Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2005, 21:36 uur
helmut lotti's from russia with love heeft me toch wel enkele weken purper laten schijten
0
geplaatst: 24 april 2005, 14:18 uur
Ik heb eigenlijk ook best wel een hekel aan die omhoog gevallen hufters van Oasis. Wonderwall vond ik wel een aardig nummer maar daar bleef het ook bij. Helaas werd het thuis wel leuk gevonden en moest ik er zo af en toe naar luisteren. Helaas bestaan ze nog.
0
Dustyfan
geplaatst: 24 april 2005, 23:21 uur
Stock, Aitken & Waterman. Geen band op zich, maar wel de tenenkrommende producenten van een hele hoop irritante muzak uit de laatste helft van de jaren '80.
'Sterren' als Dead or Alive, Bananarama, Mel & Kim, en Rick Astley zijn evenals het trio zelf er goed op binnengelopen, maar wat zij ten gehore brachten deed en doet me nog pijn aan m'n oren.
Meer lezen...
'Sterren' als Dead or Alive, Bananarama, Mel & Kim, en Rick Astley zijn evenals het trio zelf er goed op binnengelopen, maar wat zij ten gehore brachten deed en doet me nog pijn aan m'n oren.
Meer lezen...
0
geplaatst: 24 april 2005, 23:33 uur
Ach, toen was het altijd wel grappig.
Opvallend dat hun eigen hitje 'Roadblock' wel heel swingend en leuk was i.t.t de artiesten die ze produceerden.
Opvallend dat hun eigen hitje 'Roadblock' wel heel swingend en leuk was i.t.t de artiesten die ze produceerden.
0
Dustyfan
geplaatst: 24 april 2005, 23:56 uur
Ach, toen was het altijd wel grappig.
Zelfs toen vond ik het niet grappig... En van die gepolijste kop van Rick Astley met een stem alsof hij net een pot honing heeft leeggegeten droom ik nog wel eens als ik te zwaar getafeld heb...
En 'Roadblock' kan ik me niet eens herinneren. Gek genoeg herinner ik me juist de hele goede en de hele slechte nummers, dus dit zal er ergens tussenin gelegen hebben

0
geplaatst: 25 april 2005, 00:10 uur
Kos schreef:
Roadblock is in eerste instantie anoniem uitgebracht op 12". Het werd een dikke clubhit in hippe discotheken. Die hippe DJ's en discotheekbezoekers waren vrij geshockeerd toen bleek wie erachter zaten. Stock, Aitken & Waterman hadden erg veel lol.
0
geplaatst: 25 april 2005, 15:58 uur
herman schreef:
Ik denk dat iedereen hier Julio Iglesias slecht vind... Kom eens met iets verrassends!
Ik denk dat iedereen hier Julio Iglesias slecht vind... Kom eens met iets verrassends!
Ik ben niet echt verassend, ik weet het. Sorry.
0
geplaatst: 25 april 2005, 17:41 uur
Doe ik ook niet, maar ik kan niet echt zeggen dat ik ergens een hekel aan heb, julio iglesias en pet shop boys 
Ik ken dr niks aan doen. Ik kan ook wel zeggen Britney spears, want daar heb ik ook een hekel aan, maar dan ben ik ook weer niet verassend he

Ik ken dr niks aan doen. Ik kan ook wel zeggen Britney spears, want daar heb ik ook een hekel aan, maar dan ben ik ook weer niet verassend he

0
geplaatst: 25 april 2005, 17:54 uur
Dit begint erg saai en voorspelbaar te worden. Wanneer komen er nu eens mensen die een onwijze schijthekel hebben aan bv Tom Waits of weet ik welke grootheid. Op dat soort bekentenissen zitten we toch te wachten ?!
Jantje Smit, Julio, BZN, Idols en weet ik het wat, dat geloof ik wel hoor. Die zie ik liever terug komen in dat andere topic: "guilty pleasures"
Jantje Smit, Julio, BZN, Idols en weet ik het wat, dat geloof ik wel hoor. Die zie ik liever terug komen in dat andere topic: "guilty pleasures"

0
geplaatst: 25 april 2005, 17:55 uur
J.Bell schreef:
Doe ik ook niet, maar ik kan niet echt zeggen dat ik ergens een hekel aan heb, julio iglesias en pet shop boys

