MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)

zoeken in:
Bij mij zijn het er 'slechts' 2, Gorro en bonothecat, maar ik kan me herinneren dat Jonnie er ooit wel instond

Bij mij staan er 6 mensen die ik niet ken. Volgens mij staat er verder niemand van MuMe bij mijn neighbours, maar zo raar is dat natuurlijk niet.

Bij mij 6 onbekenden, maar in het eerste tabblad (met 24 mensen) wel Rubygirl en dajando.

Bij mij zijn het natuurleuk ook allemaal onbekenden. Jullie moeten toch eens wat meer Neurosis en Opeth gaan luisteren, jongens.

Bramm en Obsessed staan bij mij erg hoog (1 en 2) verder komen ook Rubygirl en Herman vaak in mijn neighbour lijstje voor.

Herman is een neighbour van me

Ruby1966
Bij mij zijn Bramm en JonnieBrasco respectievelijk nummer 1 en 2

JonnieBrasco
Wat zal ik eens gaan draaien om je nummer 1 te worden...

Ik heb Gorro en Dajando tussen mijn neighbours staan. Overigens heb ik pas sinds de herziening van de site ook 'bekenden' er tussen staan, voor die tijd waren het altijd wildvreemden.

Weet iemand wat het verschil is tussen blauwe en grijze neighbours?

Normaal is het tekentje grijs, als je betaalt wordt het blauw.

Ik heb me vandaag aangemeld, maar de nummers die ik nu net heb geluisterd met winamp komen niet bij mijn recent tracks staan. Weet iemand hoe dat komt?

Ward schreef:

Ik heb me vandaag aangemeld, maar de nummers die ik nu net heb geluisterd met winamp komen niet bij mijn recent tracks staan. Weet iemand hoe dat komt?

Same here!

Heb je de plug-in geïnstalleerd?
Heb je/Zijn je mp3s getagged?

Check anders even het logfile. Kan ook best zijn dat ze zo opeens wel verschijnen.

edit: bij mij heeft ie het laatste half uur ook niets geregistreerd. Maar ik neem aan dat die nummers gewoon gelogged zijn, dan worden ze vanzelf wel opgenomen in de adminstratie. Misschien komt het omdat op zondag de weekcharts voor alle users berekend worden en vraagt het teveel van de Audioscrobbler-servers om dan ook nog de luisterlijstjes continu up te daten.

Heb je wel bij Extra > Invoegtoepassingen de audioscrobbler plugin geselecteerd, dat ging bij mij an het begin mis.

Ik weet niet waar het aan ligt. Vanmiddag ging het wel goed. Maar ik zal morgen wel eens kijken of het dan wel weer werkt. Vanmiddag werkt het trouwens wel.
Eddie ik begrijp niet helemaal waar ik dat moet doen wat jij zegt.

Wat is trouwens onder jullie kenners de prettigste software om je muziek af te spelen en te archiveren etc?

Kos
Ding geinstalleerd, winamp opgestart, gebeurt niks.

Kos schreef:

Ding geinstalleerd, winamp opgestart, gebeurt niks.

Volgens mij: In WinAmp -> Options -> Preferences -> Plug-ins -> Media library -> Audioscrobbler

Wel vervelend dat ik nooit albums op de pc draai, dus het geeft niet echt een heel goed beeld van mijn muzieksmaak.

Ward schreef:

Wel vervelend dat ik nooit albums op de pc draai, dus het geeft niet echt een heel goed beeld van mijn muzieksmaak.
Idd voor mij ook een rede om mijn lijstje niet zo serieus te nemen en met de plug-ins te stoppen, maar nu ik een paar dagen geleden zag dat de site erg was vernieuwd ben ik van plan weer volop mee te gaan doen. Zeer degelijke, moderne site geworden nu. Kan ontzettend goed gebruikt worden om groepen en nummers te vinden die je zeker moet checken.

Oproep aan alle electronica liefhebbers op Musicmeter om zich bij Audioscrobbler aan te melden en bij de Musicmeter groep te komen Dat verhoogt de kwaliteit van de groep weer en van jullie muziek queste.

Dat is dan wel weer jammer van audioscrobbler. Nu ben ik naar Tim (van VSOP) aan het luisteren, maar Tim is ook een of andere Koreaanse popartiest :S. Voor die naam is er dus maar 1 entry.

Ruby1966
JonnieBrasco schreef:
Wat zal ik eens gaan draaien om je nummer 1 te worden...

En ? Wat heb je gedraaid ? You're my number one

JonnieBrasco
Zal misschien komen door voor het eerst wat Godspeed! You Black Emperor, wat extra Arcade Fire en een scheutje Madrugada? Maar ik ben er wel blij mee!!

Ruby1966
JonnieBrasco schreef:
Zal misschien komen door voor het eerst wat Godspeed! You Black Emperor, wat extra Arcade Fire en een scheutje Madrugada? Maar ik ben er wel blij mee!!

En ik ben wat meer Chameleons gaan draaien, dat heeft vast ook geholpen

JonnieBrasco
Chameleons leuk vinden helpt altijd om vriendje van mij te worden. Wil je onze band nog wat verstevigen, dan raad ik je Teenage Fanclub aan. (Probeer het nieuwe album eens!)

Bij mij is obsessed tot nu toe de enige MuM-neighbour, maar ik heb ook nog niet zoveel nummers geluisterd.

Zie net dat mijn neighbour op Audioscrobbler een 58 year old Japanese male is

of iemand die zijn profiel niet serieus heeft ingevuld.....

Gast
geplaatst: vandaag om 21:15 uur

geplaatst: vandaag om 21:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.