MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Gewoon een mp3 van 2 terabytes kopen, en zelf je radiostations maken. Veel gemakkelijker, dan hoef je niet naar meuk te luisteren. (Tenzij je het er zelf opzet natuurlijk )

Verder vind ik Manowar echt zo slecht nog niet. Ok, ze zijn echt over-the-top fout Maar muzikaal gezien is het wel lekker.

Stijn_Slayer
raffael77 schreef:

Zeg nou zelf: Queen de meest overschatte rock band aller tijden die eigenlijk niet eens echt een fatsoenlijk album hebben gemaakt.

Amen

Misterfool
queen overschat.

oh my bestaat er echt iemand die een gruwelijke hekelijk heeft aan queen
heb je al een asperientje geprobeerd of gedacht aan een serieus doktersbezoek

MDV
Ik mag het eigenlijk niet zeggen omdat ik maar één keer naar één album van hem geluisterd heb maar ik moet behoorlijk braken van Thyphoon. Als ik hem hoor rappen zie ik echt een beeld voor me van een of ander pseudo-intellectueel rotjochie dat de hele dag door stijf van de drugs tegen zijn gymnasiumvriendjes op zit te scheppen wat voor doordachte alternatieverij hij in VPRO-documentaires heeft gezien en hoe sliem hij hierom wel niet is. En lekker afgeven op de mensen met minder geluk in het leven. Vervelend, dat soort mensen.

Los van dat heeft hij een vervelende stem en staat zijn rijm me niet aan.

Misterfool schreef:
queen overschat.

oh my bestaat er echt iemand die een gruwelijke hekelijk heeft aan queen
heb je al een asperientje geprobeerd of gedacht aan een serieus doktersbezoek

Dit soort reacties zorgen ervoor dat mensen Queen overschat gaan vinden ja.

Demon99
In Muziek > Algemeen > Aan welk nummer irriteer jij je mateloos?:

Luister je lekker naar de Radio, komt er weer zo'n nummer langs waarvan jij denkt: Oh, nee hé!

Bij mij is dat bijvoorbeeld David Guetta - When Love Takes Over.

Op dit moment: Pitbull - I Know You Want Me
Verschrikkelijk!

raffael77 schreef:

Zeg nou zelf: Queen de meest overschatte rock band aller tijden die eigenlijk niet eens echt een fatsoenlijk album hebben gemaakt.

....

Voor mij is de jaren '80, '90 en zelf tegenwoordig allemaal onzin muziek. Er zijn een paar uitzonderingen maar het meeste is slecht.

Allemaal ROBOT gedrag.

Ontzettend kort-door-de-bocht-gedrag.

Dat je vind dat Queen nooit een fatsoenlijk album heeft uitgebracht is natuurlijk jouw gedachte, maar ik ben bang dat veruit de meeste serieuze muziekliefhebbers het daar niet mee eens zullen zijn, laat staan dat je daarnaast nog even 30 jaar aan muziekcultuur eventjes fijntjes van tafel veegt.

raffael77 schreef:
Het zijn zenders zoals Veronica en Saai radio die elke keer dezelfde meuk afspelen. Altijd top 1000 en dan het hele jaar door. Allemaal zooi die duizenden keren herhaald worden.

Dan nog eens de afdankertjes van andere radio zenders over te nemen.

Voor mij is de jaren '80, '90 en zelf tegenwoordig allemaal onzin muziek. Er zijn een paar uitzonderingen maar het meeste is slecht.

Allemaal ROBOT gedrag.

Even samenvatten: '80: niets; '90 niets; tegenwoordig ('00) niets - je bent uit '77- wat zal jij een rotleven hebben gehad zeg, alleen maar K*muziek!!! Want omzien naar het verleden doen mensen in verwondering.

Een advies: ga eens luisteren en leven - met je oren open!

Het vreemde is dat 7 albums uit z'n Top 10 van ná 2000 zijn...

raffael77 schreef:
Het zijn zenders zoals Veronica en Saai radio die elke keer dezelfde meuk afspelen. Altijd top 1000 en dan het hele jaar door. Allemaal zooi die duizenden keren herhaald worden.

Dan nog eens de afdankertjes van andere radio zenders over te nemen.

Allemaal ROBOT gedrag.

Als jij nou gewoon zegt dat je niet van rock en aanverwanten houdt, maar alleen van hiphop en jazz zijn we snel klaar. En dan veeg ik gelijk al die hiphop-troep van tafel zo de prullenbak in......
Maar dat kan ik niet want er zijn best wel goede hiphopplaten gemaakt (niet die in jouw lijstjes staan overigens). Zo kan jij dus ook niet alles dat maar enigszins naar rock ruikt aan de kant schuiven. Dat getuigt niet van gevoel voor nuance en realiteitszin.
Ik vind wel dat Queen na de jaren 70 geen fatsoenlijk album meer gemaakt heeft.

Vandaag de nieuwe single van Anouk gehoord. Voor mij wederom een bewijs dat zij één van de meest overschatte artiesten van Nederland is. Als zij niet uit NL zou komen zou het niet op de Nederlandse radio gedraaid worden. Niet 13 uit één dozijn maar minstens 20 uit één dozijn!

