Muziek / Algemeen / Last.fm (Audioscrobbler)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2016, 23:52 uur
Ja, heb ook via feedback aangegeven dat ik graag die eenvoudige manier terug wil hebben.
Heb ook gezegd dat dit weer een aantal muisklikken scheelt.
Heb ook gezegd dat dit weer een aantal muisklikken scheelt.
0
geplaatst: 15 januari 2016, 16:07 uur
Dan toch nog een kleine update zojuist aangekondigd, maar ik ervaar de website nu met meer bugs dan voor de update.
Vooral met betrekking tot events aanmaken, terwijl de update juist bedoelt is om dat minder buggy te maken. Even afwachten hoe dat zit.
Er is ook grotere albumart beschikbaar, maar dan met een extra muisklick
Vooral met betrekking tot events aanmaken, terwijl de update juist bedoelt is om dat minder buggy te maken. Even afwachten hoe dat zit.
Er is ook grotere albumart beschikbaar, maar dan met een extra muisklick

0
geplaatst: 20 januari 2016, 18:53 uur
Merkwaardig. Mijn hele lijst meest gespeelde artiesten is compleet anders dan voorheen. Artiesten die ineens ik weet niet hoeveel scrobbles erbij hebben en anderen minder. Een top 10 artiest ineens op 26 en meer van die rare dingen.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:09 uur
https://pbs.twimg.com/media/CZLq8KZWYAA7EbT.png
Gaat iets helemaal mis ja. The National was bij mij de enige band die boven de 7000 plays zat.
Gaat iets helemaal mis ja. The National was bij mij de enige band die boven de 7000 plays zat.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:11 uur
Oh, dus toch! Revere op 9.380 plays. Nu stonden die op 1 maar toch echt niet met dat aantal en Zita Swoon Group staat boven Zita Swoon en dEUS. Ook totaal niet mogelijk en dat was ook nooit zo.
John Grant staat ineens op 12. Die stond volgens mij ergens op 30 of zo.
Hopelijk is dit een tijdelijk iets
John Grant staat ineens op 12. Die stond volgens mij ergens op 30 of zo.
Hopelijk is dit een tijdelijk iets

0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:12 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Volgens je screenshot is dat nog steeds zo.

0
Onweerwolf
geplaatst: 20 januari 2016, 19:15 uur
Ik vraag me toch echt al maanden af wat voor incapable josti's ze bij last.fm hebben aangetrokken voor deze 'update'. Misschien mensen die bij Spotify ontslagen zijn omdat ze zelfs voor dat bedrijf te slecht waren?
0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:20 uur
Als je naar de artiestenpagina gaat zie je nog wel het juiste aantal staan.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:21 uur
De enige die in de buurt kwam van dat aantal.
Meeste van mijn favoriete artiesten zaten nog niet aan de 4000.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 19:24 uur
Hier staat het ook allemaal fout. Voornamelijk artiesten waar ik de recente 3-4 jaar veel naar heb geluisterd. Al m'n favorieten uit een eerder tijdperk zijn in dit overzicht volledig verdwenen.
http://puu.sh/mD3y5/f9449e373a.png
Daar nog wel ja.
http://puu.sh/mD3y5/f9449e373a.png
aERodynamIC schreef:
Daar nog wel ja.

0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:15 uur
Waar is Last.fm in hemelsnaam mee bezig? Ben ineens al m'n scrobbles van voor vanavond kwijt.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:23 uur
Heb ik nu ook, maar 27 scrobbles nu
. Komt vast allemaal wel weer goed, maar dat ze niet lekker bezig laatste tijd is wel duidelijk.
. Komt vast allemaal wel weer goed, maar dat ze niet lekker bezig laatste tijd is wel duidelijk.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:29 uur
Wtf.... heb nog maar 47 scrobbles 
Tussen 17.04 uur en 17.08 is bij mij alles op 0 gezet

Tussen 17.04 uur en 17.08 is bij mij alles op 0 gezet

0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:33 uur
Mijn scrobbles waren ook even allemaal weg, maar zijn ondertussen al terug.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:33 uur
Bij mij hetzelfde probleem: eerst veel artiesten die 2000 scrobbles erbij hadden en daarna dat alles verdwenen was op 27 scrobbles na van de circa 524.000. De laatste minuut lijkt het weer gerepareerd te zijn.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:34 uur
Als ik de pagina ververs, krijg ik telkens andere dingen te zien. Ook de aantallen bij de albums verschillen dan elke keer 

