Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2010, 16:46 uur
madmadder schreef:
Bij mij doet ie dat een paar seconden. Maar als je File, Find Devices doet, werkt het dan niet?
Bij mij doet ie dat een paar seconden. Maar als je File, Find Devices doet, werkt het dan niet?
Hij vindt wel een Device (mijn mp3 speler) maar voor de rest gebeurt er niet veel...
0
geplaatst: 3 december 2010, 19:41 uur
Hij scrobbelt bij mij nu helemaal niet meer. Eerst deed de Ipod het al niet meer, en nu niet eens meer uit Itunes direct.
0
geplaatst: 5 december 2010, 19:58 uur
Problemen met scrobblen ook bij mijn 1.0.4. Ipod Nano. Wonderbaarlijk dat Lastfm niets van zich laat horen.
0
geplaatst: 7 december 2010, 19:06 uur
Ik luisterde net naar een track tegelijkertijd met Pustelnik666, Antichrist1988, hell-fire en bloodfreak21 .
.
.
0
Nicci
geplaatst: 18 december 2010, 11:00 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Album op Last.fm 'toevoegen'?:
Ik draai al enige tijd het album 'At Welding Bridge' van Beady Belle. Op Last.Fm kennen ze album echter niet. Hoe kan dit? Ik draai hem, dus je zou verwachten dat die albumtitel vanzelf aan hun databaas toegevoegd zou worden.
Ik draai al enige tijd het album 'At Welding Bridge' van Beady Belle. Op Last.Fm kennen ze album echter niet. Hoe kan dit? Ik draai hem, dus je zou verwachten dat die albumtitel vanzelf aan hun databaas toegevoegd zou worden.
0
geplaatst: 18 december 2010, 11:03 uur
Bedoel je dat je een afbeelding wilt toevoegen? Of krijg je dan zo'n foutmelding? Ik heb dat ook wel eens gehad ja. Later kon het dan opeens weer wel. Inderdaad vreemd.
0
Nicci
geplaatst: 18 december 2010, 12:33 uur
Last.Fm kent het album gewoon niet. Zoek er maar eens op.
0
geplaatst: 18 december 2010, 14:22 uur
Die zoekfunctie vind ik sowieso niet altijd geweldig werken.
0
Nicci
geplaatst: 18 december 2010, 14:33 uur
Nee, maar de artiest Beady Belle is bekend. Daar staat dit album gewoon niet bij. En ik geloof niet dat ik de enige op de planeet ben die er naar luistert (en dan nog kan hij worden toegevoegd).
0
geplaatst: 18 december 2010, 15:25 uur
Ik heb het ook met een album: 'not found' is dan de mededeling. Blijft raar, maar niets aan te doen.
0
Poa
geplaatst: 18 december 2010, 15:31 uur
Last.fm voegt automatisch het album toe wanneer je er ook maar 1 nummer van gescrobbled hebt, wat bij jou nog niet het geval is: zie link. Je hebt de nummers wel geluisterd en gescrobbled, maar niet in je ID3-tag opgenomen dat het om het album 'At Welding Bridge' gaat. Wanneer je dat doet herkent last.fm het album ook gelijk.
0
Nicci
geplaatst: 18 december 2010, 16:30 uur
Welke tag? In iTunes staat gewoon dat het om dit album gaat. Ik neem aan dat je die tag bedoelt.
0
Poa
geplaatst: 18 december 2010, 18:49 uur
Apart, dat is namelijk wel de reden aangezien last.fm het album direct uit die tag haalt.. (zoals je ook zag bij je overzicht van die artiest). Als je buiten iTunes om rechtermuisknop > eigenschappen > details bij het mp3tje bekijkt, wat zie je dan?

Ik kan me voorstellen dat er bij 'Album' dan niets staat.

Ik kan me voorstellen dat er bij 'Album' dan niets staat.
0
geplaatst: 18 december 2010, 19:01 uur
Poa: zelfs met de tags ingevuld neemt last.fm sommige albums niet op. Madball's Empire is daar een voorbeeld van (weet niet of het album er inmiddels op staat). Alle tags zijn netjes ingevuld, maar om de een of andere reden neemt de site het niet op.
0
Nicci
geplaatst: 18 december 2010, 19:13 uur
@Poa
Als ik op bestandsniveau kijk staat er bij album gewoon het juiste album.
0
Poa
geplaatst: 18 december 2010, 19:42 uur
bennerd schreef:
Poa: zelfs met de tags ingevuld neemt last.fm sommige albums niet op. Madball's Empire is daar een voorbeeld van (weet niet of het album er inmiddels op staat). Alle tags zijn netjes ingevuld, maar om de een of andere reden neemt de site het niet op.
Zelf heb ik dat ook wel eens gedacht, maar toch blijkt er altijd weer een bepaalde reden voor te zijn.. Bij die plaat van Madball werkt het volgens mij ook gewoon:
Link naar je library
Album op de site
Nicci schreef:
@Poa
@Poa
Tja, dan sta ik ook voor een mysterie eigenlijk.

0
Magick1
geplaatst: 28 december 2010, 16:37 uur
Ik moet Herman wel bedanken voor zijn linkje naar Universal Scrobbler op last.fm, had nog nooit die site gezien. Ontzettend handig, ik gebruik het nu enkele weken en mijn charts zijn nu zo goed als volledig waarheidsgetrouw. Het neemt voor mij ook niet veel tijd in beslag, want mijn favoriet radiostation Studio Brussel heeft een last.fm account 

0
geplaatst: 28 december 2010, 19:15 uur
Geen dank. Ik heb hem zelf weer van Paap_Floyd die hem hier eens postte.
Wel goed van StuBru dat ze een last.fm-account hebben. Kunnen de Nederlandse zenders een voorbeeld aan nemen.
Wel goed van StuBru dat ze een last.fm-account hebben. Kunnen de Nederlandse zenders een voorbeeld aan nemen.
0
geplaatst: 29 december 2010, 15:12 uur
geplaatst op 31 mei 2005, 15:25 uur
476 verschillende artiesten.....
Dat is einde 2010 : 3,585 Artists in total
476 verschillende artiesten.....
Dat is einde 2010 : 3,585 Artists in total
0
geplaatst: 7 januari 2011, 22:40 uur
Die iPod-scrobbler werkt ook niet helemaal. Hij scrobblet soms maar de helft. Op iTunes worden de liedjes wel verwerkt.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 23:02 uur
Bij mij werkt het naar behoren. Soms toont het in de Audioscrobbler een aantal tracks niet, maar die komen wel in het profiel terecht.
0
geplaatst: 9 januari 2011, 14:46 uur
Bij mij dus niet. Hele albums die ik heb afgespeeld, worden gewoon genegeerd.
0
Nian
geplaatst: 9 januari 2011, 15:30 uur
Ik beluister dat met iTunes en Last.fm scrobbelt dit allemaal perfect.
0
Nicci
geplaatst: 9 januari 2011, 15:39 uur
Soms lijkt de site niets te doen. Als je dan direct op je eigen pagina kijkt of het wel toegevoegd is staat het er niet. Heb ik ook wel eens. Volgens mij is het later dan wel toegevoegd.
Ook iTunes met scrobbler.
Ook iTunes met scrobbler.
0
Magick1
geplaatst: 9 januari 2011, 15:53 uur
Enkele dagen was er wel degelijk een probleempje, ze werden gewoon niet toegevoegd op je hoodpagina maar je kon ze wel zien staan op de tracks pagina. Ze zijn dus wel degelijk allemaal toegevoegd
* denotes required fields.