Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2005, 21:31 uur
Kane
Simply Red
Brian Adams
Marillion
Offspring
Tool
Guns and Roses
Merkwaardigerwijs ben ik in deze discussie nog geen Madonna tegengekomen, of is dat er een in de categorie ´vanzelfsprekend´?
Simply Red
Brian Adams
Marillion
Offspring
Tool
Guns and Roses
Merkwaardigerwijs ben ik in deze discussie nog geen Madonna tegengekomen, of is dat er een in de categorie ´vanzelfsprekend´?
0
geplaatst: 12 mei 2005, 22:58 uur
Momenteel:
Gwen Stefani
In de tijd van No Doubt had ze nog wel wat. Ik weet niet wat er precies met haar gebeurd is, ze loopt met een paar Japanse vrouwtjes als bodyguards rond en ik wordt doodnerveus van die laatste paar singles van haar.
Gwen Stefani
In de tijd van No Doubt had ze nog wel wat. Ik weet niet wat er precies met haar gebeurd is, ze loopt met een paar Japanse vrouwtjes als bodyguards rond en ik wordt doodnerveus van die laatste paar singles van haar.
0
geplaatst: 13 mei 2005, 19:11 uur
Kane
Radiohead
Acda en de Munnick
Blof
en alles wat met Hip-Hop en rap te maken heeft !
Radiohead
Acda en de Munnick
Blof
en alles wat met Hip-Hop en rap te maken heeft !
0
moviefreak#1
geplaatst: 13 mei 2005, 23:34 uur
op de vanzelfsprekende namen na heb ik ook hier nog een ontzettende hekel aan :
Elektronisch gejengel (kijk Onderhond's Onmisbare Honderd)
Trance (en vooral figuren als DJ Tiesto die zo talentloos zijn dat ze niet eens zelf een melodie kunnen verzinnen maar het moeten jatten)
HipHop (het "we hebben veel te klagen maar wel overal bling bling en dure kleren" syndroom komt al mijn spuigaten uit)
Boybands/girlbands/idols/TMF van Backstreet Boys tot Madonna en van Hilary Duff tot Boris
Elektronisch gejengel (kijk Onderhond's Onmisbare Honderd)
Trance (en vooral figuren als DJ Tiesto die zo talentloos zijn dat ze niet eens zelf een melodie kunnen verzinnen maar het moeten jatten)
HipHop (het "we hebben veel te klagen maar wel overal bling bling en dure kleren" syndroom komt al mijn spuigaten uit)
Boybands/girlbands/idols/TMF van Backstreet Boys tot Madonna en van Hilary Duff tot Boris
0
geplaatst: 14 mei 2005, 00:11 uur
Ik wordt er wel moe van elke keer weer hiphop te moeten verdedigen tegen figuren die niet verder kijken dan hun neus lang is, weet je wat, ik doe het gewoon niet meer.
0
geplaatst: 14 mei 2005, 00:14 uur
Mooi voornemen BoordAppel, maar die houden meestal niet lang stand. Zeker de "ik reageer er niet meer op" kind. Weet ik uit ervaring 

0
geplaatst: 14 mei 2005, 00:15 uur
Ik vrees voor je dat hiphop vergeleken wordt met die geile snollen muziek op MTV.
Tja, geef het dan inderdaad maar op
Mijn stijl is het ook niet altijd, maar soms ontdek ik wel pareltjes: Sage Francis vond ik wel wat hebben bijvoorbeeld.
Het is zoals Zachary het geloof ik al eens zei: rock is voor luie mensen: ik ben er zo eentje
Tja, geef het dan inderdaad maar op

Mijn stijl is het ook niet altijd, maar soms ontdek ik wel pareltjes: Sage Francis vond ik wel wat hebben bijvoorbeeld.
Het is zoals Zachary het geloof ik al eens zei: rock is voor luie mensen: ik ben er zo eentje

