MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
herman schreef:
Maakten die trancenichten maar muziek als Neophyte.
Bwah, die melodietjescore (zoals bekend op MuM) komt soms in de buurt. Uit de mond van iemand die vertrouwd is met duisterdere electronic zou het nog enigszins aannemelijk zijn

the viking schreef:
PS Hans hoe krijg je dat mooie streepje door de O ,en hoe maak je een umlaut of een accent grave ?

Num Lock aan, ALT indrukken en leef je uit!

Bedankt voor de cursus hoe leef ik mij uit op een toetsenbord !

nevyn schreef:
(quote)

Eigenlijk wel ja

Zelfs mijn neuroloog is het niet me eens , is geen oor maar cognitief probleem zeggen ze hier in het ziekenhuis

beruk schreef:
Zelfs mijn neuroloog is het niet me eens , is geen oor maar cognitief probleem zeggen ze hier in het ziekenhuis

geweldig

Ik snap al die poeha rondom Johnny Cash niet zo. Vind het echt vreselijke muziek. Het is ook meer country natuurlijk, dat is sowieso mijn genre niet. Laatst vertelde iemand me dat The Mercy seat zijn favoriete cover (Nick Cave) was. Heb het geluisterd, maar nee, sorry, geen klap aan...

musicfriek schreef:
Ik snap al die poeha rondom Johnny Cash niet zo. Vind het echt vreselijke muziek. Het is ook meer country natuurlijk, dat is sowieso mijn genre niet. Laatst vertelde iemand me dat The Mercy seat zijn favoriete cover (Nick Cave) was. Heb het geluisterd, maar nee, sorry, geen klap aan...

Ai musicfriek, beluister de overige songs op American recordings. Echt geweldig. Een paar voorbeelden:
The beast in me, like a soldier en I never picked cotton.

Ook Anouk natuurlijk.
Gatverdamme wat een vreselijk mens.

Bubbelpunk, emo, hoe die troep ook heet. Fall Out Boy, Simple Plan, Good Charlotte, My Chemical Romance, tering he, wat een rommel. Soort van kijk-ons-nou-stoer-doen-wij-zijn-op-tmf houding.

nou ik denk niet dat ze denken "we zijn op tmf"...;)

Marco Borsato, en dan niet eens aan hem zelf maar aan die vreselijke verafgoding van hem door de media en de muziekwereld.

hij heeft best wel leuke liedjes maar qua stem komt ie nauwelijks in de buurt van Willy alberti,Andre Hazes of om maar wat levende te noemen Rob de nijs en Huub van de lubbe

teutoon
danmuz. schreef:
Marco Borsato, en dan niet eens aan hem zelf maar aan die vreselijke verafgoding van hem door de media en de muziekwereld.

hij heeft best wel leuke liedjes maar qua stem komt ie nauwelijks in de buurt van Willy alberti,Andre Hazes of om maar wat levende te noemen Rob de nijs en Huub van de lubbe

Juist vooral dat gegeil met de media van beide zijden is echt hilarisch, dat het goed gaat met zn gezin blablabla. Als die Marco nu eens daar mee ophield dat hadden al veel minder mensen een hekel aan hem.

Komt ie

Ch!PZ
Kus
Kelly Clarkson
Marco Borsato
El Pres!dente
Ashley Simpson
50 Cent
De rest van de G-Unit
Snoop Dog
Koos Alberts
Vader Abraham
Alle hardcore

mvg, statiegeld

Statiegeld schreef:
Komt ie

Vader Abraham

Een beetje respect graag

deze man heeft wel het mooiste Nederlandstalige Kroeglied allertijden gemaakt.

en de beste man heet gewoon Pierre Kartner.

Marilyn Manson

Daar kan ik echt nix mee....

