Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
Kingsnake
geplaatst: 3 juli 2009, 13:17 uur
Heb ik woord 'talentvol' ge- dan wel misbruikt in mijn relaas?
0
geplaatst: 3 juli 2009, 13:20 uur
Kingsnake schreef:
Da's niet helemaal waar.
Ik zal eens een summiere opsomming doen, van mainstreambands, die me erg liggen:
...
Wat opvalt is dat bovenstaande artiesten, talentvol zijn en een eigen sound neerzetten.
Da's niet helemaal waar.
Ik zal eens een summiere opsomming doen, van mainstreambands, die me erg liggen:
...
Wat opvalt is dat bovenstaande artiesten, talentvol zijn en een eigen sound neerzetten.
0
Kingsnake
geplaatst: 3 juli 2009, 13:31 uur
Oh in dat opzicht.
Tjsa, is moeilijk te verantwoorden.
Maar ik doe het toch...
Er zijn een hoop mainstream acts die wel talent hebben en die ik ruk vindt (Dire Straits, Supertramp, ABBA, Prince) en Michael Jackson dan ook maar (hij kan leuk dansen en heeft een goede stem).
Wat ik verder met die opmerking bedoelde, weet ik even niet meer.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 14:30 uur
Ach, er zowel bekende artiesten die ik graag hoor als waarmee ik niets heb.
ABBA, Michael Jackson en Prince vind ik geniaal (toch het merendeel van hun oeuvre), Britney Spears, Jennifer Lopez en Justin Timberlake daarentegen doen mij weinig of niets.
ABBA, Michael Jackson en Prince vind ik geniaal (toch het merendeel van hun oeuvre), Britney Spears, Jennifer Lopez en Justin Timberlake daarentegen doen mij weinig of niets.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 15:21 uur
Kingsnake schreef:
En al die bekende artiesten (Lukather, Van Halen, Slash) die meeliften op zijn succes, bah.
En al die bekende artiesten (Lukather, Van Halen, Slash) die meeliften op zijn succes, bah.
Meeliften op zijn succes? Ja hoor, die mannen hebben dat ook echt nodig, nietwaar? Die zouden er op eigen kracht nóóit gekomen zijn.
Straks haal je Paul McCartney er ook nog bij...

0
Kingsnake
geplaatst: 3 juli 2009, 15:26 uur
gaucho schreef:
Meeliften op zijn succes? Ja hoor, die mannen hebben dat ook echt nodig, nietwaar? Die zouden er op eigen kracht nóóit gekomen zijn.
(quote)
Waarom, in god's name zouden ze zich dan aan Michael Jackson willen linken?
0
geplaatst: 3 juli 2009, 15:35 uur
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat ze door MJ gevráágd zijn... Want 't zijn behoorlijk goede muzikanten.
Natuurlijk kun je dan zeggen dat ze dan maar hadden moeten weigeren, maar ja, muzikale uitwisseling is zo oud als de popmuziek zelf. Zie ook het topic over gastoptredens op andermans platen, waarvoor ik meteen weer een paar goede suggesties heb opgedaan.
Natuurlijk kun je dan zeggen dat ze dan maar hadden moeten weigeren, maar ja, muzikale uitwisseling is zo oud als de popmuziek zelf. Zie ook het topic over gastoptredens op andermans platen, waarvoor ik meteen weer een paar goede suggesties heb opgedaan.
0
Kingsnake
geplaatst: 3 juli 2009, 16:16 uur
Hoe dan ook.
Ik vind Eddie van Halen's bijdrage aan Beat It, één van de dieptepunten uit zijn carrière. De solo is fijn. Het nummer is bâht.
Ik vind Eddie van Halen's bijdrage aan Beat It, één van de dieptepunten uit zijn carrière. De solo is fijn. Het nummer is bâht.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 16:21 uur
Kingsnake schreef:
(quote)
Misschien omdat zij géén gruwelijke hekel hebben aan Michael Jackson, en hem en zijn muziek wél waarderen?
0
Kingsnake
geplaatst: 3 juli 2009, 16:27 uur
Arrie schreef:
Misschien omdat zij géén gruwelijke hekel hebben aan Michael Jackson, en hem en zijn muziek wél waarderen?
(quote)
Dat het topic zo'n ongelukkige titel heeft, wil niet zeggen dat ik 'een gruwelijke hekel' heb aan Michael Jackson.
Ik vind zijn muziek gewoon caca.