0
geplaatst: 20 januari 2016, 21:35 uur
Ach, dat lost zichzelf allemaal wel op. Dit soort storingen heeft Last.fm in het verleden wel vaker gehad, ook op de 'oude' site.
Mijn scrobbles waren net ook allemaal weg, maar nu zijn ze er alweer.
Mijn scrobbles waren net ook allemaal weg, maar nu zijn ze er alweer.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 22:09 uur
Gezien de tijd die ik gestopt heb in Last.fm zou ik wel een hartverzakking krijgen als het echt weg was en het opnieuw ingevoerd moet worden.
0
geplaatst: 27 januari 2016, 14:13 uur
Een kleine site update (sprint) niet zo spannend de veranderingen.
Wel goed om te weten dat er nu gewerkt wordt aan een serie updates waarbij de catalogus bijgewerkt zal worden, albums, artiestennamen en mogelijk ook autocorrectie. Ik heb bij hen meteen de vraag neergelegd of participatie van de community dan weer mogelijk wordt? Ik vrees dat daar wederom negatief op geantwoord wordt. Het desbetreffende tool die voorheen gebruikt kon worden is er niet voor deze versie van het systeem, persoonlijk denk ik dat die er weer zou moeten komen.
Wel goed om te weten dat er nu gewerkt wordt aan een serie updates waarbij de catalogus bijgewerkt zal worden, albums, artiestennamen en mogelijk ook autocorrectie. Ik heb bij hen meteen de vraag neergelegd of participatie van de community dan weer mogelijk wordt? Ik vrees dat daar wederom negatief op geantwoord wordt. Het desbetreffende tool die voorheen gebruikt kon worden is er niet voor deze versie van het systeem, persoonlijk denk ik dat die er weer zou moeten komen.
0
geplaatst: 29 januari 2016, 23:52 uur
Wel fijn dat de albumhoezen nu weer getoond worden bij de losse tracks. Ik hoop dat we snel beter kunnen navigeren door de Events-pagina's en nieuwe venues kunnen toevoegen.
0
geplaatst: 30 januari 2016, 00:24 uur
Renoir schreef:
Wel fijn dat de albumhoezen nu weer getoond worden bij de losse tracks. Ik hoop dat we snel beter kunnen navigeren door de Events-pagina's en nieuwe venues kunnen toevoegen.
Ja, nieuwe venues kunnen toevoegen is toch een groter gemis dan ik eerder dacht. Maar ook om details aan venues toe te voegen of te bewerken is nodig.
0
geplaatst: 30 januari 2016, 00:39 uur
Inderdaad E-Clect-Eddy. Want het is voor fans van Malcolm Holcombe nu erg moeilijk om te zien dat hij op 21 april in Den Haag in Soeciëteit Engels optreedt, om maar eens wat te noemen... 

0
geplaatst: 30 januari 2016, 00:44 uur
Renoir schreef:
Inderdaad E-Clect-Eddy. Want het is voor fans van Malcolm Holcombe nu erg moeilijk om te zien dat hij op 21 april in Den Haag in Soeciëteit Engels optreedt, om maar eens wat te noemen...
Die heeft maar 202 fans op Deezer, dus die kan ie waarschijnlijk allemaal persoonlijk uitnodigen

0
geplaatst: 30 januari 2016, 00:47 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Die heeft maar 202 fans op Deezer, dus die kan ie waarschijnlijk allemaal persoonlijk uitnodigen
(quote)
Echte Malcolm Holcombe fans zitten niet op Deezer!

0
geplaatst: 30 januari 2016, 01:05 uur
Zie net dat ik vandaag de 80.000e unieke track gepasseerd ben, dacht dat ik veel diverser was tenslotte heb ik ruim 8000 verschillende artiesten gehoord.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 12:32 uur
Na de problemen van gisteren op Last.fm met plaatjes is er sinds kort een oud probleem dat dringend aandacht verdiend maar dat niet krijgt. Al enige tijd komt het voor dat tags niet zichtbaar zijn bij profielen van diverse artiesten alsmede niet zichtbaar bij individuele albums en nummers. Dat duurt nu al weken en is door meerdere personen onder de aandacht van het Last.fm team gebracht en is ook officieel erkend als een probleem.
Maar sinds vandaag zie ik dat tags nu werkelijk verdwenen zijn, dus niet alleen onzichtbaar of random zichtbaar, maar echt verdwenen. Ik heb circa 100.000 tags geplaatst op Last.fm dus wordt niet echt vrolijk als blijkt dat het nu (gedeeltelijk) verdwijnt.
Zijn er meer mensen die ditzelfde probleem ervaren op Last.fm met tags, verdwenen/onzichtbaar?
Maar sinds vandaag zie ik dat tags nu werkelijk verdwenen zijn, dus niet alleen onzichtbaar of random zichtbaar, maar echt verdwenen. Ik heb circa 100.000 tags geplaatst op Last.fm dus wordt niet echt vrolijk als blijkt dat het nu (gedeeltelijk) verdwijnt.
Zijn er meer mensen die ditzelfde probleem ervaren op Last.fm met tags, verdwenen/onzichtbaar?
0
geplaatst: 5 februari 2016, 12:51 uur
Ik neem aan dat als het nu ineens helemaal weg is er blijkbaar aan gewerkt wordt.
0
geplaatst: 5 februari 2016, 13:37 uur
eightynine schreef:
Ik neem aan dat als het nu ineens helemaal weg is er blijkbaar aan gewerkt wordt.
Nee, op dit moment staat het probleem als "Erkend" te boek, pas als in de status wordt verandert naar "Bezig / In ontwikkeling" is het zeker dat er iemand ook werkelijk aan een oplossing werkt.
* denotes required fields.