0
geplaatst: 14 mei 2005, 00:32 uur
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan artiesten die wel degelijk bewezen hebben wat te kunnen maar om de een of andere reden hebben besloten de baggerkraan open te draaien en niet meer dicht te doen.
Ik denk aan aan Phil Collins, Lionel Richie en in iets mindere mate Sting.
Ik denk aan aan Phil Collins, Lionel Richie en in iets mindere mate Sting.
0
dutch2
geplaatst: 14 mei 2005, 02:03 uur
Daar kan ik me volledig bij aansluiten. Talentloze muzikanten kunnen er ook niet zo gek veel aan doen maar talentvolle muzikanten die hun talent te grabbel gooien, dat is een heel ander verhaal. En vaak alleen maar om de poen.
0
geplaatst: 14 mei 2005, 09:23 uur
moviefreak#1 schreef:
Wat Madonna in dit rijtje doet, is me een raadsel.
0
geplaatst: 14 mei 2005, 09:51 uur
Volledig eens met Lebowski. Wat bezielt dat soort muzikanten om nog met deze troep op de proppen te komen? Ga toch lekker rentenieren in de Alpen.
0
geplaatst: 17 mei 2005, 14:30 uur
Iedereen dient dan ook de Wet van EmDee te kennen die bestaat uit maar 2 regels:
1. EmDee heeft altijd gelijk
2. Indien EmDee geen gelijk heeft, treedt automatisch regel 1 in werking.

0
geplaatst: 19 mei 2005, 11:31 uur
EmDee schreef:

Ha ha wat een eigendunk, maar ik ken het gevoel. het is me al te vaak verweten.
Oh ja nog even mijn meest gehate Bands/Artiesten, het is moeilijk om er een lijstje van te maken, maar de eerste plaats zou gaan naar de Allerslechste Country zanger/band, de tweede plaats naar de slechste Boy/girlsband ter wereld, en de derde plaats naar de complete oosterijkse tiroler 'scene' .
0
geplaatst: 19 mei 2005, 13:22 uur
EmDee schreef:

