Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2011, 22:31 uur
en we zijn weer vertrokken!(grijpt naar z'n volgende zak popcorn en wacht vol spanning af)
0
geplaatst: 25 november 2011, 22:44 uur
rudiger schreef:
Zelden zo`n domme en kinderachtige opmerking gelezen van een volwassen persoon .
(quote)
Zelden zo`n domme en kinderachtige opmerking gelezen van een volwassen persoon .
Ik voel me nog jong en jeugdig, wellicht is dat het. Misschien ook eens proberen i.p.v. gelijk de bejaarde brombeer uit te hangen.
Ontopic: klagen op deze titel is net zo stupide als klagen op een recensie waar de schrijver niet elke zin begint met "ik vind" en deze vervolgens aanvallen op punten waar je het niet mee eens bent door te stellen dat dat ook maar een mening is. Laat dat nu juist het principe van een recensie zijn. Er mag dan ook verondersteld worden dat intelligente volwassen mensen weten dat het in dit geval om een mening gaat *zonder* dat er elke keer toevlucht gezocht wordt tot "ik vind", dit toch vooral om de leesbaarheid van het stuk te vergroten.
Het lijkt me dan ook dat het voor iedereen duidelijk is dat het hier om de muziek gaat die de betreffende artiest voortbrengt, temeer daar we ons hier op een *muziek*forum bevinden. Maar voor sommige mensen is dit blijkbaar totaal onduidelijk en dienen we over te gaan op goed bekkende topictitels als "Artiesten aan wiens muziek je een gruwelijke hekel hebt". Als je niet doorhebt dat er met de huidige topictitel exact hetzelfde bedoeld wordt is het wellicht tijd om de computer af te sluiten en je te vervoegen tot de dichtstbijzijnde moedermavo.
0
geplaatst: 25 november 2011, 22:55 uur
Moet iedereen zelf weten hoe en wat ie leest .
Het gaat mij erom dat je iemand aanvalt met zijn of haar muziek smaak en dat slaat natuurlijk nergens op .Maar goed ik zal de volgende keer aan jou toestemming vragen welke muziek ik thuis mag draaien .
Het hele muziek gebeuren wordt nu eenmaal beleeft vanuit de IK vorm .
Ik ga ook geen misselijke opmerkingen maken over jouw voorkeur voor de nichtenbands Depeche Mode en Pet Shop Boys want daar krijg ik een nichtmerry van .
En misschien wordt het tijd dat jij de boel afsluit en eens lekker de Blue Oyster bar opzoekt .
Het gaat mij erom dat je iemand aanvalt met zijn of haar muziek smaak en dat slaat natuurlijk nergens op .Maar goed ik zal de volgende keer aan jou toestemming vragen welke muziek ik thuis mag draaien .
Het hele muziek gebeuren wordt nu eenmaal beleeft vanuit de IK vorm .
Ik ga ook geen misselijke opmerkingen maken over jouw voorkeur voor de nichtenbands Depeche Mode en Pet Shop Boys want daar krijg ik een nichtmerry van .
En misschien wordt het tijd dat jij de boel afsluit en eens lekker de Blue Oyster bar opzoekt .
0
geplaatst: 25 november 2011, 22:59 uur
Ach, die starre redenering had zo van Chevy geweest kunnen zijn, en als je Chevy zegt dan zeg je Dire Straits. En in mijn bekrompen wereld is 1 en 1 dan al snel 2.
0
geplaatst: 25 november 2011, 23:02 uur
rudiger schreef:
Is dat een bar waar ze Blue Oyster Cult draaien? Kun je me daar meer over vertellen, want ik heb - geen grap - op Don't Fear the Reaper gestemd voor de Top 2000...
0
geplaatst: 25 november 2011, 23:02 uur
GrafGantz schreef:
Ach, die starre redenering had zo van Chevy geweest kunnen zijn, en als je Chevy zegt dan zeg je Dire Straits. En in mijn bekrompen wereld is 1 en 1 dan al snel 2.
Kan ik niet over oordelen , ik volg Chevy niet .
