Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2006, 22:34 uur
Dielie schreef:
ik raad de periode 90-95 aan
ik raad de periode 90-95 aan
Doe ik er nog 86-90 bij, zitten we volgens mij helemaal goed in de oude hiphop

0
geplaatst: 10 april 2006, 23:49 uur
Dan raad ik nu de periode 2000-2006 aan. Moet je wel iets verder kijken dan je neus lang is, en dat moet toch niet te moeilijk zijn in dit internettijdperk.
0
geplaatst: 10 april 2006, 23:55 uur
Dälek
. De eerste hip-hop artiest die ik echt geweldig vind geloof ik. Al is natuurlijk uiterst off-topic hier 
. De eerste hip-hop artiest die ik echt geweldig vind geloof ik. Al is natuurlijk uiterst off-topic hier 
0
geplaatst: 11 april 2006, 00:05 uur
En dan nu weer on-topic.
Waar ik echt kromme teennagels van krijg is Blof.
.
En hoe krijg ik die " boven de o?
.En hoe krijg ik die " boven de o?

0
moviefreak#1
geplaatst: 11 april 2006, 00:08 uur
Niet echt origineel maar wel weer in het nieuws : Britney Spears.
In het nieuws omdat ze de rol van Janis Joplin gaat spelen in de film over haar veel te korte maar wel interessante leven.
Voor de gein heb ik nog eens een song van La Spears beluisterd en ik vraag me echt af of er een groter verschil kan bestaan tussen de twee. Niet alleen qua stemgeluid maar vooral de beleving. De meeste users hier prijzen Janis altijd om haar ruwe maar vooral echte manier van zingen, met echte emoties geen geforceerde platenmaatschappij-emoties.
Britney Spears is daarmee nu officieeel naar de eerste plaats gestegen van artiesten waar ik de gruwelijkste hekel aan heb. Ze is daarmee Baas B en Steve Lukather voorbij gegaan.
In het nieuws omdat ze de rol van Janis Joplin gaat spelen in de film over haar veel te korte maar wel interessante leven.

Voor de gein heb ik nog eens een song van La Spears beluisterd en ik vraag me echt af of er een groter verschil kan bestaan tussen de twee. Niet alleen qua stemgeluid maar vooral de beleving. De meeste users hier prijzen Janis altijd om haar ruwe maar vooral echte manier van zingen, met echte emoties geen geforceerde platenmaatschappij-emoties.
Britney Spears is daarmee nu officieeel naar de eerste plaats gestegen van artiesten waar ik de gruwelijkste hekel aan heb. Ze is daarmee Baas B en Steve Lukather voorbij gegaan.
0
geplaatst: 11 april 2006, 00:10 uur
platedraaier schreef:
En dan nu weer on-topic.
.
En hoe krijg ik die " boven de o?
En dan nu weer on-topic.
.En hoe krijg ik die " boven de o?

Alt + 148
0
geplaatst: 11 april 2006, 00:22 uur
Blöf
het lukt. Dank je.
Nu weet ik wel hoe ik het schrijf, maar ja, ik vind het nog steeds rökmuziek
het lukt. Dank je.
Nu weet ik wel hoe ik het schrijf, maar ja, ik vind het nog steeds rökmuziek

0
geplaatst: 11 april 2006, 00:32 uur
0
geplaatst: 11 april 2006, 00:45 uur
Oh, köt.
Hoe doe ik die o met dat streepje dan?
Wil ik net gaan slapen, krijg ik dit weer
Hoe doe ik die o met dat streepje dan?
Wil ik net gaan slapen, krijg ik dit weer

