Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2008, 09:17 uur
Eindelijk heeft Last.FM alle liederen van de afgelopen 8/9 dagen eruit gespuugd! 

0
Dave'
geplaatst: 19 februari 2008, 16:11 uur
Misschien weten jullie het al, maar als je bij Tools > Options je wachtwoord opnieuw invoerd en dan op Apply drukt, voegt hij alle cached tracks toe aan je profiel.
0
geplaatst: 19 februari 2008, 22:03 uur
Dave' schreef:
Misschien weten jullie het al, maar als je bij Tools > Options je wachtwoord opnieuw invoerd en dan op Apply drukt, voegt hij alle cached tracks toe aan je profiel.
Dat is dus precies wat ik deed!

0
Dave'
geplaatst: 19 februari 2008, 22:38 uur
Dave' schreef:
Lukt trouwens niet altijd, maar meestal wel.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 16:15 uur
Is er ook een mogelijkheid om bijvoorbeeld je telefoon te synchroniseren? Of kan dat alleen met je iPod?
0
Woutt
geplaatst: 24 februari 2008, 17:45 uur
Ik heb lekker weer mijn charts verprutst door 1 nummer bijna een dag lang af te spelen terwijl ik mijn boxen uithad.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 17:50 uur
Ach ja, het kan altijd nog erger. Deze user heeft al bijna twee jaar hetzelfde nummer op repeat en verder nog niets geluisterd. 
(check ook van welke groepen ie lid is
)

)
0
geplaatst: 24 februari 2008, 17:53 uur
Woutt schreef:
Ik heb lekker weer mijn charts verprutst door 1 nummer bijna een dag lang af te spelen terwijl ik mijn boxen uithad.
Als je op "Recently Listened Tracks (edit/see more)" klikt, zie je alle nummers tot enkele dagen terug (of in mijn geval tot 13 februari) met een prullenbak erachter. Met dat prullenbak-icoon kun je die nummers uit je lijst met gedraaide nummers kieperen.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 18:11 uur
herman schreef:
Ach ja, het kan altijd nog erger. Deze user heeft al bijna twee jaar hetzelfde nummer op repeat en verder nog niets geluisterd.
)

)
.
0
handsome_devil
geplaatst: 24 februari 2008, 18:16 uur
Woutt schreef:
ik heb dat ook een keer gehad. ik wilde gaan slapen met een mooi muziekje dus had Lion Devours the Sun van Boduf Songs opgezet, maar ik had niet door dat ik foobar op repeat track had staan
toen ik de volgende ochtend wakker werd was dat eerste nummer dus nog steeds bezig

0
geplaatst: 24 februari 2008, 18:51 uur
herman schreef:
)

)

0
Woutt
geplaatst: 25 februari 2008, 11:34 uur
Yak schreef:
Als je op "Recently Listened Tracks (edit/see more)" klikt, zie je alle nummers tot enkele dagen terug (of in mijn geval tot 13 februari) met een prullenbak erachter. Met dat prullenbak-icoon kun je die nummers uit je lijst met gedraaide nummers kieperen.
Ja klopt, heb ik al gedaan, en zo te zien werkt het ook nog.
Ik heb dat toen ook Knut en The Pogues gedaan (2 nummers daarvan hebben ook ontzettend veel plays) maar die verwijderd ie dan weer niet. (www.last.fm/user/Woutt)
0
geplaatst: 26 februari 2008, 02:41 uur
herman schreef:
)

)HAHAAaah wat een mafkees!
0
geplaatst: 26 februari 2008, 13:18 uur
herman schreef:
)

)Extensive musical taste

0
geplaatst: 4 maart 2008, 00:51 uur
Binnen Last.FM hebben ze weer iets geniaals gedaan. Bij de Last.FM pagina van SXSW (groot festival in Texas) krijg je een gepersonaliseerd spoorboekje als je daar je username invult.
Als ze dit nu van elk festival doen... zou echt fantastisch zijn, denk ik! Al zou ik me er ook niet direct aan houden, het verrassingseffect wordt ook wel erg klein zo.
Als ze dit nu van elk festival doen... zou echt fantastisch zijn, denk ik! Al zou ik me er ook niet direct aan houden, het verrassingseffect wordt ook wel erg klein zo.
0
geplaatst: 4 maart 2008, 12:50 uur
Die mafkees heeft blijkbaar gewoon al zijn liedjes met Andy Williams getagd .. Hoe triest eigenlijk, meer dan een kwart van Andy Williams plays komt van 1 user af. 
Dat spoorboekje is trouwens geweldig ja. Heel erg handig en leuk, ik hoop ook dat meer festivals daar gebruik van gaan maken.
Last.fm is trouwens deze week wel laat met the weeklijstjes, afgelopen week staat er nog steeds niet op.