Het gebeurt zelden dat ik mij irriteer aan een nummer (ik kan veel verdragen) maar die France Gall-covers (zeg maar verkrachtingen) door Kate Ryan doen mij toch de radio afzetten als ik dat hoor. Verder zowat alles van Rihanna, niet zozeer vanwege de nummers maar vanwege haar stemgeluid. Milk Inc kan ik ook niet meer aanhoren, altijd hetzelfde.

Misterfool
bennerd schreef:
(quote)

Dit soort reacties zorgen ervoor dat mensen Queen overschat gaan vinden ja.

ach was niet al te serieus bedoeld hoor. maar het mag duidelijk zijn ik mag queen wel.

Dream Theater, Keane, U2, Radiohead, Coldplay, RHCP, Van Morrison, Elton John, en nog een stuk of duizend.

Frostyx
coldplay
hater

De "irriteer" en "hekel aan" topics samengevoegd.

Elvis Presley
Zal hier vast al gereageerd hebben, maar hey, aangeschoten schreeuw ik uit: Coldplay, U2 en Kane!

LucM schreef:
Het gebeurt zelden dat ik mij irriteer aan een nummer (ik kan veel verdragen) maar die France Gall-covers (zeg maar verkrachtingen) door Kate Ryan doen mij toch de radio afzetten als ik dat hoor... Milk Inc kan ik ook niet meer aanhoren, altijd hetzelfde.

Ik geef je gelijk voor zowel Kate Ryan als Milc Inc. Over irritante stemmen gesproken...

Misterfool
Von Helsing schreef:
Dream Theater, Keane, U2, Radiohead, Coldplay, RHCP, Van Morrison, Elton John, en nog een stuk of duizend.

naast red hot chili peppers allemaal favoriete acts van mij. het is toch raar waar de een zich aan irriteerd vind de ander geweldig,

Elvis Presley schreef:
Zal hier vast al gereageerd hebben, maar hey, aangeschoten schreeuw ik uit: Coldplay, U2 en Kane!

U2 en in mindere mate Coldplay vind ik geweldig, hier ben ik het eens met het grote publiek.
Kane (wellicht het vaakst vernoemd hier) daarentegen kan mij gestolen worden, oersaaie rock en die zang ligt mij helemaal niet.

LocoHermano
Pink

Een vrouw die zich presenteert als 'het alternatief' met street-credibility en punk-attitude, terwijl ze veilige 13 in een 12-liedjes voorschotelt.

Weerzinwekkend.

De originaliteit in de nummers van Anouk is ver te zoeken. Daarnaast vind ik dat zij een behoorlijk irritante stem heeft. Zij lijkt wel de vrouwelijke variant van Kane's Dinand Woesthoef: ook niet om aan te horen. Ik sluit me dan ook van harte aan bij ceasar dat Anouk een van de meest overschatte artiesten van Nederland is (waarbij ik dan de groep Johan dan een van de meest onderschatte artiesten van Nederland vind).

De muziek van Anouk vind ik ook niet origineel maar ik vind haar wel een goede stem hebben en zij heeft (toch zeker in het begin) een aantal sterke nummers uitgebracht (Nobody's Wife, Sacrifice bv.), maar de laatste jaren vind ik haar kleurloos geworden en meer gemaakt.
Pink presenteert zich als rockbitch maar ik vind haar weinig geloofwaardig en ook te veilig. En over Kane heb ik al genoeg gezegd.

LucM schreef:
De muziek van Anouk vind ik ook niet origineel maar ik vind haar wel een goede stem hebben en zij heeft (toch zeker in het begin) een aantal sterke nummers uitgebracht (Nobody's Wife, Sacrifice bv.), maar de laatste jaren vind ik haar kleurloos geworden en meer gemaakt.
Pink presenteert zich als rockbitch maar ik vind haar weinig geloofwaardig en ook te veilig. En over Kane heb ik al genoeg gezegd.

LucM ik moet toegeven dat ik Anouk in het begin ook wel goed vond: met name Mood Indigo. Maar de laatste jaren vind ik haar niet meer goed: het enige nummer dat ik uit de latere periode nog kan waarderen is Girl.
Over Pink ben ik het jou eens. Daarnaast geldt voor haar hetzelfde als voor Anouk: weinig origineel.

Ik heb ook een enorm schurft hekel aan types als Alain clark en Milow met hun zure zoetsappige klote liedjes.
Tevens kots ik ook op 'provocerende' liedjes van types Lily Allen en Kate Perry.

Thomas Berge.

Als ik die getekende glimlach op z'n smoel weer tegenkom heb ik voor de rest van de dag gegeten en gedronken.

3js.

Muzikaal en motorisch afgekeurd.

Pitbull. Dit heeft niks meer met muziek te maken. Wat een afgang, het wordt eens tijd dat die stomme patsers uit de muziekbusiness worden geweerd.

deric raven schreef:
3js.

Muzikaal en motorisch afgekeurd.

Frustrerend aan die band is dat de kwaliteit wel in huis is, maar dat het weer zo afgevlakt mogelijk moet klinken om te kunnen scoren. Zero integerheid, dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:24 uur

geplaatst: vandaag om 04:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.