MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Geen idee. De bands die jij noemt ken ik allemaal niet. Wel een paar van naam.

handsome_devil
Nickelback vind ik best naar Nog steeds een trauma van dat concert op Pinkpop Laatst droomde ik er zelfs over.

Mojo Pin
Het was geen mooie droom dus?

Meara schreef:
Nah die hele bende, bullet for my valentine, death cab for cutie, panic at the disco als die er wel bij hoort, Fall out boy, Jimmy Eatworld ofzo, My chemical romance allemaal bagger in mijn ogen... en jij bent zeker wel into emo?
Ik kan me hier wel mee vinden.Kan slechter, maar dit vind ik ook waardeloos.

handsome_devil
Mojo Pin schreef:
Het was geen mooie droom dus?

Nee, het was meer een nachtmerrie naar aanleiding van het concert op Pinkpop (waar ik op de eerste rij stond, alleen omdat daarna Morrissey op zou treden )

Mojo Pin
Ja maak dat de kat wijs...

Di-rect is ook ulak

handsome_devil
Mojo Pin schreef:
Ja maak dat de kat wijs...

Casartelli (moderator)
met enige dank aan arrow classick rock...

Lenny Kravitz

Ik heb een hekel aan Eminem! Walgelijk!!!

Robbie Wiliams met z,n zelfingenomen kop

Marcel Jongeneel schreef:
(quote)

Dan blijven er niet veel meer over.

Hij heeft ook nog een top10.

di-rect
coldplay
queen
dire straits
eric clapton
en al die op dit moment commerciele meuk

en robbie williams natuurlijk

Boris en alle andere IDOLS-kandidaten!

hahaha ja die ook

Bono van U2
Dinand van Kane
Marco Borsato
Heel Idols ja^
Panic! At the Disco
Kelly Clarkson

Hele waslijsten kan ik opnoemen, maar of ik daar zin in heb is een tweede.

shappy1010
Jorisch schreef:
di-rect
coldplay
queen
dire straits
eric clapton
en al die op dit moment commerciele meuk

en robbie williams natuurlijk

Dikke schande dat je al deze op één hoop gooit.
Eric Clapton is trouwens volgens mij nooit commercieel geweest. Gewoon succesvol. - gebeurt vaak als je goed bent. maar ik betwijfel of ie meer platen heeft verkocht dan Metallica.

heeft niks met commercieel te maken ik vind eric clapton veel te veel bezig met tonen en veel te weinig bezig met muziek maken

vroeger toen 'ie in cream zat was dat wel anders maargoed

De totaal overroepen hype rond Nirvana

UmmaGumma 44 schreef:
Boris en alle andere IDOLS-kandidaten!
Als je eendagsvliegen bij de artiesten rekent horen ze zeker bovenaan in deze lijst

shappy1010 schreef:
(quote)

Dikke schande dat je al deze op één hoop gooit.
Eric Clapton is trouwens volgens mij nooit commercieel geweest. Gewoon succesvol. - gebeurt vaak als je goed bent. maar ik betwijfel of ie meer platen heeft verkocht dan Metallica.

Inderdaad schande dat hij Queen, Dire Straits, Eric Clapton en Coldplay op 1 hoop gooit met d-ruct

Christina A.! Walgelijk mens ...

Coldplay! Clocks vond ik nog wel een leuk nummer, maar al hun andere nummers vind ik echt zooo saai, zooo slaapverwekkend en zooo irritant.... Elke keer als ik een nummer van hen hoor stop ik meteen met waar ik mee bezig ben. Met name Speed Of Sound en Talk vind ik echt verschrikkelijk irritante nummers... En dan die stem van die zanger... Ik kan echt niet begrijpen dat mensen dit zo'n geweldige band vinden. Sorry voor de fans maar Coldplay maakt echt totaal geen indruk op mij!

shappy1010
Ach coldplay is gewoon een licht in donkere tijden. Vind ze ook niet spectaculair, maar er is weinig alternatief op dat vlak.

"retro 80's klinkende band met piano en synthesizerklanken omgeven door zwevende melodielijnen met af en toe een vleugje rock"

Noem mij een ander die momenteel hieraan voldoet, en dan heb ik het niet over offsprings als Keane enzo.

shappy1010 schreef:
maar er is weinig alternatief op dat vlak.

Daar denk ik toch heeeel anders over.

Britney Spears, Christina Aguilera (of hoe je dat ook spelt ) atomic kitten spice girls etc etc. kan ik me wel aan ergeren. Maarja je kunt ze moeilijk opknopen :lol:

Melle K
G-Unit, Dirty South rappers en pop-bands.

Wat ik raar vind is dat hier toch wel héél degelijke artiesten tussen staan, die vaak alleen aangehaald lijken te worden omdat ze succesvol zijn.

Ik kan me echt niet inbeelden hoe je pakweg Radiohead wél goed vind en EEN GRUWELIJKE HEKEL (want dat is de naam van dit topic!) hebt aan Coldplay. Dat je Coldplay een flauw afkooksel vind, ok. Dat je Coldplay minder vind dan Radiohead, ook ok. Dat je ze zelfs niet goed vind, dat kan er ook nog in. Maar dat je er een gruwelijke hekel aan hebt? Dan moet je je toch is afvragen waarom je Radiohead eigenlijk goed vind... Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een grote Radioheadfan en vind Coldplay ook een stuk minder goed. Maar het woord GRUWELIJKE HEKEL is hier niet op zijn plaats vind ik... Achja, mijn mening...

Ook die van mij

ZERO schreef:
Ik kan me echt niet inbeelden hoe je pakweg Radiohead wél goed vind en EEN GRUWELIJKE HEKEL (want dat is de naam van dit topic!) hebt aan Coldplay. Dat je Coldplay een flauw afkooksel vind, ok. Dat je Coldplay minder vind dan Radiohead, ook ok. Dat je ze zelfs niet goed vind, dat kan er ook nog in. Maar dat je er een gruwelijke hekel aan hebt? Dan moet je je toch is afvragen waarom je Radiohead eigenlijk goed vind... Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een grote Radioheadfan en vind Coldplay ook een stuk minder goed. Maar het woord GRUWELIJKE HEKEL is hier niet op zijn plaats vind ik... Achja, mijn mening...

Ik ben geen Radiohead-fan hoor (ken echt geen enkel nummer van ze), dus ik kan niet zeggen of ik Radiohead goed vind Maar Coldplay wordt echt zo vaak op de radio gedraaid dat ik er echt een hekel aan heb gekregen (en ik had al veel eerder een hekel aan die nummers van ze...). Maarja, da's mijn mening...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:09 uur

geplaatst: vandaag om 13:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.