MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
teutoon
- Kane
- Van dik Hout (zaagt men planken en van dun hout wat minder)

kus
k3
djumbo

Mensen kinderen zeg, zulke liedjes kan iedereen maken

Het eerste bericht:

Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.

*zucht*

gemaster schreef:
Het eerste bericht:

(quote)

*zucht*

Je bedoelt zo iets als Arcade Fire ?

Ok dan...: Arcade Fire

Ik had het allereerste bericht niet gelezen toen ik hier ook wat artiesten neerkwakte. Ik kan er niet zoveel bedenken, ik ben héél erg doorsnee. Alleen met U2, Bruce Springsteen en Joe Cocker heb ik het moeilijk ondanks vroegere pogingen (ik noem het machorock ). Maar om nu te beweren dat ik een gruwelijk hekel aan ze heb...

Een gruwelijke hekel heb ik aan Jannes de zogenaamde nieuwe Frans Bauer uit Drenthe en ze kunnen beiden niet zingen maar dat ik Jannes zijn hoofd nu op een bord moet zien bij een bedrijf in de buurt slaat alles.

gemaster schreef:
Het eerste bericht:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.

*zucht*

*zucht*

Janet Jackson!!!!

Jan Smit! Het is zóóó zoetsappig die muziek van 'm.

dutch2
*zucht*

De topictitel moet gewoon aangepast worden, want die zorgt voor de verwarring.

dutch2
Klopt! Als je er 'gerespecteerde' of zoiets voorzet is het probleem waarschijnlijk verholpen.

Dit begint inderdaad meer op een zucht topic te lijken op deze manier.

Ik zou trouwens als aanvulling op mijn/de eerste post hier nog The Cranberries en Supertramp neer willen zetten. Beide bands vanwege de zang overigens.

Dan wordt mijn lijstje dus:

- Acda en de Munnik
- Moby
- Live
- Oasis
- Supertramp
- The Cranberries
- Toto
- Van Dik Hout

DutchViking
Ik heb heel weinig (zacht uitgedrukt ) met de volgende bands/artiesten:

- latere U2 (na Zooropa)
- Red Hot Chili Peppers (eigenlijk alles na Blood Sugar Sex Magik)
- Toto (sorry voor de die-hard Toto-fans )
- The Rasmus (diverse redenen...)
- Ace of Base (saaie europop/-dance)
- 50 Cent (maar ook veel andere R&B/hiphop)
- Marilyn Manson
- Freedom Call, Hammerfall, Blind Guardian (sowieso power metal in algemene zin, enkele uitzonderingen daargelaten)
- HIM
- Coldplay (de eerste keer vond ik het leuk, maar ik heb het denk ik te vaak gehoord, daarnaast is het gewoon niet mijn muziek)
- Maroon 5
- tATu
- James Blunt (van zijn zang gaan mijn haren rechtop staan, iets wat mij gezien de lengte ervan normaliter zelden tot nooit lukt)
- Manowar (een van de meest foute metalbands die ik ken, en dat zijn er nogal wat , bovendien stelt hun muziek weinig voor)
- Guus Meeuwis (ik hou al niet van Nederlandstalig, maar met Guus Meeuwis heb ik al helemaal geen aanknopingspunt)
- Bon Jovi na Keep The Faith
- Kittie
- Rammstein (show is fenomenaal, maar verder spreekt het mij totaal niet aan)
- T-Spoon, Aqua en meer van dat soort acts

Casartelli (moderator)
Rokol schreef:
Maroon 5 is afgrijselijk.
Zo dat is eruit.

Helemaal mee eens... wat mij betreft de meest afschuwelijke hype voordat lange frans & baas b. kwamen

Je hoort nu ook haast niks meer van Maroon 5 (zo zie je maar weer, er is nog hoop in deze wereld)

Lange Frans en Baas B zijn mateloos populair op dit moment. Ik ben er geen fan van maar ik irriteer me ook niet aan ze. Zolang ze de klassiekers maar met rust laten en geen P. Diddy grappen gaan uithalen.

Echt àlle R'n B, 'gothic' en die zogeheten rock zoals bv Linkin Park etc etc. Afschuwelijk!

OasisFAnatic
Persoonlijk vind ik alle nummers van EMINEM erg irritant. Dit komt omdat ik het geluid wat uit zijn mond komt niet kan waarderen. Het komt op mij altijd erg jenkerig over. Maar dit is natuurlijk mijn persoonlijke bescheiden mening.

OasisFAnatic
jenkerig = jankerig

Tja, ik houd ook niet van rap of hip-hop, maar die Eminem is wel een vakman, zeg. Ik ga bijna van rap houden, als ik hem bezig hoor gaan.. Alhoewel zijn liedjes na een tijdje vrij irritant worden.

OasisFAnatic
ik vind ook dat EMINEM het vaak over zichzelf heeft. Toegegeven hij heeft talent, hoewel ik apsoluut niet van rap/hiphop hou. Hij heeft een goede flow (zo zeggen ze dat toch?). Ik vind alleen zijn stem erg irritant, ik word er altijd goed chagrijnig van als ik naar Eminem MOET luisteren bv. bij vrienden.
Maar gelukkig bestaan er oordopjes!

OasisFAnatic
apsoluut is een mooie voor de spelfouten- topic.

Het is dat je het zelf zegt.

Ik begrijp dat mensen een hekel hebben aan sommige artiesten of bands..maar coldplay? hoe onschuldig is coldplay!!!! Hoe kan je daar nu een hekel aan hebben?
Zou ik graag willen weten van deze mensen

De zanger van Coldplay is een zeur.

Vind je dat hij jankerig zingt?

Ik heb juist een hekel aan Coldplay omdat er niets aan te haten valt. Zouteloze middle of the road muziek.

Nummers klinken vaak als klaagzangen, maar dat ligt meer aan mij en mijn perceptie van (pop)rock en mannelijke vocalen in het algemeen denk ik

Gast
geplaatst: vandaag om 10:59 uur

geplaatst: vandaag om 10:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.