MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
MrDoubleL schreef:
Het nummer dat Gordon heeft uigebracht. Sugar baby Love. Vind het een regelrechte verkrachting van het orgineel

En het origineel was al zo verschrikkelijk.

TV Oranje!

Sexie_Sadie
monique (of het is het gewoon moniek?) Smit met stip op 1! kom je vanananavond bij mij

raffael77
Lil Wayne

Harco
MDV schreef:
(quote)

Ja, maar dan nog digitaler en nepper. En zijn fans zijn vergelijkbaar met en misschien wel erger dan die van Tokio Hotel. Om deze fans tevreden te stellen poseert hij naakt in vage tijdschriften.

Voorheen (tot een paar jaar terug) dacht ik altijd dat Gackt een vrouw was.

GACKT IS SO KAWAAAAIII. ^_____^

(klik)

Misschien aardig om de eerste post in herinnering te brengen:

HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.

Dus om nu Monique Smit te noemen is niet zo boeiend. Ik denk dat bijna alle users die dit topic weten te vinden haar muziek niet zo interessant vinden...

MDV
Harco schreef:
(quote)

Voorheen (tot een paar jaar terug) dacht ik altijd dat Gackt een vrouw was.

GACKT IS SO KAWAAAAIII. ^_____^

(klik)

Gefixt, het is kawaii, niet kawai. Ik mag dan wel geen fan van Gackt zijn maar ik blijf een weeaboo

die kwal van een Thomas Berge

Brian Adams
gruwelijke manier van zingen, overdreven muziek die zo overduidelijk uit is op hitjes...zn summer 69 is nog enigzins te pruimen daarna eeuuuhhhhhh

wijsneus
Acda & De Hulk
Acda & Gehinnik
Acda & de Monnik

Sir Spamalot (crew)
Michael Jackson, hoewel ik moet toegeven dat Billy Jean en Beat It knappe nummers zijn, maar ik moet er voor de rest niet van hebben.

De hele Volendam posse.

Father McKenzie
Die Helmut Lotti mag van mij ook zijn schup afkuisen(*)

(*) Voor Nederlanders; zijn biezen pakken, oprotten, ver weg lopen...

De beste plaat die hij kan uitbrengen is toch ;

"Lotti Goes Away" ??

Zelf heb ik aan geen enkele artiest een hekel, ik steek mijn energie liever in muziek die ik goed vind en van haat word je niet beter. Maar ik hou niet van muziek die ik plat vind m.a.w. waar de commercie belangrijker is dan de inhoud en daarmee bedoel ik al die house-dreunen en het gros van wat de laatste jaren in de hitlijsten staat (Pussycat Dolls, Milk Inc., Kate Ryan, 50 Cent ...).

LucM schreef:
Zelf heb ik aan geen enkele artiest een hekel, ik steek mijn energie liever in muziek die ik goed vind en van haat word je niet beter. Maar ik hou niet van muziek die ik plat vind m.a.w. waar de commercie belangrijker is dan de inhoud en daarmee bedoel ik al die house-dreunen en het gros van wat de laatste jaren in de hitlijsten staat (Pussycat Dolls, Milk Inc., Kate Ryan, 50 Cent ...).

Die laatste is ook bijna niets waard; meer dan een halve dollar geef ik er niet voor !

Mijnes : Marco B.

Altijd een leuk topic natuurlijk. Maar als ik alle namen van artiesten moet opnoemen die ik niet uit kan staan dan ben ik morgenvroeg nog bezig. Maar hier dan toch maar een lijst.

1. Bono van U2. Eng en glibberig mannetje die met zijn poten van het publiek af moet blijven en zich niet zo ongelofelijk aan zou moeten stellen. Ik wordt gewoon misselijk als ik die man zie.

2. Michel Bubble. Een zanger die er zijn beroep van heeft gemaakt om fatsoenlijke songs compleet om zeep te helpen.

3. Alles wat met Rap of R & B te maken heeft. Lees 50 Cent, Puf Pappa, Ali B, Brace enz.

4. Marco B, als iemand tegenwoordig toch wel rommel maakt waarmee mijn gehoorgang wordt verkracht dan is hij het wel.

5. Axel Rose van Guns and Roses. Die man kan helemaal niets. Als ik hem tijdens November Rain die piano zie mishandelen zou ik hem het liefst zijn nek omdraaien. In die band is Slash de enige muzikant die iets voorstelt.

6. Figuren zoals Tiesto of Junkie XL, dat is geen muziek, dat is het indrukken van een paar knopjes en programmeren. Het heeft niets te maken met het bespelen van een instrument en mag daarom niet als muziek doorgaan.

