Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2011, 19:51 uur
Maar dan zou de scrobbler wel moeten werken. Daarnaast werkt ik op dezelfde laptop.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 20:24 uur
Misschien de scrobbler eens opnieuw installeren en alle plug-ins opnieuw installeren.
Scrobblet hij gewoon helemaal geen tracks meer (als in: scrobbler neemt geen informatie meer op) of stuurt hij het niet meer door naar je last.fm-profiel?
Scrobblet hij gewoon helemaal geen tracks meer (als in: scrobbler neemt geen informatie meer op) of stuurt hij het niet meer door naar je last.fm-profiel?
0
geplaatst: 22 maart 2011, 20:39 uur
Ik heb het al opnieuw geïnstalleerd. Hij neemt de scrobbles wel op, maar stuurt ze niet door (tenminste, thuis op het netwerk niet). Een update kan ook niet, omdat de scrobbler geen verbinding met de service heeft. Op de universiteit werkt de scrobbler echter wel naar behoren, dus er is geen probleem met de scrobbler.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 20:57 uur
Kijk dan eens bij Help > Diagnostics > Scrobbling. Staan daar cached tracks in?
0
geplaatst: 22 maart 2011, 21:01 uur
Ja, die werden dus op de universiteit naar mijn LastFM gestuurd. Reconnect daar werkt ook niet.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 21:48 uur
Tja, ik denk dat ik maar eens moet kijken of ik de router kan resetten, want ik denk dat daar het probleem zit.
0
geplaatst: 3 mei 2011, 12:49 uur
Last.fm doet overigens ook geen ene moeite om het te verhelpen volgens mij...
0
Improvision
geplaatst: 3 mei 2011, 12:51 uur
Bij mij is een gelijkaardig probleem opgelost door in het Last.fm scherm van user te veranderen naar jezelf.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 14:43 uur
Ik krijg telkens een probleem bij het installeren. Een account heb ik al, en scrobbelen via Spotify doet 'ie al, maar als ik 't wil installeren, krijg ik het volgende bericht:
En daarna kan ik niet meer verder, ook als ik niets invul en ik heb m'n firewall al gecheckt enzo..
Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem?
'Couldn't connect to the internet to verify your user details'
'If you use a proxy to connect the internet, please click the button below to enter your proxy details'
'If you use a proxy to connect the internet, please click the button below to enter your proxy details'
En daarna kan ik niet meer verder, ook als ik niets invul en ik heb m'n firewall al gecheckt enzo..
Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem?

0
geplaatst: 13 juli 2011, 14:14 uur
Als ik Probeer muziek op de Windows Media Player te luisteren dan geeft ie niks aan en dan zie ik ook niks op mijn account wat ik als laatst heb geluisterd
iemand die hier meer van af weet?
iemand die hier meer van af weet?
0
geplaatst: 17 juli 2011, 19:42 uur
Doet ie bij jullie ook zo raar.
Bij mij staat er There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem en ik heb al meerdere malen hetzelfde gehad
Bij mij staat er There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem en ik heb al meerdere malen hetzelfde gehad
0
geplaatst: 17 juli 2011, 19:44 uur
Ja, dat heb ik ook. Nog nooit zoiets gehad, maar ik neem aan dat het wel weer gefixt wordt en de scrobbles niet verloren gaan.
0
geplaatst: 17 juli 2011, 19:50 uur
herman schreef:
Ja, dat heb ik ook. Nog nooit zoiets gehad, maar ik neem aan dat het wel weer gefixt wordt en de scrobbles niet verloren gaan.
Ja dat hoop ik ook
Misschie zijn ze iets aan het updaten of is het gewoon een error ofzo
0
geplaatst: 17 juli 2011, 20:32 uur
Last FM is echt zwaar irritant aan het doen. Ik had een nummer beluisterd, het stond in mijn lijst en het was ineens weer weg!
Ook Universal Scrobbler werkt niet. Later mijn nummers maar scrobblen.
Ook Universal Scrobbler werkt niet. Later mijn nummers maar scrobblen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 17 juli 2011, 21:05 uur
Lap, ik heb het ook vlaggen: There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem. Geduld is een deugd en ik heb toch drie weken vakantie voor de boeg...
0
geplaatst: 17 juli 2011, 22:46 uur
Van een aantal albums zijn een slectief aantal nummers gescrobbled. In Spotify staat :Unable to contact server (Error 301), 27 tracks are queued.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 10:22 uur
In De Site > Gebruikers > Wie is wie op Last.FM (voorheen audioscrobbler):
Nog meer mensen die dit bericht hebben op hun pagina?
There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.
En nee, refresh helpt niet
Nog meer mensen die dit bericht hebben op hun pagina?
There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.
En nee, refresh helpt niet

0
geplaatst: 18 juli 2011, 10:40 uur
Heb er ook last van at this very moment.
Ik vind lastfm wel leuk om op te snuffelen enzo, maar echt veel gebruiken doe ik het niet. Het geluid op mijn notebook is total shite namelijk. Mp3's luister ik meestal op de ipod. Het liefst draai ik gewoon cd's of platen.
Ik vind lastfm wel leuk om op te snuffelen enzo, maar echt veel gebruiken doe ik het niet. Het geluid op mijn notebook is total shite namelijk. Mp3's luister ik meestal op de ipod. Het liefst draai ik gewoon cd's of platen.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 10:41 uur
Hier doet ie het gewoon, maar ik begreep dat de site gisteren helemaal plat lag dus ze hebben overduidelijk technische problemen daar.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 10:45 uur
Er wordt voorlopig nog geen muziek aan den bibliotheek toegevoegd, Gans.
* denotes required fields.