0
geplaatst: 25 november 2011, 23:04 uur
Lukas schreef:
Is dat een bar waar ze Blue Oyster Cult draaien? Kun je me daar meer over vertellen, want ik heb - geen grap - op Don't Fear the Reaper gestemd voor de Top 2000...
(quote)
YouTube - Blue Oyster Bar
0
geplaatst: 25 november 2011, 23:05 uur
@ rudiger, Money For Nothing moet het toevallig ook hebben van de hoge nichtenzang van Sting. Al zijn het toevallig wel de enige verstaanbare zinnen in dat nummer.
Depeche Mode en Dire Straits zijn niet met elkaar te vergelijken.
Depeche Mode en Dire Straits zijn niet met elkaar te vergelijken.
0
geplaatst: 25 november 2011, 23:05 uur
Fijn zo'n inhoudelijke discussie, vooral als je een homofobe "opponent" hebt. Is het nu echt nodig om je zo te laten kennen hier? 

0
geplaatst: 25 november 2011, 23:09 uur
Volgens mij was bij Depeche Mode alleen Vince Clarke degene met voorkeur voor mannen.
Queen en Judas Priest zijn voorbeelden van de wat ruigere muziek, waarbij de frontman ook op mannen valt.
Niet dat ik me daar verder druk over maak.
Queen en Judas Priest zijn voorbeelden van de wat ruigere muziek, waarbij de frontman ook op mannen valt.
Niet dat ik me daar verder druk over maak.
0
geplaatst: 25 november 2011, 23:09 uur
en als we nu allemaal terug vrienden worden?
Dire Straits vs Depeche Mode
**weet niet zeker of het geen olie op het vuur is, maar de bedoeling is goed**
0
geplaatst: 25 november 2011, 23:15 uur
2MY schreef:
Is er ruzie dan ?
Je moet gewoon iedereen in zijn of haar waarde laten kwa muziek keuze en smaak .
En geen domme opmerkingen roepen dat een bepaalde muziek beluisteren iets met je hersens doet , klaar .That`s all .

0
kiriyama
geplaatst: 26 november 2011, 00:40 uur
deric raven schreef:
Niet dat ik me met de discussie wil bemoeien, maar...Queen? Ruig? Echt?
0
geplaatst: 26 november 2011, 00:54 uur
En er staat niet "ruige muziek", maar "wat ruigere muziek". Toch wel een verschil lijkt me zo.
0
geplaatst: 26 november 2011, 02:21 uur
GrafGantz schreef:
Ik voel me nog jong en jeugdig, wellicht is dat het. Misschien ook eens proberen i.p.v. gelijk de bejaarde brombeer uit te hangen.
Ontopic: klagen op deze titel is net zo stupide als klagen op een recensie waar de schrijver niet elke zin begint met "ik vind" en deze vervolgens aanvallen op punten waar je het niet mee eens bent door te stellen dat dat ook maar een mening is. Laat dat nu juist het principe van een recensie zijn. Er mag dan ook verondersteld worden dat intelligente volwassen mensen weten dat het in dit geval om een mening gaat *zonder* dat er elke keer toevlucht gezocht wordt tot "ik vind", dit toch vooral om de leesbaarheid van het stuk te vergroten.
Het lijkt me dan ook dat het voor iedereen duidelijk is dat het hier om de muziek gaat die de betreffende artiest voortbrengt, temeer daar we ons hier op een *muziek*forum bevinden. Maar voor sommige mensen is dit blijkbaar totaal onduidelijk en dienen we over te gaan op goed bekkende topictitels als "Artiesten aan wiens muziek je een gruwelijke hekel hebt". Als je niet doorhebt dat er met de huidige topictitel exact hetzelfde bedoeld wordt is het wellicht tijd om de computer af te sluiten en je te vervoegen tot de dichtstbijzijnde moedermavo.

Neuken?
0
geplaatst: 26 november 2011, 12:29 uur
Mooie aanleiding voor GrafGantz om weereens goed te scoren. Jammer dat dit gepaard moet gaan met beledigingen.