Dat spoorboekje is trouwens geweldig ja. Heel erg handig en leuk, ik hoop ook dat meer festivals daar gebruik van gaan maken.
Last.fm is trouwens deze week wel laat met the weeklijstjes, afgelopen week staat er nog steeds niet op.

0
geplaatst: 4 maart 2008, 12:55 uur
Tsja, ik denk dat er wel meer mensen zijn die hun muziek 'verkeerd' taggen, zodat mensen niet weten dat ze Marco Borsato draaien ofzo...maar deze gast maakt het wel heel bont.
Weekliijstjes zijn inderdaad laat Tha)Sven, op je dashboard staat waarschijnlijk een bericht erover: er zijn geen data verloren gegaan, en ze zijn er mee bezig!
Weekliijstjes zijn inderdaad laat Tha)Sven, op je dashboard staat waarschijnlijk een bericht erover: er zijn geen data verloren gegaan, en ze zijn er mee bezig!
0
handsome_devil
geplaatst: 4 maart 2008, 14:25 uur
de overall lists mogen ook wel weer eens bijgewerkt worden 

0
tondeman
geplaatst: 4 maart 2008, 15:04 uur
24 februari het laatste hier... zit al 3 dagen in de stress vanwege geen nieuwe lijstjes 

0
geplaatst: 24 maart 2008, 15:28 uur
In De Site > Algemeen > Koppeling met Last.fm:
Ik heb een vraagje over last.fm (weet niet of ik die hier wel mag stellen) namelijk gisteren ben ik ingelogd op last.fm en er is een playlist van mij zichtbaar. Maar omdat mijn broer ook wel eens achter deze computer zit komt er in mijn playlist ook de meest vreselijke muziek te staan zoals: Nick & Simon
, Abba
en zelfs de Backstreetboys
, hoe kan ik dit weg halen?
Edit: mijn broer heeft idd geen verstand van muziek.
Ik heb een vraagje over last.fm (weet niet of ik die hier wel mag stellen) namelijk gisteren ben ik ingelogd op last.fm en er is een playlist van mij zichtbaar. Maar omdat mijn broer ook wel eens achter deze computer zit komt er in mijn playlist ook de meest vreselijke muziek te staan zoals: Nick & Simon
, Abba
en zelfs de Backstreetboys
, hoe kan ik dit weg halen?Edit: mijn broer heeft idd geen verstand van muziek.
0
WernerGSF
geplaatst: 24 maart 2008, 15:32 uur
je kan bij: Recently Listened Tracks (edit/see more)
de tracks verwijderen die je er niet in wilt hebben, ook kun je wanneer jouw broer op de pc gaat, rechtsonder bij Last.fm (op je pc zelf) scrobblen uit zetten
de tracks verwijderen die je er niet in wilt hebben, ook kun je wanneer jouw broer op de pc gaat, rechtsonder bij Last.fm (op je pc zelf) scrobblen uit zetten

0
geplaatst: 24 maart 2008, 18:17 uur
Je kan ook instellen bij Options van je Last.fm client welke mappen je wil scrobblen. Dus dan kun je de map met de muziek van je broertje uitvinken, zodat die map niet wordt gescrobbled.
0
yoeridedeygere
geplaatst: 25 maart 2008, 09:01 uur
Last.fm heeft hier serieus in mijn charts gesnoeid.
0
sxesven
geplaatst: 25 maart 2008, 09:31 uur
Ja, de overall charts zijn inderdaad even flink in de war geschopt. 

0
geplaatst: 25 maart 2008, 09:36 uur
LOL
Dat zijn de jaarcharts die er nu staan. Ik neem dat dat wel weer gefixt wordt.
Wel bizar dat mijn nummer 1 daar niet eens in staat.
Dat zijn de jaarcharts die er nu staan. Ik neem dat dat wel weer gefixt wordt.
Wel bizar dat mijn nummer 1 daar niet eens in staat.
* denotes required fields.