Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
fredpit
geplaatst: 7 maart 2007, 19:55 uur
Ik heb een hekel aan dit topic..
Afschoon ik dan wel weer erg kan lachen om al die "kenners"
Maar goed,... ik heb een hekel aan Queen....
Afschoon ik dan wel weer erg kan lachen om al die "kenners"
Maar goed,... ik heb een hekel aan Queen....

0
geplaatst: 8 maart 2007, 12:54 uur
Nogsteeds aan het merendeel van alle huidige RnB, rap en hip-hop zooi ...
0
geplaatst: 8 maart 2007, 16:03 uur
Het merendeel van de dagelijkse top 40- en Billboard-''rappers''.
0
geplaatst: 8 maart 2007, 17:01 uur
eigenlijk vraag ik me af of de commerciele artiesten wel zo op hun kop moeten krijgen,hun zijn maar zieltjes die de kans zoeken om hun muziek uit te brengen,ik denk dat het eerder de management enzo in de muziekindustrie zijn die het zo promoten,en de fans zelf natuurlijk,die maken het allemaal groter dan dat het is.
0
geplaatst: 8 maart 2007, 17:25 uur
schizodeclown schreef:
eigenlijk vraag ik me af of de commerciele artiesten wel zo op hun kop moeten krijgen,hun zijn maar zieltjes die de kans zoeken om hun muziek uit te brengen,ik denk dat het eerder de management enzo in de muziekindustrie zijn die het zo promoten,en de fans zelf natuurlijk,die maken het allemaal groter dan dat het is.
Ben het met je eens..

0
sxesven
geplaatst: 9 maart 2007, 14:26 uur
Akon.
Jasses. Van mij mogen ze die man per direct opknopen, of in ieder geval zo spoedig mogelijk zijn stembandjes doorknippen. Muzikaal heb ik het niet vaak zo pover gegeten, vocaal is dit al helemaal een kwelling.
Jasses. Van mij mogen ze die man per direct opknopen, of in ieder geval zo spoedig mogelijk zijn stembandjes doorknippen. Muzikaal heb ik het niet vaak zo pover gegeten, vocaal is dit al helemaal een kwelling.

0
Improvision
geplaatst: 9 maart 2007, 14:42 uur
Akon, Queen, Pussycat Dolls, Fergie, Paris Hilton, Sean Paul, Gwen Stefani,...
Ik ben er waarschijnlijk een paar vergeten, ik ga ff tmf kijken, dan kom ik er vast wel op.
Ik ben er waarschijnlijk een paar vergeten, ik ga ff tmf kijken, dan kom ik er vast wel op.
0
geplaatst: 9 maart 2007, 15:25 uur
Paalhaas schreef:
Ik heb een (gruwelijke) hekel aan de Black eyed peas
Ik heb een (gruwelijke) hekel aan de Black eyed peas
Inderdaad! En dan vooral dat verschikkelijke mens dat niet kan zingen en ook nog denkt dat ze solo nog beter presteert.

0
geplaatst: 9 maart 2007, 21:57 uur
Ik zou haar bijna vergeten zijn, maar Paris Hilton, omg, ik begin niet over haar, anders wordt dit bericht te lang :S
0
Odelay
geplaatst: 12 maart 2007, 10:42 uur
Aces High schreef:
Ik vergeet daar trouwens helemaal punkrock aan toe te voegen, zeker niet onbelangrijk.
Ik vergeet daar trouwens helemaal punkrock aan toe te voegen, zeker niet onbelangrijk.
Tja, die punkrockers kunnen natuurlijk niet zulke spectaculaire gitaarsolo´s spelen als Iron Maiden he.

0
geplaatst: 13 april 2007, 13:11 uur
Persoonlijk trek ik Guus Meeuwis en Keane - om verschillende redenen - niet zo.
0
geplaatst: 13 april 2007, 15:03 uur
Beyonce, dom wijf 
Madonna, overgewaardeerde kakmadam
En eigenlijk elke artiest die een ouder nummer moet coveren/samplelen om succes te krijgen
Hoewel er natuurlijk, zoals altijd, uitzonderingen zijn...

Madonna, overgewaardeerde kakmadam

En eigenlijk elke artiest die een ouder nummer moet coveren/samplelen om succes te krijgen

Hoewel er natuurlijk, zoals altijd, uitzonderingen zijn...

