Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 april 2009, 15:55 uur
Dat ook ja. Bob Marley is echter wel de ergste van wat ik tot nu toe gehoord heb...
0
geplaatst: 26 april 2009, 17:01 uur
Je vindt Frans Bauer of Rihanna of Kane dus beter dan Bob Marley, Stijn_Slayer. Ik vind Bob Marley één van de grootste artiesten in de popmuziek.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 april 2009, 17:05 uur
Ik bedoel het ergste wat ik uit de reggae hoek gehoord heb.
Kane staat met afstand bovenaan mijn haatlijstje. 
Kane staat met afstand bovenaan mijn haatlijstje. 
0
geplaatst: 26 april 2009, 17:10 uur
Bob Marley was juist de belangrijkste figuur van de reggae, hij was degene die de reggae wereldwijd populair maakte en live was hij niet te versmaden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 april 2009, 17:15 uur
Dat geloof ik graag, maar ik heb gewoon niks met reggae. Telkens zulke eentonige nummers irriteren me, en dan ook nog zo langzaam. Ska vind ik al een stuk leuker. Bob Marley kunnen we verder ook niet bepaald een goede zanger noemen toch?
0
geplaatst: 26 april 2009, 17:20 uur
Bob Marley vind ik wel een zeer goede zanger: oprecht, rauw en emotioneel. Reggae (en ook ska) vind ik zeker niet eentonig, ik vind het (muzikaal en vooral tekstueel) meer inhoud hebben dan bv. dance of house en ik hou ook van die zomerse, vrij relaxte, soms militante sfeer van de reggae. Zeker op een regenachtige dag wil ik wel graag een reggae-album opzetten.
0
geplaatst: 26 april 2009, 17:38 uur
Het doet mij gewoon niks.
een gruwelijke hekel heb ik ook niet aan hem, ik vind het alleen niet zo leuk.
Dinand van Kane, dat is iemand die het label "walgelijk persoon" wel met trots kan dragen
een gruwelijke hekel heb ik ook niet aan hem, ik vind het alleen niet zo leuk.
Dinand van Kane, dat is iemand die het label "walgelijk persoon" wel met trots kan dragen
0
Elvis Presley
geplaatst: 27 april 2009, 01:11 uur
Kane vind ik eveneens afschuwelijk. Wat een eensgezindheid.
0
geplaatst: 27 april 2009, 12:26 uur
Kijk, die miste ik hier nog: Di-Rect! Als er smilies zouden bestaan van iemand die er compleet doorheen zit zou ik die hier meermalen gebruiken. Bij gebrek daarvan hou ik het hier bij:

Oja, ik ga Het Woord ook nog even zeggen:
Kane.
0
Misterfool
geplaatst: 27 april 2009, 12:41 uur
hier krijg ik harstikke veel reactie op maar ik kan me er gewoon niet van af houden.
Metallica
raar aangezien ik bands als iron maiden en judas priest wel echt gaaf vind
Metallica
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 april 2009, 13:07 uur
Speciaal voor Saldek en LucM het openingsbericht nog even...
HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
0
geplaatst: 27 april 2009, 13:10 uur
Die Brazilliaanse gasten van Rap Des Armas. Echt, die moeten dood! 
Zo'n vervelend kutnummer.

Zo'n vervelend kutnummer.
0
geplaatst: 27 april 2009, 13:57 uur
Misterfool schreef:
hier krijg ik harstikke veel reactie op maar ik kan me er gewoon niet van af houden.
Metallica
Metallica
och, Metallica fans zijn het gewend