En Slash en van Halen, blijkbaar niet. Daarom vind ik het ook dieptepunten in hunner carrière.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 juli 2009, 17:26 uur
Ik heb ooit eens minuten lang tegen mijn collega op het werk zitten fulmineren waarom ik een afschuwelijke hekel heb aan Bryan Adams. Per minuut kwam er bijna nog een collega bij en iedereen lag plat van het lachen. Ik vind dit niet grappig want de muziek van Bryan Adams kan mij absoluut niet bekoren: vraag me niet om een rationele uitleg, ik kan het niet geven. Als ik een nummer van hem hoor op de radio, begint mijn adrenaline spontaan op te borrelen.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 19:47 uur
Whitney Houston. Als zij haar scheur opentrekt, moet ik al bijna kotsen...
Overigens ben ik wel met Kingsnake eens dat die enorme Michael Jackson-hype irritant begint te worden, je wordt overal dood gegooid met hem. Goed, hij is dood, maar je krijgt hem echt niet terug door elke vierkante centimeter airplay vol te plamuren met Michael Jackson's platen en het is ook niet zo dat ze opeens beter zijn geworden. Als performer was hij een van de grootsten aller tijden, maar zijn muziek doet me totaal niets, veel te glad. Dat is helaas in dezer dagen vloeken in de kerk. Want Michael Jackson is God
Overigens ben ik wel met Kingsnake eens dat die enorme Michael Jackson-hype irritant begint te worden, je wordt overal dood gegooid met hem. Goed, hij is dood, maar je krijgt hem echt niet terug door elke vierkante centimeter airplay vol te plamuren met Michael Jackson's platen en het is ook niet zo dat ze opeens beter zijn geworden. Als performer was hij een van de grootsten aller tijden, maar zijn muziek doet me totaal niets, veel te glad. Dat is helaas in dezer dagen vloeken in de kerk. Want Michael Jackson is God

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 juli 2009, 21:29 uur
Als ik dat allemaal zo lees, ben ik maar wat blij dat ik op het moment van MJ's overlijden nog vier dagen vakantie vrijwel zonder enige vorm van media-exposure te gaan had. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 juli 2009, 21:37 uur
Milk Inc, en dan nog één van de hoofdacts op Werchter dit jaar. Ik schiet nooit met scherp op de man/vrouw zelf, ik ken ze niet en dat mag ook niet, maar de muziek zelf is zum kotzen! Euro-beat, made in Belgium, dag en nacht verschil met een ander Belgisch product: ons heerlijk gerstennat. Milk Inc, bah!
0
geplaatst: 3 juli 2009, 22:05 uur
Sir Spamalot schreef:
Milk Inc, bah!
Milk Inc, bah!
Deze zure melk lust ik ook niet.
0
Antonio
geplaatst: 3 juli 2009, 22:16 uur
Titmeister schreef:
Die enorme Michael Jackson-hype irritant begint te worden, je wordt overal dood gegooid met hem.
Die enorme Michael Jackson-hype irritant begint te worden, je wordt overal dood gegooid met hem.
Sublieme woordkeuze

Zie je het al voor je ?
Allemaal van die jankende fans bij de poorten van Neverland (of waar zijn lichaam terzijnertijd ook maar tentoongesteld gaat worden voor een wake...) die een glimp willen opvangen van hun Elvis...
De rest mag je zelf invullen, krijg ik tenminste niet het verwijt dat ik grof ben en op zere tenen trap

0
geplaatst: 3 juli 2009, 23:55 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik heb ooit eens minuten lang tegen mijn collega op het werk zitten fulmineren waarom ik een afschuwelijke hekel heb aan Bryan Adams. Per minuut kwam er bijna nog een collega bij en iedereen lag plat van het lachen. Ik vind dit niet grappig want de muziek van Bryan Adams kan mij absoluut niet bekoren: vraag me niet om een rationele uitleg, ik kan het niet geven. Als ik een nummer van hem hoor op de radio, begint mijn adrenaline spontaan op te borrelen.
Gisterochtend werd ik wakker met Bryan's Have You Ever Really Loved A Woman op Radio 2. Daarna kwam ik op het werk (waar ze 10 Gold op hebben staan) en.... hoor ik PRECIES hetzelfde nummer!
Later op weg naar huis werd ik op de fiets bijna overhoop gereden door een arrogante hufter (geen Bryan, overigens).
Soms zijn er van die dagen dat je alles om je heen kapot wilt slaan (behalve m'n vriendin, goddank!