0
Mojo Pin
geplaatst: 13 april 2007, 15:09 uur
Simple Plan, Nickelback, Fall Out Boy, My Chemical Romance en in mindere mate Panic! at the Disco.
0
geplaatst: 13 april 2007, 19:27 uur
snarf349 schreef:
katie melua
katie melua
Kan ik wel iets in vinden. Als mijn vrouw de kans krijgt (niet vaak dus) bezit te nemen van mijn audio, dan wordt dit soort gejank gedraagit. Echt ondragelijk en funest voor mijn audio-installatie! Op dat moment heb ik spijt dat ik in gemeenschap van goederen ben getrouwd

Verder waar ik vreselijk gruwelijk hekelijk aan heb zijn de Toppers

0
geplaatst: 13 april 2007, 23:43 uur
Waar ik persoonlijk niet tegen kan:
Joss Stone
Lauryn Hill
Alicia Keys

Joss Stone
Lauryn Hill
Alicia Keys

0
geplaatst: 17 april 2007, 09:13 uur
snarf349 schreef:
katie melua
katie melua
Godzijdank, ik ben niet de enige op de wereld die haar niet leuk vindt. Anderen vinden het zóóó relaxed en zóóó'n geweldig artistieke waarde hebben. In mijn oren klinkt het meer als muziek voor ingekakte burgertrutten wiens oren niets heftigers kunnen verdragen dan dit.
Je wordt als vrouw verondersteld dit leuk te vinden, net als die draken van Volumia! en Celine Dion... No, thanks.
0
djeffibrelich
geplaatst: 17 april 2007, 09:56 uur
nickelback en 3 doors down zijn voor mij de onverslagen koningen van walgelijke muziek.
ik heb ook geen lieve woorden voor die o zo hippe emo jongens waar mojo pin het al over had.
ik weet niet wat voor kracht me tegen houd om mn hoofd in de oven te doen elke keer als ik ze op t.v. zie langskomen.
ik heb ook geen lieve woorden voor die o zo hippe emo jongens waar mojo pin het al over had.
ik weet niet wat voor kracht me tegen houd om mn hoofd in de oven te doen elke keer als ik ze op t.v. zie langskomen.
0
geplaatst: 17 april 2007, 10:32 uur
djeffibrelich schreef:
nickelback en 3 doors down zijn voor mij de onverslagen koningen van walgelijke muziek.
Dat is nou typisch van die muziek die eigenlijk heel goed in elkaar zit (technisch o.k., goed gezongen, enz.), maar waar tegelijkertijd gewoon geen ene reet aan is.
Voor mij zijn Kane en Bon Jovi trouwens de overtreffende trap, wat betreft rock-acts met deze eigenschappen.
0
djeffibrelich
geplaatst: 17 april 2007, 10:46 uur
ik weet het niet met dat goed gezongen, de stemmen worden overduidelijk gewoon bewerkt, voor de rest krijg ik ook die indruk bij de muziek, het wordt allemaal gewoon zo glad gemixt en alle oneffenheden worden gewist zodat het gewoon ''leeg" wordt, dit zou genoeg zijn om je aan te ergeren, maar dan weten die zangers van 3 doors down en nickelback er ook nog een tenenkrommende tekst bij te verzinnen.
0
djeffibrelich
geplaatst: 17 april 2007, 10:48 uur
en ja kane, onze eigen nederlandse nickelback.
het zou allemaal niet eens zo erg zijn als ze niet zo ongeloofelijk pretensieus zouden zijn.
het zou allemaal niet eens zo erg zijn als ze niet zo ongeloofelijk pretensieus zouden zijn.
0
geplaatst: 17 april 2007, 13:12 uur
Zo'n Kane is gewoon een en al marketing. Ik vermoed dat er door een heel team aan reclamemensen, mensen van de platenmaatschappij, slimme pluggers en vele andere mensen zó aan de muziek en het image geschaafd is dat het wel een succes MOEST worden.
0
geplaatst: 17 april 2007, 14:03 uur
Is Bryan Adams al genoemd? Nog zo'n walgelijke artiest die zielloze muziek maakt die nergens toe leidt. Ik heb eens ooit een concert van hem moeten verdragen. Twee uren lang hetzelfde lied heeft me een trauma opgeleverd dat ik tot nu toe nog niet heb afgeschud. Ik had bijna mijn zin om muziek te luisteren verloren.
0
geplaatst: 17 april 2007, 14:46 uur
tnf schreef:
Je 'moest'? Had je vriendin je meegesleept?
Erger, een kameraad. Die had geen ander slachtoffer gevonden om mee te gaan. En ik dacht "summer of 69" valt mee, hoe erg kan het zijn. Ha, hoe weinig ik wist.Je 'moest'? Had je vriendin je meegesleept?
* denotes required fields.