Petterson schreef:
Bubbelpunk, emo, hoe die troep ook heet. Fall Out Boy, Simple Plan, Good Charlotte, My Chemical Romance, tering he, wat een rommel. Soort van kijk-ons-nou-stoer-doen-wij-zijn-op-tmf houding.

tis deraan te zien dage verkeerd zijt kwa genre emo is, die groepen zijn ook geen echte emo, nie dak zo ne kenner ben ze, mo allee, kzegget maar ne keer,

luister eens naar Coheed & Cambria!

wieehiee

alles wat r&b is zo slaapverwekkende muziek moet gewoon een beetje power inzitten

Lin
al die klonen....destiny's child enzo...kan ze niet eens uit elkaar houden allemaal zo bedacht en saai

Behoorlijke hekel aan Marco Borsato.

Toen ik in 1997 kaartjes wilde kopen voor het concert van Tool in Paradiso, stond ik ruim voordat de voorverkoop begon (half 10 geloof ik) op het postkantoor. Een college voor geskipt, want Tool was belangrijker. Staat dat hele postkantoor vol met Marco Borsato fans, die kaartjes voor zijn concert wilden kopen.
Toen was ik om 10.18 eindelijk eens aan de beurt, of nee, er was nog een toolfan eerder dan ik, en die zou mijn kaartjes ook wel kopen. Ausverkauft!

Kan Marco natuurlijk niet echt iets aan doen, maar ik krijg toch jeuk van die man.

Niks tegen Kus hé hun zijn de redders van de ondergang van de kindermuziek (en die met die bruine haren niet Meike maar die andere is nog lekker ook)

jowietje schreef:

Niks tegen Kus hé hun zijn de redders van de ondergang van de kindermuziek

Is dat niet Rihanna?

Nee Rihanna is een hulp om hier de site wat voller te krijgen, met al dat commentaar van jullie wil dat wel lukken

jowietje schreef:
(quote)

Niks tegen Kus hé hun zijn de redders van de ondergang van de kindermuziek (en die met die bruine haren niet Meike maar die andere is nog lekker ook)

Ik vind Meike lief! En mijn zoon van 16 maanden word er blij van, dus ik ook! (hij wordt ook blij van de Ramones, gelukkig)

Paul Wall is ook wel bezig de reputatie van hiphop nóg meer naar beneden te helpen. Die clip van Sittin' Sideways is de slechtste die ik ooit heb gezien.

En hij kan ook nog eens niet rappen

luc011190 schreef:
Paul Wall is ook wel bezig de reputatie van hiphop nóg meer naar beneden te helpen. Die clip van Sittin' Sideways is de slechtste die ik ooit heb gezien.

En hij kan ook nog eens niet rappen

wat is die Paul Wall een grote sukkel zeg, jammer dat het moet vallen onder hip-hop want voor z'n artiest moet je eigenlijk gewoon een eigen hokje maken.

shappy1010
Begin zo langzamerhand de chili peppers niet meer te verteren, in tegenstelling tot hun debuutalbums met als hoogtepunt Blood Sugar Sex Magic gingen ze me daarna alleen nog maar irriteren, zag laatst ook een docu waaruit bleek dat MTV nogal een handje had in het groot maken van de mannen, en dit vanwege hun bushwacker achtige capriolen waarmee ze steeds weer op elke award show te zien waren. (En nog steeds) Het zijn een stel waanzinnige muzikanten, maar die kwaliteiten zie ik niet meer zo. Californication vond ik een grafplaat, doodsaaie nummers, bagger geluidskwaliteit...en nu stonden ze weer op pinkpop voor 500.000Euro(!), terwijl andere bands smeken om daar gratis te mogen spelen om wat promotie te krijgen... en de fans maar blijven roepen dat ze een niet-commerciele band is die doen waar ze zin in hebben....yeah right.

Al die kindermuziek (alleen om een beetje geld te verdienen :S) en bijna alle Rn'b en hiphop... (tegenwoordig veel te oversext...) de rest gaat er bij mij vaak wel in...

Ehhhmmm....Eminem!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:49 uur

geplaatst: vandaag om 11:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.