Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2006, 01:41 uur
Aan de band ´Live´ heb ik een gruwelijke hekel! Ik vond het doorbraak-album ´Throwing Copper` destijds best aardig. Maar daarna werd de band zo verschrikkelijk gehyped door de media dat het echt niet leuk meer was. Slechte herrineringen uit mijn studententijd. En zeg nou zelf; die teksten zijn toch ook te zweverig voor woorden? ......dolphins cry....... .......running to the water....... Blahblahblah...... en dan die wereldverbeterende houding van Edje. Dubbel blah!!!!
0
geplaatst: 26 september 2006, 09:51 uur
Spuit_elf schreef:
Ik zal met mijn eerste post ooit wellicht weinig vrienden maken hier, maar goed: ik kan Bjork niet aanhoren. Muse (op een paar liedjes na) ook niet.
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Wie 'bekeert' me?
Luister 'Unravel' van Bjork Ik zal met mijn eerste post ooit wellicht weinig vrienden maken hier, maar goed: ik kan Bjork niet aanhoren. Muse (op een paar liedjes na) ook niet.
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Wie 'bekeert' me?
.
0
geplaatst: 26 september 2006, 12:43 uur
De hele meute easy listening (relaxete) muziek:
Jack Johnson, Jamie Cullum, Xavier Rudd, Donovan Frankenreiter, Gavin Degraw, Racoon, James Blunt, etc.
Door de radio en de televisie uit te bannen is het me aardig gelukt deze muziek bijna nooit te hoeven horen. Maar helaas hoor je deze muziek werkelijk óveral.
Jack Johnson, Jamie Cullum, Xavier Rudd, Donovan Frankenreiter, Gavin Degraw, Racoon, James Blunt, etc.
Door de radio en de televisie uit te bannen is het me aardig gelukt deze muziek bijna nooit te hoeven horen. Maar helaas hoor je deze muziek werkelijk óveral.
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:50 uur
freakystyle schreef:
James Blunt
James Blunt
Ohja, James Blunt, helemaal vergeten. Als ik hem hoor zingen, lopen de rillingen over mijn rug en gaan mijn haren recht overeind staan....
0
geplaatst: 26 september 2006, 23:04 uur
Mart schreef:
Ohja, James Blunt, helemaal vergeten. Als ik hem hoor zingen, lopen de rillingen over mijn rug en gaan mijn haren recht overeind staan....
Inderdaad ja .Eigelijk hoort hij bij : Amateurs waar je een gruwelijke hekel aan hebt (quote)

0
geplaatst: 27 september 2006, 00:17 uur
Toch vind ik 'Wisemen' best een leuk nummer. Als je maar niet met zijn walgelijk huilerige voorgangers 'You're beautiful' en 'Goodbye my lover' aan komt zetten...
Vermoedelijk is James Blunt draaglijker als 'ie geen ballads zingt.
Vermoedelijk is James Blunt draaglijker als 'ie geen ballads zingt.
0
geplaatst: 27 september 2006, 13:50 uur
Ik heb een hekel aan Madonna, verschrikkelijk.....
..... En aan Sean Paul, 50 cent, Britney Spears, Christina Aguilera, Is ook Schitterend, Maud, Jim, de jeugd van tegenwoordig, Kerry Norton, Ali B, Kane, Do, Blof (alhoewel die nieuwe single nog wel gaat), Paris Hilton (nou ja, artiest??),
Oei, best een flinke lijst eigenlijk
..... En aan Sean Paul, 50 cent, Britney Spears, Christina Aguilera, Is ook Schitterend, Maud, Jim, de jeugd van tegenwoordig, Kerry Norton, Ali B, Kane, Do, Blof (alhoewel die nieuwe single nog wel gaat), Paris Hilton (nou ja, artiest??),

0
geplaatst: 27 september 2006, 15:06 uur
Bloemetje schreef:

De Jeugd van Tegenwoordig

0
geplaatst: 27 september 2006, 20:47 uur
Hier komt 'ie!:
Iedereen van Idols,Ali B/Yes-R/Brace,Lange Frans en Baas B,Jay-Z.Kelly Osbourne,Britney Spears,James Blunt,Nickelback,Pink(haar kan ik dus echt niet uitstaan!) 50 cent,THE GAME,Fat Joe en nog van die '''gangsters''.
Iedereen van Idols,Ali B/Yes-R/Brace,Lange Frans en Baas B,Jay-Z.Kelly Osbourne,Britney Spears,James Blunt,Nickelback,Pink(haar kan ik dus echt niet uitstaan!) 50 cent,THE GAME,Fat Joe en nog van die '''gangsters''.
0
geplaatst: 28 september 2006, 15:32 uur
Teveel om op te noemen, maar samengevat mag je wel zeggen;
Alle house, hiphop en R&B
Alle house, hiphop en R&B

0
CAPIpsv
geplaatst: 28 september 2006, 15:45 uur
die ali b en yes-r en party sqoad. Vindt ze drie keer niks
0
geplaatst: 28 september 2006, 15:53 uur
Enkele namen: Mariah Carey, Madonna, Jay-Z, Sean Paul, 50 cent, the Game, Ali B, Brace, Yes-R, Britney Spears, Madonna, dj Tiesto, Marco Borsato, IOS, Belle Perrez, Jan Smit, Frans Bauer, Guus Meeuwis, Kane, Jannes, Paul de Leeuw, Acda en de Munnik, Craig David, Usher............
0
geplaatst: 28 september 2006, 16:26 uur
luc011190 schreef:
Je weet niet wat je mist
Vast de generatiekloof (quote)
Je weet niet wat je mist

