Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
Yann Samsa
geplaatst: 8 juli 2010, 13:05 uur
Geen probleem
.
Ik weet het: mensen die dt fouten verbeteren kunnen vervelend overkomen, maar spelling is zeer belangrijk
. Denk dus aub niet over me: "wat een irritant persoon..."

.Ik weet het: mensen die dt fouten verbeteren kunnen vervelend overkomen, maar spelling is zeer belangrijk
. Denk dus aub niet over me: "wat een irritant persoon..."

0
Misterfool
geplaatst: 8 juli 2010, 14:26 uur
zei Grafgantz, toen hij eindelijk eens de oude spiegel van zijn zolder haalde 

0
geplaatst: 8 juli 2010, 18:23 uur
Casartelli schreef:
Bovendien is Bohemian Rhapsody oorspronkelijk als parodie bedoeld. Dat is toch leuk, een parodie op een muzikaal epos bovenaan een parodie op een toplijst.
Bovendien is Bohemian Rhapsody oorspronkelijk als parodie bedoeld. Dat is toch leuk, een parodie op een muzikaal epos bovenaan een parodie op een toplijst.
De intentie van de makers boeit mij minder dan wat ik hoor.
Bovendien vind ik de parodie van The Muppets leuker.
0
geplaatst: 8 juli 2010, 18:26 uur
prototype schreef:
Nee, het is nog veel erger. Naar mijn mening gaat de muziek van Queen helemaal nergens over. Het is alleen buitenkant, er zit niets in.
(quote)
Nee, het is nog veel erger. Naar mijn mening gaat de muziek van Queen helemaal nergens over. Het is alleen buitenkant, er zit niets in.
Sorry Arrie, verkeerd opgevat. De complexiteit van de muziek van Queen valt inderdaad wel mee. Ik had moeten zeggen de overdreven productie van deze muziek.
0
geplaatst: 8 juli 2010, 19:25 uur
De eerste twee die mij te binnen schieten zijn Michael Jackson en Ali B.
0
Zorin
geplaatst: 8 juli 2010, 19:29 uur
rollingbeatle schreef:
Vooral geinig die combinatie qua niveau.....
0
geplaatst: 9 juli 2010, 15:24 uur
Die Duitse eikeltjes, hoe heten ze.. ach ja The Baseballs, AAAAARRRGHHH, DOOD!
0
geplaatst: 9 juli 2010, 18:46 uur
Zorin schreef:
(quote)
Zit er dan niveauverschil in?
0
geplaatst: 9 juli 2010, 19:01 uur
Klopt, ik heb niet voor niets een gruwelijke hekel aan deze twee artiesten. 

