Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 21:32 uur
@ mathieudc
Ronny Mosuse (voordien bij the Radios) brengt inderdaad mooie teksten in het Nederlands. Van hem bezit ik ook nog geen album, ik zal eens er toch één van hem moeten aanschaffen.
Ronny Mosuse (voordien bij the Radios) brengt inderdaad mooie teksten in het Nederlands. Van hem bezit ik ook nog geen album, ik zal eens er toch één van hem moeten aanschaffen.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 21:44 uur
Nederlands in muziek is echt iets wat je moet leren luisteren. We worden vanaf onze geboorte teveel doodgegooid met het Engels in muziek.
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 23:03 uur
mathieudc schreef:
Ronny Mosuse, ik bezit geen enkel album van hem maar zijn muziek spreekt mij toch wel aan en de teksten van zijn singles mogen er toch telkens wezen!
(quote)
Ronny Mosuse, ik bezit geen enkel album van hem maar zijn muziek spreekt mij toch wel aan en de teksten van zijn singles mogen er toch telkens wezen!
Rhianna of Pussycat Dolls zijn nu ook weer geen referenties he...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 augustus 2008, 12:35 uur
Vooral bij Kane.. maar eigenlijk alles wat in de top40 staat gaat meteen uit haha.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 augustus 2008, 10:01 uur
Crazy Frog (knettergek werd ik er destijds van)
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 12:25 uur
BWARK!! Kane, is inderdaad om te kotsen.
Maar ook:
Mika!!! Afschieten die man en dan ophangen aan de hoogste boom in de lage landen.
Maar ook:
Mika!!! Afschieten die man en dan ophangen aan de hoogste boom in de lage landen.
0
Pink Queen
geplaatst: 15 augustus 2008, 14:59 uur
Lennonlover schreef:
Het mag ook wel wat minder hoor.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 15:23 uur
Mika vind ik wel leuk, ik heb véél slechter gehoord!
Zoals het door Sir Sparmalot genoemde Crazy Frog, daar werd ik ook knettergek van, het was niet meer menselijk. Maar ja, Crazy Frog is ook geen mens.
Zoals het door Sir Sparmalot genoemde Crazy Frog, daar werd ik ook knettergek van, het was niet meer menselijk. Maar ja, Crazy Frog is ook geen mens.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 15:28 uur
Lennonlover schreef:
Pink Queen schreef:
Eens: aan dit soort uitspraken heb ik pas een 'gruwelijke hekel'. Het gaat over iets als muziek hoor. Hou je een beetje in zeg.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 augustus 2008, 15:54 uur
HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
Het openingsbericht nog maar eens gequoted.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 15:58 uur
aERodynamIC schreef:
Eens: aan dit soort uitspraken heb ik pas een 'gruwelijke hekel'. Het gaat over iets als muziek hoor. Hou je een beetje in zeg.
(quote)
(quote)
Sorry.
De lieve man, Mika genaamd, is zeker wel een goed muzikant. Hij wordt vaak op de radio gedraaid. Vele mensen hebben reeds zijn album, "Life in Cartoon Motion" gekocht. En zoals u weet, als veel mensen iets goed vinden, moet dat zo wel zijn... En zijn stem, dames en heren, HO maar zoiets hebben jullie nog nooit gehoord! Indien u sterft zonder zijn stem gehoord te hebben, dan hebt u amper geleefd!
ps: ik vind hem niet zo goed
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 16:48 uur
Kan je heel leuk snerend gaan zitten doen: neemt niet weg dat ik je uitspraak totaal niet kan waarderen. Sorry alleen had volstaan nu meen je er geen snars van. Nogmaals: het kan echt wel minder hoor.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 20:52 uur
en waar kan ik iets van Krang vinden
? en meer dan één nummer op youtube.
Andre Manuel, 't gaat. het is niet ergerlijk maar het zal nooit in mijn top 100 voor komen
? en meer dan één nummer op youtube.Andre Manuel, 't gaat. het is niet ergerlijk maar het zal nooit in mijn top 100 voor komen

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 09:03 uur
Amper doorgebroken en nu al irritant: het meiske dat zich zowel Hannah Montana als Miley Cyrus noemt. Zo'n typisch Amerikaans, gladgestreken, cheerleader-achtig trutje met perfect bijpassende muziek, ik krijg er de kriebels van.
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 13:49 uur
Oh een vriendin van me liet me laatst een liedje zien (ja zien, het was een clip
) van Miley Cyrus. Maar ik moest haar toch eerlijk zeggen dat ik het niks vond...
Ze is overigens een groot Tokio Hotel-fan, dus ik heb al veel filmpjes van TH moeten kijken door haar, maar ondanks dat heel veel mensen daar een hekel aan hebben, heb ik dat niet.
Nu begint ze ook veel Avril Lavigne te luisteren... het wordt al wat beter.
) van Miley Cyrus. Maar ik moest haar toch eerlijk zeggen dat ik het niks vond... Ze is overigens een groot Tokio Hotel-fan, dus ik heb al veel filmpjes van TH moeten kijken door haar, maar ondanks dat heel veel mensen daar een hekel aan hebben, heb ik dat niet.
Nu begint ze ook veel Avril Lavigne te luisteren... het wordt al wat beter.

0
geplaatst: 20 augustus 2008, 19:02 uur
Ik heb een hekel aan muziek van artiesten in de categorie volkszangers/-zangeressen: type Jan Smit, Frans Bauer, Jannes, Marianne Weber.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2008, 14:26 uur
Kate Ryan: ik krijg er braakneigingen van hoe ze in haar (te talloze) covers vaak klassieke Franse songs totaal verkracht.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 14:58 uur
De Pet Shop Boys. Irritanter werd het haast niet in de jaren tachtig.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 15:06 uur
Sir Spamalot schreef:
Kate Ryan: ik krijg er braakneigingen van hoe ze in haar (te talloze) covers vaak klassieke Franse songs totaal verkracht.
De verkrachting van "Ella elle l'a" (France Gall) door Kate Ryan bezorgt mij ook braakneigingen en vind ik de baggerplaat van 2008. Hoe repectloos iemand omgaat met een klassieker louter om commerciële redenen!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2008, 17:18 uur
Nog zo'n oelewapper: Michael Jackson. Billy Jean en zeker Beat it zijn prachtnummers, maar hij heeft stinkers op zijn naam staan waar ik het vliegend schijt van krijg.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 18:05 uur
ABBA, ik vind er echt niks aan. Karaoke muziek vind ik het maar. Achja smaken verschillen he mensen
.
.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 19:58 uur
Sir Spamalot schreef:
Dan zeg ik: Bryan Adams!
(quote)
Dan zeg ik: Bryan Adams!
Mee eens!
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 20:03 uur
Celine Dion, totaal emotieloos die stem, zij wekt wel emotie op bij mij; Agressie grrrrr.
0
geplaatst: 29 augustus 2008, 20:03 uur
vin13 schreef:
Celine Dion, totaal emotieloos die stem, zij wekt wel emotie op bij mij; Agressie grrrrr.
Inderdaad! Céline Dion: Bwark!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2008, 22:02 uur
vin13 schreef:
Het schuim staat al op mijn lippen

0
geplaatst: 31 augustus 2008, 19:58 uur
Kane,echt vreselijk,niet alleen de muziek maar ook de uitstraling van die Dinand,vreselijk irritant figuur
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 21:26 uur
Kate Ryan
Nicole & Hugo
Roxanne
Willy Somers
Céline Dion
Oasis
Kanye West
...
Nicole & Hugo
Roxanne