MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Frans Bauer
Corrie Konings

Marcel²
rusty nail schreef:
Frans Bauer

Laat Fransie nou een keer met rust man.

Blink 182 (flauw aftreksel van Greenday?)
Sum 41 (flauw aftreksel van Blink 182)
Marco Borsato - eenheidsworst.

Nederhop - hun huidige (bekende) amerikaanse broeders hebben al een gebrek aan inspiratie de laatste tijd. Dat slaat over.

Coldplay - Saai. niks bijzonders. overrated
Keane - nog saaier. Overrated
Nickelback - *zzz*
Live - *zzz*
Counting Crows - Yellow Taxi was van Joni Mitchell. Voorderest alweer niks aan de hand muziek.

Jamie Culem - Heb hem een paar covers horen verkrachten/spelen. Yuk!

Muse - Zelfde trukje iedere keer. daardoor wel natuurlijk een heel herkenbare sound

Slipknot - teringherrie

Alle Metal/Gothic die onder andere verschijnt op Mtv tijdens het uurtje Rockzone. Dezelfde (lage) akoorden, dezelfde hoge zang of geschreeuw. Meestal teveel herrie en geen muziek of gewoon te onorigineel (nummers klinken als elkaar).

Placebo - zeur, zeur, zeur.
Kane - Dinand heeft een verschrikkelijk Amerikaans/zever accent. Daarnaast ook veel te standaard rock.

Direct - Simpel, tot het stomme toe.

En nog veeel meer....

edit: Linkin Park en Limp Bizkit nog vergeten! Of kan ik dan beter Nu-metal in het algemeen zetten?

Mojo Pin
Ik heb ook een hekel aan Nickelback!

Nederhop - hun huidige (bekende) amerikaanse broeders hebben al een gebrek aan inspiratie de laatste tijd. Dat slaat over.

Ehm nee hoor. Er gebeuren erg veel leuke dingen in de Nederhop scene.

BoordAppel schreef:
(quote)

Ehm nee hoor. Er gebeuren erg veel leuke dingen in de Nederhop scene.

Ok, dat geen wat op tv verschijnt. Excuses daarvoor.

Dat meestal wel ja. Al komt er sporadisch wel een ok clipje op The Box.

HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt..
Nog even de spelregels

aan soundmix artiesten...

Maarten Cox

ik lach maar groen ze nu

godlydevil7
ik vind limp bizkit dus echt helemaal niks, net als lostprophets(na fake sound of progress) maar niet alle nu-metal opzich want ik vind System of a Down weer heel goed, linkin park weer wat minder maar om nou te zeggen dat ik er een hekel aan heb...

limp bizkit en lostprophets denk ik dus dat het worden, owja en het slipknot voor vol.3

Mojo Pin
Lostprophets is ook emo toch of vergis ik me?

Toen ze doorbraken was het nog nu-metal, maar dat nieuwe nummer is wel emo. Maar wat tegenwoordig voor emo doorgaat verschilt ook weinig van wat eerst nu-metal was.

even in genres:

R n B |Gaat werkelijk nergens over| Rihanna(damn die zang nog erger dan Jim, 50 cent, 25 cent, beyonce, eminem 1000x niks...

Techno
House
Nederlandstalig |Marco Borstel-ato, Ski-hut, NL rap...rans Bauer, Andre Hazes etc...
Pop
Trance
Rap
Hip Hop
Hardcore
Thunderdome
En helaas teveel nu-metal bands

Ja, je leest het goed, ik kijk zeer weinig tmf |alleen sommige programma's zoals Valerio's datingshow etc, maar als er een clip komt zap ik weg|

Ik kijk al maanden geen "the box" meer....KUT R n B

MTV bljft natuurlijk leuk...totdat er iets van bovenstaande begint te draaien, prog's als MTV Cribs, Room Raiders, Real world, Dirty Sanchez etc blijven lachen.

Zit voor muziekprogramma's eigenlijk elke keer te wachten tot het woensdagnacht 1 uur is: Rockzone.
En dan nog te wachten totdat er iets leuks komt zoals Tool, APC...

In niets van bovenstaande genres zit gevoel, emotie...

Net als paar posten hier boven, vroeger waren de nu-metal bands beter:

Mudvayne's LD 50
Lost Prophets's Fake Sound of Progress

Maar alles lijkt steeds vaker op elkaar, dit had ik eerst alleen bij R & B , maar het begint nu ook bij nu-metal bands.

Gagh: Ik zou als ik jou was beter opletten bij MTV's Rockzone, tussen al die herrie zit ook nog prachtig spul.

Aan je top 10 te zien hou je van goede oude rock, probeer eens:

Riverside
Pain of Salvation
Tool
A Perfect Circle
Oceansize
Opeth
The Mars Volta

Ik weet 100 % zeker dat hier iets tussen zit wat je goed zal vinden, vergeleken met de rommel die jij opnoemde.

THEMARSVOLTA schreef:
Rihanna(damn die zang nog erger dan Jim.

Iemand zoekt hier ruzie

THEMARSVOLTA schreef:
even in genres:

R n B |Gaat werkelijk nergens over

Leuk hoe men open deuren altijd intrapt.

Ach ja iemand met 31 stemmen hoef je ook niet serieus te nemen. En dan ook heel de R&B over één kam scheren, tja..

Omayyad
HiLL schreef:
Ach ja iemand met 31 stemmen hoef je ook niet serieus te nemen.

Ben ik even blij dat ik zojuist op een paar platen gestemd heb...

Omayyad schreef:
(quote)

Ben ik even blij dat ik zojuist op een paar platen gestemd heb...

paar 72 in 4 minuten

Mon
Rihanna vind ik ronduit vreselijk, dat stemgeluid en dat hele commerciële circus om haar heen.
En hetzelfde geld voor de sound van Anastacia, blegh!

Marilyn Manson

blof
marilyn manson
slipknot
van dik hout
I.O.S
Henkie

Mojo Pin
Mag ik Nickelback nog een keer noemen?

Dan noem ik Keane.. begint me nu wel een beetje te jeuken eigenlijk met die pianoriedeltjes.

Mojo Pin schreef:

zeker

Mojo Pin schreef:

Je mag m nog wel een keer noemen hoor als je wil

Mojo Pin
Nickelback.

Emo bands, vreselijk..

emo bands, zoals?

Nah die hele bende, bullet for my valentine, death cab for cutie, panic at the disco als die er wel bij hoort, Fall out boy, Jimmy Eatworld ofzo, My chemical romance allemaal bagger in mijn ogen... en jij bent zeker wel into emo?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:41 uur

geplaatst: vandaag om 14:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.