0
Zorin
geplaatst: 9 juli 2010, 19:28 uur
Nee, dat klopt niet
: het is een psychologisch verschijnsel. Ik zal me maar beperken tot het voorbeeld van Ali B. (over de doden niets dan goeds). Als mensen ergens een gruwelijke hekel aan hebben willen ze hun eigen tekortkoming(en) verbloemen en zich beter te voelen door afgunst op anderen (jaloezie) te hebben vanwege hun succes, in dit geval Ali B.....(eigenlijk wil je Ali B. zijn
).
: het is een psychologisch verschijnsel. Ik zal me maar beperken tot het voorbeeld van Ali B. (over de doden niets dan goeds). Als mensen ergens een gruwelijke hekel aan hebben willen ze hun eigen tekortkoming(en) verbloemen en zich beter te voelen door afgunst op anderen (jaloezie) te hebben vanwege hun succes, in dit geval Ali B.....(eigenlijk wil je Ali B. zijn
).
0
geplaatst: 9 juli 2010, 19:54 uur
Wat je nu stelt is te gek voor woorden. Het zal mij een rot zorg zijn of M.J. en Ali B. succes hebben (gehad). Ik kan gewoon hun tronies en hun muziek absoluut niet uitstaan.
Even een toelichting.
M.J. vind ik een grote aansteller. De kwaliteit van zijn songmateriaal zie ik niet. Op z'n best heeft hij hooguit twee albums gemaakt die misschien van enig niveau zijn (voor de liefhebber dan). Voor iemand met zo'n reputatie en zo'n lange carrierre vind ik dat wel erg magertjes. Hij zingt als een knaapje dat behoorlijk moeilijk klaarkomt , zijn performance is aanstellerig en over de top. En als ik dat watje "I'm Bad" hoor zingen, dan loopt mij al helemaal de dunne stront tussen de benen.
Maar laat ik maar stoppen, miscchien schiet ik wel te ver door
.
Even een toelichting.
M.J. vind ik een grote aansteller. De kwaliteit van zijn songmateriaal zie ik niet. Op z'n best heeft hij hooguit twee albums gemaakt die misschien van enig niveau zijn (voor de liefhebber dan). Voor iemand met zo'n reputatie en zo'n lange carrierre vind ik dat wel erg magertjes. Hij zingt als een knaapje dat behoorlijk moeilijk klaarkomt , zijn performance is aanstellerig en over de top. En als ik dat watje "I'm Bad" hoor zingen, dan loopt mij al helemaal de dunne stront tussen de benen.
.
0
geplaatst: 10 juli 2010, 10:56 uur
De Daniël schreef:
Eens, die gasten trek ik ook bijzonder slecht. Een andere band die me te binnen schiet is Maroon 5. Wat een k*tband is dat!
0
geplaatst: 12 juli 2010, 15:11 uur
De Daniël schreef:
Inderdaad... heb bij het album zelf al eens een tirade geplaatst... laatst op een feestje zei mijn schoonmoeder dat ze dat ook wel leuk vond. Nu troost ik me in het feit dat ze ook weet wat wèl goede (sorry èchte) Rockbilly is, maar ik heb desondanks dat die drie foute Duitsers met hun Schwartzkopf kuif (zonder tattoos notabene) tegen de muur gezet zouden moeten worden en dat geen enkele zichzelf respecterende muziekliefhebber dat goed zou moeten vinden. Mijn schoonvader (een fervent Blues- en rockabilly fan) mompelde nog even dat ie Umbrella ook wel leuk vond, maar dat kwam waarschijnlijk door de drank, hetgeen zijn beoordelingsvermogen enigszins beïnvloedde. Tenminste, hij sputterde niet tegen toen ik dat zei.
0
geplaatst: 12 juli 2010, 15:25 uur
rollingbeatle schreef:
Wat je nu stelt is te gek voor woorden. Het zal mij een rot zorg zijn of M.J. en Ali B. succes hebben (gehad). Ik kan gewoon hun tronies en hun muziek absoluut niet uitstaan.
Even een toelichting.
.
Even een toelichting.
. Precies, naast Elvis, die andere 'King' is MJ wellicht de meest overschatte artiest aller tijden. Off the Wall en Thriller zijn de enige twee albums die enigszins te pruimen zijn, maar daarna was het vooral uitmelken van een bepaalde formule, waarbij er voor het gemak maar even vanuit werd gegaan dat een goede 'live'-show inhield dat je je video-clip moest naspelen.
Je moet hem wel nageven dat ie optimaal gebruik heeft gemaakt van de video-clip, op dat gebied was ie een ware pionier, hij maakte er als het ware een mini-film van, met dito budget. Hij was hiermee een lichtend voorbeeld voor alle huidige sterren, form over content, want met het visuele spektakel werd toch maar mooi verhuld dat zijn nummers maar erg karig in elkaar staken.
En inderdaad, een artiest met de status van Michael Jackson had best een paar platen meer uit mogen brengen, want na Thriller heeft ie eigenlijk nog maar 4 echte platen uitgebracht, te weten Bad, Dangerous, History en Invincible. Dat is natuurlijk veel te weinig voor een periode van dik 20 jaar.
Sowieso kan ik iemand die een heel concert staat te playbacken niet serieus nemen, daar trappen 12 jarige meisjes misschien in, maar ik in ieder geval niet. Het is eigenlijk best lachwekkend, als je die concerten terug ziet en hoe weinig vernieuwing er in zijn act zat. Wat, zeg eens eerlijk, zat er nou echt veel verschil tussen zijn tours van 1992 en 1996/7? Was This is It niet gewoon meer van hetzelfde geweest? Groter is niet altijd beter, en om de 10 seconden je microfoontje goed doen als soort van Gilles de la Tourette-tik verhult niet dat je dat ding eigenlijk niet eens gebruikt.
De artiest Michael Jackson was al 20 jaar eerder dood, zijn fans, die een ziekelijke obsessie voor hem hadden waarbij zelfs Beatle-mania nog in schril contrast staat hebben hem zelf de dood ingedreven.
0
geplaatst: 12 juli 2010, 16:23 uur
freitzen schreef:
Je bedoelt deze?
(afbeelding)
ach... Pop Goes the World is toch best leuk
Je bedoelt deze?
(afbeelding)
ach... Pop Goes the World is toch best leuk
Zij inderdaad. Per toeval zag ik haar op Werchter. Wat een bak ellende kwam over me heen.
0
guess who
geplaatst: 4 augustus 2010, 17:36 uur
ke$ha, tokio hotel, rihanna, brokencyde,...
niet erg originele keuze maarze zijn nu eenmaal onuitstaanbaar
niet erg originele keuze maarze zijn nu eenmaal onuitstaanbaar

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:38 uur
even geen platgetreden pad ga ik proberen uit te zoeken
ja, ik heb er een: kid rock
met zijn wannabe alabama
ja, ik heb er een: kid rock
met zijn wannabe alabama
0
Leidenaar187
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:18 uur
Yes-R
Jannes
Baas B
Dries Roelvink
Al die Volendammers
Jannes
Baas B
Dries Roelvink
Al die Volendammers
0
Leidenaar187
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:21 uur
Ja goeie,Bono heb ik ook een schurfhekel aan,die denkt echt dat mensen niet eens zouden ademen zonder zijn bestaan.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:34 uur
Nog maar eens het eerste bericht van dit topic quoten voordat we weer verder kunnen gaan met de Nationale Open Deuren Dag...
HammerHead schreef:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.
* denotes required fields.