MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Bobiej
50 Cent en zijn G-Unot.

C ldplay

hekel aan:

Coldplay
Live
Keane

IAmKloot schreef:
hekel aan:

Coldplay
Live
Keane

Ik ook, vooral die laatste

Inderdaad, nu er zo'n run is op van dit britpop komt er ook veel troep aan de oppervlakte als Keane, Maximo Park, Starsailor, Hard-Fi... Oppervlakkige bandjes dus. Hard-Fi veegt nog even in de OOR de vloer aan met de Arctic Monkeys. Keane zegt: "Vroeger keken we heel erg op naar The Beatles en Radiohead" Hahahaha, en nu niet meer zeker, als je eenmaal op hetzelfde niveau zit, toch ?
Starsailor wil ander klinken dan "fuckin' Coldplay" (wat wel een goede band is )
The Futureheads komen ook nog even aanzetten met een mislukte Clash-imitatie.
En (grondleggers) The Libertines sneeuwen onder ....

vind juist dat Maximo Park en The Futureheads zich onderscheiden van al die 13 in een dozijnbandjes als Franz Ferdinand en Bloc Party. Coldplay heeft met Parachutes een mooie debuutplaat gemaakt maar wat daarna kwam vind ik helemaal niks, en die zanger irriteerd mij mateloos

IAmKloot schreef:
vind juist dat Maximo Park en The Futureheads zich onderscheiden van al die 13 in een dozijnbandjes als Franz Ferdinand en Bloc Party. Coldplay heeft met Parachutes een mooie debuutplaat gemaakt maar wat daarna kwam vind ik helemaal niks, en die zanger irriteerd mij mateloos

Verschillen wij behoorlijk in mening. Ik vind juist dat Bloc Party en Franz Ferdinand ruim boven het maaiveld uitsteken

Afschuwelijk:
-Pussycat Dolls & Co
-50 Cent
-Thunderdome

Overgewaardeerd:
-Bijna alle Indie rock/pop bands
-Radiohead
-Keane
-Coldplay

Is Bloc Party dan ook overgewaardeerd, Housecat? Want ik vind hen namelijk nogal op The Cure lijken

luc011190 schreef:
Is Bloc Party dan ook overgewaardeerd, Housecat? Want ik vind hen namelijk nogal op The Cure lijken

Bloc Party vind ik best nog wel goed Ik vind niet alle Indie bands slecht maar het zijn gewoon die fans van het genre die ik niet kan verdragen

Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik heb echt een hekel aan Tool. Aan dat gefröbel met die nootjes, aan Maynard die klinkt alsof hij nodig moet schijten, aan de pseudo-mystiek.
zo

itchy schreef:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik heb echt een hekel aan Tool. Aan dat gefröbel met die nootjes, aan Maynard die klinkt alsof hij nodig moet schijten, aan de pseudo-mystiek.
zo

dat vinden ze hier niet leuk

luc011190 schreef:
(quote)

dat vinden ze hier niet leuk

Daar was ik al bang voor... Tool-fans zijn alomtegenwoordig

Ik ben een metalhead dus ik ga het hebben over bands in de metalscene waar ek een hekel aan heb !

Nu metal
Korn
Slipknot
Murderdolls

Death Metal
ken er niet zo veel van ma kan je wel vertellen dat SIX FEET UNDER zuigt

HolyDriver schreef:
Ik ben een metalhead dus ik ga het hebben over bands in de metalscene waar ek een hekel aan heb !
Da's nog eens een aardige invalshoek...

En nu ga je nog uitleggen waarom?

50 Cent, Nelly,(die d8 Krs te battlen) Chingy, Dem Franchize Boyz, Bow Wow, Slim Thug, Mobb Deep (Nu), Olivia,Paris Hilton, Fat Joe, Jadakiss .. ik negeer de meesten gwn... luister er geen liedjes meer van.. heeft ook geen zin om te blijven afkraken...

HOUSECAT schreef:
(quote)

Bloc Party vind ik best nog wel goed Ik vind niet alle Indie bands slecht maar het zijn gewoon die fans van het genre die ik niet kan verdragen

Als ik Franz Ferdinand in mijn top10 heb staan en laatst nog een concert van hun heb bezoekt, ben ik dan zo'n onverdraagbare fan ?

Mojo Pin
luc011190 schreef:
(quote)

Als ik Franz Ferdinand in mijn top10 heb staan en laatst nog een concert van hun heb bezoekt, ben ik dan zo'n onverdraagbare fan ?

Ik denk dat ie meer doelt op mensen die weinig met de muziek zelf hebben, maar zichzelf wel fan noemen omdat Franz Ferdinand 'hip' is. Een imagokwestie dus. Maar ik kan er naast zitten.

itchy schreef:
En nu ga je nog uitleggen waarom?
Sure...vaak zie je liefhebbers van een genre een rijtje artiesten van een totaal ander genre, waar ze helemaal niks mee hebben, afkraken. Zelf ben ik niet anders geweest (excuus). Hier zegt iemand : ik hou van metal maar aan de volgende metal bands heb ik toch een hekel. Vind ik aardige insteek.

Ik heb om een of andere reden een enorme hekel aan The Infadels. Ik kan ze gewoon echt niet uitstaan.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Sure...vaak zie je liefhebbers van een genre een rijtje artiesten van een totaal ander genre, waar ze helemaal niks mee hebben, afkraken. Zelf ben ik niet anders geweest (excuus). Hier zegt iemand : ik hou van metal maar aan de volgende metal bands heb ik toch een hekel. Vind ik aardige insteek.

Ward schreef:
Ik heb om een of andere reden een enorme hekel aan The Infadels. Ik kan ze gewoon echt niet uitstaan.

Ik heb er geen hekel aan, maar dat ik hun op het podium nogal overdreven vind en hun cd matig tot slecht staat als een paal boven water

Artiesten waar ik een hekel aan heb:

Frans Bauer
Matt Dusk
50 cent
Celine Dion
Culture Club
Mariah Carey
Dennie Christiaan
Roger Withaker
Jan Smit
BZN
Withney Houston
Toppers in Concert (of hoe die gasten zich ook noemen)
Vader Abraham
Luv
Britney Spears
Di-ruct
Sugarbabes

Relax
Backstreet boys, Nsync en Fergy van BEP

Mojo Pin
Bep

Nelly
Eminem
50 Cent
Frans bauer
Do
Britney Spears
Nsync
Chris brown
Luv
Backstreet boys
Shakira
K3
Chipz
Kus
Paris Hilton

En veel meer...

Marcel²
Rickéh schreef:

En veel meer...

Dan blijven er niet veel meer over.

50 Cent
Eminem
(eiglijk alle hip-hop)
K3
Fransje Bauer
Laura Lynn (voor wie ze kent)
Paris Hilton
...

Relax
Oh ja ook Chris Brown

Gast
geplaatst: vandaag om 14:50 uur

geplaatst: vandaag om 14:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.