)
0
Misterfool
geplaatst: 2 augustus 2009, 08:07 uur
ik ben vandaag eens voor de verandering niet met het juiste maar met het verkeerde been uit bed gestapt. de perfecte timing voor een rondje bands en artiesten afzeiken. en waar past mijn fdkraakwoede beter dan in dit topic.
alleerst. DE PLASTIEKE MAN is dood en iedereen moet het weten. de beerput met vergane glorie word nog even opgetrokken om ons vervolgens een jaar lang te irriteren. ik heb het natuurlijk enkel en alleen over wacko jacko: the king of pulp
vervolgens. de reguliere tmf kroost. sommige hebben zelfs het gore lef pretenties te hebben. Direct blijf met uw vuile handen van de wie af. die zanger is gelukkig al de laan uit. nu de rest van de band nog. en o ja idioten als de toppers,lady gaga,jantje shit en fransje bauer mogen niet onbenoemd blijven.
ten derde. emo bandjes als my chemical romance. die alleen maar kunnen zeiken over hoe graag ze hun polsen niet willen opensneiden. waarom voegen jullie de daad niet eens bij het woord jongens. IK sadistisch? welnee hoe kom je erbij?
tenslotte van die neppe progbands als iluvitar en galleon. een nummer van 52 is al wat veel van goeie. maar een saaie bedoeling als the ocean ben ik niet vaak in mijn lievelingsgenre tegengekomen.
bloc party. goede band maar wat een irriterende zanger
en ten slotte dweezil zappa. laat de muziek van je vader met rust. je kan niet gitaarspelen. talent slaat altijd een generatie over.
p/s ene fonz geluk no 3 mag van geluk spelen dat zijn torrent niet goed download.
alleerst. DE PLASTIEKE MAN is dood en iedereen moet het weten. de beerput met vergane glorie word nog even opgetrokken om ons vervolgens een jaar lang te irriteren. ik heb het natuurlijk enkel en alleen over wacko jacko: the king of pulp
vervolgens. de reguliere tmf kroost. sommige hebben zelfs het gore lef pretenties te hebben. Direct blijf met uw vuile handen van de wie af. die zanger is gelukkig al de laan uit. nu de rest van de band nog. en o ja idioten als de toppers,lady gaga,jantje shit en fransje bauer mogen niet onbenoemd blijven.
ten derde. emo bandjes als my chemical romance. die alleen maar kunnen zeiken over hoe graag ze hun polsen niet willen opensneiden. waarom voegen jullie de daad niet eens bij het woord jongens. IK sadistisch? welnee hoe kom je erbij?
tenslotte van die neppe progbands als iluvitar en galleon. een nummer van 52 is al wat veel van goeie. maar een saaie bedoeling als the ocean ben ik niet vaak in mijn lievelingsgenre tegengekomen.
bloc party. goede band maar wat een irriterende zanger
en ten slotte dweezil zappa. laat de muziek van je vader met rust. je kan niet gitaarspelen. talent slaat altijd een generatie over.
p/s ene fonz geluk no 3 mag van geluk spelen dat zijn torrent niet goed download.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 10:51 uur
Misterfool schreef:
emo bandjes als my chemical romance. die alleen maar kunnen zeiken over hoe graag ze hun polsen niet willen opensneiden. waarom voegen jullie de daad niet eens bij het woord jongens.
emo bandjes als my chemical romance. die alleen maar kunnen zeiken over hoe graag ze hun polsen niet willen opensneiden. waarom voegen jullie de daad niet eens bij het woord jongens.

0
Kingsnake
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:07 uur
Top 1000 van veronica, heeft de volgende shit langs laten komen:
Limp Pisnicht
Ten Sharp
Marco Borzaad-o
Nu gelukkig Foreigner, maar ik bereid me voor op meer troep.
@Misterfool, ik kan het alleen maar met je eens zijn
Limp Pisnicht
Ten Sharp
Marco Borzaad-o

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:11 uur
Manowar, 4 pseudo-fitness-bodybuilders die True Metal spelen. Het zal wel: alles is cliché aan die mannen en zo stoer dat ze zijn. Het is net alsof ze de wereld zullen redden met hun dertien-in-een-dozijn metal. Ik ben een metalhead en de eerste 3 à 4 albums waren nog redelijk te pruimen, maar vanaf dan is het steil bergaf gegaan.
