Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2016, 00:06 uur
Poles Apart schreef:
De site is weer een beetje van slag zo lijkt het vanavond. Scrobbles die verdwijnen, dan weer te voorschijn komen, totaal aantal scrobbles dat niet klopt etc. etc. Zijn ze weer aan het sleutelen geslagen?
De site is weer een beetje van slag zo lijkt het vanavond. Scrobbles die verdwijnen, dan weer te voorschijn komen, totaal aantal scrobbles dat niet klopt etc. etc. Zijn ze weer aan het sleutelen geslagen?
Ligt volgens de support aan een datacentra waar problemen zijn, niet specifiek aan Last.fm.
0
geplaatst: 3 november 2016, 12:09 uur
Hij Scrobbelt bij mij ook al de hele dag niet. Maar ze komen er wellicht later nog wel bij.
1
geplaatst: 3 november 2016, 13:28 uur
johan de witt de problemen van gisteren zijn nog niet opgelost, maar als je (herhaaldelijk) een page-refresh doet (F5 of CTRL+F5) dan zie je af en toe je scrobbles verschijnen. Het is een visueel probleem.
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:19 uur
Weer problemen met de scrobbler. Al ruim een uur nu. Ze staan allemaal op cached, dat weer wel...
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:32 uur
Renoir schreef:
Weer problemen met de scrobbler. Al ruim een uur nu. Ze staan allemaal op cached, dat weer wel...
Ik zie gewoon mijn scrobbles op LFM, is misschien net opgelost?
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:39 uur
Bij mij nog niet. Zie ook hier: Nothing scrobbles since a hour... | Last.fm Support Community - getsatisfaction.com
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:45 uur
Renoir schreef:
Bij mij nog niet. Zie ook hier: Nothing scrobbles since a hour... | Last.fm Support Community - getsatisfaction.com
(quote)
Ah... yep, ik heb hezelfde maar pas sinds ongeveer 30 minuten. Is begonnen in een pause tussen albums vandaar dat het leek dat het niet speelde voor mij.
Dat wordt waarschijnlijk dan pas morgenmiddag dat het opgelost zal zijn, is weekend hè
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:58 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Dat wordt waarschijnlijk dan pas morgenmiddag dat het opgelost zal zijn, is weekend hè
(quote)
Laten we hopen van niet. In de ICT is het toch nooit weekend?

0
geplaatst: 13 november 2016, 12:13 uur
In de ICT is het wel degelijk weekend voor personeel op het kantoor, maar in data-centra en hubs etc zal het inderdaad business as usual zijn.
ICT heeft ook weekend als het bedrijf ook geen centen daarvoor over heeft. Maar als er iets fout gaat dan kijken ze je wel raar aan als het niet opgelost is op maandagochtend..
0
geplaatst: 13 november 2016, 13:09 uur
Dan moeten we maar hopen op wat alerte mensen in het datacentrum, E-Clect-Eddy!
0
geplaatst: 23 november 2016, 21:11 uur
Wederom heeft de site kuren zo lijkt het... Scrobbelen verloopt niet helemaal vlekkeloos momenteel.
0
geplaatst: 23 november 2016, 21:20 uur
Inderdaad. En voor de tweede keer vandaag! Het lukt mij zelfs niet op iets te posten bij Community Support. De eerdere storing was overigens wel na een half uurtje verholpen.
0
geplaatst: 24 november 2016, 06:53 uur
Ik scrobble de laatste tijd enkel nog via Spotify en UniversalScrobbler, waarmee je de Audioscrobbler zelf netjes kan omzeilen. Geen klachten over.
