MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
raffael77
Maiky schreef:
Pitbull. Dit heeft niks meer met muziek te maken. Wat een afgang, het wordt eens tijd dat die stomme patsers uit de muziekbusiness worden geweerd.

Puttbull, Lil Wayne,Flo-Rida, T-Pain en soort gelijken zijn de slechtste in de industrie.
Deze gasten allen uit het zuiden van USA vormen samen de zwakste stijl van hiphop maar voor mij zijn het R&B trutjes.

Pitbull is toch geen r&b? Dat nummer dat op 1 stond is gewoon van die flauwe minimal-house.

CHIEP (crew)
Muzikaal gezien wel, maar vocaal zou ik het toch hip-hop durven noemen.

Ja, er wordt wel gerapt inderdaad. Blijkbaar maken ze verder ook meer hiphop/r'n'b achtige muziek.

Dat spul is zo overgeproduceerd dat het niet echt meer in een specifiek genre past. Het is een soort algemene Amerikaanse top 40 sound.

Kingsnake
Het is ook niet bedoeld als muziek.
Het is bedoeld om mensen kortstondig helemaal gek te maken.
Ouderen die denken dat het bij de jongere generatie hoort en het dan gaan gebruiken in commercials etc.

Jongeren die het zo vaak horen dat ze denken dat je het moet luisteren om er bij te horen.
etc. etc,

Psychological warfare. En ondertussen maar cashen.
Is al miljoenmaal gebeurd: Monkees, Boney M, 2Unlimited, Venga Boys.

-Bono, bij mij kan die man werkelijk niets goed doen.

-Chris Martin, -Zie Bono

-Within Temptation, dit is een groep die mij gewoon erg tegen staat vooral de versie van Running up that Hill en de zogenaamd sierelijke armbewegingen van de zangeres werken totaal niet voor mij.

-Nederhop of hoe die rotzooi ook heet. Het gaat nergens over en zorgt alleen maar voor hoofdpijn.

- R. Kelly als die ooit nog eens overvliegt met zijn i believe i can fly knal ik hem overhoop.

Stijn_Slayer
En daarvoor geef ik een applaus (als er een applaus emoticon was).

fastpulseboy
Killeraapje schreef:
-Bono, bij mij kan die man werkelijk niets goed doen.

-Chris Martin, -Zie Bono

-Within Temptation, dit is een groep die mij gewoon erg tegen staat vooral de versie van Running up that Hill en de zogenaamd sierelijke armbewegingen van de zangeres werken totaal niet voor mij.

-Nederhop of hoe die rotzooi ook heet. Het gaat nergens over en zorgt alleen maar voor hoofdpijn.

- R. Kelly als die ooit nog eens overvliegt met zijn i believe i can fly knal ik hem overhoop.

van het begin tot het einde helemaal waar
maar daarnaast verdient europe ook een dikke gevangenisstraf voor the final countdown

Kingsnake schreef:

Psychological warfare. En ondertussen maar cashen.
Is al miljoenmaal gebeurd: Monkees, Boney M, 2Unlimited, Venga Boys.

Afgelopen dinsdag de Vengaboys gezien in het MECC in Maastricht tijdens de intro, het was super vet iedereen ging helemaal los!
Pure nostalgie!

Kingsnake
Timmeh27 schreef:
(quote)

Afgelopen dinsdag de Vengaboys gezien in het MECC in Maastricht tijdens de intro, het was super vet iedereen ging helemaal los!
Pure nostalgie!

Als dat nostalgie was, dan spoorde je vroeger niet.
Toen ik 14 /15 was luisterde ik niet naar die teringzooi.

Ik word altijd zo moe van mensen die die shit-muziek leuk vinden uit 'nostalgie'.
Dat waren dan waarschijnlijk die hippe popi's die naar die geweldige schoolfeesten gingen.

Nostalgie is voor mij een lege term.

Lekker genuanceerd, meneer Kingsnake.

Leer even dat sommige mensen een andere smaak hebben, in plaats van anderen er zogezegd op te wijzen dat ze een slechte smaak hebben.

Frostyx
Kingsnake schreef:
(quote)

Ik word altijd zo moe van mensen die die shit-muziek leuk vinden uit 'nostalgie'.
Dat waren dan waarschijnlijk die hippe popi's die naar die geweldige schoolfeesten gingen.

Geweldige schoolfeesten zijn aan

Artiesten waar ik een hekel aan heb of de muziek van de artiesten waar ik een hekel aan heb?
als het dat tweede is dan denk ik meteen aan de Dire Straits

dix
Kingsnake schreef:

Ruik ik hier een traumaatje ?

Misterfool
Pooiertje schreef:
Dire Straits

geweldig gitaarspel. mischien niet de meest hippe muziek maar stijlvol zonder meer

Kingsnake schreef:
(quote)

Gun hem die nostalgie toch lekker, hij kaner tenminste van genieten

Kingsnake schreef:
Toen ik 14 /15 was luisterde ik niet naar die teringzooi..

Nogal wiedes, toen bestonden de Vengaboys nog niet!

Pooiertje houd veel van Eddie Vedder.

Oja die was ik helemaal vergeten

Kingsnake
dix schreef:
(quote)

Ruik ik hier een traumaatje ?

Klopt!

Kneusje dat ik was, hoorde ik er niet echt bij. Maar blij toe, naderhand. Nu hoef ik niet gebukt te gaan onder nostalgie. Lekker housen op muziek die bij voorbaat al bagger was.

Kingsnake
misorabi schreef:
(quote)

Gun hem die nostalgie toch lekker, hij kaner tenminste van genieten

Gun het iedereen van harte, om te genieten van de superbeats van Vengaboys. Maar ik heb er een hekel aan.

Kingsnake
LucM schreef:
(quote)

Nogal wiedes, toen bestonden de Vengaboys nog niet!

Weet ik veel wanneer de Vengaboys 'in' waren. Ik gok dat ze uit de tijd van 2Unlimited, Snap en C&C Music Factory komen.

Kingsnake
bennerd schreef:
Lekker genuanceerd, meneer Kingsnake.

Leer even dat sommige mensen een andere smaak hebben, in plaats van anderen er zogezegd op te wijzen dat ze een slechte smaak hebben.

hahaha, gast.
Gooi je nu mijn eigen woorden terug in mijn gezicht?!?

BTW, ik denk niet dat die gozer zn smaak is afgestemd op de Vengaboys.
Ik heb trouwens nergens beweerd dat iemand een slechte smaak heeft.

Arctic Monkeys en Franz Ferdinand. Ik snap niet dat mensen met hun volle verstand zeggen dat dat goeie muziek is, slap, emotieloos, saai en zo niet boeiende muziek.

Ravenous
En dat komt dan van iemand met Seether in z'n top10.

Dat heb je goed gezien, of voel je je persoonlijk aangesproken?

Kingsnake
Ik heb soms het idee dat users dit topic aandoen om andere users aan te spreken op het feit dat ze bepaalde acts niet kunnen uitstaan.

Dat is de hele fucking idea van dit topic!
Ik zou zeggen, bekijk dit topic niet en ga elders vervelen.

Kylie Minoque kan ik ook niet uitstaan, trouwens. Degene die besloten heeft dat dát zingen is, mag direct opgeknoopt worden.

Kingsnake schreef:
Ik heb soms het idee dat users dit topic aandoen om andere users aan te spreken op het feit dat ze bepaalde acts niet kunnen uitstaan.

Als jij zegt dat iemand vroeger niet spoorde kun je reactie verwachten.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.