Ik denk ook dat hij dan best wel wat sympathie stemmen zou kunnen scoren en dan krijgen we wellicht na Oekraïne en Israël weer een deelname die (veel) hoger eindigt dan terecht zou zijn.
Laat het gaan...
Laat het gaan...
0
geplaatst: 13 oktober 2024, 19:59 uur
Onweerwolf schreef:
Laat het gaan...
Laat het gaan...
Als statement zou ik het wel leuk vinden. Niet meedoen als statement boeit verder toch niemand.
Maar Joost gaat nooit meer met zo'n hit komen, heeft veel fans maar ook veel mensen die hem totaal niet moeten na dit alles en om hem nu weer die mallemolen in te sturen (ook al wil ie zelf blijkbaar). Ik weet niet. Ik vind al zijn nummers na Europapa nu niet echt geweldig en qua gedrag weet ik het ook zo net nog niet.
Maar ja, op Nick Painter zitten we ook niet echt te wachten......
0
geplaatst: 18 oktober 2024, 19:32 uur
Het lijkt me typisch iets dat de pers haalt, maar dat heeft het (nog) niet gedaan. Blijkbaar hebben ze niet opgelet. Joost Klein heeft namelijk verklaard maanden doodsbedreigingen te hebben ontvangen. En verder dat hij dankbaar is voor zijn carrière, maar hij door zijn bekendheid niet zonder security buiten kan komen.
Bron: https://www.youtube.com/watch?v=8IIoBxbqwtg vanaf 1'11''
Bron: https://www.youtube.com/watch?v=8IIoBxbqwtg vanaf 1'11''
0
geplaatst: 18 oktober 2024, 20:41 uur
Poek schreef:
Het lijkt me typisch iets dat de pers haalt, maar dat heeft het (nog) niet gedaan. Blijkbaar hebben ze niet opgelet. Joost Klein heeft namelijk verklaard maanden doodsbedreigingen te hebben ontvangen.
Het lijkt me typisch iets dat de pers haalt, maar dat heeft het (nog) niet gedaan. Blijkbaar hebben ze niet opgelet. Joost Klein heeft namelijk verklaard maanden doodsbedreigingen te hebben ontvangen.
In hufterig-rechts Nederland is het toch vreemder dat je géén doodsbedreigingen ontvangt?
0
geplaatst: 20 oktober 2024, 14:00 uur
Dit klinkt als de toezegging die de AVROTROS nodig had om deelname voor volgend jaar te bevestigen
0
geplaatst: 21 oktober 2024, 12:37 uur
Dit artikel is alleen voor abonnementshouders te lezen, maar omtrent de kop plaats ik hem toch maar hier:
‘Nederland doet volgend jaar gewoon weer mee aan Songfestival’ – misschien zelfs met Joost Klein - parool.nl
‘Nederland doet volgend jaar gewoon weer mee aan Songfestival’ – misschien zelfs met Joost Klein - parool.nl
6
Onweerwolf
geplaatst: 21 oktober 2024, 14:07 uur
Ik vind het vooral bijzonder dat deelnemers aan het ESC blijkbaar tot dusverre dus geen plek hadden om zich terug te trekken.
2
geplaatst: 23 oktober 2024, 18:41 uur
Joost heeft bedankt voor deelname volgend jaar: Nederland neemt deel aan het Eurovisie Songfestival 2025, zonder Joost Klein
DPG Media Privacy Gate - ad.nl
1
geplaatst: 23 oktober 2024, 18:58 uur
Gretz schreef:
Joost heeft bedankt voor deelname volgend jaar: Nederland neemt deel aan het Eurovisie Songfestival 2025, zonder Joost Klein
Wel vermoeiend dat ie er constant op zat te hinten. Ik heb zijn reactie ook gelezen en daar stond zelfs dat ie er klaar voor was (nummer was al af) maar last minute besloot het toch maar niet te doen ook al kreeg hij de kans van AvroTros. Blijkbaar heeft ie echt heel recent besloten af te haken na alle commotie rondom zijn verschijnen in dat gala van pas geleden.
Nou, dan gaan we nu vast weer zo'n saai middle of the road ding sturen om vervolgens weer matig te scoren. En gaan ze daar in Zwitserland echt veranderen? Voor de bühne waarschijnlijk.
We gaan het zien allemaal....
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 oktober 2024, 19:22 uur
Mooi zo. Hopelijk is dat het allerlaatste wat we ooit van die vervelende vent horen.
Tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Tijd voor een nieuw hoofdstuk.
0
geplaatst: 23 oktober 2024, 19:26 uur
Love Joost. Maar denk wel de juiste beslissing voor hemzelf om niet opnieuw mee te doen
3
geplaatst: 23 oktober 2024, 20:25 uur
Ik vond zijn reactie vandaag (heb het gelezen, niet gezien) oprecht. En daarin legt ie wat mij betreft ook helder uit waarom hij er uiteindelijk toch voor gekozen heeft om niet deel te nemen.
1
geplaatst: 23 oktober 2024, 22:20 uur
Edgar18 schreef:
Ik vond zijn reactie vandaag (heb het gelezen, niet gezien) oprecht. En daarin legt ie wat mij betreft ook helder uit waarom hij er uiteindelijk toch voor gekozen heeft om niet deel te nemen.
Ik heb het wel even terug gekeken en we zagen weer eens een serieuze Joost die alleen geen antwoord gaf op wat er nu echt gebeurd is. Dat zal ie altijd wel voor zich (moeten) houden. Hij was oprecht denk ik en het was blijkbaar echt een last minute beslissing mede door toedoen van waardeloze pers (niet genoemd, maar wel verantwoordelijk: de RTL Boulevards van deze wereld).
Eigenlijk ben ik verbaasd dat hij überhaupt van plan was weer te gaan. Dat hij zichzelf dat nog aan wilde doen.
De inschrijving is geopend en sluit eind november. Het zal mij benieuwen wie zich er aan durft te wagen. Anouk had weer een killersong, maar of dat nu slim is na haar transfobie opmerkingen?!
Ik gok op een soort Tros op het plein artiest
Een Europapa hype kunnen we vergeten lijkt me.
1
geplaatst: 23 oktober 2024, 23:25 uur
Ik verwacht iets in de trant van Suzan en Freek ofzo. Maar wellicht onbekender. Ik denk dat ze voor ervaren en saai en onomstreden gaan en dat we dan de finale niet halen.
0
geplaatst: 23 oktober 2024, 23:44 uur
starbright boy schreef:
Ik verwacht iets in de trant van Suzan en Freek ofzo. Maar wellicht onbekender. Ik denk dat ze voor ervaren en saai en onomstreden gaan en dat we dan de finale niet halen.
Nick Painter wellicht

0
geplaatst: 24 oktober 2024, 01:57 uur
Mijn dochters hopen dat de Snollebollekes volgend jaar meedoen, en die tipten ook al heel vroeg Joost 

0
geplaatst: 24 oktober 2024, 02:00 uur
1
geplaatst: 24 oktober 2024, 08:38 uur
Met de Israëlische inzending zal hij prima door één deur kunnen en met socials is hij erg behendig. Hij vormt de ultieme antipool ten opzichte van Joost en hij heeft bovendien net een nieuwe plaat uit. Waarom niet, laten we Dotan sturen en geef hem een enkele reis.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 oktober 2024, 12:04 uur
starbright boy schreef:
Je zou toch juist denken dat ze weer iets out-of-the-box zouden willen insturen aangezien dat in 2024 een succes was. Niet iedere originele artiest is natuurlijk een gedragsrisico.
Ik zou nog eens in het Lowlands-tent vaatje kijken of daar nog een bijzondere act in zit.
1
geplaatst: 24 oktober 2024, 13:29 uur
deric raven schreef:
Mijn dochters hopen dat de Snollebollekes volgend jaar meedoen, en die tipten ook al heel vroeg Joost
Heeft best wel veel overeenkomsten met Joost: feestmuziek, succes in Duitsland en (al dan niet ware) negatieve verhalen in omloop over hoe hij persoonlijk is.
1
geplaatst: 24 oktober 2024, 13:53 uur
starbright boy schreef:
Onweerwolf schreef:
Ik zou nog eens in het Lowlands-tent vaatje kijken of daar nog een bijzondere act in zit.
Zou stiekem wel eens leuk zijn als een groep als De Jeugd van Tegenwoordig hier interesse voor heeft. Ja toch, Arno en Johnny Marr
1
geplaatst: 24 oktober 2024, 13:56 uur
Gretz schreef:
Zou stiekem wel eens leuk zijn als een groep als De Jeugd van Tegenwoordig hier interesse voor heeft. Ja toch, Arno en Johnny Marr
Het zou things wel up spicen in ieder geval!(quote)
(quote)
* denotes required fields.