MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Misterfool
chevy93 schreef:
Ik heb een hekel aan
4. John Coltrane

Een van de beste jazzers die ik ken.

Treur niet. Het was als ad hominem bedoeld. Meneer geeft drie sterren aan Love Supreme. Dan heb je er geen teringhekel aan. Toch?

chevy93 moet als straf alles van Khanate en de trilogie van Deathspell Omega beluisteren. Met dit warme weer is dat echt een aanrader.

Sommigen zijn wel erg sloom door het warme weer. Misschien eens wat luchtigers proberen. Jan Smit bijvoorbeeld.

Edwynn schreef:
Meneer geeft drie sterren aan Love Supreme.
en een halve ster, zelfs!

ClassicRocker schreef:
Chevy is bovenal het A-merk van zichzelf.
Wordt het dan geen huismerk? En A-huismerk zal wel een rare benaming zijn.

Artiesten waar ik nu een hekel aan heb:

- Coldplay
- Alt-J
- Emmure
- Enter Shikari
- Black Veil Brides
- Guus Meeuwis
- Nickelback

En nog meer, maar dit is een kleine greep.

Don Cappuccino schreef:
chevy93 moet als straf alles van Khanate en de trilogie van Deathspell Omega beluisteren. Met dit warme weer is dat echt een aanrader.

En of ie er dan een hekel aan krijgt.

Mensen die niet begrijpend om zich heen kijken als ze Khanate voor het eerst horen. Mijn moeder bijvoorbeeld. Kostelijk!

Edwynn schreef:
Mijn moeder bijvoorbeeld. Kostelijk!

Moeder: Ben je nou je basgitaar op de grond aan het gooien en heel hard aan het krijsen?

Nee, het is Khanate!

Maar even serieus: Ik heb daar eigenlijk helemaal geen last van. Mijn vader is ook into metal en ik liet hem Drought horen en hij vond hem heel goed.

Oh ja, ik heb ook een hekel aan Dire Straits. Luister naar dit en snap waarom:

(afbeelding)

Bij mij zijn het meestal liedjes die je overal de hele dag door hoort.
Tegenwoordig kan ik mij kapot ergeren aan ,Gusttavo Lima - Balada , Flo Rida - Whistle, echt zó verschrikkelijk.
Dan heb ik liever Walk of Life de hele dag op repeat,vééél liever.

Whistle gaat niet over fluiten.

Ik heb voornamelijk een hekel aan bennerd-achtige hardcore denk ik. Verder kan ik het meeste van de top-40 best hebben, merkte ik toen 40 uur per week Q-Music aan stond op mijn stage. Met bands als Dire Straits, Maroon 5, Miss Montreal of 3 Doors Down heb ik ook geen moeite.

Ik denk ook dat ik Noise niks vind, maar ik heb geen zin dat te checken door echt een volledig werkje te luisteren.

EDIT: Sunn O))) en dat soort bands.

Probeer maar eens 'n uurtje 538 , piep je wel anders.

Volgens mij komt daar ook veel Dance/House, maar goed geproduceerde Dancee kan ik ook wel van genieten.

Bij Q-Music had je ook het foute uur, wat ik echt helemaal geweldig vind; Happy Harcore of Tarzan & Jane knalt dan gewoon even door het kantoor!

Had jij trouwens geen hekel aan een Zweedse metalband met een O, jurado?

Nee, niet die band met een O.

jasper1991 schreef:
Volgens mij komt daar ook veel Dance/House, maar goed geproduceerde Dancee kan ik ook wel van genieten.

Bij Q-Music had je ook het foute uur, wat ik echt helemaal geweldig vind; Happy Harcore of Tarzan & Jane knalt dan gewoon even door het kantoor!

Had jij trouwens geen hekel aan een Zweedse metalband met een O, jurado?