7. Sharon Den Adel en eigenlijk compleet Within Temptation. Als ik die zangeres die elegante engelen bewegingen zie maken vind ik dat een groffe belediging voor Kate Bush en dan nog die twee kalen Gitaristen erachter zorgen helemaal dat ik misselijk wordt. Het is voor mij een soort heavy variant van BZN.

8. De Toppers, een belediging voor alle homoseksuelen en muziekliefhebbers. Deze heren presteren het om 30 seconden van 100 goede nummers te spelen om ze steeds maar weer vakkundig af te breken. Het is net alsof je een radio aanzet en voortdurend wisselt van zender.

9. James Blunt, Chris Martin , Radiohead en Muse. Allemaal van die veel te hoog zingende zangers die geen uitstraling hebben en mijn gehoorgang mishandelen.

10. Mariah Carry, Anistacia, Beyonce. Ik ben een voorstander van het feminisme maar er zijn grenzen. Bovendien is Carry volgens mij een man

Maar zo zou ik nog wel even door kunnen gaan. Een dergelijk forumtopic lucht wel op dank daarvoor

Aan welke artiesten heb je géén hekel, Killeraapje?

Killeraapje schreef:
9. James Blunt, Chris Martin , Radiohead en Muse. Allemaal van die veel te hoog zingende zangers die geen uitstraling hebben en mijn gehoorgang mishandelen.

Geef mij dan toch maar een artiest zonder uitstraling die in staat is tot het maken van degelijke muziek dan van die "muzikanten" die het van hun uiterlijke vertoon moeten hebben. Je hebt er zelf een groot aantal van in je lijst hierboven staan. En vergelijk toch alsjeblieft Radiohead niet met dat gemekker van James Blunt. De stem van Thom Yorke heeft toch echt helemaal niets te maken met die van Blunt. Die kan volgens mij nog niet eens een hoge noot zingen zonder vals te klinken.

Killeraapje schreef:
6. Figuren zoals Tiesto of Junkie XL, dat is geen muziek, dat is het indrukken van een paar knopjes en programmeren. Het heeft niets te maken met het bespelen van een instrument en mag daarom niet als muziek doorgaan.

U is bejaard?

Tsja, over het indrukken van een paar knopjes gesproken...

(afbeelding)

herman schreef:
Tsja, over het indrukken van een paar knopjes gesproken...

(afbeelding)

killeraapje heeft gewoon voor 90% gelijk...

Europe is vooral sentiment voor mij. Ik zou mezelf verloochenen als ik mijn eerste plaatje niet een beetje zou koesteren en verder hou ik er wel van om een beetje te spuien dat is toch de essensie van deze topic.

otherfool schreef:

Dankjewel het is altijd fijn om te lezen dat er mensen zijn die voor een groot deel dezelfde ergernissen hebben

dix
In de categorie 'glibberige aanstellers' kunnen we natuurlijk niet om HIM heen.

Wanneer doet Hij eigenlijk mee aan het Eurovisie Songfestival ? dan hebben onze Toppers eindelijk wat concurrentie.

dix schreef:
In de categorie 'glibberige aanstellers' kunnen we natuurlijk niet om HIM heen.

Wanneer doet Hij eigenlijk mee aan het Eurovisie Songfestival ? dan hebben onze Toppers eindelijk wat concurrentie.

Ik kan me de opmerking wel voorstellen, maar van HIM kan ik het hebben omdat die man gezegend is met zelfspot. Bono daarentegen manifesteert zich als een of andere heilige. Dat is voor mij het verschil.

Killeraapje schreef:

1. Bono van U2. Eng en glibberig mannetje die met zijn poten van het publiek af moet blijven en zich niet zo ongelofelijk aan zou moeten stellen. Ik wordt gewoon misselijk als ik die man zie.

Heeft Bono soms iemand van het publiek betast?

Killeraapje schreef:

3. Alles wat met Rap of R & B te maken heeft. Lees 50 Cent, Puf Pappa, Ali B, Brace enz.

ALLE rap en R&B? Ik ben ook geen liefhebber van rap en R&B, en 50 cent en Ali B vind ik ook niets, maar gaan wij daarom veralgemenen?

Killeraapje schreef:

Wat is er mis met goede falsetzang?

Killeraapje schreef:

10. Mariah Carry, Anistacia, Beyonce. Ik ben een voorstander van het feminisme maar er zijn grenzen. Bovendien is Carry volgens mij een man

Mariah Carry? Anistacia? Nooit van gehoord!

LucM schreef:

(quote)

Wat is er mis met goede falsetzang?

niets natuurlijk. Falset zorgt ervoor dat je nog hoger kan.

otherfool schreef:

Iemand die electro en hip-hop geen muziek vindt?

Frozen_Devil schreef:
(quote)

Iemand die electro en hip-hop geen muziek vindt?

Jeps!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:05 uur

geplaatst: vandaag om 07:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.