0
kiriyama
geplaatst: 26 november 2011, 14:20 uur
GrafGantz schreef:
En er staat niet "ruige muziek", maar "wat ruigere muziek". Toch wel een verschil lijkt me zo.
Ruig of ruiger slaan, in wat voor context dan ook, niet op Queen. Misschien enkel op het privéleven van Mercury.
0
geplaatst: 26 november 2011, 14:39 uur
Daar ben ik het mee eens; Queen kon wel stevig uit de hoek komen, maar ruw of ruig is net anders mijns inziens. Queen componeert haar nummers met veel oog voor detail en probeert ieder rauwe randje weg te schaven.
0
geplaatst: 26 november 2011, 15:09 uur
Queen heeft zeker een aantal ruige nummers uitgebracht! Nooit gehoord van Seven Seas of Rhye, Stone Cold Crazy, Tie Your Mother Down of Sheer Heart Attack? Al waren in hun tijd nog ruigere bands.
0
geplaatst: 26 november 2011, 15:14 uur
deric raven schreef:
Volgens mij was bij Depeche Mode alleen Vince Clarke degene met voorkeur voor mannen.
.
.
Idd en die was nog sneller weg dan dat hij bij de groep zat. Nu heeft Martin Gore ook wel een wat "nichterige" uitstraling maar hij is vader van 3 kids en heeft een vrouw (voormalig model als ik het wel heb).
0
geplaatst: 26 november 2011, 15:24 uur
jasper1991 schreef:
Mooie aanleiding voor GrafGantz om weereens goed te scoren. Jammer dat dit gepaard moet gaan met beledigingen.
Ik had de keuze tussen het plaatsen van wat plaatjes van engelen met reusachtige vleugels of wat goedgeplaatste beledigingen. Na ampel beraad heb ik voor het laatste gekozen, ik hoop niet dat je al te veel van streek bent.
0
geplaatst: 26 november 2011, 15:40 uur
LucM schreef:
Queen heeft zeker een aantal ruige nummers uitgebracht! Nooit gehoord van Seven Seas of Rhye, Stone Cold Crazy, Tie Your Mother Down of Sheer Heart Attack? Al waren in hun tijd nog ruigere bands.
En Now I`m Here .
0
geplaatst: 26 november 2011, 15:51 uur
Dire Straits, absoluut Dire Straits. Eagles. Sting. U2. Coldplay. Krezip. Jacqueline Govaert solo. James Blunt. Miss Montreal. My Chemical Romance, vooral na dat walgelijke nummer 'Cancer'. Oasis. Nickelback. Kane. 30 Seconds to Mars. Panic! at the Disco. Linkin Park. Michael Jackson, die ik bij leven ook al kut vond, zoals iedereen die hem nu heilig verklaart. Jantje Smit. Jan Smit overigens ook, maar ik weiger hem zo te noemen. Bon Jovi. Thomas Berge, ook omdat-ie ging afkicken voordat-ie überhaupt verslaafd was. Tool. Phil Collins. The View. Fall Out Boy. Simple Plan. ABBA.
Ik leef in een negatieve, pikzwarte wereld zonder licht en ik luister de hele dag naar Leonard Cohen zodat ik niet het risico loop om per ongeluk gelukkig te worden.
Ik leef in een negatieve, pikzwarte wereld zonder licht en ik luister de hele dag naar Leonard Cohen zodat ik niet het risico loop om per ongeluk gelukkig te worden.
0
Misterfool
geplaatst: 26 november 2011, 15:54 uur
Haal dire straits,sting ,coldplay tool en toch ook ABBA weg en je hebt een lijstje waar ik me in kan vinden.
0
geplaatst: 26 november 2011, 16:02 uur
James Blunt vind ik echt keigoe 
Zijn "Stay the Night" mag van mij dagenlang oorwurmen (wohohohoo!)

Zijn "Stay the Night" mag van mij dagenlang oorwurmen (wohohohoo!)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 november 2011, 16:54 uur
Tool is vet, al vind ik hun gevoel voor humor bedroevend en houd ik niet van de zanger.
* denotes required fields.