0
geplaatst: 28 september 2006, 17:28 uur
luc011190 schreef:
Je weet niet wat je mist
(quote)
Je weet niet wat je mist

Eigenlijk weet ie dat wel,want hij mist niks

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 18:14 uur
Hans en Candy dulfer, U2, Paul McCartney & Wings en verder alle "indie-rock" die ik ooit gehoord heb. +0(
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 20:09 uur
Sig Ramsmouth schreef:
Hans en Candy dulfer, U2, Paul McCartney & Wings en verder alle "indie-rock" die ik ooit gehoord heb. +0(
Kun je misschien vertellen wat voor ''indie-rock''je ooit heb gehoord?

0
geplaatst: 2 oktober 2006, 22:27 uur
'indie-rock' is een nogal een breed genre als je het mij vraagt.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 22:39 uur
1. Bløf
Alles vind ik gruwelijk van Bløf. De teksten (vooral), de muziek en al helemaal de afgrijselijke stem van de zanger, wat ik makkelijk kan vergelijken met nagels langs het schoolbord. Ik zal Bløf denk ik nooit kunnen accepteren.
2. Robbie Williams
Ik vind dit zo'n arrogante kwal. Hij heeft een paar aardige nummers, maar zijn houding (en die blik alleen al) is ergerlijk.
3. Red Hot Chili Peppers
Allereerst de afschuwelijke bandnaam en de muziek die me gewoon totaal niet ligt. Bij mij op mijn vorige werk werd het recentste album Stadium Arcadium gedraaid, en mijn concentratie was meteen 0. Ik zat er ook echt aan te denken om eerder vrij te nemen. Vooral nu ook die twee hits die 3 maal per dag op de radio te horen zijn. Afgrijselijke nummers en vooral als de zanger bepaalde delen zingt heb ik echt zoiets van 'neem nog een pilletje.'
Hoe ongeloofwaardig het ook mag klinken, toch kan ik prima begrijpen dat mensen dit wel goed vinden.
Alles vind ik gruwelijk van Bløf. De teksten (vooral), de muziek en al helemaal de afgrijselijke stem van de zanger, wat ik makkelijk kan vergelijken met nagels langs het schoolbord. Ik zal Bløf denk ik nooit kunnen accepteren.
2. Robbie Williams
Ik vind dit zo'n arrogante kwal. Hij heeft een paar aardige nummers, maar zijn houding (en die blik alleen al) is ergerlijk.
3. Red Hot Chili Peppers
Allereerst de afschuwelijke bandnaam en de muziek die me gewoon totaal niet ligt. Bij mij op mijn vorige werk werd het recentste album Stadium Arcadium gedraaid, en mijn concentratie was meteen 0. Ik zat er ook echt aan te denken om eerder vrij te nemen. Vooral nu ook die twee hits die 3 maal per dag op de radio te horen zijn. Afgrijselijke nummers en vooral als de zanger bepaalde delen zingt heb ik echt zoiets van 'neem nog een pilletje.'
Hoe ongeloofwaardig het ook mag klinken, toch kan ik prima begrijpen dat mensen dit wel goed vinden.
0
shappy1010
geplaatst: 3 oktober 2006, 12:30 uur
U-96 schreef:
3. Red Hot Chili Peppers
3. Red Hot Chili Peppers
Ik ook
Vooral die cd Californication, zoveel mensen waren er weg van en ik vond het zooo verschrikkelijk.
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 13:29 uur
Ik vind Robbie Williams echt niks aan, dan heb ik ook nog Red Hot Chili Peppers. Wat een achterlijke naam weer zeg.
En ja, De Haagse band 'Di-rect"
Ik vind hun ook NIKS aan.
En ja, De Haagse band 'Di-rect"
Ik vind hun ook NIKS aan.
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 17:32 uur
Je deteste Robbie Williams!
En natuurlijk Rihanna, Britney Spears...
En natuurlijk Rihanna, Britney Spears...
0
~Jewel~
geplaatst: 3 oktober 2006, 17:53 uur
Di-rect, Britney Spears, Jessica Sympson en alle nikskunnende zangeressen die binnen dat straatje vallen. 50 Cent, Ja Rule, Asjanti e.d., Frans Bauer e.d.
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 18:40 uur
Wat ik zo vreemd vind is dat zoveel mensen aan bovenstaande artiesten(in de categorie wat Jewel opnoemt) en hun muziek een ontzettende hekel hebben,terwijl die dus blijkbaar wel populair zijn en zo'n beetje altijd in de top 40.
0
~Jewel~
geplaatst: 3 oktober 2006, 18:45 uur
Tja, het is slecht gesteld met de top 40 tegenwoordig, er luisteren denk ik teveel tieners naar die geen verstand hebben van muziek en alleen gericht zijn op uiterlijk/clips
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 19:05 uur
Inderdaad,alhoewel ik denk dat dat eigenlijk altijd wel zo was met top 40 muziek over het algemeen,maar nou(afgelopen decennium)hebben we weer een nieuw dieptepunt bereikt,en het gaat steeds maar dieper 
Hoe doet de jeugd het,knappe prestatie hoor

Hoe doet de jeugd het,knappe prestatie hoor

* denotes required fields.