Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2006, 19:27 uur
Zijn verstandelijk gehandicapte nichtje was pas ook in zijn programma. Overigens wist Paul de Leeuw de eerste keer ook niet dat Adje slechts een act was.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 19:53 uur
Paul heeft op dit gebied de mooiste uitspraak gedaan die ik ooit heb gehoord: iedereen heeft het recht belachelijk gemaakt te worden.
0
Mojo Pin
geplaatst: 5 mei 2006, 23:25 uur
Robbie Williams
James Blunt
Katie Melua
André Hazes
Marco Borsato
René Froger
Guus Meeuwis
En alle andere artiesten die nietszeggende, oppervlakkige muziek maken.
James Blunt
Katie Melua
André Hazes
Marco Borsato
René Froger
Guus Meeuwis
0
geplaatst: 5 mei 2006, 23:41 uur
Mojo Pin schreef:
Robbie Williams
James Blunt
Katie Melua
André Hazes
Marco Borsato
René Froger
Guus Meeuwis
Robbie Williams
James Blunt
Katie Melua
André Hazes
Marco Borsato
René Froger
Guus Meeuwis
ehmm... nee
ik ben het er met eentje toch niet eens. James blunt heeft dan wel een hele vervelende stem, die hij op dubieuze manier gebruikt en z'n muziek is ook wel mainstream en wat de mensen nu willen. Maar hij snijdt wel onderwerpen aan in z'n teksten volgens mij. Of dat oprecht is kan ik weer niet beoordelen.
De rest ben ik het mee eens, onzin, oppervlakkig. Wat enger is (iemand zei al zoiets) is dat er miljoenen mensen zijn die dit te gek vinden.
Maar ja nu klinken we met z'n allen weer moreel superieur en of dat zo integer is...

0
Mojo Pin
geplaatst: 5 mei 2006, 23:46 uur
Ik wil Racoon ook nog even aan dat lijstje toevoegen. Hoewel ik het in hun begionperiode nog wel een aardig bandje vond.
En wat betreft James Blunt...tja, wat ik van hem gehoord heb vind ik verschrikkelijk. En toch is ie om de een of andere reden razend populair. Daar kan ik met mijn verstand niet bij
En wat betreft James Blunt...tja, wat ik van hem gehoord heb vind ik verschrikkelijk. En toch is ie om de een of andere reden razend populair. Daar kan ik met mijn verstand niet bij

0
geplaatst: 5 mei 2006, 23:51 uur
Mojo Pin schreef:
O ja, zet Anouk er ook maar bij.
als dat bij jou zo makkelijk gaat zet ik er bij jou óók Phil Collins bij O ja, zet Anouk er ook maar bij.

0
geplaatst: 5 mei 2006, 23:52 uur
hekel aan:
Gerard Joling ( is dat een artiest? nee )
wijlen Andre Hazes, sorry vriend je dood veranderd daar niets aan
Puff Daddy (mag op zich weg van deze aardbol)
Lil' Kim (volgt P. diddy overal dus...)
Def Rhymez
Ali B. en al zijn vrienden (ook die bij de tv)
Sean Paul
50 cent (en zijn hele kliek, vooral dat gedrocht met die rare lippen, wat zou ik die graag slaan)
en Mezelf. Want ik kan voor geen ene meter zingen, maar kan nooit m'n bek houden. Dat vind ik vaak ontzettend irritant. Luister dan gewoon! denk ik dan.
Gerard Joling ( is dat een artiest? nee )
wijlen Andre Hazes, sorry vriend je dood veranderd daar niets aan
Puff Daddy (mag op zich weg van deze aardbol)
Lil' Kim (volgt P. diddy overal dus...)
Def Rhymez
Ali B. en al zijn vrienden (ook die bij de tv)
Sean Paul
50 cent (en zijn hele kliek, vooral dat gedrocht met die rare lippen, wat zou ik die graag slaan)
en Mezelf. Want ik kan voor geen ene meter zingen, maar kan nooit m'n bek houden. Dat vind ik vaak ontzettend irritant. Luister dan gewoon! denk ik dan.

0
geplaatst: 5 mei 2006, 23:55 uur
Mojo Pin schreef:
Ik wil Racoon ook nog even aan dat lijstje toevoegen. Hoewel ik het in hun begionperiode nog wel een aardig bandje vond.

nee daar kan ik ook niet bij. Heb z'n album eens gedownload, en het is zooo irritant die stem. Hij lijkt wel psychisch gestoord. Een soort van overkill in het uniek en onderscheiden willen zijn, heeft ie gehad geloof ik.
Racoon? Man, dat is prima muziek. En niet oninteger. Da's ook belangrijk. Het komt uit het hart bij die jongens. Da's voor mij regel nummer 1.
ik wilde er nog iets of iemand aan toevoegen maar ben het weer kwijt...
0
Mojo Pin
geplaatst: 5 mei 2006, 23:57 uur
'Love You More' kwam mij in ieder geval de neus uit. En de massa vindt het prachtig. Onvoorstelbaar.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 23:58 uur
ja Anouk, vind ik ook wel irritant ja. Beetje een eng onzeker mens ook, denk ik :S
en dan kom ik ook meteen op de Postmen.Bah, wat een negatieve shit. Volgens mij denken ze zelf nog dat ze positive rap maken. The white man dit en dat...je leeft in Rotterdam vriend. Je kunt vrij gemakkelijk uit de 'ghetto' komen. grrrrrrrrrr self inflicted crap!
en dan kom ik ook meteen op de Postmen.Bah, wat een negatieve shit. Volgens mij denken ze zelf nog dat ze positive rap maken. The white man dit en dat...je leeft in Rotterdam vriend. Je kunt vrij gemakkelijk uit de 'ghetto' komen. grrrrrrrrrr self inflicted crap!
0
geplaatst: 5 mei 2006, 23:59 uur
Mojo Pin schreef:
'Love You More' kwam mij in ieder geval de neus uit. En de massa vindt het prachtig. Onvoorstelbaar.
d'r zitten gitaren bij dat is al heel wat en ach het is wel lief vind ik. De gevoellige man staat centraal he

