MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Yep, Pink Floyd.

rudiger schreef:

Marco is volgens mij geen Limburger , toch .
Gelukkig ben ik er ook geen , want ik heb liever `n hamburger dan `n limburger want die is niet te vreten.

Een broodje Limburger is hendig lekker hoor! (Van Bufkes)

Misterfool schreef:
ik vind jouw muziek nog steeds niks aan en volgens mij kan iedereen dat.mooi zingen en toch nog vernieuwend zijn is een ander verhaal

Ik zou maar eens R&B gaan luisteren als ik jou was

misorabi schreef:
(quote)

Ik zou maar eens R&B gaan luisteren als ik jou was

Hij zou beter eens naar muziek gaan luisteren, en nadenken over wat hij zegt

dix
wat lees ik, kan iedereen rappen ?

dix schreef:
wat lees ik, kan iedereen rappen ?

nee, er staat dat het tallentloze herrie is waarbij tieten en trutten centraal staan.

dix
AGE-411 schreef:
(quote)

nee, er staat dat het tallentloze herrie is waarbij tieten en trutten centraal staan.

In dat opzicht weinig verschil met hard-rock

tangmaster schreef:
Borsato, zo'n over het paard getilt ventje.

Hier komt de Borsato-brigade niet langs, dus...

Een nieuwe Borsato-cd: Gezicht erop, zo close-up als maar kan...
Singles worden tot in den treure gepushed als ze maar op 1 binnen komen....

De giga-egotrip is weer eens compleet....

Kaztor wat heb jij toch tegen MB .
Ik weet nog zijn debuut op de tv bij dat misselijke programma van ook zo`n misselijke presentator , hij kwam leuk en goed over en had bovendien een goede stem , wat was ie geemotioneerd na de overwinning en viel in tranen in de armen van zijn vader , moeder had ik niet gezien , die schaarde zich later bij dit zooitje want die afgelikte Lola Ferrari kop rook dollars .
Het begin van zijn carriere vond ik nog wel te pruimen maar na een tijdje begon meneer de mensen voor de gek te houden met ongeloofwaardige troep .
Ondertussen had ma-lief van zoon-lief al d`r hele porum vol laten spuiten met botox middelen zodat er geen porie meer vrij was .
marco betaald de commerciele kolere radio stations grof geld om zijn kinderliedjes te draaien en nederlandse huiswijven vallen daar massaal voor .
Neem nou zijn nieuwste cd , de cover is denk ik het slechtste wat ik ooit ben tegengekomen in de cd rekken , enige gelijkenis met de aanvallende aap Bokito is hier op zijn plaats .
Marco als je dit leest , ik denk het wel want je zal wel 95 computers bezitten , stort dan 1 miljoen euro op mijn rekening en dan draai ik ook de hele dag die kut cd van jou.
ik kijk reikhalzend uit naar de dag dat jij weer oprot naar het Garda-meer en daar van die kwijlende dvd`s gaat opnemen met de Flippers .
En anders kan je altijd nog voorgoed naar Disney-land want Knabbel en Babbel hebben nog nooit zo`n grote Eikel gezien.

misorabi schreef:
(quote)

Een broodje Limburger is hendig lekker hoor! (Van Bufkes)

Casartelli (moderator)
rudiger schreef:
[...]
En anders kan je altijd nog voorgoed naar Disney-land want Knabbel en Babbel hebben nog nooit zo`n grote Eikel gezien.