Geen hekel nee, ben wel van mening dat ze altijd de plank mis slaan.

jurado schreef:
Ik heb Opeth (die naam ook ) altijd een verschrikkelijke band gevonden met dito geluid. Brrr.
Heb het altijd voer voor universiteits-metalaars met brilletje, paardestaart,sik ,(te wijde overzeas-broeken) en kisten gevonden. Als het om dit soort metal gaat ben ik altijd kortzichtig.
Dit album gaat daar waarschijnlijk geen verandering in brengen want 70's rock anno nu kan leuk zijn maar in het geval van Opeth zal het wel overgeproduceerde puristenrock worden.
Als het album daadwerkelijk klaar is al ik het zeker gaan beluisteren, ben toch wel stiekem benieuwd.

Ik ben fan van Opeth maar ik voldoe aan geen van de criteria.

Ik geloof dat het blijvend gevoel van onvrede over vermeend onrecht jegens de band met de O diepgeworteld zit.
Is het goed dat ik daar verder niet meer op in ga?

Ik ben niet per se fan van Opeth, maar ik vond het gewoon een heel gave en grappige post!

Stijn_Slayer
Don Cappuccino schreef:
Ik ben fan van Opeth maar ik voldoe aan geen van de criteria.

Ik moet nog wel even scheren en mijn broek begint met een O (maar is niet te wijd!), maar gelukkig ben ik een universitaire non-nerd zonder bril en draag ik mijn lange haar zoals het hoort: los.

Alle gekheid op een stokje, maar Opeth wordt juist nog wel door een redelijk breed publiek gewaardeerd. Geen klein groepje fans zoals andere metalbands wel eens hebben. Die indruk heb ik althans.

Misterfool
@Don Cappucino
Mag ik hier eerlijk toegeven walk of life een erg leuk nummer te vinden; een van de betere nummers op het verder wat zoutloze brothers in arms.

Walk of Life is een vrolijk en luchtig nummer, niets mis mee. Van Opeth heb ik nu enkele albums beluisterd en ze vallen erg goed mee.
Maroon 5 (de laatste tijd vaak vernoemd) vind ik de laatste jaren ook slecht.
Met Adele en Amy Winehouse is niets mis mee, het zijn talentvolle zangeressen, wel dat ze te vaak worden gedraaid.
Nicki Minaj moet ik nog vermelden, een talentloos iemand die enkel van haar imago moet hebben.

Ben niet per se anti-Dire Straits, maar Walk of Life is toch wel een van de vervelendste nummers ooit gemaakt...

Nicki Minaj is niet zo hoogstaand, maar de muziek is best vermakelijk voor af en toe.

Onweerwolf
Don Cappuccino schreef:
Oh ja, ik heb ook een hekel aan Dire Straits. Luister naar dit en snap waarom:

Dat is inderdaad het enige slechte nummer uit de carrière van Dire Straits.

herman schreef:
Nicki Minaj is niet zo hoogstaand, maar de muziek is best vermakelijk voor af en toe.
Dat. (Afgaande op de bijdragen op My Beautiful Dark Twisted Fantasy).

LucM schreef:

Nicki Minaj moet ik nog vermelden, een talentloos iemand die enkel van haar imago moet hebben.

(afbeelding)

herman schreef:
Ben niet per se anti-Dire Straits, maar Walk of Life is toch wel een van de vervelendste nummers ooit gemaakt...

Het wordt een stuk minder vermakelijk als ze het 5x per dag op je werk draaien...

Misterfool schreef:
@Don Cappucino
Mag ik hier eerlijk toegeven walk of life een erg leuk nummer te vinden; een van de betere nummers op het verder wat zoutloze brothers in arms.

Ik vind Walk Of Life eigenlijk ook net een tikkie leuker dan Fisting By The Pool ofzo.

Ik vind het schromelijk overdreven dat Dire Straits als band direct naar de prullenmand wordt verwezen op basis van Walk Of Life ('Luister naar dit en je begrijpt waarom').
De single is totáál niet representatief voor hun muziek.

We kunnen moeilijk hier de complete discografie embedden. Nou ja, kan wel. Maar dan wordt het topic er niet leesbaarder op.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:59 uur

geplaatst: vandaag om 08:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.