MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Een gruwelijke hekel niet, maar behoudens zijn prachtige uitvoering van 'Welcome to the Jungle' van vanavond vind ik hem ook niet zo goed.

deric raven schreef:
Lucky Fonz III
Helemaal mee eens. Zag hem ooit als voorprogramma bij Levellers, en inderdaad 3x niks.
Die 3 achter zijn naam slaat ook op 3x niks.

Ja vreselijk die gast

Grindpad
ik heb helemaal niets met R&B.
dat gelikte, dat onoprechte, het is zo 'smooth'..........

brrrr.

Ik heb nergens echt een gruwelijke hekel aan maar er is nu zo vrouw met wit haar wel eens op MTV of TMF en die zingt echt kut!
Verder word ik ook een beetje moe van Kid Rock met al die klotecovers.

Mariah Carey!!!!!!!! En alle andere glad geproduceerde arrenbie (R&B dus, maar dat vind ik een belediging voor de oorspronkelijke R&B) met van die zangeresjes en zangertjes die continu bezig zijn met zangoefeningen, je weet wel, van die afschuwelijke modulaties. En daar dan ook nog eens belachelijke danspasjes bij doen (Beyoncé enzo)

Running On Empty schreef:
(quote)

Ja vreselijk die gast

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan die gast , ik heb 'm ontweken op Lowlands'08 , als toetje was hij voortdurend op tv bij 3voor12 , ik snap het echt niet!!!!

O en Gwen Stefanie mag van mij ook verdwijnen!
Na No Doubt heeft ze het helemaal gedaan bij mij met die glibberige RnB

Anouk

Dus ik ga op zoek naar een andere bank.

Running On Empty schreef:
Anouk

Dus ik ga op zoek naar een andere bank.

Ik ben blij dat ik al een andere bank heb. Anders had ik je voorbeeld moeten volgen. Want inderdaad: Anouk = Verschrikkelijk (natuurkundig en wiskundig bewezen, naar het schijnt)

Racoon , wat een kloteband

D'r staan hier al een paar boven (Racoon, Lady Gaga, Anouk), maar Phil Collins - gelukkig is ie ondergedoken - spande voor mij wel de kroon. En zich maar beroepen op het feit dat ie echt "Joe Normal" was en "an ordinary nice guy"; ja ja en dan blijven hangen aan een meid van 18 of zo - en "your old lady" dumpen; wat mij betreft maakt Quentin Tarantino nog een film, "Kill **il".

Inderdaad, Phil Collins. Special voor hem nog een

Antonio
Aghora schreef:
Inderdaad, Phil Collins. Special voor hem nog een

Ik heb eigenlijk best veel bewondering voor deze beste man.
Van drummer van progressieve rockband uitgroeien tot een van de succesvolste artiesten van de 20e eeuw.
Natuurlijk zitten er ook veel aalgladde popmeuk tussen zijn latere (solo)werk, maar er zitten ook zeer zeker briljante dingen tussen, ondanks het feit dat het wellicht commercieel is.

A Trick Of The Tail is een zeer goed album en ook Duke bezit een aantal pareltjes.
Turn It On Again, No Son Of Mine, Land Of Confusion, Home By The Sea, Mama, Invisible Touch, I Can't Dance en In The Air Tonight zijn stuk voor stuk briljant.
En ook als drummer zeker niet slecht.

Jammer dat een hoop mensen bij het beoordelen van artiesten hun prive levens te zwaar laten meerekenen en daardoor wellicht niet meer onbevooroordeeld kunnen genieten van de muziek zelf.
Ja, Phil Spector zal dan een compleet geflipte neuroot zijn en naar alle waarschijnlijkheid (naar nu blijkt) een moordenaar, maar ik geniet geen seconde minder van de geniale muziek die de man heeft gemaakt.

Wat zal het iemand toch allemaal een reet roesten wat een artiest in zijn prive leven doet, daar heb je niets mee te maken, geniet gewoon van datgene wat hij/zij als artiest maakt.

Antonio schreef:
Wat zal het iemand toch allemaal een reet roesten wat een artiest in zijn prive leven doet, daar heb je niets mee te maken, geniet gewoon van datgene wat hij/zij als artiest maakt.

Nee, maar dan moet je je - en dat doet Phil (kamerbreed nog wel) - er niet op beroepen dat je zo ontzettend gewoon bent gebleven, want als vijftiger je vrouw dumpen voor een tiener is niet zo gewoon (tenminste niet in mijn wereld).

