Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2006, 22:00 uur
Blink 182 (flauw aftreksel van Greenday?)
Sum 41 (flauw aftreksel van Blink 182)
Marco Borsato - eenheidsworst.
Nederhop - hun huidige (bekende) amerikaanse broeders hebben al een gebrek aan inspiratie de laatste tijd. Dat slaat over.
Coldplay - Saai. niks bijzonders. overrated
Keane - nog saaier. Overrated
Nickelback - *zzz*
Live - *zzz*
Counting Crows - Yellow Taxi was van Joni Mitchell. Voorderest alweer niks aan de hand muziek.
Jamie Culem - Heb hem een paar covers horen verkrachten/spelen. Yuk!
Muse - Zelfde trukje iedere keer. daardoor wel natuurlijk een heel herkenbare sound
Slipknot - teringherrie
Alle Metal/Gothic die onder andere verschijnt op Mtv tijdens het uurtje Rockzone. Dezelfde (lage) akoorden, dezelfde hoge zang of geschreeuw. Meestal teveel herrie en geen muziek of gewoon te onorigineel (nummers klinken als elkaar).
Placebo - zeur, zeur, zeur.
Kane - Dinand heeft een verschrikkelijk Amerikaans/zever accent. Daarnaast ook veel te standaard rock.
Direct - Simpel, tot het stomme toe.
En nog veeel meer....
edit: Linkin Park en Limp Bizkit nog vergeten! Of kan ik dan beter Nu-metal in het algemeen zetten?
Sum 41 (flauw aftreksel van Blink 182)
Marco Borsato - eenheidsworst.
Nederhop - hun huidige (bekende) amerikaanse broeders hebben al een gebrek aan inspiratie de laatste tijd. Dat slaat over.
Coldplay - Saai. niks bijzonders. overrated
Keane - nog saaier. Overrated
Nickelback - *zzz*
Live - *zzz*
Counting Crows - Yellow Taxi was van Joni Mitchell. Voorderest alweer niks aan de hand muziek.
Jamie Culem - Heb hem een paar covers horen verkrachten/spelen. Yuk!
Muse - Zelfde trukje iedere keer. daardoor wel natuurlijk een heel herkenbare sound

