MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Kan jij ook normaal schrijven

eazyfan
ik ga hier eens deftig werk van maken ik laat het jullie weten

De zangers van het levenlied, praktisch alle rappers (vijftig cent), britney spears en die types.
Lang niet alles, maar daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan

Hier kan ik mij bij aansluiten !

Bob Cremers
Ik heb de hekel aan Frans Bauwer.

Mojo Pin
nevyn schreef:
De zangers van het levenlied, praktisch alle rappers (vijftig cent), britney spears en die types.
Lang niet alles, maar daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan

slaemperayreon
Ik heb er weer eentje gevonden: The Pussycat Dolls. Ik zal hen slechts beoordelen op de singles.

Ja, ik ben sowieso geen RnB-fan, maar dit is zo'n band die ik dan een van de totale dieptepunten in het genre vind. Als ik dit namelijk naast een andere RnB-artiest leg, hoor ik zo duidelijk verschil in kwaliteit. Laat ik beginnen met de zangpartijen. Waarom zitten er in hemelsnaam iets van zes zangeressen in de band? Bij Destiny's Child (wat ik dus ook niet denderend vind) is het bijvoorbeeld veel beter verdeeld. Ik heb bij PCD het idee dat het maar uit een zangeres bestaat met een paar gastzangeresjes. Bovendien vind ik dan ook nog dat het geheel zonder veel power of emotie is gezongen. En over het liedje "Beep": is er nou echt niets originelers te bedenken? Qua tekst en beat op het einde is dit namelijk al eens eerder gedaan.

Geloof het of niet, maar sinds de komst van PCD ben ik andere RnB opeens een stuk meer gaan waarderen...

Mojo Pin
Knappe zangeres, vind ik.

Vind ik nou ook, in tegenstelling tot de rest van die groep.

Patty Brard!! Die mag echt onder een auto komen..

geen gruwelijke hekel ofzo maar ik vind de laatste tijd (maanden) een beetje teveel aandacht gaan naar Johnny Cash, respect voor de man, maar tga der weer over, echt

Toine Rorije
Cath schreef:
Patty Brard!! Die mag echt onder een auto komen..

Ach, waarschijnlijk maakt ze daar dan meteen ook weer een tv-programma over, dus dat lijkt me geen oplossing.

Bob Cremers
Klopt je zin wel, moet het niet zijn Maken ze daar.

Bob Cremers schreef:

Nee ga jij even de zinsopbouw van andere mensen afkraken

Ace
Bob Cremers schreef:

Waar ik ook helemaal ellendig van word? Marillion en die Fish: namaak Genesis en dan nog slechte ook! die ene hit hoor je nog wel eens, gelijk de radio uit !

al die fantasieloze rappers haat ik echt
emminem niet die durft tenminste zen mening in muziek steken maar 50 cent en sean paul en al die gasten
je komt toch gewoon slecht alsje die bezig hoort

beruk schreef:
Waar ik ook helemaal ellendig van word? Marillion en die Fish: namaak Genesis en dan nog slechte ook! die ene hit hoor je nog wel eens, gelijk de radio uit !

Kan je van harte een bezoek aan de oorarts aanbevelen !

the viking schreef:
(quote)

Kan je van harte een bezoek aan de oorarts aanbevelen !

Eigenlijk wel ja

Anouk,

brrr

om 's nacht van wakker te schrikken,

alles aan haar is weerzinwekkend

moest dr even uit

Mojo Pin
Ben ik het helemaal mee eens.

Nog steeds Bløf. Vanochtend werd ik wakker met muziek van Bløf. Alles ging mis vandaag

Was het een mooie dag voor de dood?

Heb toch wel medelijden met Hans,die thuis geterroriseerd word door Blof en James Blunt ! Gaat toch niet in je kouwe kleren zitten !
PS Hans hoe krijg je dat mooie streepje door de O ,en hoe maak je een umlaut of een accent grave ?

Al die trance-nichten zoals: neophyte, angerfist, dj (een naam). en jullie begrijpen me wel;) tog ?

Volgens mij kun je veel zeggen van Neophyte en Angerfist, maar dat zijn toch echt geen trance nichten.

Maakten die trancenichten maar muz8iekals Neophyte.

nirvanafan schreef:
al die fantasieloze rappers haat ik echt
emminem niet die durft tenminste zen mening in muziek steken maar 50 cent en sean paul en al die gasten
je komt toch gewoon slecht alsje die bezig hoort

Sean Paul is ook niet echt rap...

Al die semi-gothicpoprock mensen die dan 'mystiek' gaan zitten wezen op TMF. James Blunt, Gavin Degraw en dat soort gastjes, en gek genoeg kan ik standaard rap alleen maar aanhoren als het om op te dansen is ( dan is enig soort van ritme namelijk wel handig) maar als het op echt luisteren aankomt vind ik de zaakjes anders liggen. Heb ook niet zoveel met Trance maar af en toe zijn er wel nummers die ik kan verdragen

hahaha, eigenlijk bestaat er nogal wa bucht eh

James Blunt semi-gothic

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.