En verder, 'genieten' van wat Phil Collins maakt, heb ik nog nooit gedaan (het vervelende is wel dat ik mezelf erop betrap het nummer mee te 'hummen' als in de auto van mijn vriendin Skyradio aanstaat en ik cd's vergeten ben). Zijn muziek waarderen lijkt me uitermate onwaarschijnlijk; sterker nog, mocht dat gebeuren, heeft mijn vriendin een zeer plausibele reden om mij aan de kant te zetten en een jongere vent te nemen.

Antonio
Mjuman schreef:
(quote)

Nee, maar dan moet je je - en dat doet Phil (kamerbreed nog wel) - er niet op beroepen dat je zo ontzettend gewoon bent gebleven, want als vijftiger je vrouw dumpen voor een tiener is niet zo gewoon (tenminste niet in mijn wereld).

Of je bent gewoon jaloers op Phil

Antonio schreef:
(quote)

Of je bent gewoon jaloers op Phil

Heb je mijn vriendin nog niet gezien - ook Mjuman is oudere jongere!

Antonio
Mjuman schreef:
(quote)

Heb je mijn vriendin nog niet gezien - ook Mjuman is oudere jongere!

Foto ???

De reeds vernoemde artiesten vind ik best o.k. te noemen. Phil Collins vind ik zelfs goed. Nee.........als er iets is waar mijn maag van omdraait dan is het wel (al is het niet slechts een enkele artiest, maar moet het gewoon ff kwijt...), ja......dan.....hm...krijg het niet eens over me lippen. Hóe kan ik dit zeggen zonder mijn pc te vervuilen met me 'vomit'.......proberen dan maar. Gaan we dan........oké, komt 'ie.......nu dan........ik geef me over........DE TOPPERS! Pffffff, gelukkig, me pc is nog schoon en het voelt zowaar als een overwinning de naam uit te spreken zonder bij-effect. Die drie....nee, heb er geen woorden voor.

Daar heb ik dan weer vrij weinig problemen mee. Ze nemen zichzelf totaal niet serieus, en ik hoef er niet naar te luisteren. Dan hoef ik ook geen hekel aan ze te hebben. Erger vind ik het als je kutmuziek aflevert en dan ook nog pretenties durft te hebben. Direct afschieten dat soort lui.

Stijn_Slayer
Bob Marley. Vreselijk, hele nummers lang constant hetzelfde deuntje. En het volgende nummer is dan wéér hetzelfde, hooguit een akkoordje veranderd. En die man kon vreselijk slecht zingen.

Odelay
Stijn_Slayer schreef:
Bob Marley. Vreselijk, hele nummers lang constant hetzelfde deuntje. En het volgende nummer is dan wéér hetzelfde, hooguit een akkoordje veranderd. En die man kon vreselijk slecht zingen.

Hier krijg je vast nog reacties op, Stijn_Slayer!

Stijn_Slayer
Daar was ik al bang voor

Inderdaad, Bob Marley vind ik alles behalve vreselijk. Liever 1 nummer van Bob Marley dan 10 nummers van de huidige 'toppers'.

Elvis Presley
Hoewel we er over Jan Rot totaal tegenovergesteld denken, kan ik me aardig vinden in Stijn_Slayers opvatting over Bob Marley

Stijn_Slayer
Nu die 3e persoon ter wereld nog vinden die Bob Marley niet leuk vindt

Elvis Presley schreef:
Hoewel we er over Jan Rot totaal tegenovergesteld denken, kan ik me aardig vinden in Stijn_Slayers opvatting over Bob Marley

Dat zou ik zeggen als ik Elvis heette; blijkbaar ben je weer opgestaan; Bob helaas nog niet. Oja: voor alle duidelijkheid: ik ben geen fan van Elvis.

Stijn_Slayer schreef:
Nu die 3e persoon ter wereld nog vinden die Bob Marley niet leuk vindt
gevonden

de 4e inmiddels ook.

Ga kwartetten jongens en leef je daarin uit!

heb jij een bob marley kwartet toevallig?

Stijn_Slayer schreef:
hele nummers lang constant hetzelfde deuntje. En het volgende nummer is dan wéér hetzelfde, hooguit een akkoordje veranderd. En die man kon vreselijk slecht zingen.

Euh, hou je niet gewoon niet van reggae in het algemeen?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.