0
geplaatst: 18 april 2006, 00:51 uur
Onderhond schreef:
Ondertussen staat Depeche Mode ongeveer bovenaan m'n lijstje denk ik.
Heb er nu al 5 (
) albums opzitten en met een mooi gemiddelde van 0.7*. Simplistische pop met pijnlijk lamme teksten, overgoten met een nogal lachwekkend "donker" glazuurlaagje.
Dramaqueen muziek.
Ondertussen staat Depeche Mode ongeveer bovenaan m'n lijstje denk ik.
Heb er nu al 5 (
) albums opzitten en met een mooi gemiddelde van 0.7*. Simplistische pop met pijnlijk lamme teksten, overgoten met een nogal lachwekkend "donker" glazuurlaagje.Dramaqueen muziek.
Zal Hans dit bericht maar niet voorschotelen !
0
geplaatst: 18 april 2006, 13:29 uur
Jeetje mineetje hier mag het dus!!!! Nou kan ik dus nog één keer zeiken over Bløf.
Toen Bløf doorbrak en hits scoorde met "Liefs uit Londen" en "Hier aan de kust" vond ik Bløf heel acceptabel. Ik heb zelfs nog twee cd's "Helder" en "Boven" in de kast staan.
De ellende begon met de cd Watermakers. Ik luisterde die cd en ik kon er echt geen touw aan vast knopen. Ik ergerde me werkelijk kapot aan alle onzin wat die heren uitkraamden. En dat is m.i. alleen maar erger geworden. Het gaat helemaal nergens over. Ik denk dat Bløf intelectueel wil overkomen maar het is echt drie keer helemaal niks. En dan worden ze op de radio vreselijk opgehemeld. Pas was er bij poster radio 2 op vrijdagavond een interview met die gasten. Ik zat op dat moment in de auto. Ik ging van ergenis steeds harder rijden op de A12. En daarom heb ik echt een ontzettende hekel aan deze band. Terwijl ik de Nederlandstalige muziek zeer zeker weet te waarderen.
Sorry mede MuMe 'ers die Bløf wel goed vinden. Ik zal bij de desbetreffende albums van Bløf geen vervelende opmerkingen meer maken. Hiervoor mijn welgemeende excuus!
Toen Bløf doorbrak en hits scoorde met "Liefs uit Londen" en "Hier aan de kust" vond ik Bløf heel acceptabel. Ik heb zelfs nog twee cd's "Helder" en "Boven" in de kast staan.
De ellende begon met de cd Watermakers. Ik luisterde die cd en ik kon er echt geen touw aan vast knopen. Ik ergerde me werkelijk kapot aan alle onzin wat die heren uitkraamden. En dat is m.i. alleen maar erger geworden. Het gaat helemaal nergens over. Ik denk dat Bløf intelectueel wil overkomen maar het is echt drie keer helemaal niks. En dan worden ze op de radio vreselijk opgehemeld. Pas was er bij poster radio 2 op vrijdagavond een interview met die gasten. Ik zat op dat moment in de auto. Ik ging van ergenis steeds harder rijden op de A12. En daarom heb ik echt een ontzettende hekel aan deze band. Terwijl ik de Nederlandstalige muziek zeer zeker weet te waarderen.
Sorry mede MuMe 'ers die Bløf wel goed vinden. Ik zal bij de desbetreffende albums van Bløf geen vervelende opmerkingen meer maken. Hiervoor mijn welgemeende excuus!
0
geplaatst: 18 april 2006, 13:39 uur
Hans. Ontdek je nu pas dit topic? Het topic dat je alle ellende had kunnen besparen? Wat leer je toch veel bij iedere dag. 

0
geplaatst: 18 april 2006, 13:43 uur
rayman schreef:
Hans. Ontdek je nu pas dit topic? Het topic dat je alle ellende had kunnen besparen? Wat leer je toch veel bij iedere dag.

Rayman zelfs zo'n ouwe lul als ik is nooit te oud om te leren. Er zijn dus gelukkig wel mogelijkheden op deze site waar je lekker bepaalde bands kunt afzeiken. EN HIER MAG HET OOK GEWOON!!!!
0
geplaatst: 18 april 2006, 13:46 uur
Heerlijk toch. Een topic waar je niet off topic kan gaan als je het over Blöf of Coldplay wilt hebben.
0
geplaatst: 18 april 2006, 14:22 uur
Zelf heb ik het tegenovergestelde t.o.v Blof,hun eerste album vond ik werkelijk afgrijselijk( met het nummer Liefs uit Londen of zoiets)
Later werd het iets acceptabeler,zonder overigens het predikaat matig te ontgroeien !
Later werd het iets acceptabeler,zonder overigens het predikaat matig te ontgroeien !
0
geplaatst: 18 april 2006, 14:29 uur
Hans Brouwer schreef:
Er zijn dus gelukkig wel mogelijkheden op deze site waar je lekker bepaalde bands kunt afzeiken. EN HIER MAG HET OOK GEWOON!!!!
Er zijn dus gelukkig wel mogelijkheden op deze site waar je lekker bepaalde bands kunt afzeiken. EN HIER MAG HET OOK GEWOON!!!!
Maar ook hier geldt dat je het wel op een fatsoenlijke manier doet. Dus lekker afzeiken puur om het afzeiken hoort daar niet bij. Je kunt aangeven welke artiesten je niks vind en waarom. Onnodig overal tegenaantrappen is ook hier helemaal niet nodig

0
Thisisme
geplaatst: 19 april 2006, 14:40 uur
Ik heb een hekel aan al die simpele, laaggrondse R&B artiesten van tegenwoordig.
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:25 uur
Inderdaad momenteel staat een van hun in de picture,zal maar geen naam noemen !
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:30 uur
the viking schreef:
Ik heb geen idee wie je bedoeld?

0
geplaatst: 19 april 2006, 18:50 uur
oke oke, je mag hier dus niet schelden.
naja ik heb het niet zo (klein beetje maar hoor..) op coldplay and katie melua..
naja ik heb het niet zo (klein beetje maar hoor..) op coldplay and katie melua..
0
Thisisme
geplaatst: 19 april 2006, 18:55 uur
the viking schreef:
Zeer waarschijnlijk bedoeld u Rihanna.
0
Relax
geplaatst: 19 april 2006, 20:43 uur
Artiesten ... die slijmerige R&B Zangers, geen vrouwen maar mannen.
Helemaal met de blote bovenlichaam gaan poseren.. damn wat kruip ik dan terug van angst...
Vies... etc..
Helemaal met de blote bovenlichaam gaan poseren.. damn wat kruip ik dan terug van angst...
Vies... etc..
0
geplaatst: 20 april 2006, 16:09 uur
Relax schreef:
Vies... etc..
Vies... etc..
zoals in die nieuwe Hi-reclame?
* denotes required fields.