Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2006, 16:15 uur
Of LL cool J, geen foto waar hij zonder bloot bovenlichaam opstaat
0
geplaatst: 20 april 2006, 16:31 uur
Goh als je hem wat langer kent weetje dat ie dat altijd doet. Betekend niet meteen dat zijn muziek niks is. Hij vind zichzelf gewoon aantrekkelijk 

0
geplaatst: 20 april 2006, 16:46 uur
0
teutoon
geplaatst: 21 april 2006, 20:06 uur
Pure horror die Hi reclame. Wie zit te wachten op zo'n zwoele neger
?
0
geplaatst: 21 april 2006, 21:14 uur
teutoon schreef:
?
(quote)
?Puberende meisjes.
0
geplaatst: 21 april 2006, 21:18 uur
kimmywol schreef:
Goh als je hem wat langer kent weetje dat ie dat altijd doet. Betekend niet meteen dat zijn muziek niks is. Hij vind zichzelf gewoon aantrekkelijk

Maar z'n muziek vind ik ook wel goed hoor

0
geplaatst: 21 april 2006, 21:19 uur
0
lambf
geplaatst: 23 april 2006, 13:44 uur
al die hip-hopers (d12, 50 cent, enz...)
ook zijn die artiesten die zichzelf erg goed vinden stom, want meestal kunnen die mensen niet zingen (vooral van die tienerbandjes)
ehh, en de meeste popzangers/zangeresen
ook zijn die artiesten die zichzelf erg goed vinden stom, want meestal kunnen die mensen niet zingen (vooral van die tienerbandjes)
ehh, en de meeste popzangers/zangeresen
0
Jornaquin
geplaatst: 25 april 2006, 15:56 uur
U2, Coldplay en die afschuwelijke surfdude Jack Johnson
0
geplaatst: 25 april 2006, 16:26 uur
Alle artiesten, met uitzondering van de artiesten waar ik geen hekel aan heb.
0
Jornaquin
geplaatst: 25 april 2006, 16:50 uur
musicfriek schreef:
ABBA, het grootste gros Nederlandstalige muziek.
ABBA, het grootste gros Nederlandstalige muziek.
Inderdaad, die ook, en zo kan ik er nog wel 100 opnoemen zoals bijv. Robbie Williams
0
Joy
geplaatst: 3 mei 2006, 19:34 uur
alles wat niet zappa is
(die kon overigens ook voor geen meter zingen)

(die kon overigens ook voor geen meter zingen)

0
geplaatst: 3 mei 2006, 23:22 uur
dinand woesthoff, ik krijg plaatsvervangende kaakklem als ik die vent hoor.. wat een nepzanger en maar oprecht doen.... 

0
geplaatst: 3 mei 2006, 23:36 uur
Denk je dat die artiesten erg zijn, wacht tot je de mensen ziet die het oprecht geweldig vinden.
Wees blij dat die artiesten er zijn anders zou ik die figuren tegen komen bij concerten van artiesten die ik graag zie en daar is niemand bij gebaat.
Wees blij dat die artiesten er zijn anders zou ik die figuren tegen komen bij concerten van artiesten die ik graag zie en daar is niemand bij gebaat.
0
teutoon
geplaatst: 3 mei 2006, 23:50 uur
Dick schreef:
Denk je dat die artiesten erg zijn, wacht tot je de mensen ziet die het oprecht geweldig vinden.
Heb je het nu over kampartiesten?
0
geplaatst: 4 mei 2006, 01:59 uur
Ik heb ergens geopperd dat ze die Adje bij Paul de Leeuw moest zouden inmetselen. Is een beetje aan de grove kant.........
Ze moeten hem gelijk net als die ouders uit de film Schatjes onder de A2 asfalteren.
Ik dacht altijd dat hij echt gehandicapt was maar het blijkt gewoon een acteur te zijn. Ik werk zelf bij een sociale werkplaats en het is Godsgeklaagd dat ze over onze ruggen een beetje zitten te scoren.
En als De Leeuw een beetje ballen heeft dan komt hij het bij ons twaalf en een halfjarig jubileum goedmaken om op te treden tussen 4000 ECHTE Adjes.
Ze moeten hem gelijk net als die ouders uit de film Schatjes onder de A2 asfalteren.
Ik dacht altijd dat hij echt gehandicapt was maar het blijkt gewoon een acteur te zijn. Ik werk zelf bij een sociale werkplaats en het is Godsgeklaagd dat ze over onze ruggen een beetje zitten te scoren.
En als De Leeuw een beetje ballen heeft dan komt hij het bij ons twaalf en een halfjarig jubileum goedmaken om op te treden tussen 4000 ECHTE Adjes.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 10:47 uur
Ik werk zelf bij een sociale werkplaats en het is Godsgeklaagd dat ze over onze ruggen een beetje zitten te scoren.
Die snap ik niet. Omdat een acteur de rol van Adje speelt scoren ze om jullie (en wie is jullie dan, de werknemers daar?) ruggen?
0
Marcel²
geplaatst: 4 mei 2006, 22:20 uur
Het is misschien niet orgineel, maar ik kan echt geen artiest bedenken waar ik een GRUWELIJKE hekel aan heb.
0
teutoon
geplaatst: 4 mei 2006, 22:26 uur
Marcel Jongeneel schreef:
Het is misschien niet orgineel, maar ik kan echt geen artiest bedenken waar ik een GRUWELIJKE hekel aan heb.
Dan ben jij geen haatdragend mens
. Goede eigenschap trouwens
.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 22:47 uur
BoordAppel schreef:
Die snap ik niet. Omdat een acteur de rol van Adje speelt scoren ze om jullie (en wie is jullie dan, de werknemers daar?) ruggen?
(quote)
Ja precies, ik vind het ook zeer bedenkelijk..
0
geplaatst: 5 mei 2006, 01:50 uur
BoordAppel schreef:
(quote)
Ik zal het proberen uit te leggen.
Die Adje is gigantisch populair geworden omdat ie ze allemaal niet op een rijtje heeft. Paul de Leeuw buit dat gretig uit. Als dat oprecht gebeurt dan zou ik het ook nog wel leuk vinden. Maar als je zoiets gaat uitschrijven vind ik dat een bedenkelijke vorm van amusement.
Als de Josti band allemaal mensen zouden zijn die het Down Syndroom acteren dan ga je er toch ook heel anders tegenaan kijken.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 10:01 uur
Black Adder schreef:
Als de Josti band allemaal mensen zouden zijn die het Down Syndroom acteren dan ga je er toch ook heel anders tegenaan kijken.
Dat zouden dan verdomd slechte muzikanten zijn, maar een uitstekende marketingmix!
0
geplaatst: 5 mei 2006, 19:21 uur
Black Adder schreef:
Die Adje is gigantisch populair geworden omdat ie ze allemaal niet op een rijtje heeft. Paul de Leeuw buit dat gretig uit. Als dat oprecht gebeurt dan zou ik het ook nog wel leuk vinden. Maar als je zoiets gaat uitschrijven vind ik dat een bedenkelijke vorm van amusement.
Heeft De Leeuw niet ooit eens een prijs gekregen vanwege zijn werk met gehandicapten? Hij behandelt ze alsof ze normale mensen zijn en dat werd als zeer prettig ervaren. Medelijden krijgen die mensen al genoeg.
* denotes required fields.