Ik kende vroeger ene Murphy, die zei dit ook altijd

0
geplaatst: 28 mei 2005, 12:05 uur
Nu Gwen Stefani. Ik vond haar altijd vet cool toen ze nog bij No Doubt was, maar die soloshit van haar is niet te harden. Het eerste liedje vond ik nog wel gaan, tweede werd minder maar Hollaback girl is gewoon niks. (het latere werk van No Doubt vond ik ook niks, zoals de albums Rock Steady en Everything in Time)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 juni 2005, 15:27 uur
Staan ook in mijn top-10 te vermijden artiesten, samen met o.a. Golden Earring en Meat Loaf.
Death Metal snap ik helemaal niet.
0
Sietse
geplaatst: 3 juni 2005, 16:36 uur
Niet zo zeer artiesten maar wel nummers...
De lijst de lijsten nummers nooit te draaien in mijn buurt:
1) The Eagles - Hotel California
2) The Eagles - Hotel California
3) The Eagles - Hotel California
4) The Eagles - Hotel California
5) The Eagles - Hotel California
en uh op 6) Random r'n'b nummer
Had ik al verteld dat ik een hekel heb aan Hotel California van the Eagles?
De lijst de lijsten nummers nooit te draaien in mijn buurt:
1) The Eagles - Hotel California
2) The Eagles - Hotel California
3) The Eagles - Hotel California
4) The Eagles - Hotel California
5) The Eagles - Hotel California
en uh op 6) Random r'n'b nummer
Had ik al verteld dat ik een hekel heb aan Hotel California van the Eagles?
0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 juni 2005, 16:40 uur
Doet me denken aan de film The Big Lebowski, als 'ie in de taxi zit: "I had a rough night and I hate the fuckin' Eagles, man!"
[edit: in de film zit ook nog een cover van Hotel California, van de Gipsy Kings als ik me niet vergis]
[edit: in de film zit ook nog een cover van Hotel California, van de Gipsy Kings als ik me niet vergis]
0
geplaatst: 3 juni 2005, 17:14 uur
Kom in mijn armen! Ik heb ook de grootst mogelijke hekel aan dat kutnummer.
0
Sietse
geplaatst: 3 juni 2005, 23:36 uur
ik denk dat wij wel eens hele goede vrienden zouden kunnen zijn...
Trouwens iis de versie van The Gipsy Kings minder erg dan het origineel. Ik heb verder trouwens geen hekel aan the eagles, maar gewoon dat nummer...bloed onder m'n nagels...
BLERGH
Trouwens iis de versie van The Gipsy Kings minder erg dan het origineel. Ik heb verder trouwens geen hekel aan the eagles, maar gewoon dat nummer...bloed onder m'n nagels...
BLERGH
0
geplaatst: 3 juni 2005, 23:39 uur
* voegt zich bij de groep, vreselijk irritant nummer. Hoe dat nummer zo hoog komt in die toplijsten is mij elk jaar weer een raadsel.
De Eagles heb ik verder ook nooit wat aan gevonden, maar geen haatgevoelens nee.
De Eagles heb ik verder ook nooit wat aan gevonden, maar geen haatgevoelens nee.
0
geplaatst: 3 juni 2005, 23:44 uur
Leuk allemaal, maar waarom hebben jullie nu eigenlijk een hekel aan dat nummer?
0
geplaatst: 4 juni 2005, 00:00 uur
Ik heb ook een bloedhekel aan dat nummer, en ik denk dat het voornamelijk komt omdat het veel te vaak op de radio wordt gedraaid. Op mijn werk zap ik veel tussen diverse zenders, en vrijwel alle zenders draaien het regelmatig (Kink FM uitgezonderd uiteraard): van 538 tot Veronica en van 3FM tot Radio 2. Eigenlijk zou ik willen pleiten voor een algehele boycot van dat nummer de komende 50 jaar. Sterker nog, een boycot van het gehele Eagles-oeuvre zou ook geen overbodige luxe zijn.
0
Sietse
geplaatst: 4 juni 2005, 00:10 uur
Mijn hekel is opgebouwd door dat het zoals bij andre op iedere radio zender komt...en niet omdat het zo goed is, nee dat is het niet (iemand heeft er ooit voor de lol een onderzoekje aangewijd) nee het is gewoon puur omdat mensen zich er niet aan storen...toen ik dat las kon ik niet meer naar het nummer luisteren...daarnaast vond ik het toch al niet een aangenaam nummer...airplay kan doden.
0
geplaatst: 4 juni 2005, 00:20 uur
Dat het-wordt-doodgedraaid argument begrijp ik maar dit...
...vind ik echt een hele rare reden.
nee het is gewoon puur omdat mensen zich er niet aan storen...toen ik dat las kon ik niet meer naar het nummer luisteren
...vind ik echt een hele rare reden.
0
geplaatst: 4 juni 2005, 00:29 uur
Ik snap wel wat Sietse bedoelt. Allerlei marketing-technische onderzoeken hebben waarschijnlijk uitgewezen dat o.a. Hotel California typisch een nummer is waarbij men bij een bepaalde zender blijft hangen.
Tja, ik kan het ook nauwelijks bevatten. Maar een zender als 538 draagt zo'n principe hoog in het vaandel en daarom hebben zij een playlist met een beperkt aantal 'gouwe-ouwen' ( 2 x per week Hotel California, 2 x per week Beds Are Burning, 2 x per week Losing My Religion etc etc). En dat werkt blijkbaar, want volgens mij nog steeds het best beluisterd. Triest maar waar.
Tja, ik kan het ook nauwelijks bevatten. Maar een zender als 538 draagt zo'n principe hoog in het vaandel en daarom hebben zij een playlist met een beperkt aantal 'gouwe-ouwen' ( 2 x per week Hotel California, 2 x per week Beds Are Burning, 2 x per week Losing My Religion etc etc). En dat werkt blijkbaar, want volgens mij nog steeds het best beluisterd. Triest maar waar.
* denotes required fields.