Het ís dat ik weet dat je niet jaloers bent, want anders...

rudiger schreef:
Ik weet nog zijn debuut op de tv bij dat misselijke programma van ook zo`n misselijke presentator , hij kwam leuk en goed over en had bovendien een goede stem , wat was ie geemotioneerd na de overwinning en viel in tranen in de armen van zijn vader , moeder had ik niet gezien , die schaarde zich later bij dit zooitje want die afgelikte Lola Ferrari kop rook dollars .
Het begin van zijn carriere vond ik nog wel te pruimen maar na een tijdje begon meneer de mensen voor de gek te houden met ongeloofwaardige troep .
Ondertussen had ma-lief van zoon-lief al d`r hele porum vol laten spuiten met botox middelen zodat er geen porie meer vrij was .
marco betaald de commerciele kolere radio stations grof geld om zijn kinderliedjes te draaien en nederlandse huiswijven vallen daar massaal voor .
Neem nou zijn nieuwste cd , de cover is denk ik het slechtste wat ik ooit ben tegengekomen in de cd rekken , enige gelijkenis met de aanvallende aap Bokito is hier op zijn plaats .
Marco als je dit leest , ik denk het wel want je zal wel 95 computers bezitten , stort dan 1 miljoen euro op mijn rekening en dan draai ik ook de hele dag die kut cd van jou.
ik kijk reikhalzend uit naar de dag dat jij weer oprot naar het Garda-meer en daar van die kwijlende dvd`s gaat opnemen met de Flippers .

... and you ask me?

In reactie op het clipje van Alphabet Erotics:

Misterfool schreef:
volgens mij kan iedereen dat.

Ik kom niet meer bij.

bennerd schreef:
Hij zou beter eens naar muziek gaan luisteren, en nadenken over wat hij zegt

Juist ja. Iets niet mooi vinden is prima, maar dan moet je niet dit soort onzin gaan uitkramen.

MDV
Gackt! Wat een ijdele rotzak is het, en zijn muziek is ook nog bagger. Jullie kennen hem vast niet, houden zo.

Clipje:

Klinkt als 30 Seconds from Mars maar dan op zijn Japans.

MDV
herman schreef:
Clipje:

(embed)

Klinkt als 30 Seconds from Mars maar dan op zijn Japans.

Ja, maar dan nog digitaler en nepper. En zijn fans zijn vergelijkbaar met en misschien wel erger dan die van Tokio Hotel. Om deze fans tevreden te stellen poseert hij naakt in vage tijdschriften.

Twee woorden: Junior Eurosong!

Is dat net zoiets als Kinderen voor kinderen voor Europa?

lambf
Dat is hartstikke leuk joh!

luijsterburg
Borsato? Liever hem dan die Jeroen vd Boom *kots*

misorabi schreef:
Is dat net zoiets als Kinderen voor kinderen voor Europa?

Junior Eurosong is gewoon de Vlaamse voorronde voor Eurosong for Kids, als ik het goed heb.

Maak kennis met onze 'koddige' vriend Guust.

De nieuwe Nicole en Hugo?

Niet dat ik iets tegen kinderen heb, het zijn gewoon slechte artiesten.Spontaan zijn ze het leukst , dat is hier niet echt het geval imo.

@lambf: doe je mee of zo

lambf
Ik heb er aandelen in

17 en al 'binnen'.

Komt dat tegen

Sir Spamalot (crew)
Britney Spears

jan smit (alles uit volendom)
tina turner
bryan adams
joe cocker

dan gaat ie gewoon uit!

Joy
blof

Sir Spamalot (crew)
Nogmaals (want zopas een flard opgevangen op de radio): Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You.

Father McKenzie
Sir Spamalot schreef:
Nogmaals (want zopas een flard opgevangen op de radio): Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You.

Yes sir, zowat het ergste van het ergste onder grootwarenhuizenbehangmuzak ever! Zie ook: Sun Of Jamaica van Goombay Dance Band en zowat alles van Whitney Houston, Mariah Carey en consoorten...

Thomas Berge,die een Robbie Williams medley deed,absoluut wou bijna mijn TV van balkon afgooien maar besloot maar snel te zappen

Het nummer dat Gordon heeft uigebracht. Sugar baby Love. Vind het een regelrechte verkrachting van het orgineel

Gast
geplaatst: vandaag om 05:29 uur

geplaatst: vandaag om 05:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.