Slipknot - teringherrie
Alle Metal/Gothic die onder andere verschijnt op Mtv tijdens het uurtje Rockzone. Dezelfde (lage) akoorden, dezelfde hoge zang of geschreeuw. Meestal teveel herrie en geen muziek of gewoon te onorigineel (nummers klinken als elkaar).
Placebo - zeur, zeur, zeur.
Kane - Dinand heeft een verschrikkelijk Amerikaans/zever accent. Daarnaast ook veel te standaard rock.
Direct - Simpel, tot het stomme toe.
En nog veeel meer....
edit: Linkin Park en Limp Bizkit nog vergeten! Of kan ik dan beter Nu-metal in het algemeen zetten?
0
geplaatst: 25 juli 2006, 22:03 uur
Ehm nee hoor. Er gebeuren erg veel leuke dingen in de Nederhop scene.
0
geplaatst: 25 juli 2006, 22:08 uur
Dat meestal wel ja. Al komt er sporadisch wel een ok clipje op The Box.
0
geplaatst: 26 juli 2006, 00:00 uur
HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt..
Nog even de spelregelsBij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt..
0
godlydevil7
geplaatst: 28 juli 2006, 15:29 uur
ik vind limp bizkit dus echt helemaal niks, net als lostprophets(na fake sound of progress) maar niet alle nu-metal opzich want ik vind System of a Down weer heel goed, linkin park weer wat minder maar om nou te zeggen dat ik er een hekel aan heb...
limp bizkit en lostprophets denk ik dus dat het worden, owja en het slipknot voor vol.3
limp bizkit en lostprophets denk ik dus dat het worden, owja en het slipknot voor vol.3
0
geplaatst: 28 juli 2006, 16:14 uur
Toen ze doorbraken was het nog nu-metal, maar dat nieuwe nummer is wel emo. Maar wat tegenwoordig voor emo doorgaat verschilt ook weinig van wat eerst nu-metal was.
0
geplaatst: 29 juli 2006, 00:57 uur
even in genres:
R n B |Gaat werkelijk nergens over| Rihanna(damn die zang nog erger dan Jim, 50 cent, 25 cent, beyonce, eminem 1000x niks...
Techno
House
Nederlandstalig |Marco Borstel-ato, Ski-hut, NL rap...rans Bauer, Andre Hazes etc...
Pop
Trance
Rap
Hip Hop
Hardcore
Thunderdome
En helaas teveel nu-metal bands
Ja, je leest het goed, ik kijk zeer weinig tmf |alleen sommige programma's zoals Valerio's datingshow etc, maar als er een clip komt zap ik weg|
Ik kijk al maanden geen "the box" meer....KUT R n B
MTV bljft natuurlijk leuk...totdat er iets van bovenstaande begint te draaien, prog's als MTV Cribs, Room Raiders, Real world, Dirty Sanchez etc blijven lachen.
Zit voor muziekprogramma's eigenlijk elke keer te wachten tot het woensdagnacht 1 uur is: Rockzone.
En dan nog te wachten totdat er iets leuks komt zoals Tool, APC...
In niets van bovenstaande genres zit gevoel, emotie...
Net als paar posten hier boven, vroeger waren de nu-metal bands beter:
Mudvayne's LD 50
Lost Prophets's Fake Sound of Progress
Maar alles lijkt steeds vaker op elkaar, dit had ik eerst alleen bij R & B , maar het begint nu ook bij nu-metal bands.
Gagh: Ik zou als ik jou was beter opletten bij MTV's Rockzone, tussen al die herrie zit ook nog prachtig spul.
Aan je top 10 te zien hou je van goede oude rock, probeer eens:
Riverside
Pain of Salvation
Tool
A Perfect Circle
Oceansize
Opeth
The Mars Volta
Ik weet 100 % zeker dat hier iets tussen zit wat je goed zal vinden, vergeleken met de rommel die jij opnoemde.
R n B |Gaat werkelijk nergens over| Rihanna(damn die zang nog erger dan Jim, 50 cent, 25 cent, beyonce, eminem 1000x niks...
Techno
House
Nederlandstalig |Marco Borstel-ato, Ski-hut, NL rap...rans Bauer, Andre Hazes etc...
Pop
Trance
Rap
Hip Hop
Hardcore
Thunderdome
En helaas teveel nu-metal bands
Ja, je leest het goed, ik kijk zeer weinig tmf |alleen sommige programma's zoals Valerio's datingshow etc, maar als er een clip komt zap ik weg|
Ik kijk al maanden geen "the box" meer....KUT R n B
MTV bljft natuurlijk leuk...totdat er iets van bovenstaande begint te draaien, prog's als MTV Cribs, Room Raiders, Real world, Dirty Sanchez etc blijven lachen.
Zit voor muziekprogramma's eigenlijk elke keer te wachten tot het woensdagnacht 1 uur is: Rockzone.
En dan nog te wachten totdat er iets leuks komt zoals Tool, APC...
In niets van bovenstaande genres zit gevoel, emotie...
Net als paar posten hier boven, vroeger waren de nu-metal bands beter:
Mudvayne's LD 50
Lost Prophets's Fake Sound of Progress
Maar alles lijkt steeds vaker op elkaar, dit had ik eerst alleen bij R & B , maar het begint nu ook bij nu-metal bands.
Gagh: Ik zou als ik jou was beter opletten bij MTV's Rockzone, tussen al die herrie zit ook nog prachtig spul.
Aan je top 10 te zien hou je van goede oude rock, probeer eens:
Riverside
Pain of Salvation
Tool
A Perfect Circle
Oceansize
Opeth
The Mars Volta
Ik weet 100 % zeker dat hier iets tussen zit wat je goed zal vinden, vergeleken met de rommel die jij opnoemde.
0
geplaatst: 29 juli 2006, 10:22 uur
THEMARSVOLTA schreef:
Rihanna(damn die zang nog erger dan Jim.
Rihanna(damn die zang nog erger dan Jim.
Iemand zoekt hier ruzie

0
geplaatst: 29 juli 2006, 17:19 uur
Ach ja iemand met 31 stemmen hoef je ook niet serieus te nemen. En dan ook heel de R&B over één kam scheren, tja.. 

0
Omayyad
geplaatst: 29 juli 2006, 17:38 uur
HiLL schreef:
Ach ja iemand met 31 stemmen hoef je ook niet serieus te nemen.
Ach ja iemand met 31 stemmen hoef je ook niet serieus te nemen.
Ben ik even blij dat ik zojuist op een paar platen gestemd heb...

0
geplaatst: 29 juli 2006, 17:41 uur
Omayyad schreef:
(quote)

paar
72 in 4 minuten 
0
geplaatst: 31 juli 2006, 13:42 uur
Rihanna vind ik ronduit vreselijk, dat stemgeluid en dat hele commerciële circus om haar heen.
En hetzelfde geld voor de sound van Anastacia, blegh!
En hetzelfde geld voor de sound van Anastacia, blegh!
0
geplaatst: 31 juli 2006, 19:56 uur
Dan noem ik Keane.. begint me nu wel een beetje te jeuken eigenlijk met die pianoriedeltjes.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 19:57 uur
0
geplaatst: 31 juli 2006, 19:58 uur
Mojo Pin schreef:
Mag ik Nickelback nog een keer noemen?
Mag ik Nickelback nog een keer noemen?
Je mag m nog wel een keer noemen hoor als je wil

0
geplaatst: 31 juli 2006, 20:26 uur
Nah die hele bende, bullet for my valentine, death cab for cutie, panic at the disco als die er wel bij hoort, Fall out boy, Jimmy Eatworld ofzo, My chemical romance allemaal bagger in mijn ogen... en jij bent zeker wel into emo?
* denotes required fields.