0
Grindpad
geplaatst: 27 april 2009, 14:03 uur
Radiohead, wat een kut muziek.
en ook Britpop enzo.
van die nerd muziek met nerd kapsels, van die graat magere irritante dweilen, dat quasi intellectuele, hippe, weet ik veel.
gatver
en ook Britpop enzo.
van die nerd muziek met nerd kapsels, van die graat magere irritante dweilen, dat quasi intellectuele, hippe, weet ik veel.
gatver
0
fastpulseboy
geplaatst: 27 april 2009, 18:20 uur
Grindpad schreef:
en ook Britpop enzo.
gatver
en ook Britpop enzo.
gatver
hahahaha! Liever quasi intelligente muziek dan expres domme metal!
0
geplaatst: 27 april 2009, 18:58 uur
Nee, doe mij maar die vooroordelen over reggae; die zijn pas genuanceerd!
0
Grindpad
geplaatst: 27 april 2009, 19:01 uur
fastpulseboy schreef:
(quote)
in dit topic mag iedereen vrijuit mopperen.
waarom jij weer als enige mij moet quoten en afzeiken is mij dus vooral in dit specifieke topic niet geheel duidelijk.....
0
geplaatst: 27 april 2009, 19:12 uur
Grindpad schreef:
Je hebt me gevonde!

0
fastpulseboy
geplaatst: 27 april 2009, 19:16 uur
Grindpad schreef:
waarom jij weer als enige mij moet quoten en afzeiken is mij dus vooral in dit specifieke topic niet geheel duidelijk.....
(quote)
na ja zeg.........
wat een onzin, je mag toch zeggen wat je wil?
Als jij het ene genre "gatver" vind, mag ik het andere genre toch ook "gatver" vinden (al zeg ik het iets meer in quasi intellectuele bewoordingen) Waarom persoonlijk maken? Was niet mijn bedoeling hoor. En ik vind heel veel metal niet dom. De krenten uit de pap halen zeg maar. Ik ben alleen wel een beetje allergisch voor uitspraken als "quasi intellectueel". Alsof je als gemiddelde Nederlander (of als band in dit geval) maar niet al te interessant moet willen overkomen... Daar wordt ik ook niet goed van.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 april 2009, 19:27 uur
Mjuman schreef:
Je wilt toch niet serieus beweren dat Bob Marley goed gitaar kon spelen?
0
geplaatst: 27 april 2009, 19:27 uur
de echte metalheads voelen zich vaak enorm aangevallen als je zegt dat het domme muziek is. want het is heel intelligent ofzo.
Verder vind ik metal soms wel vet bijv Meshuggah. Maar dingen als Slayer, Metallica ,Children of Bodom en die shit vind ik zware kut muziek
Verder vind ik metal soms wel vet bijv Meshuggah. Maar dingen als Slayer, Metallica ,Children of Bodom en die shit vind ik zware kut muziek
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 april 2009, 19:29 uur
Als iemand het niet leuk vindt of het te hard vindt, no problem. Maar als iemand beweert dat het niet goed is.. tja.. dan hebben ze gewoon daar gewoon geen inzicht in. Tuurlijk zijn er ook zat metalbands die totaal niet kunnen spelen/componeren.
0
geplaatst: 27 april 2009, 19:32 uur
maar er zijn ook zat metalbands die niet kunnen spelen/componeren maar toch populair zijn bij de metalheads
0
geplaatst: 27 april 2009, 20:05 uur
misorabi schreef:
maar er zijn ook zat metalbands die niet kunnen spelen/componeren maar toch populair zijn bij de metalheads
Ik snap ook nog altijd niet waarom een band moet kunnen spelen/componeren om goed/populair te zijn.
0
geplaatst: 27 april 2009, 20:43 uur
bennerd schreef:
Ik snap ook nog altijd niet waarom een band moet kunnen spelen/componeren om goed/populair te zijn.
Het omgekeerde snap ik nog minder.
0
Grindpad
geplaatst: 27 april 2009, 22:07 uur
misorabi schreef:
noem eens voorbeelden dan?
0
geplaatst: 27 april 2009, 22:53 uur
Bob Marley was af en toe zo stoned dat hij soleerde op een triangel.
Je moet er voor in de stemming zijn.
Celine Dion is kut.
Je moet er voor in de stemming zijn.
Celine Dion is kut.
* denotes required fields.