Ze mogen nog zo breed en stoer zijn als ze willen, ik ben ook geen kleinen potverdorie, ik zou toch eens mijn gedacht zeggen tegen die super-posers. Laat me kiezen tussen een dag Bryan Adams (mijn andere grote kameraad) en die lummels in een afgesloten kamer, dan gaan er ongelukken gebeuren. Neh, nog een frustratie weg
.
Ze mogen nog zo breed en stoer zijn als ze willen, ik ben ook geen kleinen potverdorie, ik zou toch eens mijn gedacht zeggen tegen die super-posers. Laat me kiezen tussen een dag Bryan Adams (mijn andere grote kameraad) en die lummels in een afgesloten kamer, dan gaan er ongelukken gebeuren. Neh, nog een frustratie weg
.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:20 uur
Kingsnake schreef:
Limp Pisnicht
Ten Sharp
Marco Borzaad-o
Limp Pisnicht
Ten Sharp
Marco Borzaad-o
in een top1000 valt het wel mee als dat de enige shit is die erin staat
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:22 uur
Misterfool schreef:
Uh.... Heb je zelf ooit een gitaar aangeraakt? Dweezil is niet zo goed als z'n vader, maar hij kan echt wel spelen.
Verder ben ik het overal mee eens.
0
Kingsnake
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:24 uur
misorabi schreef:
(quote)
Het wordt er alleen nog maar erger op. Net Kane en nu Spandau Ballet.
Toch zijn Deep Purple, Doors, Queen en Foreigner langs geweest.
Ik hoop op nog wat lekkers.
0
Kingsnake
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:27 uur
Sir Spamalot schreef:
Manowar, 4 pseudo-fitness-bodybuilders die True Metal spelen. Het zal wel: alles is cliché aan die mannen en zo stoer dat ze zijn. Het is net alsof ze de wereld zullen redden met hun dertien-in-een-dozijn metal. Ik ben een metalhead en de eerste 3 à 4 albums waren nog redelijk te pruimen, maar vanaf dan is het steil bergaf gegaan.
.
. Ik heb eens op Dynamo mogen 'genieten' van een half uur brommen op een Harley. Wat een t*r*ng prutsers, zeg.
Heb hetzelfde met Saxon, trouwens. (en Hammerfall)
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:29 uur
Kingsnake schreef:
het is dan ook de gemmidelde midlife crisis man die op die top1000 stemt.
0
Kingsnake
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:33 uur
misorabi schreef:
(quote)
Je moet wat, op kantoor.
Ik heb een mp3 speler vol met heerlijke rockjams. Maar al die gitaarsolii etc. worden niet zo op prijs gesteld.
Dus dan maar middle-of-the-road, top 1000 etc.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 11:55 uur
Stijn_Slayer schreef:
Uh.... Heb je zelf ooit een gitaar aangeraakt? Dweezil is niet zo goed als z'n vader, maar hij kan echt wel spelen.
(quote)
true
YouTube - Zappa Plays Zappa - Inca Roads (Part I)
0
raffael77
geplaatst: 7 augustus 2009, 12:37 uur
Het zijn zenders zoals Veronica en Saai radio die elke keer dezelfde meuk afspelen. Altijd top 1000 en dan het hele jaar door. Allemaal zooi die duizenden keren herhaald worden.
Zeg nou zelf: Queen de meest overschatte rock band aller tijden die eigenlijk niet eens echt een fatsoenlijk album hebben gemaakt.
Dan nog eens de afdankertjes van andere radio zenders over te nemen.
Voor mij is de jaren '80, '90 en zelf tegenwoordig allemaal onzin muziek. Er zijn een paar uitzonderingen maar het meeste is slecht.
Allemaal ROBOT gedrag.
Zeg nou zelf: Queen de meest overschatte rock band aller tijden die eigenlijk niet eens echt een fatsoenlijk album hebben gemaakt.
Dan nog eens de afdankertjes van andere radio zenders over te nemen.
Voor mij is de jaren '80, '90 en zelf tegenwoordig allemaal onzin muziek. Er zijn een paar uitzonderingen maar het meeste is slecht.
Allemaal ROBOT gedrag.
0
Kingsnake
geplaatst: 7 augustus 2009, 12:50 uur
Luister nu naar City Fm.
En dat gaat allemaal nog wel.
Veel seventies (ook meuk als Meatloaf) maar toch niet al te onaardig.
En dat gaat allemaal nog wel.
Veel seventies (ook meuk als Meatloaf) maar toch niet al te onaardig.
* denotes required fields.