0
geplaatst: 28 november 2016, 18:56 uur
Er zijn nog een paar andere zaken die niet werken, maar kan zijn dat ze een volgende verandering aan het voorbereiden zijn waardoor de boel even in het slot wordt gegooid.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 22:12 uur
Zag net dat Last.fm notificaties voor shouts/replies/berichten heeft ingebouwd, die je kunt zien als je op je avatar klikt rechtsboven. Op zich een vooruitgang met hoe het eerst was op de nieuwe Last.fm, maar zou nog liever zien dat de mailtjes gewoon weer terugkomen.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 22:40 uur
Uhm... Gretz er kunnen toch gewoon mailtjes verstuurd worden? http://www.last.fm/inbox
1
geplaatst: 5 januari 2017, 22:54 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Uhm... Gretz er kunnen toch gewoon mailtjes verstuurd worden? http://www.last.fm/inbox
Nee, ik bedoel dat je op de oude Last.fm kon instellen dat je mailnotificaties kreeg wanneer iemand je een vriendschapsverzoek stuurde (of de jouwe accepteerde). En wanneer iemand je een shout of een pm stuurde. Ik mis dat.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 23:03 uur
Gretz schreef:
Nee, ik bedoel dat je op de oude Last.fm kon instellen dat je mailnotificaties kreeg wanneer iemand je een vriendschapsverzoek stuurde (of de jouwe accepteerde). En wanneer iemand je een shout of een pm stuurde. Ik mis dat.
Aah andere koek,
Ik veronderstel dat dit terugkomt op het moment dat je users kunt blokken, en verwijderen van je volgers. Ik heb er op het forum vragen / verzoeken over gezien. Dus zal wel op diverse verlanglijstjes staan.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 23:07 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Aah andere koek,
Ik veronderstel dat dit terugkomt op het moment dat je users kunt blokken, en verwijderen van je volgers. Ik heb er op het forum vragen / verzoeken over gezien. Dus zal wel op diverse verlanglijstjes staan.
(quote)
Aah andere koek,
Die ignore/block mogelijkheid bestaat er nog altijd hoor. Settings / privacy / ignore list.
Welk forum wordt nu gebruikt voor vragen / verzoeken?
Ik stelde Last.fm nog wel eens een vraag via twitter en kreeg daar tot vorige zomer meestal antwoord op. Maar sindsdien gebruiken ze Twitter helemaal niet meer om gebruikers te woord te staan.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 23:09 uur
Gretz Last.fm Support Community - getsatisfaction.com is the place to be... voor support, maar ook discussie's zoals op een forum.
0
geplaatst: 5 januari 2017, 23:16 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Gretz Last.fm Support Community - getsatisfaction.com is the place to be... voor support, maar ook discussie's zoals op een forum.
Thanks, binnenkort daar nog maar even wat suggesties posten dan.
Zou graag zien dat Last.fm het mogelijk maakt voor users om nummers die verkeerd getagd zijn te mergen met andere nummers. Anders zal ik tot in lengte van dagen bij artiesten zoals The Smiths een verzameling nummers op m'n profiel hebben met 'remastered version' of iets dergelijks waar ik echt niet blij mee ben. En spotify gaat dit sowieso niet oplossen omdat de tag 'remastered version' blijkbaar ook bij andere muziekdiensten/-winkels aanwezig is, en dus door de artiest is bepaald.
0
geplaatst: 15 januari 2017, 19:44 uur
AstroStart is je scrobbler toevallig kapot? In spotify heel eenvoudig weer aan te zetten (voorkeuren / sociaal / last.fm).
0
geplaatst: 15 januari 2017, 20:16 uur
Gretz schreef:
AstroStart is je scrobbler toevallig kapot? In spotify heel eenvoudig weer aan te zetten (voorkeuren / sociaal / last.fm).
Nee hoor! Ik check dagelijks of 'ie werkt (Last.fm is heilig voor me :-p)
Zit je wel op mijn goede profiel?
http://www.last.fm/user/timkraaijvanger
is mijn profiel (zelfde username als Spotify)
0
geplaatst: 15 januari 2017, 20:18 uur
Gretz, ik zie het, jij zit op 'astrostart'. Ben in 2015 gewisseld van account. Gebruik het astrostart-account alleen als archief van 2006-2015, want vond het wel prettig om met een schone lei te beginnen.
* denotes required fields.