ik vind ook dat nummer niet verkeerd. Brother is ook wel goed. En zo nog wat nummers van dat album waar ik even de titel van kwijt ben.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 00:01 uur
ja die ook
. Het is trouwens veel makkelijker een zooi artiesten te noemen waar je een hekel aan hebt dan die je goed vind. Maar wat ik wil weten is: ligt dat nou aan mij of aan de maatschappij??
. Het is trouwens veel makkelijker een zooi artiesten te noemen waar je een hekel aan hebt dan die je goed vind. Maar wat ik wil weten is: ligt dat nou aan mij of aan de maatschappij??
0
geplaatst: 6 mei 2006, 00:05 uur
ja maar dat vinden zij weer van pearl jam. "Depri muziek, teveel lawaai" etcetera. Als zij nou van la la la houden....who are we to judge ....?
ja constant doe ik dat .....hup veroordelen die hap. Jullie zijn losers denk ik dan....maar is het wel in de haak zo te denken
ja constant doe ik dat .....hup veroordelen die hap. Jullie zijn losers denk ik dan....maar is het wel in de haak zo te denken

0
geplaatst: 6 mei 2006, 00:07 uur
Er zijn weinig uitspraken die zo onzinnig zijn als deze, sorry hoor, maar smaken zijn niet goed of slecht te noemen.
0
Mojo Pin
geplaatst: 6 mei 2006, 00:08 uur
Ok, ik zal het anders stellen: veel mensen houden gewoon niet van muziek.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 00:09 uur
ja maar de band van rene froger kan toch wel degelijk muziek maken. Ze kiezen er gewoon voor zich heel gemakkelijk van het klusje af te doen.
niet dat ik het kan overigens maar binnen hun mogelijkheden en (hopelijk) creativiteit kan je altijd meer dan .....
dat
niet dat ik het kan overigens maar binnen hun mogelijkheden en (hopelijk) creativiteit kan je altijd meer dan .....
dat
0
teutoon
geplaatst: 6 mei 2006, 00:14 uur
Mojo Pin schreef:
Ga je dus weer de fout in.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 02:25 uur
CCDevlin schreef:
ja maar dat vinden zij weer van pearl jam. "Depri muziek, teveel lawaai" etcetera. Als zij nou van la la la houden....who are we to judge ....?
Als mensen pearl jam al depressief vinden... waar gaat het dan héén in deze (sukkel) wereld??

0
geplaatst: 6 mei 2006, 10:30 uur
The Scientist schreef:
Er zijn weinig uitspraken die zo onzinnig zijn als deze, sorry hoor, maar smaken zijn niet goed of slecht te noemen.
Jawel hoor. Ik vind dat Jowietje een slechte smaak heeft. Daar is geen speld tussen te krijgen.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 11:56 uur
orbit schreef:
Als mensen pearl jam al depressief vinden... waar gaat het dan héén in deze (sukkel) wereld??
(quote)

ja vind ik ook, mensen luisteren niet goed en worden gewoon nerveus van het serieuze. Tegenwoordig betekent Serieus of Ernstig zijn al hetzelfde als down en depri hoor
dus idd waar gaat het heen zeg je? nou we zijn al een heel stuk naar een verkeerde hoek aan het gaan. Hier dan he...op dit stukje aarde.
0
geplaatst: 6 mei 2006, 12:15 uur
[[/quote]
Jawel hoor. Ik vind dat Jowietje een slechte smaak heeft. Daar is geen speld tussen te krijgen.[/quote]
Alleen een Rihanna haarspeld misschien ?
Jawel hoor. Ik vind dat Jowietje een slechte smaak heeft. Daar is geen speld tussen te krijgen.[/quote]
Alleen een Rihanna haarspeld misschien ?
0
geplaatst: 6 mei 2006, 12:55 uur
gemaster schreef:
Jawel hoor. Ik vind dat Jowietje een slechte smaak heeft. Daar is geen speld tussen te krijgen.
gemaster schreef:
Ik vind
Ik vind
Dat kan ja

0
geplaatst: 6 mei 2006, 13:01 uur
gemaster schreef:
(quote)
Ik vind dat jij onzin uitkraamt, iedereen heeft nou eenmaal een eigen smaak, en dat hoor je te accepteren op een site zoals deze. Maar ja jij mag vindne wat je vind, het is een vrij land

0
geplaatst: 6 mei 2006, 14:29 uur
orbit schreef:

De goeie richting ? Gezien zoiets relatief is, kan je beter iets te snel depressief vinden lijkt me. Getuigt van een optimistische en positieve instelling

* denotes required fields.