Als je over Rommy begint, dan is dat zeker op deze site erg verrassend
Maar hij zei vanmiddag nog vriendelijk hallo tegen me...dus ik kan er geen hekel aan hebben. Dus mijn verrassingseffect lukt hier niet. Aan jouw de eer J.Bell
0
geplaatst: 25 april 2005, 18:27 uur
aERodynamIC schreef:
Dit begint erg saai en voorspelbaar te worden. Wanneer komen er nu eens mensen die een onwijze schijthekel hebben aan bv Tom Waits of weet ik welke grootheid. Op dat soort bekentenissen zitten we toch te wachten ?!
Zal ik dan toch Coldplay en Radiohead maar noemen ? Of een R.E.M. ? Of gewoon elke ongeschoren vent die het nodig vindt om in nummers een beetje te liggen zeuren bij gebrek aan luisterend oor, het liefst over één of ander gitaarrifje.
Of komen er dan weer een hele hoop "och, Onderhond weer" opmerkingen ?
0
geplaatst: 25 april 2005, 18:47 uur
Maar van jou weten we het al Onderhond, dus is het ook saai en voorspelbaar
.
En dat ik een hekel aan Oasis heb, is dat ook saai en voorspelbaar? Oja ik heb (aan de hand van Antics) een hekel aan Interpol.
.En dat ik een hekel aan Oasis heb, is dat ook saai en voorspelbaar? Oja ik heb (aan de hand van Antics) een hekel aan Interpol.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 25 april 2005, 18:48 uur
Antics vind ik dan weer niet zo voorspelbaar, maar ik kan er inkomen, ik zou mensen ook aanraden om het debuutalbum te pakken. 

0
geplaatst: 25 april 2005, 18:50 uur
Ach het is nog altijd beter dan die piepknor muziek gemaakt door autistische computernerds op een stoffig zolderkamertje.
0
geplaatst: 25 april 2005, 18:55 uur
Ja dat album wil ik nog wel een keer een kans geven. En als die bevalt krijgt Antics een 2e kans.
0
geplaatst: 25 april 2005, 18:56 uur
bonothecat schreef:
Maar hij zei vanmiddag nog vriendelijk hallo tegen me...dus ik kan er geen hekel aan hebben. Dus mijn verrassingseffect lukt hier niet. Aan jouw de eer J.Bell
(quote)
Maar hij zei vanmiddag nog vriendelijk hallo tegen me...dus ik kan er geen hekel aan hebben. Dus mijn verrassingseffect lukt hier niet. Aan jouw de eer J.BellJeetje, ik was het helemaal vergeten.
Ja, ik ga voor "Rommy". Een paar keer live meegemaakt, was echt een ramp gewoon. Nee, niet mijn ding, ik kan er niet tegen. "Rommy" dus...
Thanx bonothecat for reminding me

0
geplaatst: 25 april 2005, 19:04 uur
BoordAppel schreef:
Oasis
Oasis
De grootste zeikerds van allemaal inderdaad. Hoe ik die kon vergeten

0
geplaatst: 25 april 2005, 19:49 uur
hahaha, Ja, en ik hoop binnenkort ook nog een cd van deze meneer toe te voegen 

0
geplaatst: 25 april 2005, 19:59 uur
Onderhond schreef:
(quote)

Haha - inderdaad

Ik vind ze nog steeds onverbeterbaar qua Spinal Tap-achtige humor

0
geplaatst: 25 april 2005, 20:59 uur
Ik vind ze nog steeds onverbeterbaar qua Spinal Tap-achtige humor
Ik verdenk ze ervan helemaal geen humor te hebben en echt te denken dat ze de allerbeste zijn en dat wij God op onze blote knietjes moeten danken dat ze voor ons muziek willen maken.
0
geplaatst: 25 april 2005, 21:53 uur
Ach als je ene plaat als (what's the story) Morningglory? hebt gemaakt, dan mag je wat mij betreft wel een beetje arrogant zijn.
0
geplaatst: 27 april 2005, 13:28 uur
HammerHead schreef:
No shit, en van de (hier) kwalitatief hoogaangeschreven artiesten?
Of ben je zo'n meewaaier, die alles wat er hier in de top100 staat goed vindt?
Het lijkt mij interessanter om te weten waarom bepaalde users bij een hoogaangeschreven staand album laag stemmen, dan wie er allemaal Frans Bauer en Marianne Weber haters zijn.
(quote)
No shit, en van de (hier) kwalitatief hoogaangeschreven artiesten?
Of ben je zo'n meewaaier, die alles wat er hier in de top100 staat goed vindt?
Het lijkt mij interessanter om te weten waarom bepaalde users bij een hoogaangeschreven staand album laag stemmen, dan wie er allemaal Frans Bauer en Marianne Weber haters zijn.
Het lijkt mij interessanter om te weten waarom bepaalde users bij een hoogaangeschreven staand album laag stemmen, dan wie er allemaal Frans Bauer en Marianne Weber haters zijn.[/quote]
Maar de naam van dit forum is 'Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt'. De top 100 hier is zeker niet mijn smaak. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat dat slecht is, maar het is gewoon niet mijn muziek. Radiohead, Coldplay, Pearl Jam, Muse. Ik vind het allemaal te triest en te eentonig. Ik hou niet van dat gitaargejengel en dan van die vage, bijna psychedelische teksten Het zijn allemaal typische OOR-platen. Zogenaamd 'kwalitatief hoogstaande producties', die je haast wel goed moet vinden, maar ik vind er weinig aan.
0
geplaatst: 12 mei 2005, 20:25 uur
Artiesten waar ik een hekel aan heb? Genoeg! Eerst eens alle J.Lo look-a-likes, de Hillary Duffs en alle Elizes.
* denotes required fields.